Ga naar inhoud

Michella : 16 juni 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Haaaaaai 

 

na weken "stiekem" mee lezen zal ik mij toch even voorstellen,

Ik ben Michella 26 jaar oud en 10 dagen geleden eindelijk mijn borstvergroting gehad.

 

Wat heb ik onwijs veel gehad aan dit forum de afgelopen 10 dagen zeg... Elke keer als ik twijfelde of vragen had kon ik dat perfect hier opzoeken!!! 

 

ik ben echt super nieuwschierig naar het eindresultaat en welke cupmaat ik nu heb haha ik gok op grote C kleine D.. Zijn er meer meiden die 400cc hebben genomen en mij kunnen vertellen welke cupmaat ze geëindigd zijn?

 

xx Michella

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Michella:

Haaaaaai 

 

na weken "stiekem" mee lezen zal ik mij toch even voorstellen,

Ik ben Michella 26 jaar oud en 10 dagen geleden eindelijk mijn borstvergroting gehad.

 

Wat heb ik onwijs veel gehad aan dit forum de afgelopen 10 dagen zeg... Elke keer als ik twijfelde of vragen had kon ik dat perfect hier opzoeken!!! 

 

ik ben echt super nieuwschierig naar het eindresultaat en welke cupmaat ik nu heb haha ik gok op grote C kleine D.. Zijn er meer meiden die 400cc hebben genomen en mij kunnen vertellen welke cupmaat ze geëindigd zijn?

 

xx Michella

 

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!
Als je me in pb even je voorsituatie doorgeeft, en aangeeft welke prothesen je gekregen hebt (dus zowel het aantal cc, als ook het merk en profile (of de gegevens die op het kaartjes staan dat je meegekregen hebt)) dan kan ik wel eens voor je denken wat je voor cupmaat zou krijgen :)
De ene 400 cc is de andere namelijk niet, en daarbij speelt de voorsituatie een hele grote rol.

Door wie ben je geopereerd? En in welke kliniek? Dan kunnen we dat toevoegen in je topictitel :)
Verder is het misschien leuk als je een verslagje hier (in dit topic) schrijft hoe je operatiedag verlopen is.

Ik ga jou ook even de regels van de club toesturen, zodat ik je daarna kan toelaten tot de club (wanneer je die voorwaarden geaccepteerd hebt :) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.