Ga naar inhoud

Hoe PC kiezen?


Aanbevolen berichten

Goed 7 jaar na mijn laatste bevalling heb ik het gehad met mijn grote borsten. Gisteren nog een cadeaubon ingeruild in lingeriewinkel en ik heb nog een cupmaat groter dan ik al dacht. Tranen tijdens het passen. Nu is het genoeg geweest. 

Rondsurfen op internet maakt een mens niet echt wijzer welke pc er zijn/haar handen voor uit de mouwen wil steken. 

Kan iemand tips geven? 

Bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kaatje3:

Goed 7 jaar na mijn laatste bevalling heb ik het gehad met mijn grote borsten. Gisteren nog een cadeaubon ingeruild in lingeriewinkel en ik heb nog een cupmaat groter dan ik al dacht. Tranen tijdens het passen. Nu is het genoeg geweest. 

Rondsurfen op internet maakt een mens niet echt wijzer welke pc er zijn/haar handen voor uit de mouwen wil steken. 

Kan iemand tips geven? 

Bedankt.

 

Beetje afh van waar je bent natuurlijk....ik ben zeer tevreden van lifting dus te vergelijken met borstverkleining. Er is bij mij heel wat overtollige huid weggenomen, daar ik vroeger grote borsten had. Tijdens borstvoeding zelfs een H. En nu leeggezogen, dus...ik ben heel tevreden van Dr. Verpaele uit Gent of zijn collega dr. Tonnard. Coupure Gent, nazorg zeker super. Niet de goedkoopste maar alles dik in orde. Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.