Ga naar inhoud

Onzekerheid na 11 dagen po


Aanbevolen berichten

Ff update van deze kant Net op controle geweest, alles goed. Jeeejjjj Rechterkant een heel klein plekje dat open is geraakt door de pleister eraf halen. Alle uitstekende hechtdraadjes verwijderd (links stak er een stuk onder de pleister vandaan). Aan de ene kant lekker dat die pleisters eraf zijn, maar voel nu wel die wondjes wat meer.

 

Ik heb inderdaad ook gezegd over dat borstbeen en de binnenkant van die borsten daar. Dus ze zei ook het is ook best een hardhandig gebeuren geweest plus mn vel staat nog heel strak daar.

 

dalijk douchen en haren wassen, jammer voor de kapster -_-

 

en auto rijden is best irritant hè,

vooral eerste versnelling en achteruit vond ik niet echt prettig bij mijn auto haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Rocker:

Tipje voor schakelen tijdens het autorijden, met 2 handen doen of ietsjes naar voren buigen zodat je het met je arm zo dicht mogelijk langs je lijf kan doen.
 

Hahaha ik deed inderdaad met 2 armen, als iemand het ziet denken ze die is niet goe :4: of ‘lekker nog grotere auto kopen vrouwke als je niet normaal ken rijden!’

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei AvK:

Ff update van deze kant Net op controle geweest, alles goed. Jeeejjjj Rechterkant een heel klein plekje dat open is geraakt door de pleister eraf halen. Alle uitstekende hechtdraadjes verwijderd (links stak er een stuk onder de pleister vandaan). Aan de ene kant lekker dat die pleisters eraf zijn, maar voel nu wel die wondjes wat meer.

 

Ik heb inderdaad ook gezegd over dat borstbeen en de binnenkant van die borsten daar. Dus ze zei ook het is ook best een hardhandig gebeuren geweest plus mn vel staat nog heel strak daar.

 

dalijk douchen en haren wassen, jammer voor de kapster -_-

 

en auto rijden is best irritant hè,

vooral eerste versnelling en achteruit vond ik niet echt prettig bij mijn auto haha 

Super!! Die wondjes worden wel snal minder. Ik zie het iedere dag beter worden:101:

 

Ik vind het rustig aan doen wel steeds lastiger worden. En merk wel dat de boobies in protest gaan als ik te veel heb gedaan. Ineens zijn dan alle pijntjes weer ff terug:18:

 

Weet ook ff niet goed wat ik rond dit moment allemaal mag. :blush:

 

Dat schakelen ja... hilarisch beeld voor de medenens:152: en ik heb dan ook nog een soort van gordelhoes gefixt van een uber fluffy kussensloop waarbij mensen nu denken; die is helemaal gestoord nu bij 30 graden:45:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Coconut:

Heuj, fijn dat het al beter gaat @Jolene! Ik lees ff mee, hier nog unne Brabantse 510cc. Mag ik meeblieken in jullie albums? @Noelle2612 en @Jolene?

 

:7:

@Coconut wat gezellig al die brabantse tette;) tuurlijk meid. Volgens mij staat mn album openbaar. Geef anders ff een gilletje! Mag ik ook bij jou spieke als je een album hebt:blush:

 

@jolene ik heb um hoor en manlief is fan hahah. Dat zijn nog eens een paar gezellige jongens zei ie:123: 

 

Vanaaf eindelijk in mn gouwe bh de deur uit. Had de kliniek gebelt aangezien ik woensdag pas 6 weken po ben. Maar mag vanaaf paar uurtjes met mn vriendinnen op pad finallyyyy:43:

 

Fijn dat je littekens goed gaan babe! Was toch ff spannend! 

 

Xxx noelle

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Noelle2612:

@Coconut wat gezellig al die brabantse tette;) tuurlijk meid. Volgens mij staat mn album openbaar. Geef anders ff een gilletje! Mag ik ook bij jou spieke als je een album hebt:blush:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ge bent d'rbij @Noelle2612. Bliek maar es. Ik ben pas 1 week po maar wan skon stel tetten heddegij:123:. Wil die van mij ook dichter bij elkaar zien! Ga de Ava kopen maar twijfel over de maat. Witte gullie da? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Coconut:

Ge bent d'rbij @Noelle2612. Bliek maar es. Ik ben pas 1 week po maar wan skon stel tetten heddegij:123:. Wil die van mij ook dichter bij elkaar zien! Ga de Ava kopen maar twijfel over de maat. Witte gullie da? :45:

Jaaa ik heb gespiekt @Coconut :57: echt mooi al hoor! Zult zien da wordt alleen nog maar beter! Heel nice! 

 

Jaa ik ben ook echt zoo blij mee. Zijn precies zoals ik had besteld:3:

 

Uhmm ja ik ben 60 kilo je moet sowieso kieze denk voor cup d-f en en ik maat m.

 

Ohh chick die zit als gegote krijg je echt gin spijt van!

 

Keep up posted!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi chicky's en chicka's

 

Hier weer aan t werk, maar valt wel een beetje tegen.

 

Ben nog heel stijf 'sochtends in de boobies en voelt toch wel als een oude schaafwond de hele dag. 

 

Of ben ik echt te ongeduldig? :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Jolene:

Hi chicky's en chicka's

 

Hier weer aan t werk, maar valt wel een beetje tegen.

 

Ben nog heel stijf 'sochtends in de boobies en voelt toch wel als een oude schaafwond de hele dag. 

 

Of ben ik echt te ongeduldig? :18:

Ola chiky!

 

Oehhh al aant werk ja? Aan het nagelen enzo? Ja dat lijkt me idd al vrij heavy. Hoeveel weken po ben je nu? Weekje of 3 toch? 

 

Ja ik weet van mn eige nagelstyliste ( zij heeft ook nep boobs ) dat zij het heel zwaar vond. Je maakt toch vrij veel repeterende bewegingen. 

 

Maar mijne voele sochtends ook nog steeds beetje beurs aan hoor. Alleen sochtends ff. Alsk dan ff heb bewogen gaat t weer. Luister iig naar je lichaam mop! Op tijd je rust neme als da gaat!

 

Tis toch pas kort geleje dat ze in de boobs hebbe lope graaie edB)

 

Ik ga me ook ff klaarmake voor n kantoordagje! Spreek je snel meid

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2018 om 08:40 zei Noelle2612:

Ola chiky!

 

Oehhh al aant werk ja? Aan het nagelen enzo? Ja dat lijkt me idd al vrij heavy. Hoeveel weken po ben je nu? Weekje of 3 toch? 

 

Ja ik weet van mn eige nagelstyliste ( zij heeft ook nep boobs ) dat zij het heel zwaar vond. Je maakt toch vrij veel repeterende bewegingen. 

 

Maar mijne voele sochtends ook nog steeds beetje beurs aan hoor. Alleen sochtends ff. Alsk dan ff heb bewogen gaat t weer. Luister iig naar je lichaam mop! Op tijd je rust neme als da gaat!

 

Tis toch pas kort geleje dat ze in de boobs hebbe lope graaie edB)

 

Ik ga me ook ff klaarmake voor n kantoordagje! Spreek je snel meid

 

Xxxx

Ja misschien onderschat ik het zelf een beetje. Hoewel ik wel veel met de frees doe:124:

 

Ik hoor hier om me heen dat dames zich na 2 weken toch wel beter voelde dan ik op dit moment:18: 

 

Ik blijf dingen voelen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden:152:borstspieren vooral:45:

 

Het lijkt alsof de borstspieren af en toe "wegschieten" maar hoort erbij zegt iedereen. Vind het alleen een beetje een naar gevoel. Of ligt dat aan mij?:blush:

 

Mn borsten zijn wel zachter aan het worden. Alleen de zijkanten (verlengde van de littekens zijn nog wel heel hard:blink:)

 

En ik kan het denk ik gewoon niet uitstaan dat ik zo blijf twijfelen:152:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jolene:

Ja misschien onderschat ik het zelf een beetje. Hoewel ik wel veel met de frees doe:124:

 

Ik hoor hier om me heen dat dames zich na 2 weken toch wel beter voelde dan ik op dit moment:18: 

 

Ik blijf dingen voelen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden:152:borstspieren vooral:45:

 

Het lijkt alsof de borstspieren af en toe "wegschieten" maar hoort erbij zegt iedereen. Vind het alleen een beetje een naar gevoel. Of ligt dat aan mij?:blush:

 

Mn borsten zijn wel zachter aan het worden. Alleen de zijkanten (verlengde van de littekens zijn nog wel heel hard:blink:)

 

En ik kan het denk ik gewoon niet uitstaan dat ik zo blijf twijfelen:152:

 

Hee mupke!

 

Nou onderschat misschien maar t zal best tegenvallen meid om weer aan de gang te zijn. Ik hoef op mijn werk alleen maar te typen en n muis te bewege :3:

Ik schrok me gister avond ook kapot. 

 

Waren met ons zoontje even gaan spelen bij de kindjes van vrienden van ons. Mooie zomer avond weer je kent t wel. Denk zijn maar n uurke of 2 weg hooguit, trek ff mn beugel bh aan. Ben beetje aant ' oefenen'B) 

 

Mn beugel bh zit goed, past goed. Maar toch zit t nog nie fijn. Nou zit n sport bh altij super comfy en ben nooit geen fan van beugel bh's geweest.

 

Anyway kwam thuis en trok hem uit want had last op 1 plekje aan de binnenkant bij mn tietzweetspeet :3:En zat best wel n bobbel. Echt duidelijk de rand van mn silicoon.  Kon het ook indrukke en voel je t gwn ploppe onder je vinger. Denk gotfer nou gaan we t krijgen. Voel deze prothses ook veel beter zitte aan de onderkant. Heeft dr hawinkels me ook op voorbereid gezien t aantal cc dat je ze beter kan voelen. 

 

Denk gwn rustig mn Ava aan, gaan slapen en morge nieuwe dag:44:

En ja hoor, wordt wakker, voele... weg knobbel hahahah. Thank god^_^

Dat harde uiteinde bij mn litteken heb ik ook. Had ik met mn keizersnede ook. Daar heeft je huid ook t hardste te voorduren gehad denk ik. Daar zette ze die klemmen op om je ' open ' te houwe.

 

Hoort er dus ammel bij meid. Ffkes volhouwe nog hihi

 

Drek ff klein rondje efteling met mn man en hubby. Ga toch ff mn beugel bh nog x aan doen kijke wat de vriendinne vandaag daarvan vinde:ph34r:

 

Keep you posted!

Xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Noelle2612:

Hee mupke!

 

Nou onderschat misschien maar t zal best tegenvallen meid om weer aan de gang te zijn. Ik hoef op mijn werk alleen maar te typen en n muis te bewege :3:

Ik schrok me gister avond ook kapot. 

 

Waren met ons zoontje even gaan spelen bij de kindjes van vrienden van ons. Mooie zomer avond weer je kent t wel. Denk zijn maar n uurke of 2 weg hooguit, trek ff mn beugel bh aan. Ben beetje aant ' oefenen'B) 

 

Mn beugel bh zit goed, past goed. Maar toch zit t nog nie fijn. Nou zit n sport bh altij super comfy en ben nooit geen fan van beugel bh's geweest.

 

Anyway kwam thuis en trok hem uit want had last op 1 plekje aan de binnenkant bij mn tietzweetspeet :3:En zat best wel n bobbel. Echt duidelijk de rand van mn silicoon.  Kon het ook indrukke en voel je t gwn ploppe onder je vinger. Denk gotfer nou gaan we t krijgen. Voel deze prothses ook veel beter zitte aan de onderkant. Heeft dr hawinkels me ook op voorbereid gezien t aantal cc dat je ze beter kan voelen. 

 

Denk gwn rustig mn Ava aan, gaan slapen en morge nieuwe dag:44:

En ja hoor, wordt wakker, voele... weg knobbel hahahah. Thank god^_^

Dat harde uiteinde bij mn litteken heb ik ook. Had ik met mn keizersnede ook. Daar heeft je huid ook t hardste te voorduren gehad denk ik. Daar zette ze die klemmen op om je ' open ' te houwe.

 

Hoort er dus ammel bij meid. Ffkes volhouwe nog hihi

 

Drek ff klein rondje efteling met mn man en hubby. Ga toch ff mn beugel bh nog x aan doen kijke wat de vriendinne vandaag daarvan vinde:ph34r:

 

Keep you posted!

Xxxx

 

Oh en da weg schiete van je spier hoort erbij. Komt gwn door je spier over je silicoon heen meid. Ook altijd gehad met mn vorige. Gek gevoel ja maar straks merk je da nie eens meer

 

Pff echt he ben ook blij alsk 2 maande verder ben. Vin mn ene litteken ook rode r dan de andere. Maar tis bij mij in huis ook zo godsgruwelijk werm!:blink:

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolene

 

wat een teksten en inderdaad heel herkenbaar !!!

 

allereerst: ik las in de chat veel Anna bh dus die komt morgen binnen en hier zie ik een hele andere naam grrrrr

is die Anna niks?

heb nu bh van chirurg aan en die snijd in Mn wond en Mn huid.. shit ding!

 

En nu al werken en auto rijden vind ik alleen maar respect!

als ik Mn bord avond eten optil zak ik al door de grond

dus ben redelijk gerust gesteld

 

Ik ben voornamelijk depri dat ik Mn huishouden niet kan doen

ff lekker strijken en poetsen

man doet t toch heel anders :-)

 

even bij je foto’s spieken hoor 

 

tnx voor de tip!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Dhc158:

Valt niet veel te zien hahaha

zou ik mogen kijken bij je?

Hihi... fijn he al die uitleg:blush:

 

Ik heb er nu op een ruime week echt veel aan gehad.

 

Tja... heel raar. Ik mocht van de kliniek na een week al auto rijden en werken, maar die had ik sws al geschrapt:4:

 

En idd, wel wat zwaar. Had ik echt niet gedacht. Maar ondertussen wat beter en volgende week eigenlijk weer zo goed als een week vrij:101:

 

Hier in mn omgeving roepen alle dames; nee joh, na 2 weken... gaat hartstikke goehoed:152:uhm ja... dikke vinger:82: bij mij dus niet:45: 

Maar nou moet ik zeggen dat ik ook echt geen geduld heb. Idd ook met het huishouden. Blij als ik straks alles weer zelf kan.:59:

 

Ik zal je bij beide albums toevoegen. 

Heb jij ook foto's? :7:

Ben wel benieuwd

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Dhc158:

@Jolene

 

wat een teksten en inderdaad heel herkenbaar !!!

 

allereerst: ik las in de chat veel Anna bh dus die komt morgen binnen en hier zie ik een hele andere naam grrrrr

is die Anna niks?

heb nu bh van chirurg aan en die snijd in Mn wond en Mn huid.. shit ding!

 

En nu al werken en auto rijden vind ik alleen maar respect!

als ik Mn bord avond eten optil zak ik al door de grond

dus ben redelijk gerust gesteld

 

Ik ben voornamelijk depri dat ik Mn huishouden niet kan doen

ff lekker strijken en poetsen

man doet t toch heel anders :-)

 

even bij je foto’s spieken hoor 

 

tnx voor de tip!

 

 

Ow... de Anna weet ik niet, maar heb nu de Ava. Zit super!! 

Ondertussen ook bij Hunkemoller 2 sport bh's gekocht, maar kan ik pas sinds deze week aan. Achtersluiting en kruisbandjes. Maar zitten ook als gegoten! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Noelle2612:

Hee mupke!

 

Nou onderschat misschien maar t zal best tegenvallen meid om weer aan de gang te zijn. Ik hoef op mijn werk alleen maar te typen en n muis te bewege :3:

Ik schrok me gister avond ook kapot. 

 

Waren met ons zoontje even gaan spelen bij de kindjes van vrienden van ons. Mooie zomer avond weer je kent t wel. Denk zijn maar n uurke of 2 weg hooguit, trek ff mn beugel bh aan. Ben beetje aant ' oefenen'B) 

 

Mn beugel bh zit goed, past goed. Maar toch zit t nog nie fijn. Nou zit n sport bh altij super comfy en ben nooit geen fan van beugel bh's geweest.

 

Anyway kwam thuis en trok hem uit want had last op 1 plekje aan de binnenkant bij mn tietzweetspeet :3:En zat best wel n bobbel. Echt duidelijk de rand van mn silicoon.  Kon het ook indrukke en voel je t gwn ploppe onder je vinger. Denk gotfer nou gaan we t krijgen. Voel deze prothses ook veel beter zitte aan de onderkant. Heeft dr hawinkels me ook op voorbereid gezien t aantal cc dat je ze beter kan voelen. 

 

Denk gwn rustig mn Ava aan, gaan slapen en morge nieuwe dag:44:

En ja hoor, wordt wakker, voele... weg knobbel hahahah. Thank god^_^

Dat harde uiteinde bij mn litteken heb ik ook. Had ik met mn keizersnede ook. Daar heeft je huid ook t hardste te voorduren gehad denk ik. Daar zette ze die klemmen op om je ' open ' te houwe.

 

Hoort er dus ammel bij meid. Ffkes volhouwe nog hihi

 

Drek ff klein rondje efteling met mn man en hubby. Ga toch ff mn beugel bh nog x aan doen kijke wat de vriendinne vandaag daarvan vinde:ph34r:

 

Keep you posted!

Xxxx

 

Oei schat... :18: geen last meer gehad nu hoop ik???:69:

 

Hier vandaag 1 kkantje en volgende week maar 3, dus kan lekker mn gemakske houwe de komende dagen:101:

 

Ik moet toch nog niet denken aan een beugelbh hoor mop:18: dan vallen ze dr af denk:152:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolene

 

hahaha ja fijn he dat je mag rijden van ze 

ik kan amper de auto in komen... draag je gewoon je gordel over je borsten al?

 

denk dat je zelf het beste aanvoelt wat wel en niet kan en gewoon je eigen gevoel moet volgen 

 

als mensen nu denken dat ik me aanstel kunnen ze t dak op

 

Oh van Hunkemöller zijn ook goed? Ik had van de week 1 aan laten meten bij livera... daar staat een foto van in Mn album, ook hoe Mn borst er daarna uit zag

vol striemen !!! Veel te strak 

ben benieuwd als die Anna binnenkomt of het wat is

 

ik zal je toevoegen aan mijn album..

staat nog geen duidelijke foto op, zal ik straks maken

word misselijk als de bh uit is.. wat een gewicht haaha

 

ik voeg je alvast toe :-)

 

laat het weten als ze erop staan 

bedankt voor het toevoegen 

zal straks even spieken als kleine naar school is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolene

 

prachtig resultaat hoor!

ik kon tot 6 dagen po zien klopt dat?

 

Vond ze heel veel op die van mij lijken maar jij bent slank dus is mega groot niet mooi 

 

moest je een borstband dragen in het begin omdat t best hoog nog zat of was dat vocht ?

 

ik laat t zo weten als ik wat online heb :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-7-2018 om 13:10 zei Dhc158:

@Jolene

 

Ze staan online 

heb er maar 1 duidelijke op gezet 

ze zijn nog heel ovaal en dik

word er depri van als ik er naar kijk

 

had dat bij de 1e ook en duurde even... ooit komt t goed pfff

Sorry voor mn late reactie:blush:

 

Ik reed tot eergister met een fluffy kussenhoes om mn gordel:152: maar nu gaat het wel. Tot de gordel tegen mn tepel glijd en ik ff moet slikken:blink: jezus wat zijn die krengen gevoelig:45:

 

Hoe zit je bh? Beter? 

Ik wissel ze echt af. Ineens kan ik de ene niet meer handelen en daarna de andere niet... met wissels voelt het fijner. 

 

Ik lijk alleen een double bubble te krijgen aan 1 kant:23: maar hopelijk komt dat omdat mn litteken gebied nog hard is. 

 

Ik ga zo een paar nieuwe foto's plaatsen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.