Ga naar inhoud

ML86 : 21 februari 2011 : Dr. Beekman : Van Linschotenkliniek


Aanbevolen berichten

Dankjullie meiden!

Ik ben inderdaad ook gewoon gegaan. Heerlijk weer even weg :)

Merkte wel (helaas te laat) dat de drankjes er harder in hakte en mn zondag was dus extreem brak, maar ach had het er voor over!

Ik heb nu een sportBH van de hema, en die ziet er echt ok uit ook! Komt niet boven hemdjes uit etc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Ml! ik heb nieuwe foto's geplaatst, ben benieuwd wat je er van vindt! bij mij is de jeuk zo goed als over en mijn tepels ook een heel stuk minder gevoelig! Het valt me wel op dat de (kleine) verschillen tussen beide borsten juist meer opvallen. Maar ik kan me er niet druk over maken! Ik ging vanaf week 4 ook weer naar de kroeg. Nu ben ik 6 weken po en draag 's nachts geen sportbh meer (was ik net aan gewend). Beugelbh begon gisteren te irriteren (rot gevoel tegen littekens) dus heb vandaag weer sportbh aan. Voor de rest gaat het super goed. Heel zelden voel ik een steekje. En de onderste helft van mijn tepel blijft uitgerekt.. misschien dat dat nog bijtrekt (vind kleine tepels mooier)

Ook valt mijn litteken links een klein stukje van de plooi af, maar dat zie je alleen als je er onder gaat kijken en ik mijn arm omhoog doe. Ik kan me er niet druk om maken verder! ik ben super tevreden. Is het bij jou de laatste week ook zo'n verschil geworden? En is al het vocht weg?

ohja als ik aan de zijkanten duw voel ik wel plooien van prothesen.. niet relaxed maar je ziet er nix van dus het zal wel..

liefs!!

ps ik slaap ook alweer lekker op mijn zij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ml

Goed te lezen dat alles goed met je gaat en de pijn in je rug minder is!

En ik merk idd ook dat ik steeds minder of niet meer op het forum zit toevallig nu omdat het rustig is op het werk! Hihi

I love dr beekman ben er zo happy mee!

Jij je ook al uitgeleefd met bh's kopen enzo?

Liefs xx elll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ML,

Hoe is het met jou?

En je boobs?

Las net dat je nieuwe bh's hebt geshopt :101:

Welke heb je gekocht?

Ga je daar nog foto's van plaatsen...? :125:

Haha, ik ben niet nieuwsgierig hoor :lol:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb net je topic doorgelezen en wat een goed verslag zeg! Ik ben 21 en ben ook slank van boven, wel brede schouders, en ook brede heupen. Dus ben er over na aan het denken!!! Na jouw verhaal gelezen te hebben ben ik nog enthousiaster geworden.

Heel veel plezier met je nieuwe borsten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.