Ga naar inhoud

Smurfin1974 : 30 augustus 2018 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Gast Smurfin1974

Aanbevolen berichten

Gast Smurfin1974

Hallo dames (of daar ga ik eigenlijk automatisch vanuit!)

Ik ben Smurfin, 43 jaar en wil mijn borsten laten liften met protheses. 

Hiervoor heb ik 2 weken geleden een consult gehad bij Dr. Verduijn van de Bergman Kliniek in Den Haag. 

Ik ben 1.72 en weeg 69 kilo, ik heb 385cc geprobeerd (geloof ik). 

Raden jullie me iets aan? Ik ben me verder nog aan het oriënteren, maar wordt morgen teruggebeld voor een OK afspraak... spannend allemaal!!!

 

groetjes, Smurfin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Smurfin1974

Hallo ladies,

 

vandaag heb ik mijn tweede bezoek gebracht aan de Bergman Kliniek en heb nog wat maten gepast. Omdat het bij mij om een borstlift met protheses gaat, is het exacte resultaat of de uiteindelijke maat slecht te bepalen. 

Ik heb begrepen dat ik een dualplane ga krijgen en dan twijfel ik tussen 385cc, 415cc of 450 cc. 

Ik vind het soms lastig om qua foto's te zoeken op resultaten op deze site. Klopt dit, of heb ik gewoon geen licentie om in de fotoalbums van andere 'lotgenoten' te kijken? Zijn er mensen die hun resultaten voor mij open kunnen stellen, zodat ik een klein beetje kan meekijken?

Om te laten zien wat het verschil is tussen 385cc rechts en 415cc links heb ik een foto toegevoegd. Wat vinden jullie? 

Ik ben zelf niet heel petite ;-) (1.72m en 69 kilo) en volgens de arts kon het heel goed, mocht het zelfs nog iets groter als ik dat wilde. 

Voel je vrij om je mening te geven, graag zelfs!

 

Alvast bedankt!  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, heey....

Ik ben zelf 3 maanden geleden geopereerd via bergman. En mega tevreden over het hele traject en resultaat. Kliniek keuze is dus al goed, haha. 

Ik heb zelf alleen een borstvergroting laten doen, zonder lift dus. Ik heb 410cc anatomisch. Als je wilt kan ik je prive wel wat foto's sturen, heb op dit forum geen album namelijk. 

 

Groetjes, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb een borstlift door middel van 400cc protheses gehad 4 weken geleden. Wel bij een andere kliniek en voor de spier. Ik ben een paar cm kleiner en 65 kilo. 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik heb ook altijd veel aan andere voorbeelden gehad op dit forum. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974
1 uur geleden zei Sanne1987:

Heey, heey....

Ik ben zelf 3 maanden geleden geopereerd via bergman. En mega tevreden over het hele traject en resultaat. Kliniek keuze is dus al goed, haha. 

Ik heb zelf alleen een borstvergroting laten doen, zonder lift dus. Ik heb 410cc anatomisch. Als je wilt kan ik je prive wel wat foto's sturen, heb op dit forum geen album namelijk. 

 

Groetjes, Sanne

 

Ha Sanne,

 

bedankt voor je reactie! Ook gekozen voor Bergman dus! Toevallig ook in de omgeving van Den Haag? 

Fijn dat het je goed bevallen is. Heb je ook een voorspoedig herstel gehad? 

Ik zou heel graag wat fotootjes van je ontvangen. Ik kan je beloven dat ik ze alleen zelf zal bekijken en niet zal gebruiken voor andere zaken of ergens op een site zal zetten. 

Zelf ben ik eigenlijk wel van plan een fotoalbumpje te gaan maken voor op dit forum. Ik hoop dat ik andere vrouwen dan weer kan helpen bij het maken van een keuze (borstlift met prothese), omdat ik zelf maar weinig voor en nafoto's kon vinden op internet. 

Hoe wil je de foto's het liefst versturen? Kan dat in een pb of wil je hiervoor een ander mailadres? 

 

Groetjes, Smurfin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974
1 uur geleden zei Sillycoon:

Hoi! Ik heb een borstlift door middel van 400cc protheses gehad 4 weken geleden. Wel bij een andere kliniek en voor de spier. Ik ben een paar cm kleiner en 65 kilo. 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik heb ook altijd veel aan andere voorbeelden gehad op dit forum. 

 

Hai Sillycoon,

 

Bedankt voor je reactie! Grappig, dan klinkt ons postuur inderdaad een beetje hetzelfde ;-). Ben je tevreden over de maat en past het bij je? Of had je ze liever iets kleiner of juist groter willen hebben?

Fijn dat ik je album mag bekijken. Ik weet alleen nog niet hoe, maar dat zal best lukken!

 

Groetjes, Smurfin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je naar het profiel gaat van iemand (door op de profielfoto te klikken bijvoorbeeld) dan scroll je naar beneden naar Activiteit. In de dropdown list kies je Album. Als ik het juist heb uit mijn hoofd. 

 

Ik ben heel tevreden met de maat. Ik had een kleine B, dus ik vond op voorhand alles erg groot klinken. Ben dan ook begonnen met het minimale aantal cc’s wat de chirurg mij aanraadde om een lift te bewerkstelligen: 240cc. Toen had ik nog geen passessie gehad. Vervolgens heb ik dit hele forum leeggelezen :D en heb ik tijdens het passen voor 350 of 400 gekozen. De chirurg heeft tijdens de operatie gekeken hoeveel erin paste om tot het beste resultaat te komen. Ik vond de vullingen tijdens het passen groter voelen dan het nu in werkelijkheid oogt. De protheses zitten in je borst en het valt natuurlijker. Ik ben opgelucht dat ik niet voor kleiner heb gekozen, al had ik dat nooit kunnen denken aan het begin van de rit. Ik ben ook niet “petite” en was bang om te “kloek” te worden met een grotere boezem (ik ben breed van boven ten opzichte van mijn heupen), maar het grappige is dat je juist slanker oogt, doordat de verhoudingen anders zijn. Ik pas zelfs alle oude kleding nog. 

Ik sluit me aan bij (bijna) alle dames hier op het forum: ga voor groter, want het went enorm snel. 

Heel veel voorpret gewenst ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Smurfin1974:

 

Ha Sanne,

 

bedankt voor je reactie! Ook gekozen voor Bergman dus! Toevallig ook in de omgeving van Den Haag? 

Fijn dat het je goed bevallen is. Heb je ook een voorspoedig herstel gehad? 

Ik zou heel graag wat fotootjes van je ontvangen. Ik kan je beloven dat ik ze alleen zelf zal bekijken en niet zal gebruiken voor andere zaken of ergens op een site zal zetten. 

Zelf ben ik eigenlijk wel van plan een fotoalbumpje te gaan maken voor op dit forum. Ik hoop dat ik andere vrouwen dan weer kan helpen bij het maken van een keuze (borstlift met prothese), omdat ik zelf maar weinig voor en nafoto's kon vinden op internet. 

Hoe wil je de foto's het liefst versturen? Kan dat in een pb of wil je hiervoor een ander mailadres? 

 

Groetjes, Smurfin

 

Als het goed is heb je een privé bericht van mij! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Smurfin1974

Aankomende donderdag is het dan zover, mijn borstlift met dual plane geplaatste 450cc vulling. Het vreemde is dat ik eigenlijk helemaal niet weet wat voor 'ding' erin gaat. Ik lees dat veel van jullie meer informatie hebben gekregen van jullie arts... en ik heb er niet naar gevraagd...

Ik denk dat het toch wel verstandig is als ik hier maandag nog even contact over heb met de consulente. 

 

Verder is het lastig om ergens vanuit te gaan, omdat geen borst, prothese, arts en ingreep hetzelfde is. Dat maakt het lastig om me een bepaalde voorstelling te maken van het latere resultaat. Vooral manlief vraagt zich af of het wel groot genoeg zal zijn en niet tegen zal vallen. 

Hebben jullie dit ook? Nieuwsgierigheid naar het uiteindelijke resultaat?

 

Ik ga proberen een fotoalbum aan te maken, zodat er iets meer te vinden is over de borstlift met prothese...

 

Nu maar genieten van de laatste pijnvrije, met nog 'ouwe' borsten, dagen en in gedachte al genieten van het komende resultaat!

 

Groetjes, Smurfin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.