MissAnissa

Nieuwe kledingkast na borstvergroting??

Recommended Posts

Hi beauty’s!

mijn operatie staat gepland 1 oktober bij Dr Verdonck. Ik krijg dual plane Motiva full progressieve gel plus 255-275cc. Ben heel erg smal gebouwd en ook vrij klein. Ik weeg 44kg en ben 1m56.

maar wat ik me dus afvraag, na jullie bv hebben jullie (buiten je bh’s) veel kleding opnieuw moeten kopen? Of past alles gewoon nog?

wil heel graag een beetje gaan shoppen want het is eigenlijk echt nodig maar zou het echt jammer vinden als deze kleding me dan binnen 3 maanden niet meer past! Ik draag wel steeds maximisers onder mijn kleding dus misschien maakt het dan niet heel veel verschil?

iemand die menwat meer info kan geven over je eigen situatie? 

Alvast erg bedankt!

xxx Anissa

Hmm nee ik paste veel nog wel, alleen blouses en echt hele strakke truitjes die moest ik wel vervangen voor nieuwe.
Ook wel het voordeel dat ik al vulling in m'n bh's droeg maar ook veel oversized shirts/truien en hemdjes droeg. 

Maar heel eerlijk, ik ben toch los gegaan met kleding kopen hahaha. 

Ik droeg ook altijd maximizers. Kleding maat is s of 36 en pas nu nog steeds mn kleding. Ik heb 340Cc 

Misschien heb je een blousje waar de knoopjes niet meer van dicht gaan maar ik herken je probleem ik maakte me hier voor de operatie ook druk om maar pas uiteindelijk alles nog en had toen dus gewoon kleding kunnen kopen

Xxx 

Ik ben nu 5,5 week PO en van A naar D gegaan. Ik pas op een jurkje na, alles nog. Oversized shirts vind ik niet zo mooi meer staan, die hangen als een schort naar voren. Bloesjes kunnen nog steeds dicht en staan veel beter. Ik heb vorige week een passessie in mijn kast gehouden ;)

Ik heb wel nieuwe bikini’s nodig, maar ik heb gepast en vind dat met mijn tennisballen nog geen gezicht.

Ik ben nu 9 weken po. Heb 300cc gekregen. Ben van bijna niks naar een 70E gegaan. 

Ik pas al mijn kleding nog. Had ook helemaal in mijn hoofd dat ik niks meer zou passen haha. Maar er is weinig verschil omdat ik altijd ultra push up droeg.

Ik pas ook alles nog, maar heb toch superveel nieuwe dingen gekocht! Wat strakkere shirtjes, jurkjes, rokken, dingen, wat lager uitgesneden halslijnen. Dingen die ik eerder niet kocht maar nu wel :D

Hey Anissa, 

zoals je weet ben ik ook nog steeds wachtende op mijn operatie. Nu ik ga nog een keertje terug en neem dan ook bv een kleed mee die wat smal is en kijk of het pas met de protheses erin. Kan je ook zelf thuis doen door zakjes te vullen met water of couscous en zo uittesten.. 

Hi!

dankje voor je reactie!

ja geloof ik graag haha! Het probleem is dat ik daarvoor ook al een keertje wil gaan omdat ik mezelf al een hele poos heb ingehouden zodat ik even kon doorsparen voor de boobs :4: 

x Anissa

Fijn!

dankje voor je reactie!

ja maak me er allemaal best druk in.. Wil niet nu allemaal mooie spulletjes kopen die ik daarna niet meer kan dragen zou zonde zijn! 

En kan je daarna al meteen shirtjes dragen of wat droeg jij vlak na de operatie?

xxx

Haha, dankje voor je ervaring!

en wat draag je zoal na je operatie? Vraag me af hoe flexibel je nog kan zijn met je armen etc. Mijn operatie vind pas in oktober plaats dus dan is het al een pakje kouder!

xxx

Ooh dankje, dat is fijn nieuws!

ik krijg 255-275cc dus moet dan normaal ook wel lukken denk ik. 

Heb enkel geen idee wat ik qua kleding moet voorzien om de eerste weken te dragen aangezien ik geen idee heb hoe flexibel je erna bent ivm je armen enzo. 

Ik ga na 2 weken terug aan het werk dus moet er dan wel weer gewoon wat netjes kunnen uitzien zonder dat de borstband of sportbh zichtbaar is.

xxx

Ooh wat fijn! 

Ja lijkt me ook leuk! Je shopt dan inderdaad ook volledig anders. Wat droeg jij de eerste weken na je operatie om je borstband en/of sportbh te coveren?

alvast bedankt!

Hi!

wat slim! Ben zeer benieuwd! 

Wat was je datum nu weer? Is zeker een goede tip dankjewel. En denk dat ik uiteindelijk toch ga moeten afwachten.. ga gewoon wat dingetjes kopen die meerekken etc.

bedankt voor je reactie!

xxx

Ohh nou je kan best kleding kopen hoor, je moet alleen even opletten of het dan nu niet te strak zit bij je boobies want dan kan je het niet meer aan straks haha.

En als je kleding gaat kopen, kijk dan voor na de operatie vooral voor hemdjes en tshirts met een wijde halslijn want die zijn wat makkelijker aandoen als je je armen niet mag optillen ;) 

Kan uit ervaring vertellen dat een onesie of jumpsuit niet heel fijn is in de eerste weken haha.

• Like 1

Dat was bij mij in februari/maart. Had geen borstband. Eenh hemdje erover/ onder de kleding was voldoende

• Like 1