Ga naar inhoud

Niet tevreden met resultaat


Aanbevolen berichten

Hallo na 4 zwangerschappen zijn mijn borsten niet echt stevig meer en wil daar graag wat aan doen.

Heb een consult gehad bij halbesma,Diana Gabriel maar die adviseerde enkel prothese en vond een lift niet nodig.

Ben bang dat te laten doen en spijt van te krijgen omdat ik straks weer zit met hangende borsten.

Nu heb ik een consult afspraak gemaakt bij vanstraelen en wil graag weten of er iemand bij hem een borstvergroting met lift heeft laten doen en wat de ervaringen zijn?

Viel me ook op dat het bij hem heel goedkoop is als je beide tegelijk doet. Dus nu heb ik weer die twijfel van goedkoop duurkoop. Dames iemand die me kan helpen?? Ben echt ten einde raad.

Heb trouwens ook contact gehad met faceland maar die willen pas in juni een consult afspraak makrn ivm bevalling die ik afgelopen juni heb gehad.

Maar zou toch graag voor de zomer geholpen willen worden zodat ik zelfverzekerd in een bikini kan lopen tijdens de zomervakantie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik heb deze maand mijn borstlift met prothese bij Frans Straten. Als je op zijn naam zoekt hier op het forum kom je vrijwel alleen maar postieve verhalen tegen en mooie resultaten. Natuurlijk moet je eigen gevoel bij de PC ook goed zijn. 

Als je twijfels hebt of een lift toch niet nodig is kun je natuurlijk altijd bij een andere kliniek op consult gaan. 

 

Wat prijs betreft, Als ik kijk naar de prijzen van Diana gabriels en Faceland, dan is Heyendael zeker niet de goedkoopste ik denk gewoon gemiddeld.

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ik lees al een paar dagen mee en lees heel veel over onder de spier erboven dualplane ofzoiets haha

Maar wat is nou het beste?

Ik kreeg bij Diana te horen dualplane maar had geen g hoed gevoel bij die arts en kliniek.

Vandaag bij vanstrael geweest en die zegt voor de spier want volgens hem zou achter de spier snel gaan hangen.

Ik heb zelf 4 kindjes en mijn borsten zijn net theezakjes dus vraag me echt af of hij wel gelijk heeft.

 

Heb hier lang voor moeten sparen en wil niet straks teleurgesteld zijn ondat het niet is wat ik graag wou..

Sorry voor de lange tekst dames hopelijk hebben jullie wat meer info voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben vorige week geopereerd via Diana Gabriels.

De arts vond dat ik geen lift nodig had en zei dat hij mijn borsten mooi kon opvullen met 350 tot max 400cc.

Enige wat ik wou was mooie strakke borsten.

Hij zei dat ik genoeg weefsel had dus voor de spier zou ik een mooi resultaat krijgen en raadde me cohesive 2 aan.

Na de operatie is de arts bij mij geweest met de mededeling dat hij 400cc heeft geplaatst maar dat me huid te dun was er teveel ruimte was.

Mijn borsten hangen nu al en ze moeten nog zakken. En ik zie al duidelijk bij mijn linkerborst dat er teveel losse huid om de prothese zit.

Kan ik hier wat aan doen? Heb ik uberhaupt een poot om op te staan?

Want ik ben absoluut niet tevreden.

Nu heb ik de controle afspraak gemaakt met Diana zelf. Denken jullie dat ze dit zullen oplossen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen, 

Jeetje wat vervelend, lijkt me moeilijk dit. Het is toch je lijf en je hoopt dat alles gewoon zou zijn hoe je dit verwachtte. Zelf ben ik bij Bergman geweest mevr. F. Lichtennegger, daar heb ik twee maal protheses gepast dmv een speciale bh en top. Je mocht bij twijfel altijd bellen en opnieuw passen, dit maakte de keus makkelijker. Daarnaast een 3d die je krijgt. 

Hoop voor jou dat alles toch goed komt :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.