Ga naar inhoud

Niet tevreden over Monobloc hydrogel, overstappen siliconen??


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, 

 

Ik heb vorige jaar november mijn borsten laten vergroten. Ik heb toen gekozen voor de Hydrogel. Dit heb ik gedaan omdat ik toch wel wat zorgen had over de siliconen protheses. 

 

Helaas ben ik alleen niet zo tevreden over het resultaat. Ik vind de vorm niet heel mooi, ze zijn wat plat (in een goede bh wel mooi) en ik voel de protheses heel goed zitten. Ik voel echt ieder rimpeltje van de prothese. Hier ben ik echt niet blij mee. Ook als ik voorover hang zie je rimpels. Het probleem is waarschijnlijk omdat ik zelf gewoon heel weinig eigen borstweefsel heb en dus niet voldoende bedekking heb. 

 

Omdat bij de linkerborst ook  nog de prothese niet goed zit (hij zak er onderuit) moet ik voor de tweede keer geopereerd worden. Nu vertelde ik tegen de arts dat ik die rimpels echt niet mooi vond en toen stelde hij voor om er toch siliconen in te doen, hier zat ik dus zelf ook al aan te twijfelen. Nu zit ik dus met een aantal vragen. Misschien kunnen jullie mij helpen. 

 

Wie heeft deze over stap ook gegaan please let me know!!!! Ik wil heel graag je ervaring weten

Wordt de vorm anders 

Voelen ze anders, harder zachter

Ik wil heel graag een natuurlijk voelende borst zonder rimpels welke prothese moet ik kiezen?

 

Dank je wel alvast

 

Gr. Vonny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei vonny:

Hallo meiden, 

 

Ik heb vorige jaar november mijn borsten laten vergroten. Ik heb toen gekozen voor de Hydrogel. Dit heb ik gedaan omdat ik toch wel wat zorgen had over de siliconen protheses. 

 

Helaas ben ik alleen niet zo tevreden over het resultaat. Ik vind de vorm niet heel mooi, ze zijn wat plat (in een goede bh wel mooi) en ik voel de protheses heel goed zitten. Ik voel echt ieder rimpeltje van de prothese. Hier ben ik echt niet blij mee. Ook als ik voorover hang zie je rimpels. Het probleem is waarschijnlijk omdat ik zelf gewoon heel weinig eigen borstweefsel heb en dus niet voldoende bedekking heb. 

 

Omdat bij de linkerborst ook  nog de prothese niet goed zit (hij zak er onderuit) moet ik voor de tweede keer geopereerd worden. Nu vertelde ik tegen de arts dat ik die rimpels echt niet mooi vond en toen stelde hij voor om er toch siliconen in te doen, hier zat ik dus zelf ook al aan te twijfelen. Nu zit ik dus met een aantal vragen. Misschien kunnen jullie mij helpen. 

 

Wie heeft deze over stap ook gegaan please let me know!!!! Ik wil heel graag je ervaring weten

Wordt de vorm anders 

Voelen ze anders, harder zachter

Ik wil heel graag een natuurlijk voelende borst zonder rimpels welke prothese moet ik kiezen?

 

Dank je wel alvast

 

Gr. Vonny

 

Hoi hoi

 

Wil graag met je meedenken.  Vind je het erg om me dit dan even in pb te zetten?

Wie was trouwens je pc? Zet je dat er ook ff bij :)

aantal cc ook, en je wens qua cup. Ben geen pc, maar misschien wel.leuk om de tabellen eens erbij te pakken.

Daarbij denk ik dat motiva geen slechte keuze is, omdat deze haast niet rimpelen (vanwege de gelstructuur)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Vonny,

 

Wat vervelend voor je dat je weer opnieuw onder het mes moet! 

Ik heb silicone en voor de spier.. ook ik voel veel ribbels! Heb mentor coh 3.

Gelukkig zie je ze niet, maar je voelt ze wel erg goed. Probeer me er niet te veel aan te irriteren, je leest het wel veel vaker dus zolang je ze niet ziet, went het wel lijkt me. Ben nu 7 mnd po...

Dus wat ik er mee wil zeggen dat je ook met silicone wel de rimpels kan voelen..

Kun jij niet hydrogel prothese dual plane laten plaatsten zodat je ze dan misschien minder gaat voelen?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bnice:

Hee Vonny,

 

Wat vervelend voor je dat je weer opnieuw onder het mes moet! 

Ik heb silicone en voor de spier.. ook ik voel veel ribbels! Heb mentor coh 3.

Gelukkig zie je ze niet, maar je voelt ze wel erg goed. Probeer me er niet te veel aan te irriteren, je leest het wel veel vaker dus zolang je ze niet ziet, went het wel lijkt me. Ben nu 7 mnd po...

Dus wat ik er mee wil zeggen dat je ook met silicone wel de rimpels kan voelen..

Kun jij niet hydrogel prothese dual plane laten plaatsten zodat je ze dan misschien minder gaat voelen?

 

xxx

Ik heb ze al achter de spier en dan nog voel ik de rimpels. Maar goed dat je zegt dat dat dus ook kan zijn met siliconen.

 

Hij gaf ook aan dat ik wat aan moest komen, heb ik gedaan (3 kilo, vond ik zelf wel de max). En hij geeft aan dat wanneer ik ouder wordt (ben nu 42) mijn huid nog dunner wordt en ik het dus nog meer ga voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

 

Wil graag met je meedenken.  Vind je het erg om me dit dan even in pb te zetten?

Wie was trouwens je pc? Zet je dat er ook ff bij :)

aantal cc ook, en je wens qua cup. Ben geen pc, maar misschien wel.leuk om de tabellen eens erbij te pakken.

Daarbij denk ik dat motiva geen slechte keuze is, omdat deze haast niet rimpelen (vanwege de gelstructuur)

 

xx BB

Heb ik gedaan!! Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er echt niemand die ook deze wissel heeft gedaan, of iemand kent die deze wissel heeft gedaan. Ben zo benieuwd naar de ervaring

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Ik weet alleen dat @Linda37 het overweegt, omdat ze niet zo tevreden is met het resultaat van de hydrogels. 

 

Heb er zelf ook even aan gedacht om in de toekomst over te stappen op Motiva, omdat ik de projectie een beetje mis.. 1 cm of meer projectie zou wel mooi zijn geweest. Maar ik durf niet over te stappen op siliconen gevulde protheses. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei B00bies:

Ik weet alleen dat @Linda37 het overweegt, omdat ze niet zo tevreden is met het resultaat van de hydrogels. 

 

Heb er zelf ook even aan gedacht om in de toekomst over te stappen op Motiva, omdat ik de projectie een beetje mis.. 1 cm of meer projectie zou wel mooi zijn geweest. Maar ik durf niet over te stappen op siliconen gevulde protheses. 

Ja ik overweeg het niet alleen ik ga het ook doen, alleen zijn de financieen  nu even het probleem:). Ik ben blij met mijn vergroting hoor , maar ben te klein gegaan en ik vind het ronde neppe erg mooi, ook al vinden wel vrouwen dat niets ik vind het sexie. Ik ga dus voor eurosillicone of motiva en ik ga 150 cc groter. Twijfel nog over high profile of extra high profile en ben veel minder bang voor de siliconen dan vroeger. Misschien vinden jullie het stom maar voel me nu al zoveel sexier met mijn vergroting en we hebben er zoveel meer lol van tijdens het vrijen dat ik daarom ook groter wil:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vulling maak(te) ik mij geen zorgen over. Maar snap je gedachtens wel. Ik heb nu Natrelle en maak mij wel zorgen of ze straks net zo zacht zijn. Had nu met paar weken al soepele borsten. Echt zo geweldig. Had harde ballen gedacht. Ga volgend naar voor een wissel ivm de grote. Dit zullen waarschijnlijk andere protheses worden. Wil ook mij tussenstuk laten aanpakken en ga sowieso naar een andere pc. Deze tijd voorbereiden en voorjaar 2019 heb ik dan hopelijk eindelijk mijn borsten. 

 

Wat was jou voor situatie en hoeveel cc heb je nu? Wil je eventueel ook groter met de wissel of gelijk blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Linda37:

Ja ik overweeg het niet alleen ik ga het ook doen, alleen zijn de financieen  nu even het probleem:). Ik ben blij met mijn vergroting hoor , maar ben te klein gegaan en ik vind het ronde neppe erg mooi, ook al vinden wel vrouwen dat niets ik vind het sexie. Ik ga dus voor eurosillicone of motiva en ik ga 150 cc groter. Twijfel nog over high profile of extra high profile en ben veel minder bang voor de siliconen dan vroeger. Misschien vinden jullie het stom maar voel me nu al zoveel sexier met mijn vergroting en we hebben er zoveel meer lol van tijdens het vrijen dat ik daarom ook groter wil:)

Interresant. 

 

Voorheen riep ik dat 400 te groot was voor mij. Nu draag ik 345 en het valt zo tegen. Ik was plat voorheen dus dat vertekend zo. Iemand met een b cup die 400 krijgt vind ik prachtig. Dus ik zal waarschijnlijk 700 moeten hebben. Klinkt zo groot, maar het beetje van nature heb ik niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vonny,

 

Hey meis, ik heb zelf geen ervaringen met de hydrogel protheses, maar ik heb Motiva protheses. Ben er heel blij mee. Voelt heel natuurlijk en absoluut geen harde ballen ofzo. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik ook al weefsel van mezelf had (c-cup). Ik word volgende week 52, maar het lijken gewoon natuurlijke borsten vind ik, die gewoon nog lekker stevig zijn voor iemand van 52 :45:.

Succes met je keuze. 

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemorgen dames. Bedankt voor jullie reacties. Ik heb uiteindelijk toch gekozen om de hydrogel te laten zitten. Puur omdat ik het idee van siliconen in mijn lijf eng vindt. Afgelopen vrijdag de operatie gehad. 

 

Werd wakker met ontzettend veel pijn. Veel meer dan de borstvergroting zelf of de eerste herstel operatie. Gelijk een bh aangekregen en pas de volgende ochtend kunnen kijken wat er van gemaakt is. Ik ben mij helemaal kapot geschrokken. Het ziet er echt verschrikkelijk uit. De ene borst zit bizar hoog en hij zit als ware aan mijn lijf vast genaaid. Het is geen losse borst. Dit trekt en zeurt de hele dag. Het zijn echt twee totaal verschillende borsten geworden. De paniek is compleet voor het moment. Ik heb morgen een afspraak met de arts en ik mag aannemen dat dit een foutje is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vonny wat vervelend. Ik begrijp dat je je zorgen maakt. Maar je bent net geopereerd he. Dus maak jezelf nog niet gek. Wel fijn dat je morgen al een afspraak hebt met de arts. Ik hoop dat hij je gerust kan stellen en dat het niets is om je zorgen over te maken. Laat je het even weten? 

 

Heel veel succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat vervelend en niet leuk wakker worden zo.

Was je operatie om de onderuitgezakte prothese goed te zetten of ben je helemaal voor nieuwe protheses gegaan?

 

Ik ben benieuwd wat de dokter ervan zegt. Succes morgen. Hopelijk kan hij je paniek wegnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames,

 

Ik lees even mee over de hydrogels omdat ik deze graag zelf wil.

Wat naar voor je dat de tweede operatie voor jou niet goed is verlopen...

Overal lees ik verschillende verhalen en nu ik dit lees zou ik graag willen weten welke maat en vooral welke arts jou geopereerd heeft.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.