Ga naar inhoud

Onzekerheid na 11 dagen po


Aanbevolen berichten

Hi meiden...

 

Hier wat vragen (aan de beheerders... ik wist even niet goed waar ik dit moest plaatsen:blink:)

 

Ik ben 20 juni geopereerd (ander verslag) maar nu heb ik toch wat vragen over de pijn/genezing...

 

Ik heb zoizo een geirriteerd litteken wat me wat onzeker maakt (na een mislukte pusserige buikwandcorrectie):82:

 

Ik weet dat bij het herstel van allerlei soorten pijntjes enzo horen. Maar toch blijf ik ergens onzeker. :124:

 

Begrijp me niet verkeerd.

Ik voel me verder prima.

Geen koorts, geen enorme zwellingen of verkleuringen (dat waren overduidelijke signalen bij mn bwc:18:)

 

Mijn vraag of de volgende "pijntjes" bij het herstel horen en hoe lang het heeft geduurd bij jullie dat dat minder werd of weg was. 

 

.Ochtend/avond druk op de borsten(voelen aan als 100kg en zeer strak in zn velletje

 

.Trekkend litteken

 

.Enorm beurs gevoel onder mn borsten (spierpijn die naar beneden lijktcte zakken??)

 

.Datzelfde gevoel op mn rug/ribben (beetje onder mn schouderblad)

 

.Drukkend gevoel op het borstbeen (beetje gelig nu)

 

.Drukkend gevoel onder de zijkant van de borsten bij mn ribben.

 

Ok... natuurlijk begrijp ik dat er in gesneden is en dat het stram aan kan voelen. En misschien ben ik extra onzeker door dat litteken (ook omdat de andere pleister er nog op zit) maar ik hoop me aan jullie antwoorden een beetje op te kunnen trekken, dat het heel normaal is. 

 

Ik moet a.s di op controle en ik heb al foto's naar de pc gestuurd en bij de huisartsenpost geweest om de pleister te laten verwijderen (ik dacht dat de hechting zat te vervelen, maar het was blijkbaar de pleister)

 

Please... help a lady out :59:

 

Foto is van het litteken zoals het er nu uitziet

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Goodmorning babe!

 

Wat lees ik nu allemaal:wacko: ff een dipje meis. Pff tis ook ammel niet niks wat ze hebbe gesjauwt in de boobs he!

 

Vin je littekend er ook een beetje pijnlijk eruit zien. Lijkt wel of er een stukje huid naar binnen zit gevouwen:19: maar kun je eik nog niks over zegge hoor meis. Je bent eik nog zo kort po. T zal nu wel opknappe hoor nou die pleister eraf is. 

 

Hoop dat je 2 juli wat duidelijkheid krijgt. De pijntjes die je beschrijft klinke me niet onherkenbaar hoor. Bij ene houdt t langer aan dan bij de ander. Ik ben bij mn eerst bv ook echt helse pijne gehad hoor. En daar wordt je onzeker van, i know!! 

 

Probeer je nie te druk te make meis. Makkelijk gezegt weet ik ook, maar tis bijna dinsdag. En daar gewoon al je vrage en twijfels op tafel gooie en nie weggaan zonder bevredigende antwoorde!

 

Keep us posted!!!

 

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Noelle2612:

Goodmorning babe!

 

Wat lees ik nu allemaal:wacko: ff een dipje meis. Pff tis ook ammel niet niks wat ze hebbe gesjauwt in de boobs he!

 

Vin je littekend er ook een beetje pijnlijk eruit zien. Lijkt wel of er een stukje huid naar binnen zit gevouwen:19: maar kun je eik nog niks over zegge hoor meis. Je bent eik nog zo kort po. T zal nu wel opknappe hoor nou die pleister eraf is. 

 

Hoop dat je 2 juli wat duidelijkheid krijgt. De pijntjes die je beschrijft klinke me niet onherkenbaar hoor. Bij ene houdt t langer aan dan bij de ander. Ik ben bij mn eerst bv ook echt helse pijne gehad hoor. En daar wordt je onzeker van, i know!! 

 

Probeer je nie te druk te make meis. Makkelijk gezegt weet ik ook, maar tis bijna dinsdag. En daar gewoon al je vrage en twijfels op tafel gooie en nie weggaan zonder bevredigende antwoorde!

 

Keep us posted!!!

 

Xxx noelle

Hi chick.

 

Is dit een dipje?:blink: Misschien wel idd:69:

 

Klopt meis... alsof het open is geweest en als een "onderbijt" terug aan elkaar is gegroeid:18:

 

Maar daar maak ik me dan weer niet zo druk om... na dat gat in mn buik na mn bwc dis dit een peuleschilletje en weet ik dat de wond wel zal helen. Wel erg benieuwd wat mn pc er van zegt!

 

Wel fijn dat je aangeeft dat het erbij hoort.

 

Gek he dat dan ineens de twijfel toe slaat:unsure:

 

Maar ff vraagje... uit welk brabants stukske komme gij dan??:152: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid,

ik ben nu 10 dagen po en de pijntjes die jij beschrijft heb ik exact hetzelfde! Mn pleisters beginnen nu ook flink te irriteren maar doe mijn best ze tot vrijdag te laten zitten. Maar heb dus geen idee hoe mijn littekens eruit zien, dus kan niet vergelijken. Heb ook wel het idee dat ik gewoon teveel doe, omdat ik me ‘goed’ voel, maar s avonds en s morgens lijkt het net of een trekker overheen is gereden en nog een keer in zn achteruit om zeker te zijn dat hij me heeft geraakt..

 

en herken die onzekerheid de hond trok mijn arm ineens naar achteren omdat ze iets wilde pakken sindsdien een pijntje aan 1 kant en denk steeds dalijk is er iets mis. Maar zie niets anders eraan als daarvoor -_-

 

Komt vast helemaal goed bij jou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei AvK:

Hé meid,

ik ben nu 10 dagen po en de pijntjes die jij beschrijft heb ik exact hetzelfde! Mn pleisters beginnen nu ook flink te irriteren maar doe mijn best ze tot vrijdag te laten zitten. Maar heb dus geen idee hoe mijn littekens eruit zien, dus kan niet vergelijken. Heb ook wel het idee dat ik gewoon teveel doe, omdat ik me ‘goed’ voel, maar s avonds en s morgens lijkt het net of een trekker overheen is gereden en nog een keer in zn achteruit om zeker te zijn dat hij me heeft geraakt..

 

en herken die onzekerheid de hond trok mijn arm ineens naar achteren omdat ze iets wilde pakken sindsdien een pijntje aan 1 kant en denk steeds dalijk is er iets mis. Maar zie niets anders eraan als daarvoor -_-

 

Komt vast helemaal goed bij jou! 

Oh weet je dat me dat echt gerust stelt:blush:

 

Ik kan niet wachten tot ik op dat moment zit waarbij ik denk... ah joh, viel best mee haha:152:

 

Jij ook verder helemaal tevreden??:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het gewoon erger verwacht omdat sommigen gewoon weken niks kunnen, dus daarom

vind ik het persoonlijk meegevallen. Alleen zijn het rare pijntjes die ik nooit heb gevoeld dus daardoor twijfel ik ook wel van hoort dit erbij of is er iets mis? Maar door je ervaring uit het verleden ben jij gewoon bang voor een herhaling. Dat snap ik wel. Maar weet zeker dat als we geduld hebben het zeker goed komt!

 

en over de meiden tja we wennen aan elkaar haha met die Carefix bh en een normaal shirt denk ik nou tis allemaal niet zo heftig. Mensen merken het verder niet op. Maar zonder kleren denk ik zooo best flink haha mijn huidje staat alleen nog wel steeds heel strak

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jolene:

Hi chick.

 

Is dit een dipje?:blink: Misschien wel idd:69:

 

Klopt meis... alsof het open is geweest en als een "onderbijt" terug aan elkaar is gegroeid:18:

 

Maar daar maak ik me dan weer niet zo druk om... na dat gat in mn buik na mn bwc dis dit een peuleschilletje en weet ik dat de wond wel zal helen. Wel erg benieuwd wat mn pc er van zegt!

 

Wel fijn dat je aangeeft dat het erbij hoort.

 

Gek he dat dan ineens de twijfel toe slaat:unsure:

 

Maar ff vraagje... uit welk brabants stukske komme gij dan??:152: 

Vrouwke!:43:

 

Ja snap ik hoor. Allemaal rare pijntjes die je niet kent nog. Ik wist t gelukkig nog van mn eerste bv. Dan paniekeer je toch minder snel. 

 

Ja je litteken zitten ook nog korstjes op denk ik of nie? Tis allemaal nog zo vers. Straks wordt t mooi lichter dan valt t helemaal niet meer op joh. Jouwe zitte wel heel mooi in je borstplooi. Mijne zitte nog best hoog vin ik. Mejaa altij nog beter dan dat ze onder je bikini / bh uitkomeB)

 

Heeel benieuwd naar je controle morgen! Keep us posted!

 

Hihi uit de Kets:4: de efteling ligt zowat in mn achtertuin. Heeerlijk! Daar zijn we dan ook eik wel wekelijks te vinden met zoonlief:wub: en jij? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Noelle2612:

Vrouwke!:43:

 

Ja snap ik hoor. Allemaal rare pijntjes die je niet kent nog. Ik wist t gelukkig nog van mn eerste bv. Dan paniekeer je toch minder snel. 

 

Ja je litteken zitten ook nog korstjes op denk ik of nie? Tis allemaal nog zo vers. Straks wordt t mooi lichter dan valt t helemaal niet meer op joh. Jouwe zitte wel heel mooi in je borstplooi. Mijne zitte nog best hoog vin ik. Mejaa altij nog beter dan dat ze onder je bikini / bh uitkomeB)

 

Heeel benieuwd naar je controle morgen! Keep us posted!

 

Hihi uit de Kets:4: de efteling ligt zowat in mn achtertuin. Heeerlijk! Daar zijn we dan ook eik wel wekelijks te vinden met zoonlief:wub: en jij? 

 

Xxx

Hi ketshilse chick:4:

 

Klopt... zijn nog korstjes.

Erg benieuwd hoe t eruit ziet als die eraf zijn:7:

 

Gaat goed hier trouwens hoor. Dipje is redelijk voorbij en heb steeds minder last. Wel gister vannacht en vandaag de andere bh aan gehad. Scheelt enorm met de vervelende druk op mn rug. Dus kan ik de ava morgen weer aan:101:

 

En toen docht ik, omdat ik morgen toch weer rustig aan begin met nagelen, laat ik mn eigenste maar eens fixen. Aangezien ik die dr af gerukt had voor de operatie:152:

Ging op zich wel goed, maar wel wat last van mn rug. Niks meer gewend joh in die 2 weken hahaha.

 

Best gek ook om tussen het nagelen door je tetsers bloot te gooien... zullen mn klanten leuk vinden :45:

 

Hier uit Roosendaal... :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei AvK:

Ik had het gewoon erger verwacht omdat sommigen gewoon weken niks kunnen, dus daarom

vind ik het persoonlijk meegevallen. Alleen zijn het rare pijntjes die ik nooit heb gevoeld dus daardoor twijfel ik ook wel van hoort dit erbij of is er iets mis? Maar door je ervaring uit het verleden ben jij gewoon bang voor een herhaling. Dat snap ik wel. Maar weet zeker dat als we geduld hebben het zeker goed komt!

 

en over de meiden tja we wennen aan elkaar haha met die Carefix bh en een normaal shirt denk ik nou tis allemaal niet zo heftig. Mensen merken het verder niet op. Maar zonder kleren denk ik zooo best flink haha mijn huidje staat alleen nog wel steeds heel strak

Geduld,tja :152:

I know... niet te doen gewoon! Haha!

 

Ik vind t ook echt meevallen hoor. Heb hetzelfde als jij van de meeste gehoord, waardoor ik al snel bang ben dat ik teveel doe:blink: maar blij te horen dat jij daar ook zo in staat!:7:

 

Strak huidje, herkenbaar. Hoewel ik wel merk dat her met de dag zachter word:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 08:16 zei Jolene:

 

 

.Ochtend/avond druk op de borsten(voelen aan als 100kg en zeer strak in zn velletje

Dat is vocht dat ontstaat gedurende dag. Probeer rustig aan te doen, dan heb je hier het minst last van. 
In de ochtend is het ook normaal als je recht komt, is dat wat je bedoelt? Dat je het gevoel hebt dat de bakstenen ff op hun plaats moeten zakken? Ik hield die bakstenen gewoon lekker vast en dan ging het wat rustiger en minder pijnlijk :P
Zit je op de rand van je bed met je boobies in de hand :45: Vond het zelf altijd wel gek, want mijn handen pastten niet meer.. maar het komt goed ;) Duurt wel enkele weken hoor.

 

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 08:16 zei Jolene:

 

.Trekkend litteken

Brrr herinner ik me als de dag van gisteren....

 

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 08:16 zei Jolene:

 

.Enorm beurs gevoel onder mn borsten (spierpijn die naar beneden lijktcte zakken??)

 

Ook dit hoort erbij. Ze hebben klemmen moeten gebruiken om je borsten/wond open te houden. (tenminste, werd mij toen verteld) en die kunnen wat gevoelige plekken geven. 
Verder is het een echte operatie geweest, dus met anderhalf weekje po kun je echt nog vanalles voelen :)

 

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 08:16 zei Jolene:

 

.Datzelfde gevoel op mn rug/ribben (beetje onder mn schouderblad)

 

Proberen wat meer te bewegen, maar wel gecontroleerd. Dus geen ellebogen hoger dan je schouders! En niet tillen. 
En kijk maar eens in de spiegel. Durf te wedden dat je houding het midden houdt tussen quasimodo en dromedaris :P Ook niet echt lekker voor je rugspieren ;) 

 

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 08:16 zei Jolene:

 

.Drukkend gevoel op het borstbeen (beetje gelig nu)

Dat gele verklaart een hoop hihi.. Maar het behoort tot het operatiegebied, dus normaal :)

 

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 08:16 zei Jolene:

 

.Drukkend gevoel onder de zijkant van de borsten bij mn ribben

Hetzelfde verhaal, en daarbij de druk van de prothesen die je niet gewend bent

 

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 08:16 zei Jolene:

 

Ok... natuurlijk begrijp ik dat er in gesneden is en dat het stram aan kan voelen. En misschien ben ik extra onzeker door dat litteken (ook omdat de andere pleister er nog op zit) maar ik hoop me aan jullie antwoorden een beetje op te kunnen trekken, dat het heel normaal is. 

Dit is de echte oorzaak van je onzekerheid.. Dit blijft natuurlijk meespelen en vertrouwen kun je pas achteraf hebben helaas.. Gewoon goed in de gaten houden of je geen koorts hebt, geen lekkende wond, geen rode plekken. Voor de rest komt het vast wel allemaal goed :) 

 

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 08:16 zei Jolene:

 

Ik moet a.s di op controle en ik heb al foto's naar de pc gestuurd en bij de huisartsenpost geweest om de pleister te laten verwijderen (ik dacht dat de hechting zat te vervelen, maar het was blijkbaar de pleister)

 

Please... help a lady out :59:

 

Foto is van het litteken zoals het er nu uitziet

 

 

Foto's zien er prima uit, verdere uitleg daarover had ik al in pb gestuurd :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

. Durf te wedden dat je houding het midden houdt tussen quasimodo en dromedaris :P Ook niet echt lekker voor je rugspieren ;) 

 

Ik ga stuk om hoe je dit omschrijft :) dit ben ik hahahhahah

 

my back and front are killing me :) maar door jou lach ik me dood op dit moment... super

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Dat is vocht dat ontstaat gedurende dag. Probeer rustig aan te doen, dan heb je hier het minst last van. 
In de ochtend is het ook normaal als je recht komt, is dat wat je bedoelt? Dat je het gevoel hebt dat de bakstenen ff op hun plaats moeten zakken? Ik hield die bakstenen gewoon lekker vast en dan ging het wat rustiger en minder pijnlijk :P
Zit je op de rand van je bed met je boobies in de hand :45: Vond het zelf altijd wel gek, want mijn handen pastten niet meer.. maar het komt goed ;) Duurt wel enkele weken hoor.

 

Brrr herinner ik me als de dag van gisteren....

 

 

Ook dit hoort erbij. Ze hebben klemmen moeten gebruiken om je borsten/wond open te houden. (tenminste, werd mij toen verteld) en die kunnen wat gevoelige plekken geven. 
Verder is het een echte operatie geweest, dus met anderhalf weekje po kun je echt nog vanalles voelen :)

 

 

Proberen wat meer te bewegen, maar wel gecontroleerd. Dus geen ellebogen hoger dan je schouders! En niet tillen. 
En kijk maar eens in de spiegel. Durf te wedden dat je houding het midden houdt tussen quasimodo en dromedaris :P Ook niet echt lekker voor je rugspieren ;) 

 

Dat gele verklaart een hoop hihi.. Maar het behoort tot het operatiegebied, dus normaal :)

 

Hetzelfde verhaal, en daarbij de druk van de prothesen die je niet gewend bent

 

Dit is de echte oorzaak van je onzekerheid.. Dit blijft natuurlijk meespelen en vertrouwen kun je pas achteraf hebben helaas.. Gewoon goed in de gaten houden of je geen koorts hebt, geen lekkende wond, geen rode plekken. Voor de rest komt het vast wel allemaal goed :) 

 

Foto's zien er prima uit, verdere uitleg daarover had ik al in pb gestuurd :)

xxx

Ooohhh I love you!!!:57::152:

 

Je stelt me enorm gerust!! Ook al in je pb'tjes!:blush:

 

Mijn dank is heel groot!!:59::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!!!!:59:

 

Vandaag bij mn pc geweest en hij vond het er allemaal prima uitzien. Wel nog wat voorzichtig zijn zei hij, maar hij en ik zijn heel blij met het resultaat:4:

 

De andere pleister is er af en ook dat stelt me nu gerust:blush:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jolene:116:

 

Ohh super fijn meid! Vind het er ook echt al heel goed uitzien:35: die korstjes zijn er ver af he. Helemaal top! 

 

Nou zul je zien meid t gaat nu met sprongen vooruit! Lekker met gerust gevoel naar 6 weken aftelle. Ik heb verjaardag aanst zaterdag van mn s- broer en wil zoooooo gere een mooie bhkuh aan:93:  ben die sport bh ondertusse spuugzat! 

 

Ga nog ffkes in je album tjekke!

Ps waar had je die bikini top vandaan if i may ask:123:

 

Ik durf nog nie zo goed van alles te bestelle. Heb ene nieuwe bh van saphh, zal pica toevoeguh! Geen voorgevormde, daar kwam ik later pas achter toen ik um binne kreeg. 

 

Weet nog nie of dit ook heel de dag fijn ga zitte alleen zon netje waar de tits inzitte:152: maar we gaant meemake hihi..

 

Keep u posted babe!

 

Xxx

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Noelle2612:

@jolene:116:

 

Ohh super fijn meid! Vind het er ook echt al heel goed uitzien:35: die korstjes zijn er ver af he. Helemaal top! 

 

Nou zul je zien meid t gaat nu met sprongen vooruit! Lekker met gerust gevoel naar 6 weken aftelle. Ik heb verjaardag aanst zaterdag van mn s- broer en wil zoooooo gere een mooie bhkuh aan:93:  ben die sport bh ondertusse spuugzat! 

 

Ga nog ffkes in je album tjekke!

Ps waar had je die bikini top vandaan if i may ask:123:

 

Ik durf nog nie zo goed van alles te bestelle. Heb ene nieuwe bh van saphh, zal pica toevoeguh! Geen voorgevormde, daar kwam ik later pas achter toen ik um binne kreeg. 

 

Weet nog nie of dit ook heel de dag fijn ga zitte alleen zon netje waar de tits inzitte:152: maar we gaant meemake hihi..

 

Keep u posted babe!

 

Xxx

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hi schat.

 

Ja ben echt blij joh. Nu ff die ene kant snel goed genezen en dan 1000% happy :43:

 

Bij Wehkamp. Van Hunkemoller. En in de sale:101::57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jolene:

Hi schat.

 

Ja ben echt blij joh. Nu ff die ene kant snel goed genezen en dan 1000% happy :43:

 

Bij Wehkamp. Van Hunkemoller. En in de sale:101::57:

Ja snap ik helemaal babe. Ik had da bij dat draaike. Denk gvd val er onderhand is is. Drek gaat t onsteke ofzo. Zooo fijn als alles dan toch goed gaat!  Nu kun je echt onbezorgt uitkijken naar 6 weken po! Helemaal top!

 

Ohhhh ik ga blieke! Welke maat heb jij ? Gezien we allebei in de 500cc categorie zitteB)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het vandaag? Ben je al iets meer gerustgesteld? Bij mij vooral gebied borstbeen echt irritant af en toe. Vandaag zijn m’n Ava’s binnengekomen zit echt super anders dan die Anna’s. Veel steviger en de meiden lijken stuk groter/vrolijker (nee opgewekter is een beter woord haha) erin. vrijdag mogen die hechtingen eruit, kijk er echt naar uit want die &?;#*! pleisters grrrrr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Noelle2612:

Weet nog nie of dit ook heel de dag fijn ga zitte alleen zon netje waar de tits inzitte:152: maar we gaant meemake hihi..

 

En je tepels kunnen die da netje al waarderen? Maar ziet er wel goed uit zeg! Voorgevormd niet meer nodig voor de vorm of het volume in ieder geval :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2018 om 17:57 zei AvK:

Hoe is het vandaag? Ben je al iets meer gerustgesteld? Bij mij vooral gebied borstbeen echt irritant af en toe. Vandaag zijn m’n Ava’s binnengekomen zit echt super anders dan die Anna’s. Veel steviger en de meiden lijken stuk groter/vrolijker (nee opgewekter is een beter woord haha) erin. vrijdag mogen die hechtingen eruit, kijk er echt naar uit want die &?;#*! pleisters grrrrr 

Hi...

 

Sorry voor de verlate reactie:blush:

 

Ja zit heerlijk he!!! Met dsnk aan @Noelle2612

 

Iedere dag steeds meer gerust gesteld. Steeds minder last van mn ribben en borstbeen. Maar hoor echt van heel veel meiden dat dat per persoon zo enorm kan verschillen:18:

 

Ja die verdomde pleisters ja...:124:

Dat zal echt een opluchting zijn als ze eraf zijn. Je ziet dan tenminste hoe het eruit ziet:7:

 

De meiden... opgewekt :152:

Heerlijk:4::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2018 om 16:06 zei Noelle2612:

Ja snap ik helemaal babe. Ik had da bij dat draaike. Denk gvd val er onderhand is is. Drek gaat t onsteke ofzo. Zooo fijn als alles dan toch goed gaat!  Nu kun je echt onbezorgt uitkijken naar 6 weken po! Helemaal top!

 

Ohhhh ik ga blieke! Welke maat heb jij ? Gezien we allebei in de 500cc categorie zitteB)

 

Xxx

 

Ohja... uhm... maat M :152:

Bietje laat maar da gif nie :45:

 

Vandaag voor het eerst gewerkt. Viel dat ff tegen zeg:18:  ik weet niet waar sl die tijd die borstspieren hebben gezeten voorheen, maar denk dat ik ze dr nu gratis bij heb gekregen:152:

 

En auto rijden ook... Jeez:blink: automaatje was best prettig geweest nu whaha:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.