Ga naar inhoud

Nieuwe kledingkast na borstvergroting??


Aanbevolen berichten

Hi beauty’s!

 

mijn operatie staat gepland 1 oktober bij Dr Verdonck. Ik krijg dual plane Motiva full progressieve gel plus 255-275cc. Ben heel erg smal gebouwd en ook vrij klein. Ik weeg 44kg en ben 1m56.

 

maar wat ik me dus afvraag, na jullie bv hebben jullie (buiten je bh’s) veel kleding opnieuw moeten kopen? Of past alles gewoon nog?

 

wil heel graag een beetje gaan shoppen want het is eigenlijk echt nodig maar zou het echt jammer vinden als deze kleding me dan binnen 3 maanden niet meer past! Ik draag wel steeds maximisers onder mijn kleding dus misschien maakt het dan niet heel veel verschil?

 

iemand die menwat meer info kan geven over je eigen situatie? 

 

 

Alvast erg bedankt!

 

 

 

xxx Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm nee ik paste veel nog wel, alleen blouses en echt hele strakke truitjes die moest ik wel vervangen voor nieuwe.
Ook wel het voordeel dat ik al vulling in m'n bh's droeg maar ook veel oversized shirts/truien en hemdjes droeg. 

 

Maar heel eerlijk, ik ben toch los gegaan met kleding kopen hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg ook altijd maximizers. Kleding maat is s of 36 en pas nu nog steeds mn kleding. Ik heb 340Cc 

Misschien heb je een blousje waar de knoopjes niet meer van dicht gaan maar ik herken je probleem ik maakte me hier voor de operatie ook druk om maar pas uiteindelijk alles nog en had toen dus gewoon kleding kunnen kopen

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5,5 week PO en van A naar D gegaan. Ik pas op een jurkje na, alles nog. Oversized shirts vind ik niet zo mooi meer staan, die hangen als een schort naar voren. Bloesjes kunnen nog steeds dicht en staan veel beter. Ik heb vorige week een passessie in mijn kast gehouden ;)

Ik heb wel nieuwe bikini’s nodig, maar ik heb gepast en vind dat met mijn tennisballen nog geen gezicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 9 weken po. Heb 300cc gekregen. Ben van bijna niks naar een 70E gegaan. 

Ik pas al mijn kleding nog. Had ook helemaal in mijn hoofd dat ik niks meer zou passen haha. Maar er is weinig verschil omdat ik altijd ultra push up droeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2018 om 10:45 zei MissAnissa:

Hi beauty’s!

 

mijn operatie staat gepland 1 oktober bij Dr Verdonck. Ik krijg dual plane Motiva full progressieve gel plus 255-275cc. Ben heel erg smal gebouwd en ook vrij klein. Ik weeg 44kg en ben 1m56.

 

maar wat ik me dus afvraag, na jullie bv hebben jullie (buiten je bh’s) veel kleding opnieuw moeten kopen? Of past alles gewoon nog?

 

wil heel graag een beetje gaan shoppen want het is eigenlijk echt nodig maar zou het echt jammer vinden als deze kleding me dan binnen 3 maanden niet meer past! Ik draag wel steeds maximisers onder mijn kleding dus misschien maakt het dan niet heel veel verschil?

 

iemand die menwat meer info kan geven over je eigen situatie? 

 

 

Alvast erg bedankt!

 

 

 

xxx Anissa

Hey Anissa, 

 

zoals je weet ben ik ook nog steeds wachtende op mijn operatie. Nu ik ga nog een keertje terug en neem dan ook bv een kleed mee die wat smal is en kijk of het pas met de protheses erin. Kan je ook zelf thuis doen door zakjes te vullen met water of couscous en zo uittesten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2018 om 14:47 zei Rocker:

Hmm nee ik paste veel nog wel, alleen blouses en echt hele strakke truitjes die moest ik wel vervangen voor nieuwe.
Ook wel het voordeel dat ik al vulling in m'n bh's droeg maar ook veel oversized shirts/truien en hemdjes droeg. 

 

Maar heel eerlijk, ik ben toch los gegaan met kleding kopen hahaha. 

Hi!

 

dankje voor je reactie!

 

ja geloof ik graag haha! Het probleem is dat ik daarvoor ook al een keertje wil gaan omdat ik mezelf al een hele poos heb ingehouden zodat ik even kon doorsparen voor de boobs :4: 

 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2018 om 00:40 zei Crazy:

Ik droeg ook altijd maximizers. Kleding maat is s of 36 en pas nu nog steeds mn kleding. Ik heb 340Cc 

Misschien heb je een blousje waar de knoopjes niet meer van dicht gaan maar ik herken je probleem ik maakte me hier voor de operatie ook druk om maar pas uiteindelijk alles nog en had toen dus gewoon kleding kunnen kopen

Xxx 

Fijn!

 

dankje voor je reactie!

 

ja maak me er allemaal best druk in.. Wil niet nu allemaal mooie spulletjes kopen die ik daarna niet meer kan dragen zou zonde zijn! 

 

En kan je daarna al meteen shirtjes dragen of wat droeg jij vlak na de operatie?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2018 om 05:23 zei VanAnaarCtje:

Ik ben nu 5,5 week PO en van A naar D gegaan. Ik pas op een jurkje na, alles nog. Oversized shirts vind ik niet zo mooi meer staan, die hangen als een schort naar voren. Bloesjes kunnen nog steeds dicht en staan veel beter. Ik heb vorige week een passessie in mijn kast gehouden ;)

Ik heb wel nieuwe bikini’s nodig, maar ik heb gepast en vind dat met mijn tennisballen nog geen gezicht.

Haha, dankje voor je ervaring!

 

en wat draag je zoal na je operatie? Vraag me af hoe flexibel je nog kan zijn met je armen etc. Mijn operatie vind pas in oktober plaats dus dan is het al een pakje kouder!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2018 om 09:27 zei Edva:

Ik ben nu 9 weken po. Heb 300cc gekregen. Ben van bijna niks naar een 70E gegaan. 

Ik pas al mijn kleding nog. Had ook helemaal in mijn hoofd dat ik niks meer zou passen haha. Maar er is weinig verschil omdat ik altijd ultra push up droeg.

Ooh dankje, dat is fijn nieuws!

 

ik krijg 255-275cc dus moet dan normaal ook wel lukken denk ik. 

 

Heb enkel geen idee wat ik qua kleding moet voorzien om de eerste weken te dragen aangezien ik geen idee heb hoe flexibel je erna bent ivm je armen enzo. 

 

Ik ga na 2 weken terug aan het werk dus moet er dan wel weer gewoon wat netjes kunnen uitzien zonder dat de borstband of sportbh zichtbaar is.

 

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2018 om 11:21 zei Hoera:

Ik pas ook alles nog, maar heb toch superveel nieuwe dingen gekocht! Wat strakkere shirtjes, jurkjes, rokken, dingen, wat lager uitgesneden halslijnen. Dingen die ik eerder niet kocht maar nu wel :D

Ooh wat fijn! 

 

Ja lijkt me ook leuk! Je shopt dan inderdaad ook volledig anders. Wat droeg jij de eerste weken na je operatie om je borstband en/of sportbh te coveren?

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2018 om 22:19 zei Gast1990:

Hey Anissa, 

 

zoals je weet ben ik ook nog steeds wachtende op mijn operatie. Nu ik ga nog een keertje terug en neem dan ook bv een kleed mee die wat smal is en kijk of het pas met de protheses erin. Kan je ook zelf thuis doen door zakjes te vullen met water of couscous en zo uittesten.. 

Hi!

 

wat slim! Ben zeer benieuwd! 

 

Wat was je datum nu weer? Is zeker een goede tip dankjewel. En denk dat ik uiteindelijk toch ga moeten afwachten.. ga gewoon wat dingetjes kopen die meerekken etc.

 

bedankt voor je reactie!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, MissAnissa said:

 

ja geloof ik graag haha! Het probleem is dat ik daarvoor ook al een keertje wil gaan omdat ik mezelf al een hele poos heb ingehouden zodat ik even kon doorsparen voor de boobs :4: 

 

 

Ohh nou je kan best kleding kopen hoor, je moet alleen even opletten of het dan nu niet te strak zit bij je boobies want dan kan je het niet meer aan straks haha.

En als je kleding gaat kopen, kijk dan voor na de operatie vooral voor hemdjes en tshirts met een wijde halslijn want die zijn wat makkelijker aandoen als je je armen niet mag optillen ;) 

Kan uit ervaring vertellen dat een onesie of jumpsuit niet heel fijn is in de eerste weken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, MissAnissa said:

Ooh wat fijn! 

 

Ja lijkt me ook leuk! Je shopt dan inderdaad ook volledig anders. Wat droeg jij de eerste weken na je operatie om je borstband en/of sportbh te coveren?

 

alvast bedankt!

 

Dat was bij mij in februari/maart. Had geen borstband. Eenh hemdje erover/ onder de kleding was voldoende

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

wat slim! Ben zeer benieuwd! 

 

Wat was je datum nu weer? Is zeker een goede tip dankjewel. En denk dat ik uiteindelijk toch ga moeten afwachten.. ga gewoon wat dingetjes kopen die meerekken etc.

 

bedankt voor je reactie!

 

xxx

Hey, 

 

mijn operatie is 31 oktober maar ga toch eens kijken om het een dag te vervroegen. Kijk er nu wel heel erg naar uit, heb al veeel bikini’s gekocht met n maatje meer in de hoop dat dat goed zal zijn voor volgende zomer :-), collectie is zo mooi dit jaar dus kon het niet laten Haha. Maar heb wel wat rondgekeken hier en op de Facebook pagina “borstvergroting en verkleining” en daar hoor je toch wel dat de meeste hun kledingsmaat wel behouden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2018 om 21:03 zei Gast1990:

Hey, 

 

mijn operatie is 31 oktober maar ga toch eens kijken om het een dag te vervroegen. Kijk er nu wel heel erg naar uit, heb al veeel bikini’s gekocht met n maatje meer in de hoop dat dat goed zal zijn voor volgende zomer :-), collectie is zo mooi dit jaar dus kon het niet laten Haha. Maar heb wel wat rondgekeken hier en op de Facebook pagina “borstvergroting en verkleining” en daar hoor je toch wel dat de meeste hun kledingsmaat wel behouden :-)

Hi!

 

inderdaad een interessante groep.

 

ja ik hoop het! Het zal gewoon afwacgten zijn! Ben ook zooo benieuwd kan haast niet wachten! Kijk ee zo naar uit.

 

bedankt voor je reactie!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84

Hi!

 

Ik merk dat ik nog wel moet wennen niet meer maat XS als bijvoorbeeld sportbh te kopen. Die pas ik niet meer. Daar heb ik maat S nu nodig. 

Verder pas ik alle bovenkleding nog.

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
Op 2-7-2018 om 23:24 zei MissAnissa:

Ooh dankje, dat is fijn nieuws!

 

ik krijg 255-275cc dus moet dan normaal ook wel lukken denk ik. 

 

Heb enkel geen idee wat ik qua kleding moet voorzien om de eerste weken te dragen aangezien ik geen idee heb hoe flexibel je erna bent ivm je armen enzo. 

 

Ik ga na 2 weken terug aan het werk dus moet er dan wel weer gewoon wat netjes kunnen uitzien zonder dat de borstband of sportbh zichtbaar is.

 

 

 

xxx

Probeer gewoon kleding die je van onderaf aan kunt doen, dus hemdjes met beetje rek. Hielp bij mij prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat ik (wanneer het zo ver is) niet allemaal nieuwe kleding zal hoeven kopen. Ik draag ook veel pullovers, maar maak uit reacties op dat dat niet meer zo mooi zal staan. Dus ben benieuwd. Eerst maar ff de datum afwachten, dan heb ik nog tijd genoeg om mij druk te maken, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Draakje84:

Hi!

 

Ik merk dat ik nog wel moet wennen niet meer maat XS als bijvoorbeeld sportbh te kopen. Die pas ik niet meer. Daar heb ik maat S nu nodig. 

Verder pas ik alle bovenkleding nog.

 

xxx 

Hi!

 

ja begrijp ik! Ben ook gewent van steeds op zoek te gaan naar xs. Maar komt vast goed! Ben al erg aan het aftellen. 1 oktober is mijn datum :43:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mtvo:

Fijn om te lezen dat ik (wanneer het zo ver is) niet allemaal nieuwe kleding zal hoeven kopen. Ik draag ook veel pullovers, maar maak uit reacties op dat dat niet meer zo mooi zal staan. Dus ben benieuwd. Eerst maar ff de datum afwachten, dan heb ik nog tijd genoeg om mij druk te maken, haha.

Ja inderdaad!

 

vind ik ook. Het zal toch zoiezo afwachten zijn hoe het allemaal valt want het komt bij iedereen anders uit en niemand is te vergelijken!

 

succes met je datum! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
2 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

ja begrijp ik! Ben ook gewent van steeds op zoek te gaan naar xs. Maar komt vast goed! Ben al erg aan het aftellen. 1 oktober is mijn datum :43:

 

xxx

Je leert het vanzelf af maat XS te nemen! Haha!

 

1 oktober? Voor je het weet, is het zover!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 12 juli 4 maanden PO en ben van AAAA ( helemaal plat dus) naar 75C of 70D gegaan. Alles past nog maar alles wat ik had was oversized om maar te verbergen dat ik niks had.

De BV was natuurlijk duur maar het shoppen hakt er ook in haha.  Ik heb naast alle bh's, en dat zijn er nogal wat haha natuurlijk ook bikini's moeten kopen.  Maar daarnaast ben ik ook behoorlijk mijn garderobe aan het uitbreiden naar mooie passende kleding, jurkjes die ik eindelijk aankan enz enz enz. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎7‎-‎2018 om 17:48 zei MissAnissa:

Ja inderdaad!

 

vind ik ook. Het zal toch zoiezo afwachten zijn hoe het allemaal valt want het komt bij iedereen anders uit en niemand is te vergelijken!

 

succes met je datum! 

 

Xxx

 

Idd ja, ben iig erg benieuwd en kan niet wachten tot ik een datum heb, verwachting is november, maar daar zal ik in het 2e gesprek wel meer over horen.

Jij nog een maand of 3 geduld hebben? Voordeel is wel dat je dan in de koudere periode zit en littekens rustig de tijd hebben om te genezen en je niet overvallen wordt door hitte (in NL dan) "ga ik dan vanuit".

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.