Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hai Fem.,

Gedrochten waren het niet, maar ik kan me nog meer inleven dat je voor die BV ging! :35:

Jammer dat dat de prijs is die je betaald voor het geven van borstvoeding...

Je vroeg nog hoe mijn borsten nu aanvoelen; nou ze zijn nog steeds mega-gevoelig en aanraken is nog steeds pijnlijk :140:

Vanmorgen werd ik wakker met giga-gevoelige tepels :wacko:

Ook de littekens zijn heel erg gevoelig; echt een brandend gevoel maar je ziet er niets geks aan...

Maar m'n boobs zijn al wel stukken zachter (ik kan ze zachtjes indrukken) :rolleyes:

Elke dag vraagt m'n vriend of hij ze al mag aanraken als ik topless door het huis paradeer... :124:

En hij kijkt er maar wat graag naar... Met van die grote ogen en helemaal verlekkerd :32:

Dus dat is extra tergend voor hem (kan ik me zo indenken)

Dan mag hij af en toe de bovenkant aaien, dat is voor mij nog wel te hendelen... :rolleyes:

Haha, echt erg als ik het zo terug lees :118:

Playing hard-to-get to the max :118::152:

Heel sneu voor m'n ventje...

Is het douchen al gelukt?

Ik ga morgen weer eventjes fotootjes maken, want dan ben ik 3 weken PO :14:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Morgen komt men verslag.... Verga van de pijn nu!! Weet in ieder geval waar de jeuk vandaan komt.

Mijn bh zit in de omvang nu te strak (vocht denk ik), dit is gaan jeuken en schaven en nu heb ik schaafwondjes rond de band van de bh... Iedere beweging doet zeer, want dan schaaft het er weer overheen.... ga zo dus lekker in bed liggen en niks meer doen.

Zodra de Hunkemöller open is daarheen voor zo'n tussenstukje...

Stom laat je een borstvergroting doen en heb je op allerlei plekken pijn behalve de boobs of wonden zelf :wacko::124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feminine,

Wel irritant lijkt me, overal pijn maar niet daar waar je geopereerd bent!

Ik wordt ook in het SLAZ geholpen, maar dan de operatie de andere kant op. Bvk.

Hoe vond jij de afdeling waar je na de operatie ligt?

Je hebt er natuurlijk niet zo heel lang gelegen, maar waren ze een beetje aardig?

Groetjes Suzan

En natuurlijk een snel herstel toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Dat is ook verschrikkelijk irritant, nu ook wakker van die irritante rot plekjes grrrr. Heb me maar geinstalleerd op de bank nu ;)

Het slaz is echt super, van de afdeling tot de ok alleen maar lieve en leuke mensen! Ik vond de uren die ik er was ook erg goed vertoeven. Ze staan echt meteen voor je klaar als je iets nodig hebt. Daar kan je dus helemaal gerust van zijn, je ben in zeer goede handen daar over 2 dagen.

Spannend hoor, duurt voor jou niet lang meer.

Heel veel succes en sterkte, hopelijk ervaar je het slaz net zo prettig als ik.

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi femenine

ten eerste gefeliceteerd met je nieuwe boobs...450 cc gaat vast een zeker een mooie cup geven ..ik had ook de eerste weken behoorlijk last en vond ze pas mooi worden naar een week of 4 ..geduld geduld is het toverwoord...hihihhi maar das een beetje lastig hoor je wilt het liefst toch dat ze meteen prachitg zijn ...maar ik weet zeker dat ze wel heel mooi gaan worden dr nio hoor ik goede verhalen over dus gaat zeker ged komen ....ik wens je in ieder geval een fijn herstel toe....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meissie, wat vervelend van die schaafplekken. Gaat het vandaag weer wat beter? misschien sudocreme erop smeren?

Heb net je foto's bekeken, maar meid, wat mooi al!

Dit kan alleen nog maar mooier worden, en het resultaat is nu al prachtig.

Wordt er helemaal blij van, krijg er voor mezelf ook steeds meer vertrouwen in.

maar hoe ervaar jij het zelf? wat vind je ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kiki: Ja zo dacht ik erover, maar vooral door het grote verschil in de boobs…. Het lege en overtollige vel… Zonde dat je die prijs betaald en pas na 1 kindje….

Jou littekens branden dus ook, mijn linker iets maar met douche geen gekke dingen aan te zien. Dat van de tepels kan nog een poos duren he?? Bij mij zijn ze gevoelloos… op zich vind ik dat niet vervelend, aangezien ze voorheen al super gevoelig waren hihihi

Ik snap jou mannetje heel goed hahahaha mijn mannetje had hier gister hetzelfde.

Wandel jij veel topless door het huis?? Of echt alleen met douche???

Ja geduld is het tover woord hier, maar dat geld ook voor de mannen. Lekker puh hahahaha

Ben benieuwt naar je nieuwe foto’s van vandaag en natuurlijk hoe het sporten is gegaan!!

Mijn verslag van gister ga ik zo ffies uittypen!

@ emmy: Dank je lieverd!!! Denk zelf ook dat het een mooie cup gaat geven, volste vertrouwen in hihihi maar net wat je zegt het toverwoord: geduld!!!!! Ik vind ze nu al geweldig hoor, maar net wat je zegt denk dat ze nog veeeeel mooier worden. Nu nog allemaal best gespannen enzo. Dr. Nio maakt super mooie boobs, dus komt goed. Alleen dus nog een tijdje geduld ghehehe pfffff

@ Sanne: Nu gaat het beter, vannacht slecht geslapen omdat het zo brande. Nu weer jeuk, maar ga er niet aan zitten. Smeer nu crème erop en straks calendulan halen, dat helpt vaak erg goed.

Ik vind ze nu ook al zo mooi, ook staat er nog flink spanning op en zijn ze nog hard ed. Net wat jij zegt: het kan alleen nog maar mooier worden. Fijn dat jij er ook steeds meer vertrouwen in krijgt!! Hoop dat je snel aan de beurt bent meisie!

Hoe ik het ervaar in 1 zin: ben nog meer in de 7de hemel als dat ik al was :D

Zo nu ga ik even een verslagje typen van gister ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik lees net over je schaafwondjes... hmmm vervelend <_< .

Je foto's zien er netjes uit, zowat te vergelijken met de mijne.

Ik neem sinds gisteren geen pijnstillers meer (alleen ontstekingsremmer Brufen).

Groetjes en nog succes (en geduuuulllddd :rolleyes: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Zeker vervelend man, werd erg knettergek van. Gaat nu beter. De band zat gewoon veel te strak, denk door het vocht ofzo eerder zat die echt prima.

Tnxx dat je ze er netjes uit vind zien, ben zelf ook erg tevreden!!! Heb jij al foto's?? Ben stiekem zo nieuwsgierig!!!! Zeker omdat we zo vlak na elkaar zijn geholpen.

Ik heb gister mijn laatste diclofenac genomen en gaat erg goed! Bij jou ook???

Groetjes Fem en jij ook nog geduld hihihihi het toverwoord hier op het forum :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 dagen po + 5 dagen po

Gister opgestaan met spierpijn en natuurlijk weer die erg fijne jeuk grrrrr. Spierpijn was gelukkig weer zo weg getrokken na een beetje wandelen door het huis. Gister om 23.00 men laatste diclofenac genomen en vanaf dat ik wakker werd niks meer.

De jeuk werd gaande de dag erger en erger. Om 13.00ur kreeg ik het bericht dat men hondje was ingeslapen, was niks meer voor haar te doen. Erg veel verdriet en ben toen samen met men mannetje en kleine gaan wandelen op het winkelcentrum hier. Heerlijk eruit te zijn, maar doodsbang dat er iemand tegen me aan zou lopen hahaha dus liep er wel een beetje bij als een bang muisje. Heerlijke douchegel en bodylotion gekocht, voor mijn eerste douche met boobs :P Na een tijdje op het winkelcentrum sloeg de jeuk om in pijn, ik dacht in mijn linker wond. Toen even naar de mac geweest, even gezeten en wat lekkers genomen. Daarna weer verder, pfff steeds meer pijn en brandend gevoel. Direct naar huis dus! Op zich ging het wandelen prima, alleen de pijn en dat branden was geen lolletje.

Thuis de rest van de middag op de bank gehangen en zolang ik me niet bewoog geen pijn of brandend gevoel. Ik dacht dus: heb mezelf over belast.

Na het avondeten begon ik wel erg gek te worden van de jeuk en het brandende gevoel, dus besloot dat het tijd was om te gaan douche!! Dacht misschien trekt het dan allemaal wel bij.

Al men spulletjes gepakt en huppa richting badkamer, met vlinders in mijn buik! Kleding uit en toen stond ik daar dus alleen in men oma bh. Eerlijk is eerlijk, ik vond het doodeng hem uit te doen. Weg steun, dat voelde zo raar… dacht straks vallen ze eraf hahahah wat natuurlijk helemaal niet kan. Het was een rare gewaarwording dat ding uit. Eenmaal uit ging ik voor de spiegel staan en dacht alleen maar: wauwwwwwww ik heb big boobiessss. Heb er zeker 15min naar staan staren, in allerlei houdingen hahahaha En toen zag ik dus waar de pijn en jeuk vandaan kwam… onder men linkerborst allemaal hele kleine schaafwondjes, precies onder de brede band waar de bh had gezeten. De rest zag je ook een afdruk van de band. Alleen onder de linker borst dus allemaal kleine open plekjes. Niks geen pijn in de wond geweest dus, puur door de bh. Onwennig onder de douche gestapt, is toch een gewicht wat je voelt. Zeker niet onprettig, maar gewoon een gek gevoel. De douche was een verademing, dat kan ik je wel zeggen.

Mijn mannetje vond ze nu al erg mooi en had het best moeilijk ermee mij zo te zien rond wandelen hahaha Net als het mannetje van Kiki.

De bh weer aan en daar begon de ellende weer, van alles geprobeerd.. eerst steriele gaasjes op de open plekjes, hielp geen bal. Was afzien, branden als een gek en bij iedere beweging schuurde men sport bh weer over die plekjes. Werd er echt chagrijnig van!!! Daarom had ik gister ook totaal geen zin meer een verslagje te typen :11:

Heb een oude bh verknipt en daar een tussenstukje van gemaakt, daarna was de grootste spanning eraf, wat een verademing. Afgelopen nacht was niet super, door die plekjes werd gewoon steeds wakker. Plus dat ik merk dat ik me onbewust op men zij draai, dan schrik ik en dan maar weer op mijn rug liggen. Vanmorgen op de bank gelegen tot 7.00u, dacht even een andere houding. Kreeg weer spierpijn en toch maar weer naar bed hahaha Heb daarna geslapen tot 13.00!!! men plekjes voelen nog branderig aan, maar heb er nu 2 gaasjes op en gaat beter. Mijn mannetje heeft net calendulan crème gehaald en daar ga ik dan mee smeren. Hopelijk zijn de plekjes snel dicht.

Verder heb ik zeer zeker niks te klagen, zonder pijnstillers ook geen pijn! Ben zeer tevreden, ook over men boobs!!! Had ze zeker niet kleiner gewild, ze kunnen alleen nog maar mooier worden nu… maar dat is nog even “geduld”.

Straks weer douche, kijk er nu al naar uit!!!

Zo een heel verhaal hahaha vind het wel lekker even zo van me af te schrijven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Wat een drama zijn die schaafwondjes van je als ik dat zo lees!

Héél crea-bea van je om zelf de oplossing te maken :35:

En wat goed dat je verder geen pijn hebt zonder diclofenac.

Ik herkende de ideeën van dat je borsten eraf vallen als je je bh voor het eerst uit doet, zo voelde dat ook voor mij...

En ik denk nu nog steeds als ik hem uit doe dat ze steeds verder zullen zakken (tot m'n navel ofzo), maar dat gebeurt gelukkig (nog) niet :152:

Alleen voor en na het douchen en omkleden loop ik zonder bh rond en dat kan bij elkaar tot zo'n klein uurtje duren...

Dan loop ik nog zo'n 10x langs de spiegel voor m'n pitstop :rolleyes::blush:

Hahaha, ik deed dat vroeger al maar weet niet of dat nog ooit over zal gaan nu :lol:

Met kleding vallen ze niet eens zo op ofzo, althans voor mij niet en niemand die er wat van zei op de sportschool, maar topless is het een wereld van verschil... :43:

Vanmorgen ben ik dus ook voor het eerst weer wezen cardioën, samen met m'n ventje.

We hebben 45 minuten op de revalidatiefietsen zitten zweten en dat was goed te doen (bovenlichaam zo goed als stil).

Morgen gaan we weer cardioën op de revalidatiefietsen en daarna héél lichtjes benen, billen & buik trainen... :D

Verder slaap ik het grootste deel van de nacht gewoon op m'n rug, maar ik word soms ook op mijn linkerzij wakker (rechts is te gevoelig/pijnlijk en dan wordt ik direct wakker van steken). Maar ik slaap met mijn oma-bh aan dus die houdt de boel behoorlijk strak op hun plek...

Je borsten zien er prachtig uit, Fem.! :127:

En als ze wat gaan indalen worden ze alleen nog maar mooier!

Maar dat is inderdaad nog eventjes geduld hebben... :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fem,

Wat leuk om jouw verhaal zo te lezen. Ook heel herkenbaar hahah. Ik vond het ook eng om mijn bh uit te doen om te douchen. Had ook het idee dat ze er af zouden vallen hahah.

En de hele tijd in de spiegel kijken hahaha doe ik nog steeds hahahah.

Is je bh niet te klein van het ziekenhuis? Lijkt mij niet de bedoeling dat je daar wondjes van krijgt?

Ik had zelf nog een sportbh bij gekocht zodat ik kon afwisselen.

Maar fijn dat je zo blij bent. En je foto's zijn heel erg mooi!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kiki: Ja blegh, zeer vervelend en branderig. Ben al de hele dag aan het smeren!

Dat crea bea idee kwam van men moeder hihihihi Ben haar nu nog dankbaar, nu is het best goed te doen, hoop dat het nu snel dicht gaat.

Gaat helemaal top zonder pijnstillers, valt me echt niks tegen. Was toch maar even afwachten wat het zou gaan doen met men boobs, maar gewoon hetzelfde zoals het al was dus.

Nou dat dacht ik dus ook, hield ze ook echts eerst vast. Daarna langzaam los gelaten hahahaha Gewoon een erg raar gevoel dat gewicht :P

Nee ben bang dat dat kijken niet meer over gaat hahaha Ik sta nu ook continu voor de spiegel.

Toples zie je inderdaad heel goed een verschil :D Hier met kleding aan trouwens ook wel hahaha :11:

Wat top dat het zo goed ging met het cardioën!! Hoop stiekem dat ik dan ook weer mag hihihi Ben erg benieuwt hoe het morgen gaat met het trainen van de benen, billen en buik.

Ik schrik me rot als ik wakker wordt op men zij, had jij dat ook?? Ben dan meteen bang dat ze niet goed zullen inkapselen ed. Ja die oma bh houdt de boel wel bij elkaar hahaha Welke oma bh draag jij??

Ben nu ook al zeer tevreden met men boobs, juist doordat ik hier heb gelezen geduld en nog meer geduld hahaha Heb er veel vertrouwen in :D heb zoiets van als alles maar perfect is voor augustus als ik in men bikini aan het strand lig.

@ Jayro:Vind het heerlijk zo van me af te schrijven, is nu een beetje men bezigheids therapie hahaha Blij dat ik niet de enige ben die denkt dat ze eraf zouden vallen whahaha Dat spiegel kijken is zo geweldig, zodra ik er langs loop kijk ik niet of men haar goed zit… nee kijk of men boobs nog net zo mooi zijn whahahaah

Nou ik moest van Dr. Nio 75D bestellen, heb een omvang van 76cm. Meteen 2 stuks besteld en gepast en die zaten (toen) helemaal goed in de omvang. Nu hou ik best veel vocht vast, vanaf men ribben naar men buik toe, dus ik denk dat het daaraan ligt???? Nou leek mij dus ook niet de bedoeling die wondjes, daardoor dat ik eerder dacht dat het men wond was tot ik de bh uitdeed…

Welke bh draag jij ter afwisseling als ik mag vragen?? Weet ook niet of ik van merk mag wisselen of…

Tnx voor je compliment over de foto’s :D Nu al erg blij, dus kan alleen nog maar blijer worden :P

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai :D

's Nachts draag ik nog altijd m'n oma bh (=compressievest) van de Parkkliniek en overdag draag ik de Hema-sportbh.

Zo stond dat omschreven in m'n nazorgpapieren en daar houd ik me aan voor die eerste 6 weken, zoals daarin staat aangegeven :36:

Daarna mag ik overgaan op de t-shirtbh's en denk dat ik ook die van de Hema eerst ga proberen en dan m'n eerste mooie lingerie ga kopen bij de Hunkemöller, Pabo en Otto... :blush:

Ik heb al tientallen keren in de webshops winkelmandjes gevuld met welke ik allemaal wil hebben :rolleyes:

hihi :44: Echt te erg weer...

Ik was wel bang eerst toen ik op m'n zij wakker werd, maar zolang ik maar niet de hele nacht zo heb gelegen valt het allemaal wel mee denk ik... En het inkapselen duurt zo'n 3 maanden en is 24 uur dus zo snel zal dat niet verkeerd gaan...

Hier op het forum heb ik ook gelezen dat je opgerolde handdoeken langs je lichaam kunt leggen in bed, zodat je niet op je zij gaat liggen...

Slaap lekker zo :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week po

Met men boobs gaat het geweldig zonder pijnstilling, nog steeds geen pijn ed. Al met al vind ik men herstel verbazingwekkend. Net als mijn mannetje, we hadden het er vannacht nog over. Sinds ik dat tussenstukje heb gemaakt om mijn bh band wat losser te maken, heeft het plekje kans om te helen. Smeer het in met calendulan en heb er steriele gaasjes op.

Het op de rug slapen vind ik niet zo fijn, om 6 uur wordt ik wakker van spierpijn in men nek. Beetje wandelen en weg is het wel, dus ook niet echt iets om te klagen.

Gister heerlijk onder de douche, dit blijft het heerlijkste moment van de dag! Heerlijk die warme stralen en zien hoe je boobs per dag veranderen. Ze beginnen iets meer in te dalen, spanning wordt minder en bijna geen vocht meer. Wordt met de dag blijer! Al met al hou ik de bh dan 45-60min per dag uit. Lekker in de spiegel staren, douche, weer staren en lekker insmeren met bodylotion. Mijn mannetje heeft het hier echt zwaar mee hahaha die trekt het allemaal niet zo :P

Ga iedere dag een uurtje naar buiten, dit gaat ook prima. Doet me erg goed de buitenlucht!

Verder gaat het hier dus super, vind het erg leuk mijn ervaringen te delen hier op het forum :D

Maandag controle bij Dr. Nio, ben erg benieuwt wat hij ervan vind!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kik!

Ik heb maandag controle, i.v.m. vakantie van Nio deze week. Ik ga hopen dat ik dan ook die Hema bh mag kopen. Die zit er zo comfortabel uit! Ik moet ook de eerste 6 weken de bh dragen, maar het zou fijn zijn als ik deze mag afwisselen met die Hema bh.

Ik ben nu al net zo koopziek als jij! Heb allemaal linkjes opgeslagen met wat ik MOET hebben hahaha maja das nog een tijd geduld. Wel heerlijk hoor die voorpret :)

Ik lig er ook niet wakker van, het is meer de schrik van: Hey Fem, dat mag niet!! Draai ik terug en slaap verder hahaha. Opgerolde handdoeken enzo ga ik ook niet doen, lijkt me dat dat voor geen ene meter ligt…

Ohhh duurt dat inkapselen 3 maanden! Dat wist ik weer niet helemaal :11:

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Feminine,

Fijn dat het zo goed met je gaat. Leuk om te lezen hoe het je vergaat.

Heb zonet ook weer ff in je album gekeken. Wat zijn ze mooi geworden!

Ik vind ze er natuurlijk uitzien bij jouw. Je littekens helen ook al erg mooi!

Rustig aan :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feminine

Fijn dat je herstel goed verloopt ,en dat je geen pijn hebt

Ik zou je nog laten weten hoe het was gegaan op controle

Alles zag er goed uit ,,in een borst nog een klein beetje vocht ,maar dat heeft zijn tijd nodig

Verder mag ik langzaam aan weer meer gaan doen

Volgende week mag ik eindelijk mijn zoontje weer tillen ,kam hem nu lekker op schoot knuffelen zo fijn

Verder heb ik van de dokter litteken creme mee gekregen om 3 maal daags in te smeren.

Ik voel me super geen pijn .

We gaan morgen lekker een weekend weg met kids en vrienden

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Chantall,

Ben er zelf ook erg blij mee dat het herstel zo voorspoedig gaat. :rolleyes:

Wat super dat de controle zo goed ging!! Alles heeft zeker tijd nodig, het toverwoord geduld hier hihihi Toch is de bevestiging dat het allemaal goed is erg fijn. Hoe zwaar is jou kleintje??

Mag ik vragen welke zelf jij hebt gekregen??

Heerlijk een weekend weg, lekker eruit. Nou meid geniet daarvan! :D

Fijn weekend.

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer 8 dagen po, het gaat nog steeds goed. Mijn schaafplekje is dicht, nu de blauw/rode plek nog.

Alleen begint sinds gister men wond/pleister te trekken. Niet pijnlijk maar gewoon irritant gevoel.

Schijnbaar lig ik s'nachts af en toe op mijn zij volgens mijn mannetje. Hij wordt dan meteen wakker omdat ik beweeg hahaha Kort daarna blijk ik alweer terug te draaien, maar goed ik slaap dus krijg daar weinig van mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.