Ga naar inhoud

fleurrosita : 29 juni 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal !

 

mijn naam is Fleur ik ben een 21-jarige tandartsassistente en gisteren geopereerd door dr Hupkens. Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik het interessant vind andere ervaringen te lezen en wil bij deze gelijk mijn eigen ervaring delen. 

 

Ik ben dus pas gisterochtend geopereerd, heb 375cc beide kanten en de protheses zijn dual plane geplaatst. De narcose viel me onwijs mee, door de grappige anesthesist ging ik er vrijwel lachend in en zo kwam ik er dus ook uit. Kwam om 8.35 de kliniek (Vlaardingen) binnen, was om 9.50 wakker en 11.45 mocht ik naar huis. 

 

Ik heb naproxen meegekregen en nog andere in-geval-van-nood pillen. Had toen ik thuiskwam vrijwel gelijk een naproxen ingenomen, na het eten 2x paracetamol 500mg en vlak voor het slapen een tweede naproxen. Ik slik eigenlijk nooit pijnstillers, zelfs geen paracetamol dus had verwacht dat het wel goed zou werken maar niets is minder waar. Heb nog geen oog dicht gedaan en vandaar dat ik hier terecht ben gekomen... 

 

Als iemand tips heeft wat betreft slapen dan lees ik het heel graag ! 

 

PS. Niet onbelangrijk: ben vooralsnog superblij met het resultaat ! 

PPS. Gek detail: ik hoef de PO-bh niet 24u per dag te dragen. Overdag mag hij ongeveer 8 uur uit, zodat de protheses mooi kunnen zakken. Ik heb nog nooit gehoord dat dat vanaf dag 1 gelijk al mag, dus ben benieuwd of iemand anders hetzelfde heeft gehad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil toch nog even iets toevoegen aan mijn verhaal na het doorspitten van het forum;

Ik realiseerde me gisteren na de operatie pas echt dat de sneetjes inderdaad iets boven de borstplooi zijn gemaakt, dr Hupkens zn signature move. Dat ik dat niet van te voren wist komt voornamelijk omdat ik er niet naar heb gevraagd.. oeps. 

 

M’n moeder heeft gisteren een foto van de hechtingen met pleister gemaakt zodra ik thuis kwam, en vind het er vrij netjes uit zien ! 

 

Ik ben heel benieuwd hoe de wond zich gaat genezen en hoe het eruit ziet als de hechtingsknoopjes eruit zijn gehaald. Vandaag wordt ik gebeld om daarvoor een afspraak te maken over 2 weken ! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei fleurrosita:

Hoi allemaal !

 

mijn naam is Fleur ik ben een 21-jarige tandartsassistente en gisteren geopereerd door dr Hupkens. Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik het interessant vind andere ervaringen te lezen en wil bij deze gelijk mijn eigen ervaring delen. 

 

Ik ben dus pas gisterochtend geopereerd, heb 375cc beide kanten en de protheses zijn dual plane geplaatst. De narcose viel me onwijs mee, door de grappige anesthesist ging ik er vrijwel lachend in en zo kwam ik er dus ook uit. Kwam om 8.35 de kliniek (Vlaardingen) binnen, was om 9.50 wakker en 11.45 mocht ik naar huis. 

 

Ik heb naproxen meegekregen en nog andere in-geval-van-nood pillen. Had toen ik thuiskwam vrijwel gelijk een naproxen ingenomen, na het eten 2x paracetamol 500mg en vlak voor het slapen een tweede naproxen. Ik slik eigenlijk nooit pijnstillers, zelfs geen paracetamol dus had verwacht dat het wel goed zou werken maar niets is minder waar. Heb nog geen oog dicht gedaan en vandaar dat ik hier terecht ben gekomen... 

 

Als iemand tips heeft wat betreft slapen dan lees ik het heel graag ! 

 

PS. Niet onbelangrijk: ben vooralsnog superblij met het resultaat ! 

PPS. Gek detail: ik hoef de PO-bh niet 24u per dag te dragen. Overdag mag hij ongeveer 8 uur uit, zodat de protheses mooi kunnen zakken. Ik heb nog nooit gehoord dat dat vanaf dag 1 gelijk al mag, dus ben benieuwd of iemand anders hetzelfde heeft gehad! 

Lekker aanhouden die bh!! Ook snachts!:7:

Mij is verteld dat de protheses dan goed inkapselen. 

En het voelt wat lekkerder vind ik persoonlijk. Steviger...:4:

 

Gek hoor. Iedere pc verteld iets anders. Zelf al werken ze voor dezelfde kliniek blijkbaar:blink:

 

Gaat het een beetje met je? 

 

Voor de nacht... ik heb de eerste nacht "rechtop" in bed gelegen. Drama:dash1: ik jankte alles bij elkaar toen ik eruit moest. Ik aas te ver onderuit gezakt en kon zelfs met de hulp vsn mn man heel moeilijk omhoog.

Ik heb 4 nachten rechtop in de bank geslapen en pas mn bed in toen ik zelfstandig omhoog kon. :69:

 

Pleister ziet er goed uit hoor meis!^_^

 

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jolene:

Lekker aanhouden die bh!! Ook snachts!:7:

Mij is verteld dat de protheses dan goed inkapselen. 

En het voelt wat lekkerder vind ik persoonlijk. Steviger...:4:

 

Gek hoor. Iedere pc verteld iets anders. Zelf al werken ze voor dezelfde kliniek blijkbaar:blink:

 

Gaat het een beetje met je? 

 

Voor de nacht... ik heb de eerste nacht "rechtop" in bed gelegen. Drama:dash1: ik jankte alles bij elkaar toen ik eruit moest. Ik aas te ver onderuit gezakt en kon zelfs met de hulp vsn mn man heel moeilijk omhoog.

Ik heb 4 nachten rechtop in de bank geslapen en pas mn bed in toen ik zelfstandig omhoog kon. :69:

 

Pleister ziet er goed uit hoor meis!^_^

 

Liefs xxx

Ja ik heb een poging gedaan om in bed te slapen maar het was gewoon niet te doen rechtop liggend. Dus uiteindelijk ook beneden op de bank beland met kussens om me heen zodat ik toch een soortvan schuin kon liggen. “Ruim” 4 uur geslapen vannacht ! Haha 

en ja heb ook wel even een traantje gelaten.. je voelt je zo kansloos als je niet kan afzetten en geen fijne houding kan vinden. 

 

Ja vind de bh opzich wel fijn maar we hebben het echt duidelijk gevraagd en hij zei wel echt van als ik jou was zou ik hem overdag lekker een paar uur af doen zodat de zwaartekracht zijn werk kan doen. Vreemd, dat hij me dan geen borstband adviseert? Leek mij in ieder geval. Ze staan inderdaad echt nog vrij hoog ik kan bij wijze van spreken bijna mijn kin erop laten rusten dus dat zal dan ook wel de reden zijn. 

 

Het gaat wel goed ! Kijk wel echt tegen de aanstaande verveling op :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle geïnteresseerden een voor foto en nu op dag 1 PO. (Wat dus totaal nog niet het eindresultaat is, maar you get the idea) :38:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ziet er netjes uit hoor!! :43:

 

Maar idd gek al die verschillende adviezen. :18:

 

Ik merk wel dat ze zijn gaan zakken met de bh. Dat is wel fijn. Ze moeten toch dr plekjes gaan vinden die vriendinnen:152:

 

Je zou best_boobie een pb kunnen sturen. Ze heeft veel ervaring en is verpleegster. Hihi... de moederkloek van ons allemaal geloof ik:blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Ja zal even wennen zijn, bepaalde bewegingen maken en slapen.. ben nu 8 dagen po! Iedere pc adviseert wat anders idd maar zou vooral luisteren naar je eigen pc en wat je lichaam aangeeft wat fijn voelt. Ik ben bij dezelfde kliniek geholpen, maae zij laten de pc's vrij volgensmij met bepaalde richtlijnen hun eigen methodes van herstellen meegeven. Mijn pc gaf ook aan om vooral naar mn lichaam te  luisteren, gaf me voor na 2 dagen bepaalde oefeningen mee. Als het fijn voelr mag ik gewoon op mijn zij liggen bijvoorbeeld. De bh hoef ik 22 u per dag om. Dus mag hem 2 uur uit als ik dat wil, wel natuurlijk gewoon rustig op de bank chillen dan. Maar is geen probleem. Na 2 weken mag ik de bh overdag uit en hoef ik hem alleen snachrs aan. (Ga dit wel wat langer overdag aanhouden overigens gewoon prettig gevoel). Dit allemaal om even aan te geven hoeveel verschillende adviezen worden gegeven. Vind wel fijn om naar mn eigen pc te luisteren, hij heeft de operatie tenslotte uitgevoerd en heeft jaren ervaring! Vooral doen wat goed voelt voor jou! Heel fijn herstel toegewenst, even doorbijten eerste paar dagen. Wordt gauw minder de pijn! Ik heb vrijwel geen last meer..   Heb zelfde medicatie gekregen.. mijn tijden-schema zie je terug in mijn operatieverslag! Hielp me goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er netjes uit! Ik ben ook door Dr Hupkens geopereerd op de 23e. En ik moet mn bh juist wel aanhouden. Ik had vrij weinig vel ‘over’ Dus het staat allemaal super strak. Mijn incisies zitten vrijwel gelijk aan de jouwe. Ben ook heel benieuwd hoe die worden.

en tips tja zittend slapen zoals al genoemd, vind het nog steeds een drama 10 dagen po. Ben echt buik/zijslaper normaal.

 

maar ze zien er super uit hoor meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaai ik ben ook door dr hupkens geopereerd 16 juni en mocht indd ook 8 uur mijn bh uit overdag, dit alleen niet gedaan vond het geen fijn gevoel. Mijn hechtingen zijn vrijdag verwijderd en alles ziet er super uit! 

Hoop dat je al minder pijn hebt, ik vond het de eerste dagen verschrikkelijk hahah

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update: dag 5 PO, heb vannacht heerlijk door kunnen slapen (In bed, niet meer op de bank :63:)  De beurse plekken worden steeds meer zichtbaar in een variatie van blauwe, paarse en gele kleurcombinaties. Haha ! Heb het idee dat ze wel mooi aan het zakken zijn voor zover het te zien is en dat vind ik heeeeeeel fijn ^_^

 

oh ja en: sinds gisteravond al geen pijnstillers meer nodig gehad ! Joepie ! Merkte echt dat ik van de combinatie naproxen-paracetamol de hele dag door ontzettend opblies blegh! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Fleur!!

 

Het ziet er echt al super mooi uit!

ik word 21 Juli door dr Hupkens geopereerd maar twijfel nog heel erg over het aantal cc ... 375 of 400. Ik ga je volgen zodat ik kan gaan kiezen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Ammie:

Hee Fleur!!

 

Het ziet er echt al super mooi uit!

ik word 21 Juli door dr Hupkens geopereerd maar twijfel nog heel erg over het aantal cc ... 375 of 400. Ik ga je volgen zodat ik kan gaan kiezen xxx

 

Hoi hoi !

 

oeh spannend ! Nou bij dr Hupkens ben je in goede handen hoor ben echt super tevreden over de operatie en het herstel tot nu toe ^_^

 

ik vond het aantal cc’s ook wel lastig om te kiezen... twijfelde tussen 350-375-400 maar omdat ik zo klein ben en ik het juist (hoe cliché) zo “natuurlijk” mogelijk wil hebben heb ik gekozen voor 375cc. 

 

succes met het maken van je keuze ! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE :

 

dag 9 PO , het gaat echt heel erg goed. Zo goed, dat ik echt moet opletten dat ik niet teveel doe :blink:

 

word iedere dag steeds blijer met m’n girls :1big_boobs:

 

 

PS. Bikinitop is van H&M en ik ben van maat 36 naar maat 42 gegaan !! Woehoe enige moment dat het leuk is om een grotere maat te moeten kopen: boobies 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Fleurrosita,

 

Ik vind je borsten erg mooi geworden. Ik ken dr. Hupkens niet, lees er wel veel over hier op het forum en zijn vaak, vrijwel altijd, hele mooi borsten. Mag je absoluut trots op zijn!

 

Hahaha grappig wat je zegt, positief zijn wanneer je een maat groter moet hebben :9:. Heel fijn toch!

Leuke top ook trouwens.

 

Houd je rustig en zorg voor een goed herstel, ga niet teveel doen. 

 

Ik ben nog geen ervaring deskundige, maar luister in ieder geval wel naar je lichaam!!

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2018 om 17:43 zei Priss92:

Ziet er goed uit! Ik ben door dr. Gabrietz geholpen. Wel grappig dat we beide een mooie blauwe plek hebben op de zelfde borst :lol:

 

Hoe gaat het voor de rest? 

 

Oh over dr. Gabrietz heb ik ook veel goede dingen gehoord (en gezien!) 

 

Ik ben echt nog heel erg beurs en blauw ja ! Zelfs nu nog, voornamelijk aan de buitenkant van beide boobies. 

 

Het gaat wel echt supergoed ! Met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ANOTHA UPDATE:

 

vandaag precies 2 weken PO en net thuis van de nacontrole. Eindelijk die pleisters eraf en de hechtingen eruit geknipt! Ze jeukten sinds een aantal dagen steeds erger, zo moeilijk om niet er aan te krabben ...! 

 

De wonden zien er supernetjes uit, er zitten nog wat kleine korstjes hier en daar maar zodra die eraf vallen mag ik beginnen met smeren ! (Zo snel ???!??! What a lucky girl) 

dus als iemand tips heeft voor goede litteken crème ... ik hoor het heeel graag ! 

 

De zwelling aan de bovenkant van m’n borst is wel nog vrij heftig, maar dat gaat nog wel zakken. Mag mijn bh overdag in principe uit, alleen als ik echt de deur uitga en dingen ga doen en met slapen moet ‘ie weer aan. Wat een leven :33:!!

 

ik mag alles doen wat goed voelt, waaronder ook m’n armen boven m’n schouders. Het enige wat echt niet mag is tillen. 

 

Normaal gesproken doen ze na 6 weken PO nog een controle bij m’n PC maar omdat het er zo goed uit ziet is deze doorgeschoven naar 3 maanden PO. Zo blij met al dit goede nieuws !!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei fleurrosita:

 

Oh over dr. Gabrietz heb ik ook veel goede dingen gehoord (en gezien!) 

 

Ik ben echt nog heel erg beurs en blauw ja ! Zelfs nu nog, voornamelijk aan de buitenkant van beide boobies. 

 

Het gaat wel echt supergoed ! Met jou?

 

Goed om te horen meis! Ja me blauwe plek begint eindelijk weg te trekken na 4,5 week haha.. Maar gelukkig geen last ervan gehad. 

 

Met mij gaat het super goed eigenlijk, had me herstel nauwelijks zo goed voorgesteld. :7:

 

Hoe gaat het nu met jouw, slaap je goed en is de pijn te doen? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei fleurrosita:

@Priss92 ja ik heb eigenlijk precies wat jij zegt! Sinds deze week totaal geen pijn meer gehad, slaap ook gewoon weer normaal. 

Had van de week een nacht last van jeuk aan m’n pleisters in combinatie met de warmte wat niet zo lekker was maar verder draai ik zelfs al in me slaap op me zij ^_^ 

XX

 

Ow super fijn zeg! Ik kan nu pas sinds 2 dagen op me zij liggen. Dat ik denk nu voel ik niks meer bewegen. Telkens had ik het idee dat me protheses nog elke kant op gingen zodra ik draaide.. hahaha

 

lekker van genieten en ja die warmte maakt het er niet altijd fijner op maar gelukkig gaat ook die jeuk voorbij. Ik heb toch wel een flink aantal dagen last gehad van een enorme jeuk op me borsten en vooral rode irritatie vlekjes.. 

 

Nu gelukkig allemaal voorbij! :) 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mom1980:

@fleurrosita, je borsten zien er prachtig uit! :D

Ik krijg 22aug mijn bv, kan niet wachten. Heb nu een lege 75b, en krijg motiva plus 315cc. Wat was jou vorige cupmaat? Zou graag op een kleine D uitkomen eig.

grtjs x

 

Dankjewel !!

 

spannend hoor, tijd gaat snel dus voor je het weet is het zover !

ik had ook een lege 75b en wat ik nu heb is nog een verrassing. 

Het moet allemaal nog behoorlijk zakken bij mij dus als ik het nu opmeet is het totaal niet wat het over een paar weken/maanden zal zijn ! Maar ik ben heel erg benieuwd ^_^

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.