Ga naar inhoud

F, en soms G, en droom van C.


De Vis

Aanbevolen berichten

Hallo, ik vond dit forum toen ik zocht naar plastische chirurgie omdat ik het beu ben om altijd maar achter mijn veel te zware boezem aan te hollen. En dus wil ik wel een borstverkleining, maar ben vooral benieuwd of iemand dat via liposuctie heeft laten doen... Ik ben de menopauze voorbij, dat was een van de voorwaarden, maar ik vind ontzettend weinig informatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @De Vis:viannen_01: op het forum. Van die methode had ik zelfs nog nooit gehoord. Daar kan ik je dus niet mee helpen. Ik wens je veel succes met je zoektocht naar informatie. Ben je al ergens op consult geweest?

Ik meen te weten dat de methode die toegepast kan worden afhangt van de grootte en zwaarte van je boezem. Dus misschien kan je starten bij een consult.

Veel sterkte met je traject. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Doe ik het of niet? said:

Hoi @De Vis:viannen_01: op het forum. Van die methode had ik zelfs nog nooit gehoord. Daar kan ik je dus niet mee helpen. Ik wens je veel succes met je zoektocht naar informatie. Ben je al ergens op consult geweest?

Ik meen te weten dat de methode die toegepast kan worden afhangt van de grootte en zwaarte van je boezem. Dus misschien kan je starten bij een consult.

Veel sterkte met je traject. :71:

 

4 hours ago, Doe ik het of niet? said:

Hoi @De Vis:viannen_01: op het forum. Van die methode had ik zelfs nog nooit gehoord. Daar kan ik je dus niet mee helpen. Ik wens je veel succes met je zoektocht naar informatie. Ben je al ergens op consult geweest?

Ik meen te weten dat de methode die toegepast kan worden afhangt van de grootte en zwaarte van je boezem. Dus misschien kan je starten bij een consult.

Veel sterkte met je traject. :71:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.