Ga naar inhoud

Hi Boezemvriendinnen!


Vgvb

Aanbevolen berichten

Hi! Ik zal me eerst even netjes voorstellen. Mijn naam is Gina en ben 24 jaar oud. Trotse mama van een dochtertje van bijna 1 jaar. Een aantal jaar geleden heb ik mijn eerste borstvergroting gehad in het ziekenhuis. Eurosilicone 400cc High Profile. Ik heb altijd al groter willen gaan! En nu na de zwangerschap het er allemaal niet mooier op is geworden heb ik de stap gezet. Heb een consult gehad bij Janssen Kliniek bij Martin zelf. Alles kon en wie betaald bepaald waren letterlijk de woorden. Ik heb toch afgezien om me daar te laten opereren. Sommige verhalen en recensies kunnen je nou eenmaal flink de angst aanjagen. 

 

MAAAR. Ik heb besloten  om me laten te opereren door Dr. Plovier. 

Ik ben druk aan het mailen en het consult staat voor oktober gepland. Hopelijk is er dan in december/januari. Plek voor de operatie.

 

(Inmiddels ook foto’s toegezonden omdat dan het vastleggen van een operatie eerder mogelijk is. Iemand ervaring hiermee?)

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.