Ga naar inhoud

fleurrosita : 29 juni 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Op 13-7-2018 om 19:47 zei fleurrosita:

ANOTHA UPDATE:

 

vandaag precies 2 weken PO en net thuis van de nacontrole. Eindelijk die pleisters eraf en de hechtingen eruit geknipt! Ze jeukten sinds een aantal dagen steeds erger, zo moeilijk om niet er aan te krabben ...! 

 

De wonden zien er supernetjes uit, er zitten nog wat kleine korstjes hier en daar maar zodra die eraf vallen mag ik beginnen met smeren ! (Zo snel ???!??! What a lucky girl) 

dus als iemand tips heeft voor goede litteken crème ... ik hoor het heeel graag ! 

 

De zwelling aan de bovenkant van m’n borst is wel nog vrij heftig, maar dat gaat nog wel zakken. Mag mijn bh overdag in principe uit, alleen als ik echt de deur uitga en dingen ga doen en met slapen moet ‘ie weer aan. Wat een leven :33:!!

 

ik mag alles doen wat goed voelt, waaronder ook m’n armen boven m’n schouders. Het enige wat echt niet mag is tillen. 

 

Normaal gesproken doen ze na 6 weken PO nog een controle bij m’n PC maar omdat het er zo goed uit ziet is deze doorgeschoven naar 3 maanden PO. Zo blij met al dit goede nieuws !!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Tiramisu:

Hello!

 

Mocht je na twee weken je postoperatieve BH al af overdag? Of begrijp ik dat nou verkeerd! Mij is verteld dat ik de BH 6 weken dag en nacht moet dragen, maar wordt er nu al gek van na 2 weken :131:.

xxx

Hii!!

 

ik mocht vanaf de dag van me operatie zelfs al de bh overdag ongeveer 8 uur uit. Alleen als ik uit huis ga en ‘s avonds moet ik ‘m aan. 

 

Het verschilt echt heel erg per PC, ik had hier op het forum ook nog niet echt gehoord dat iemand dat mocht maar het is wel heel erg fijn ^_^

 

XX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Tiramisu:

Hello!

 

Mocht je na twee weken je postoperatieve BH al af overdag? Of begrijp ik dat nou verkeerd! Mij is verteld dat ik de BH 6 weken dag en nacht moet dragen, maar wordt er nu al gek van na 2 weken :131:.

xxx

Hii

 

Mij is inderdaad ook verteld om die Postoperatieve BH 6 weken lang dag en nacht te dragen.

Enige keer wanneer ik m nu uitdoe is als ik me ga douchen!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht hem na 2 weken overdag uit en snachts aan. En na 4 weken mocht ik hem helemaal uit! Verschilt inderdaad heel veel per pc. De 1 houdt zich aan standaard richtlijnen en de ander heeft zijn eigen richtlijnen uit ervaring! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Annne.91:

Hii

 

Mij is inderdaad ook verteld om die Postoperatieve BH 6 weken lang dag en nacht te dragen.

Enige keer wanneer ik m nu uitdoe is als ik me ga douchen!

 

xx

 

 

Hi Annne.91

 

Ben je ook geholpen door Grabrietz?? Is zijn visie om wel de bh 6 weken lang dag en nacht aan te houden? 

Ik ga vrijdag op nacontrole, dan mogen de hechtingen er eindelijk uit. Ook wel fijn! :P

 

Weet iemand hier trouwens hoe lang het duurt voordat de protheses indalen? En verlies je dan volume of krijg je juist volume erbij? Ik lees zoveel verschillende ervaringen. :blink:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei fleurrosita:

Hii!!

 

ik mocht vanaf de dag van me operatie zelfs al de bh overdag ongeveer 8 uur uit. Alleen als ik uit huis ga en ‘s avonds moet ik ‘m aan. 

 

Het verschilt echt heel erg per PC, ik had hier op het forum ook nog niet echt gehoord dat iemand dat mocht maar het is wel heel erg fijn ^_^

 

XX

 

 

 

Jeetje dat is helemaal snel zeg! Had Hupskens daar nog een bepaalde argumenten voor? Ben benieuwd! Erg mooie fotos trouwens van je girls :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Tiramisu:

 

 

Hi Annne.91

 

Ben je ook geholpen door Grabrietz?? Is zijn visie om wel de bh 6 weken lang dag en nacht aan te houden? 

Ik ga vrijdag op nacontrole, dan mogen de hechtingen er eindelijk uit. Ook wel fijn! :P

 

Weet iemand hier trouwens hoe lang het duurt voordat de protheses indalen? En verlies je dan volume of krijg je juist volume erbij? Ik lees zoveel verschillende ervaringen. :blink:

 

Xxx

Hello..

 

ja ik ben ook geholpen door Dr. Grabietz!! Afgelopen zondag op controle geweest! Hechtingen eruit en pleisters eraf! Vandaag voor t eerst weer gedoucht zonder bh!

zooo fijn! Vanavond beginnen met bio oil smeren op mn littekens!

 

geen idee of je dan volume verliest of er juist bij... ben ik nu ook wel benieuwd naar!!

 

 

liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Annne.91:

Hello..

 

ja ik ben ook geholpen door Dr. Grabietz!! Afgelopen zondag op controle geweest! Hechtingen eruit en pleisters eraf! Vandaag voor t eerst weer gedoucht zonder bh!

zooo fijn! Vanavond beginnen met bio oil smeren op mn littekens!

 

geen idee of je dan volume verliest of er juist bij... ben ik nu ook wel benieuwd naar!!

 

 

liefs,

 

 

 

Heyy,

 

Oh wat fijn zeg!!! Ik heb wel zonder bh gedoucht, maar dan de pleisters afgeplakt met boterhamzakjes. Dat was natuurlijk ook niet alles :P. Terwijl Grabrietz tegen mij zei dat je meteen gewoon kan douchen en het niet uitmaakt dat de wonden/hechtingen dan nat worden. Maar ben daar toch maar voorzichtig mee geweest.

 

Ben je blij met het resultaat? En nog tips om te vragen tijdens de nacontrole? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Tiramisu:

 

 

Jeetje dat is helemaal snel zeg! Had Hupskens daar nog een bepaalde argumenten voor? Ben benieuwd! Erg mooie fotos trouwens van je girls :43:

 

Eigenlijk niet specifiek om gevraagd (was natuurlijk net na de narcose) maar hij zei wel dan kan de zwaartekracht lekker z’n werk doen, omdat de zwelling bij echt bovenaan me hals begon na de operatie ! Dus ik denk dat het vooral gaat om het zakken van de protheses.

 

thanks !! Ik merk echt wel dat ze al flink zijn gezakt en daardoor lijken ze naar mijn idee steeds groter, dus ik ben benieuwd hoe het gaat eindigen ! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei fleurrosita:

 

Eigenlijk niet specifiek om gevraagd (was natuurlijk net na de narcose) maar hij zei wel dan kan de zwaartekracht lekker z’n werk doen, omdat de zwelling bij echt bovenaan me hals begon na de operatie ! Dus ik denk dat het vooral gaat om het zakken van de protheses.

 

thanks !! Ik merk echt wel dat ze al flink zijn gezakt en daardoor lijken ze naar mijn idee steeds groter, dus ik ben benieuwd hoe het gaat eindigen ! 

 

 

 

Hmmm, iedere arts zn eigen visie dus! Hoeveel dagen ben jij nu na je operatie? Ik vind het zo’n gek idee dat de protheses nog moeten indalen. Bij mij moet dat namelijk nog gebeuren. Ik ben juist bang volume te verliezen, omdat de bovenkant dan wat minder wordt. Merk wel dat er van alles gebeurd binnen in mn boobies. Heb steeds kleine plekjes waar het dan een beetje drukt ofzo en dan weer weg trekt. Ken je dat gevoel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Tiramisu:

 

Hmmm, iedere arts zn eigen visie dus! Hoeveel dagen ben jij nu na je operatie? Ik vind het zo’n gek idee dat de protheses nog moeten indalen. Bij mij moet dat namelijk nog gebeuren. Ik ben juist bang volume te verliezen, omdat de bovenkant dan wat minder wordt. Merk wel dat er van alles gebeurd binnen in mn boobies. Heb steeds kleine plekjes waar het dan een beetje drukt ofzo en dan weer weg trekt. Ken je dat gevoel??

 

Ik ben vandaag 20 dagen PO dus ook bij mij gaat er nog genoeg veranderen aan het aanzicht gok ik ! 

 

Heb ook wel last gehad van drukkend/trekkerig gevoel op bepaalde plaatsen maar dat wordt sinds de afgelopen dagen wel echt aanzienlijk minder.

 

Als ik eerlijk ben was ik de 1e week ook bang dat ik volume zou verliezen als ze gingen zakken, maar dat komt gewoon omdat ik geen idee had hoe dat eruit zou zien. Maar toen lagen er echt 2 bulten op me borstkas en nu kan ik al een potlood onder me boobies klemmen hahaha ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2018 om 02:46 zei fleurrosita:

 

Ik ben vandaag 20 dagen PO dus ook bij mij gaat er nog genoeg veranderen aan het aanzicht gok ik ! 

 

Heb ook wel last gehad van drukkend/trekkerig gevoel op bepaalde plaatsen maar dat wordt sinds de afgelopen dagen wel echt aanzienlijk minder.

 

Als ik eerlijk ben was ik de 1e week ook bang dat ik volume zou verliezen als ze gingen zakken, maar dat komt gewoon omdat ik geen idee had hoe dat eruit zou zien. Maar toen lagen er echt 2 bulten op me borstkas en nu kan ik al een potlood onder me boobies klemmen hahaha ! 

 

Hey fleurrosita :lol:

 

Nouuuu ik vroeg jou vorige week toch waarom die bh af mocht al zo snel? Nu kreeg ik afgelopen vrijdag te horen tijdens de nacontrole van 2 weken dat ik overdag thuis die postoperatieve bh af mag. Toevallig :p. Als ik de deur uit ga of ga slapen moet ik hem wel om. Dit had inderdaad te maken met het zakken van de protheses. Die van mij zitten na 2 weken dus nog best wel hoog en door de bh overdag thuis af te doen kunnen ze dus sneller gaan zakken.

 

Vind het eigenlijk wel chill :43:, ookal zijn ze nu wel gevoeliger ofzo zonder steun. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Tijdje weggeweest van het forum, nu weer tijd voor een update:

 

vandaag 5 weken + 1 dag PO en ik moet zeggen: Mn herstel zou niet soepeler kunnen gaan. 

 

Heb totaal geen last meer gehad, ben tussendoor nog een weekje naar Italië geweest met 3,5 week PO. (Auto heen, vliegtuig terug en allebei echt 0 problemen gehad !) 

 

Heb wel een klein dingetje wat af en toe door mn hoofd spookt... Achteraf gezien heb ik m’n keuze in cc’s misschien teveel laten beïnvloeden door anderen. “Je bent klein dus niet te groot” “je wilt toch niet dat ze nep lijken” .... ja ik ben er heel blij mee maar ja ik denk ook wel dat ik een hoger aantal cc’s wel had kunnen hebben ... (denk 400/425cc) 

maar als ik dan vergelijk met wat er was denk ik weer ach mens kijk hoe mooi ze nu al zijn en hoe voorspoedig alles voor je is gelopen... Oh Well ^_^

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
On 8/4/2018 at 11:01 PM, fleurrosita said:

Tijdje weggeweest van het forum, nu weer tijd voor een update:

 

vandaag 5 weken + 1 dag PO en ik moet zeggen: Mn herstel zou niet soepeler kunnen gaan. 

 

Heb totaal geen last meer gehad, ben tussendoor nog een weekje naar Italië geweest met 3,5 week PO. (Auto heen, vliegtuig terug en allebei echt 0 problemen gehad !) 

 

Heb wel een klein dingetje wat af en toe door mn hoofd spookt... Achteraf gezien heb ik m’n keuze in cc’s misschien teveel laten beïnvloeden door anderen. “Je bent klein dus niet te groot” “je wilt toch niet dat ze nep lijken” .... ja ik ben er heel blij mee maar ja ik denk ook wel dat ik een hoger aantal cc’s wel had kunnen hebben ... (denk 400/425cc) 

maar als ik dan vergelijk met wat er was denk ik weer ach mens kijk hoe mooi ze nu al zijn en hoe voorspoedig alles voor je is gelopen... Oh Well ^_^

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@fleurrosita mag ik even zeggen dat je boobies er prachtig uitzien!! Ik heb ook een consult bij Dr Hupkens staan. Mag ik vragen of je rond of anatomisch hebt en welke prothesen het zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje Aah lief dankjewel !! 

 

Ik heb ronde protheses en zoals je zal horen werkt dr. Hupkens vrijwel altijd met cohesieve type II van mentor. Als je die prothese in je handen hebt voelen ze wat harder, wat stugger maar daar merk je dus echt helemaal niets van als ze eenmaal geplaatst zijn ! Ik verbaas me echt met de dag hoe soepel mijn borsten zijn. (Nu al ! Met ondertussen 9 weken po) 

 

succes bij je consult !! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 WEKEN + 2 DAGEN PO

 

Even terugkijken en vergelijken ! Bizar om te zien hoeveel de protheses zijn gezakt in 9 weken ... als ik nu de eerste foto na mn operatie zie dan zie je pas echt hoe hoog de zwelling en de protheses toen nog zaten !! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@fleurrosita Heb je foto’s gezien en ook de foto hier boven en wauww wat een mooie borsten heb jij zeg! 

Ben zelf 4 weken en 4 dagen po, snap wat je bedoelt met dat ze groter ogen. Hoop dat dat bij mij ook nog gebeurd als nu een bh aan heb heb ik nog niet echt decolleté maar 2 bollen. 

Vind ze echt prachtig bij jou precies goed mooi groot maar niet te :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cristaline1990:

Wauw wat een mooi resultaat! Ik ben afgelopen woensdag in het MFIV geopereerd en dat is me heel goed bevallen.

Heb wel vraagje aan je welke po bh draag jij? Ik heb die van gabriels maar die zit echt helemaal niet lekker.

Thanks ! Ja ik had ook eerst die bh maar heb die eigenlijk niet aangehad... ik heb de care fix Anna gedragen die is echt heel fijn !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

YES 

 

Zojuist mijn laatste controle bij dr. Hupkens gehad en hij was, net als ik, erg tevreden over het resultaat! 

 

Alles is bij mij perfect gegaan en I couldn’t be happier. Hij gaf wel aan dat er het komende jaar nog zat gaat veranderen aan m’n boobies, dat ze steeds natuurlijker worden. 

 

Een ding kan ik alle dames met een mooie borstendroom aanbevelen en dat is mijn chirurg. Dr Hupkens heeft mij echt heel blij gemaakt !! :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-9-2018 om 19:50 zei fleurrosita:

YES 

 

Zojuist mijn laatste controle bij dr. Hupkens gehad en hij was, net als ik, erg tevreden over het resultaat! 

 

Alles is bij mij perfect gegaan en I couldn’t be happier. Hij gaf wel aan dat er het komende jaar nog zat gaat veranderen aan m’n boobies, dat ze steeds natuurlijker worden. 

 

Een ding kan ik alle dames met een mooie borstendroom aanbevelen en dat is mijn chirurg. Dr Hupkens heeft mij echt heel blij gemaakt !! :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 Wat een super mooi resultaat! Ik word 6 oktober door Dr. Hupkens geopereerd en ik hoop dat het bij mij net zo mooi gaat worden als bij jou!! Geniet er van :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.