Ga naar inhoud

fleurrosita : 29 juni 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal !

 

mijn naam is Fleur ik ben een 21-jarige tandartsassistente en gisteren geopereerd door dr Hupkens. Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik het interessant vind andere ervaringen te lezen en wil bij deze gelijk mijn eigen ervaring delen. 

 

Ik ben dus pas gisterochtend geopereerd, heb 375cc beide kanten en de protheses zijn dual plane geplaatst. De narcose viel me onwijs mee, door de grappige anesthesist ging ik er vrijwel lachend in en zo kwam ik er dus ook uit. Kwam om 8.35 de kliniek (Vlaardingen) binnen, was om 9.50 wakker en 11.45 mocht ik naar huis. 

 

Ik heb naproxen meegekregen en nog andere in-geval-van-nood pillen. Had toen ik thuiskwam vrijwel gelijk een naproxen ingenomen, na het eten 2x paracetamol 500mg en vlak voor het slapen een tweede naproxen. Ik slik eigenlijk nooit pijnstillers, zelfs geen paracetamol dus had verwacht dat het wel goed zou werken maar niets is minder waar. Heb nog geen oog dicht gedaan en vandaar dat ik hier terecht ben gekomen... 

 

Als iemand tips heeft wat betreft slapen dan lees ik het heel graag ! 

 

PS. Niet onbelangrijk: ben vooralsnog superblij met het resultaat ! 

PPS. Gek detail: ik hoef de PO-bh niet 24u per dag te dragen. Overdag mag hij ongeveer 8 uur uit, zodat de protheses mooi kunnen zakken. Ik heb nog nooit gehoord dat dat vanaf dag 1 gelijk al mag, dus ben benieuwd of iemand anders hetzelfde heeft gehad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil toch nog even iets toevoegen aan mijn verhaal na het doorspitten van het forum;

Ik realiseerde me gisteren na de operatie pas echt dat de sneetjes inderdaad iets boven de borstplooi zijn gemaakt, dr Hupkens zn signature move. Dat ik dat niet van te voren wist komt voornamelijk omdat ik er niet naar heb gevraagd.. oeps.