Ga naar inhoud

ML86 : 21 februari 2011 : Dr. Beekman : Van Linschotenkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ze! Een uitgebreid verslag komt nog, want het typen kost me nog wat moeite!

De nacht is indd verschrikkelijk, en ik ben zo stijf als een oud wijf (vooral mn schouderbladen). Mn boobs zijn nu nog een soort piramides haha, en zitten erg hoog in mn oksel (niet lekker)

Maar meer verslag komt nog :)

Bedankt iedereen voor de steun :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden, hier een uitgebreider verslagje!

Ik was al om 7.30 bij de kliniek (half uurtje te vroeg) en een half uurtje later mocht ik verder komen. Daar kreeg ik mn infuus en werd alles even doorgenomen! Meteen in de stress want ik heb kunstnagels, en wist niet dat ze hierdoor moeilijker mn zuurstof konder meten (dat doen ze met zo'n klemdingentje aan je vinger..)

Na mn infuus moest ik nog ruim een uur wachten in mn eentje in mn bed. Uit zenuwen nog even een schietgebedje gedaan ;)

Toen was het zover! Ik moest aan leuke dingen denken en boem ik was weg :)

Toen ik wakker werd vroeg ik meteen wanneer ik geholpen zou worden haha, maar het was al gebeurd! Het was toen rond half elf.

Ik voelde me wel echt ellendig en slap en heb even goed moeten huilen toen mn moeder kwam. Pure opluchting en spanning natuurlijk!

Ik mocht pas weg als ik veel gedronken en wat gegeten had. En ik moest natuurlijk ook zelf uit bed kunnen, en het duurde wel even voordat ik dan aankon ;)

De drains eruit halen was ook geen pretje, maar zo gepiept!

Voor ik weg ging kreeg ik een speciale BH aan, deze moet ik nu 6 weken dragen. Hij zit best ok, als ik de harnassen van hier bekijk! Dit is gewoon een zachte stevige 'punt' BH haha!

Het was rond 3uur toen ik uiteindelijk weg ging. Maar dat ging allemaal wat snelm opeens. Na het opstaan meteen naar de wc gegaan en hup naar buiten, maar eenmaal buiten werd ik zo misselijk dat ik moest overgeven. Op de stoep ja haha, ik had er echt schijt aan, moest het kwijt.

Toen trllerig de auto in en na een flesje water voelde ik me weer beter!

Ik kan niet zeggen dat de pijn meevalt, maar goed dit is pas mn eerste volle dag natuurlijk. Ze zitten nog heel erg hoog (in mn oksel) en zijn keihard. Ik heb ook veel last van mn schouders als ik lig/zit.

Ik heb vandaag diclofenac extra gekregen van de dokter, omdat ik de werking van de paracetamolletjes haast niet merk :unsure:

Hopelijk kan ik die over een week of wat een beetje afbouwen!

De maat is trouwens perfect geworden, al zit er nu nog niet echt vorm in! Maar ik denk dat het super mooi word, het blijven toch je eigen boobs! Alleen dan met een make-over ;)

Nu laat ik me lekker verzorgen en rust wat/staar wat voor me uit haha...

Ik hoop dat ik jullie over een paar dagen kan vertellen dat de pijn echt minder word!

Elle, nog maar een paar daagjes meid! Ik sprak dr. Beekman nog even kort na de operatie. En hij zei dat alles helemaal goed is gegaan en dat ze erg mooi gaan worden! Let's hope so!

Alle andere meiden, bedankt voor de lieve berichtjes! Jullie weten hoe het is; al die boob stress haha!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieve ml

Ben blij voor je dat je nu eigenlijk al tevreden bent,en dat beekman ook zei dat het heel mooi gaat worden,die moet het weten haha dus helemaal goed toch!?

Logische van de pijn,maar hopelijk word het snel minder voor je!

En idd doe je goed,laat je maar lekker verwennen,en rust maar lekker uit ;)

Ik idd nog 10 dagen youoe ik kan niet meer wachten

Liefs,elll

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy wat fijn om je verslag te lezen!! ik heb wel het idee dat het bij mij toch allemaal wel heel vlekkeloos is gelopen. Geen last van narcose, geen drains, relatief weinig pijn.. Maar geloof me na 2 dagen wordt het echt al minder!!!! Ik ben super benieuwd naar het resultaat!! veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wizz! Ja volgens mij heb je veel geluk met je herstel!

Misschien ligt het ook aan mijn arm/borstspieren. Ik werk in een hotel, dus dat is heel erg lichamelijk werk, ik maak zo'n 15 bedden per dag op. Dus misschien protesteren al mijn spieren daarom zo!

Maar ik vertrouw erop dat het over een paar dagen inderdaad beter zal gaan :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ML,

Gefeliciteerd!!! :64: Even doorbijten nog, binnen een paar daagjes voel je je vast en zeker al een stuk beter! Laat je lekker verwennen en rust goed uit. Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ergste is inderdaad achter de rug! :rolleyes: Al zijn de nachten nog steeds geen pretje, ik voel na een paar uur mn spieren bijna door mn matras prikken zo vast zit alles haha!

Net voor het eerst gedouched! Was wel fijn, maar ook beetje gek! Ik heb overal nog wel gevoel, maar een beetje dof!

Ze moeten nog heel erg gaan zakken, maar daar krijgen ze nog genoeg tijd voor.

Ik ga nu even rustig een boekje lezen :)

Eefje, jij bent een expert he ;) Hoe zit dat nou met het vocht dat je vast houd? Na hoeveel dagen word dat afgevoerd etc?

Liefs! :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ML, zo herkenbaar jou verhaal! ik vind de nachten ook echt klote. Mijn rug doet dan echt pijn! Douchen vind ik echt heerlijk!! daar worden mijn spieren ook wat soepeler van.

Ik moet morgen mijn hechtingen er uit laten halen. Ik vind mijn borsten nog steeds erg gezwollen, vraag me ook af of er nog veel vocht in zit? ik hoop het eigenlijk want ze zijn nog wel aan de grote kant..

Heb jij al foto's er op staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje, jij bent een expert he ;) Hoe zit dat nou met het vocht dat je vast houd? Na hoeveel dagen word dat afgevoerd etc?

Liefs! :148:

Dagen? :rolleyes: Denk maar eerder in termen van weken hihi, na een week of 3 is het meeste vocht wel verdwenen, maar met pech hou je wel tot 5 weken vocht vast. :145: Maar dat zijn wel uitzonderingen denk ik. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja dat zou mooi zijn: een tijdmachine :rolleyes:

Maar doe mij dan maar 6 weekjes, want dan ga ik meteen lingerie shoppen :14:

Fijn dat het verder goed met je gaat, ML86!

En dat van die nachten gaat uiteindelijk ook over :38:

Het moeilijkste wordt het niets/voorzichtig doen...

Ik wil constant te veel doen en dan krijg ik steken...

Wees gewaarschuwd en doe lekker rustig aan :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 6 weken verder in de tijdmachine is misschien wel beter ja! :141: Maar dan moet ik ook weer werken en daar heb ik eigenlijk nog geen zin in :wacko:

Het gaat echt elke dag zoveel beter, dus iedereen heeft niks teveel gezegt! :rolleyes:

Vannacht geen pijnstillers genomen, en redelijk door kunnen slapen! Vandaag veel pijnstillers overgeslagen, en zo lekker naar bed. :132:

Er was vandaag een vriendin op bezoek, dus ben best 'druk' geweest de hele dag. En het ging prima! Behalve dat ik nu dus zit te gapen! Maar dan slaap ik zo lekker :D

En ze worden ook steeds mooier! Als ik ga douchen neem ik ff goed de tijd om ze te inspecteren! De wondjes/littekens vind ik wel erg eng om te zien :unsure:

en de onderkant van mn borsten voelen een beetje dof (dus ook eng haha).

Maaaaar dit is pas dag 5! Dus het gaat eigenlijk zo goed allemaal!

Liefs aan iedereen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doffe gevoel heb ik ook nog steeds (11 dagen po). Ik kan nu wel slapen zonder nek/rugpijn!! dat scheelt super veel!! Nadat de hechtingen eruit waren hebben ik daar wel wat steken gehad de dag er na maar nu gaat het wel weer. Ben super benieuwd hoe het morgen gaat want dan moet ik alweer gaan werken.. de vorm van de borsten wordt steeds mooier ik ben super benieuwd hoe ze er uit eindelijk uit gaan zien. Of dit een groot verschil gaat zijn of juist niet? we zullen het vanzelf zien.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuk. Ik word er gek van! Heb sinds gister middag opeens jeuk. Vaak is jeuk in een genezingsproces goed nieuws, dus het gaat dus allemaal nog zoals het hoort :)

Wel minder is dat ik ook sinds gistermiddag een erg gevoelige tepel heb (rechts) :unsure: Kleding moet heel losjes zitten, anders gaat het meteen irriteren.

Nu een weekje po :D misschien vanmiddag even foto's maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.