Ga naar inhoud

Lies Ghijsels : 19 december 2018 : Dr. Wilikens : Atlas kliniek Meise


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

Ik ben 27 jaar en had altijd gezworen nooit geen borstvergroting te overwegen!

Zelf snapte ik niet dat vrouwen dit deden, want dan hadden ze 2 'koplampen', 'ballonnen', en dat is toch niet mooi/

 

Nu heb ik zelf een paar vriendinnen die dit toch hebben laten doen en het ziet er helemaal niet vals of zo uit, zelfs heel natuurlijk.

Zelf heb ik nu een A75 & om eerlijk te zijn, nooit echt een probleem mee gehad. Ik moet er wel bijzeggen, ik ben altijd super mager geweest waardoor wat je dan hebt, natuurlijk wel aanwezig is. 

 

Door met de jaren iets bij te komen (ik ben nog steeds mager), vind ik dat ze verloren zijn gegaan en moet ik al een goede push-up bh dragen, voor ik vind dat ze een mooie vorm krijgen.

Een kleedje zonder bh, vind ik zelfs dat ik zo goed als plat ben, wat je natuurlijk als vrouw zijnde niet wilt!

 

Ik ben zelf sinds kort gestart met permanente ontharing en die vrouw die dit uitvoert (super lief!!! En behulpzaam), werkt in de Atlas Kliniek in Meise & werkzaam bij in2beauty.

Aangezien ik toch vragen had, had ik haar gevraagd voor een infosessie & zei ze mij, dat dus zo een operaties doorgingen gaan in de Atlas kliniek.

 

Ik moet nog een informatieve sessie inplannen, maar ben wel al gaan opzoeken en vond jammer genoeg toch redelijk wat slechte ervaringen met de chirurg van de Atlas kliniek...

 

Er zijn er ook veel goeie, maar de slechte steken er natuurlijk bovenuit. Hierbij zou ik jullie dames dus graag willen vragen wat jullie ervaringen zijn. Ik vind ook niet meteen veel recente ervaringen, maar eerder van 2016 & 2017.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp en verhalen!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 1-7-2018 om 11:02 zei Lies Ghijsels:

Hallo meiden,

 

Ik ben 27 jaar en had altijd gezworen nooit geen borstvergroting te overwegen!

Zelf snapte ik niet dat vrouwen dit deden, want dan hadden ze 2 'koplampen', 'ballonnen', en dat is toch niet mooi/

 

Nu heb ik zelf een paar vriendinnen die dit toch hebben laten doen en het ziet er helemaal niet vals of zo uit, zelfs heel natuurlijk.

Zelf heb ik nu een A75 & om eerlijk te zijn, nooit echt een probleem mee gehad. Ik moet er wel bijzeggen, ik ben altijd super mager geweest waardoor wat je dan hebt, natuurlijk wel aanwezig is. 

 

Door met de jaren iets bij te komen (ik ben nog steeds mager), vind ik dat ze verloren zijn gegaan en moet ik al een goede push-up bh dragen, voor ik vind dat ze een mooie vorm krijgen.

Een kleedje zonder bh, vind ik zelfs dat ik zo goed als plat ben, wat je natuurlijk als vrouw zijnde niet wilt!

 

Ik ben zelf sinds kort gestart met permanente ontharing en die vrouw die dit uitvoert (super lief!!! En behulpzaam), werkt in de Atlas Kliniek in Meise & werkzaam bij in2beauty.

Aangezien ik toch vragen had, had ik haar gevraagd voor een infosessie & zei ze mij, dat dus zo een operaties doorgingen gaan in de Atlas kliniek.

 

Ik moet nog een informatieve sessie inplannen, maar ben wel al gaan opzoeken en vond jammer genoeg toch redelijk wat slechte ervaringen met de chirurg van de Atlas kliniek...

 

Er zijn er ook veel goeie, maar de slechte steken er natuurlijk bovenuit. Hierbij zou ik jullie dames dus graag willen vragen wat jullie ervaringen zijn. Ik vind ook niet meteen veel recente ervaringen, maar eerder van 2016 & 2017.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp en verhalen!

 

Groetjes

Hey heb je ondertussen al wat meer info? Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10-8-2018 om 09:12 zei Rebexterke:

Hey heb je ondertussen al wat meer info? Grts

 

Hey!

 

Ik ben ondertussen langsgeweest voor een infosessie en een 2de.

De slechte reacties zijn voornamelijk in het Engels en ze lijken mij ook zeer bizar.

 

Vrouwen die zeer grote borsten willen die niet passen en dan ook nog eens niet de nodige nazorg toepassen, is het logisch dat het misloopt natuurlijk.

 

Zoals ik reeds zei, 2 x op infosessie gegaan en beide keren zeer lief en begripvol onthaald geweest.

 

mijn operatie staat gepland voor 19/12 en ik kijk er enorm naar uit!

 

Van zodra het voorbij is, laat ik jullie zeker en vast mijn ervaring weten. Tot nu toe is het alleen maar zeer positief.

Het was ook geen enkel probleem om een 2de consultatie te verkrijgen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2018 om 15:17 zei Atiz:

Hey ik volg even...

Heb eind oktober mijn bv gepland staan in de Atlas Kliniek, maar toch zeer weinig reviews te vinden.

Groetjes!

 

Hey Atiz!

 

Spannend... Ik heb de mijne op 19/12 gepland.

 

Mag ik zo vrij zijn te zijn van welke cupmaat je komt en hoeveel CC je gekozen hebt?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh blijkbaar een paar meldingen gemist! Gisteren geopereerd! Van afspraak 1 tot gisteren super begeleiding gehad! Had al lipo laten doen in 2007 en vond het er toen al super! 

Al de voorgaande pc's hadden me lift en 350 aangeraden. Hij was de enige die zei dat het te weinig was en dat je niet kan liften met meer! (Lang verhaal heeeeel kort gemaakt) Dus gisteren 550cc gehad en een deel vel weggesneden erna en tepelcorrectie! En idd zelf met 550 is het nog niet heel groot! Super blij dus dat ik bij hun in behandeling ben! En ze volgen je zo goed op ! Je mag dag en nacht bellen als er iets is en ze bellen je zelf ook nog eens op.

Tot.nu toe super . Hopelijk blijft het zo.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 3 x naar een infosessie geweest zonder enig probleem en heb zelf tijdens hun verlof contact opgenomen met de assistente en die snapte me volledig!!!

En willkens zegt zelf dat hij niet van grote.borsten houdt! Dat vind ik al fijn om te horen van een man :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mama01:

Ja, ik was bezig mijn zwangerschapskilo’s eraf te werken, dus ik kak nu even in (dat wordt wat meer wortels eten nu)  Ik moet er nog vijf maar komt wel:) jij? Ik wil komende week gewoon wat meer gaan wandelen. 

Ik heb wat geschreven onderaan deze discussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lies Ghijsels:

 

Hey!

 

Ik ben ondertussen langsgeweest voor een infosessie en een 2de.

De slechte reacties zijn voornamelijk in het Engels en ze lijken mij ook zeer bizar.

 

Vrouwen die zeer grote borsten willen die niet passen en dan ook nog eens niet de nodige nazorg toepassen, is het logisch dat het misloopt natuurlijk.

 

Zoals ik reeds zei, 2 x op infosessie gegaan en beide keren zeer lief en begripvol onthaald geweest.

 

mijn operatie staat gepland voor 19/12 en ik kijk er enorm naar uit!

 

Van zodra het voorbij is, laat ik jullie zeker en vast mijn ervaring weten. Tot nu toe is het alleen maar zeer positief.

Het was ook geen enkel probleem om een 2de consultatie te verkrijgen.

 

Groetjes

Ik heb wat geschreven onderaan deze discussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Rebexterke:

Oh blijkbaar een paar meldingen gemist! Gisteren geopereerd! Van afspraak 1 tot gisteren super begeleiding gehad! Had al lipo laten doen in 2007 en vond het er toen al super! 

Al de voorgaande pc's hadden me lift en 350 aangeraden. Hij was de enige die zei dat het te weinig was en dat je niet kan liften met meer! (Lang verhaal heeeeel kort gemaakt) Dus gisteren 550cc gehad en een deel vel weggesneden erna en tepelcorrectie! En idd zelf met 550 is het nog niet heel groot! Super blij dus dat ik bij hun in behandeling ben! En ze volgen je zo goed op ! Je mag dag en nacht bellen als er iets is en ze bellen je zelf ook nog eens op.

Tot.nu toe super . Hopelijk blijft het zo.. 

 

 

Hey! En hoe bevalt de pijn u? ja, ik ga niet rechtstreeks via de Atlas kliniek, maar via in2beauty en vind ook dat de begeleiding tot nu toe super verloopt.

 

550cc lijkt me veel, maar als jij het mooi vindt en het past bij jou lichaam, moest je dat zeker en vast doen!

zelf ga ik er nu dan 450 cc laten bijzetten, wat eigenlijk ook wel vrij veel is. De meeste mensen verschieten wel als ik dit zeg, maar ik ben nu al 2 x gaan passen en bij alle 2 was ik echt verkocht van de maat. Ik zou niet kleiner willen, want dan ga ik spijt krijgen.

 

Ben echt benieuwd, want ik heb nog nooit een operatie of iets dergelijks ondergaan. Ben dus wel vrij stressy!

 

Dank u voor je antwoord trouwens!;-) Spoedig herstel ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een deuk ik mijn borstkas en had enorm veel vel dus bij mijnvalt die 550 heel goed mee. 350 zou geen verschil maken omdat ik dan net uit mijn borstkas kom. Willkens heeft dat heel goed uitgelegd.wanneer is je opperatie? Heb je gewoon vergroting nodig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Rebexterke:

Ik heb een deuk ik mijn borstkas en had enorm veel vel dus bij mijnvalt die 550 heel goed mee. 350 zou geen verschil maken omdat ik dan net uit mijn borstkas kom. Willkens heeft dat heel goed uitgelegd.wanneer is je opperatie? Heb je gewoon vergroting nodig? 

 

aah ja op die manier. En ben je er tevreden mee tot nu toe?

Ik word 19/12 geopereerd en het is een gewone vergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Lies Ghijsels:

 

Hey! En hoe bevalt de pijn u? ja, ik ga niet rechtstreeks via de Atlas kliniek, maar via in2beauty en vind ook dat de begeleiding tot nu toe super verloopt.

 

550cc lijkt me veel, maar als jij het mooi vindt en het past bij jou lichaam, moest je dat zeker en vast doen!

zelf ga ik er nu dan 450 cc laten bijzetten, wat eigenlijk ook wel vrij veel is. De meeste mensen verschieten wel als ik dit zeg, maar ik ben nu al 2 x gaan passen en bij alle 2 was ik echt verkocht van de maat. Ik zou niet kleiner willen, want dan ga ik spijt krijgen.

 

Ben echt benieuwd, want ik heb nog nooit een operatie of iets dergelijks ondergaan. Ben dus wel vrij stressy!

 

Dank u voor je antwoord trouwens!;-) Spoedig herstel ook!

 

8 minuten geleden zei Lies Ghijsels:

 

aah ja op die manier. En ben je er tevreden mee tot nu toe?

Ik word 19/12 geopereerd en het is een gewone vergroting.

vind het niet te groot. Het is hoe mijn borsten vroeger voor de kindjes en de borstvoeding waren ik ga ik ze vanavond pas bloot zien en geef ik het echte resultaat 6maand

Ik ben enorm bang door alles wat je leest van complicaties 

Momenteel wel ellendig . Ben blij dat de kindjes niet thuis zijn . Ik snap niet hoe sommigen dit kunnen met kleine kindjes of baby's in huis...zou ik nooit doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lies Ghijsels Ik heb nu een A cup, enfin eigelijk nog minder want 9 op de 10 BH’s “gapen”, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Mijn bovenlichaam is enorm smal en ik ben vrij klein, voorlopig heb ik voor 300cc gekozen, maar af en toe twijfel ik toch nog om eens terug te gaan. Het moet natuurlijk ogen en ze zeiden me dat ik toch een mooie C uit zal komen, wat volgens mij (en volgens mijn vriend) wel voldoende is. 

Ben vorige week voor de 2e keer op consult geweest bij de verpleegster.

Ik heb er alleszins het volste vertrouwen in. 24 oktober is het zover. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.