Ga naar inhoud

ML86 : 21 februari 2011 : Dr. Beekman : Van Linschotenkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ga het doen! 21 februari word ik geopereerd door dr. Beekman in de van Linschoten kliniek.

Na een enorme breakdown en lang piekeren heb ik besloten om voor een borstvergroting te gaan!

Ik ben via de huisarts bij dr. Beekman terecht gekomen, en na drie gesprekken helemaal gerust dat het dit een goede keuze is.

Ik heb nu ongeveer 75AA. Ik heb dus een slank boven lichaam, maar wel veel heupen en stevige benen. Ik voel me dus eigenlijk uit verhouding :(

Het lange pad der zelfacceptatie stopt niet na deze operatie, maar gaat me wel erg helpen denk ik :)

Zijn er hier nog meer meiden van rond de 24 met dezelfde lichaamsbouw etc? Of meiden die ook bijna worden geopereerd?

Ik heb dmv de pasprotheses uiteindelijk gekozen voor 295cc. De protheses worden anatomisch, cohesief en dual-plane.

Het word zo spannend en zwaar, en echt beseffen doe je het volgens mij pas als je echt op de operatie tafel gaat liggen.

Ik kijk uit naar jullie reacties :)

Liefs ML

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb dmv de pasprotheses uiteindelijk gekozen voor 295cc. De protheses worden anatomisch, cohesief en dual-plane.

Het word zo spannend en zwaar, en echt beseffen doe je het volgens mij pas als je echt op de operatie tafel gaat liggen.

Ik kijk uit naar jullie reacties :)

Liefs ML

En zelfs toen ik op de tafel lag, besefte ik het nog niet hahaha! Pas nu ze er 5 dagen in zitten, begint het idee pas een beetje te komen dat ik ze nu eindelijk heb!

Ik ben ook 24, heb ook anatomische maar wel gewoon op de spier.. Spannend hoor meis! Ik raad het echt IEDEREEN aan die hier twijfels over heeft, want ik heb geen centje pijn gehad.. Zou het 100 x overdoen! Voor de wens van boobies waar de meeste dan al jaaaren mee lopen en over twijfelen, stelt de operatie mijns inziens niet zoveel voor. Naar binnen, slapen, hoppetee en je staat weer buiten voor je het weet! Ben zelf wel blij dat ik er natuurlijk een hele tijd goed over nagedacht heb en ook bij het kiezen van chirurg, maar als je eenmaal zeker weet dat je het wil, moet je het gewoon doen! DUS! Ik ben benieuwd hoe je het gaat beleven! Het is iig zo februari, dat gaat zo snel als je eenmaal een datum hebt!

Waar wil je ongeveer op uitkomen? 295 cc zal wel C zijn?

Liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow 5 dagen geleden, je voelt je nu al zo goed! Ik snap dat je super blij bent :)

Ik denk dat dual plane wel veel meer pijn gaat doen omdat die spier natuurlijk niet wil wijken voor een of andere prothese ;)

Maar ik 5 weken vrijgenomen en een bedje gererveerd bij mn ouders, dus komt goed!

Ik heb het er zeker voor over, al die stomme taboes!

Moet jij dan een deze dagen naar de chirurg als check? Ik ben benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind volgende week pas, zit 14 dagen tussen bij mij..

Maar omdat ik in het zuiden woon en op vrijdagmiddag naar Amsterdam rijden niet zo'n heel goed idee vind, heb ik even een mailtje gestuurd of het de week erna kan en mag. Het gaat toch goed :rolleyes:

Maar idd Dual plane zal een iets pijnlijker herstel geven misschien, maar daar heb je pijnstillers voor toch?! Die heb ik niet eens nodig gehad! En 5 weken vrij is idd goed hoor! Ik heb in totaal 3 weken vrij genomen, maar verveel me vandaag al haha! Ik ga de laatste week nog wel weg, dus dan heb ik weer wat te doen.. Ik mag ook nix doen, dus moet me gewoon nog even rustig houden!

En die taboes worden geloof ik wel steeds minder gelukkig! Steeds meer vrouwen laten wel 'iets' doen aan hun lijf, en waarom ook niet? Als het toch kan, gewoon doen! :1bouncingboobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lotus,

Hoe gaat ie nu met je?

Hoelang heb je vrij van werk? En zie je al verschil met de eerste week?

Hier komen de kriebels af en toe keihard opzetten! Gemengde gevoelens natuurlijk, want echt blij wordt je natuurlijk niet van een operatie.. maar wel van mooie tieten, woohoo!

Succes nog even, ben benieuwd hoe het gaat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin nu toch wel te piekeren nu de datum eraan komt...

Heb ik wel de juiste keuze gemaakt voor de pc en de plaatsing.

Ik heb een goed gevoel bij dr. Beekman, maar als ik verhalen lees over bijv. van der Weij (die voor de spier plaatst) vraag ik me toch af waarom ik de lijdens weg van de dual-plane methode aan ga. :unsure:

Ik hoop dat het gezonde twijfels zijn en dat ik de pijn overleef, het is toch een raar idee om zoveel pijn vrijwillig te kiezen!

Maar ik moet maar aan alle nieuwe bikini's, BH's en zomers in strapless jurkjes voorstellen. Pffff wat een emotionele achtbaan soms...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog twee weken en dan is het zover!

Nu nog super druk met werken, zodat ik me straks volledig op mn herstel kan concentreren! Vijf weken lezen en DVD's kijken :)

Veel van mijn vrienden (waar ik niet zo close mee ben) weten niets van de operatie, dus dat word smoesjes verzinnen.. :unsure:

Ik houd helemaal niet van liegen/dingen verzwijgen, maar vind het ook weer zo privé dat niet iedereen het maar hoeft te weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja de koorts die er nu heerst blijft heel lang aanhouden ;)

Ik vind het ook niet leuk liegen etc. maar je wilt het ook niet van de daken schreeuwen he.

Ik zeg gewoon dat ik lekker een weekje vrij heb genomen zo tussen door,maar ja dat zal lastig worden met 5 weken.

Een vriendin van mij had bv. gezegd dat haar pols was gekneusd en dat ze zolang niet kon werken,maar zei was kapper.

weet niet war jij voor werk doet?

groetjes,ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ML86! ik wens je alvast super veel succes! ik heb de 16e mijn bv. 225cc ook dual plane! ik heb nu kleine b en wil op een 'gemiddelde' c uitkomen. Ik ben heel smal van boven maar heb best wel een kont en heupen, dus jou verhaal komt me heel bekend voor!Ik ben ook 24!

Bij mij weet iedereen van mn bv en krijg eigenlijk alleen maar goede reacties. 1 collega zei dat ik het zonde was om iets aan mijn 'bonzai-borstjes' :1boobs: te doen, maar kon het ook wel begrijpen. Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Wizz, spannend jij bent echt bijna aan de beurt! Oeh ik denk dat je met 225cc echt wel groter uitkomt dan een C! Ik ben benieuwd! Heb je ook een eigen topic?

Hai Elle,

Ik had indd al een ontstoken schouder verzonnen als back-up smoesje :141:

Of misschien een lichte pfeifer... Gedoe ook he! Het liefst zou ik het dus wel van de daken willen schreeuwen, ik haat het taboe eromheen! Maar aan de andere kant wil ik ook niet dat mensen over me gaan lullen en oordelen :unsure:

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy! ik werd vandaag gebeld door de kliniek om nog wat laatste dingetjes door te nemen. Ze raadde me ook aan om een sportbh in een andere maat (75D :17: ) te kopen. Waaahh da klinkt super groot!! hihi maar dat is ivm het vocht vasthouden. mijn omvang is ongeveer 73, dus grote kans dat ik 70d misschien wel ooit pas. Dat klinkt echt gigantisch maar toch denk ik dat ze niet super groot worden. Ik heb vertrouwen in de dokter :D ik heb vandaag te horen gekregen hoelaat ik 'onder het mes ga'en dat is om 8 u 's ochtends. Ik moet daar om 7.30 zijn en ben heel blij met de tijd! heb ik ook weinig tijd om me druk te maken en heb ik er geen last van dat ik van te voren niets eet. Als ik om 11u ofzo zou moeten val ik al bijna van mijn stokje omdat ik altijd ontbijt.. morgen over een weekje heb ik borsten!! morgen is de laatste woensdag met een 'klein beetje' haha ongelooflijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Wizz,

Indd een relaxte tijd! Ik hoor ongeveer de 18e hoelaat ik word geholpen (hoop ook lekker vroeg!)

Zenuwen zijn bij mij al erg aanwezig, en indd vooral het besef dat ik over twee weekjes ook eindelijk borsten heb!! (mijn moeder word steeds boos als ik dit zo zeg, want volgens haar heb ik nu ook al borsten ;) maar zo voelt het alleen niet :unsure: )

75D dat klintk groot he! Maar je zit indd met die zwellingen aan het begin!

Ik had laatst 295cc water in een zakje gedaan, om te zien/voelen hoeveel dat nou is, en ik schrok wel een beetje! Maar silicone is lichter dan water toch? (hoop ik) en het komt natuurlijk nog helemaal achter mn spier.

Heel veel succes met je laatste zenuwen! Soms weet ik niet hoe ik me nou moet voelen, blij, zenuwachtig, gestresst, emotioneel is het allemaal wel :wacko:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is een beetje dubbel he, van de ene kant kijk ik er super naar uit.. Ben zelfs niet bang voor de pijn, maar huiverig voor het resultaat (wat als het niet mooi wordt????) Ik heb ook een keer met water geprobeerd (die dichtheid is anders dan cc), maar omdat ik 'nix' gewend ben, is het al snel veel, ookal komt er relatief weinig bij. ik heb al snel het idee dat ze gigantisch zijn denk ik! ik hoop dat ik na de operatie zo nuchter ben om te bedenken dat de zwelling enzo nog af moet nemen en dat ik me daar niet te druk over ga maken. De dagen gaan nu zo snel! ik lijk straks wel wat steviger met borsten (viel me op met het passen) maar het klopt met de rest van mijn lichaam, en daar draait het om! maar het blijft spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè ml

Helemaal goed toch ontstoken 's houder hihi idd vervelen. Snap helemaal wat je bedoeld ik vertel het ook niet iedereen!

Ben je al een beetje zenuwachtig?

Ik denk er wel veel aan , en vind het nu wel spannend worden,heb zin in 17 februari dan ga ik naar dr beekman,ben benieuwd welke maat het word en rond of druppel en voor of achter .

Jij hebt dual plane las ik en druppel hè?

Waarom hebben jullie daarvoor precies gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Elle,

Ja ik krijg indd anatomische protheses dual plane. Ik denk dat elke pc zo zijn voorkeur/specialiteit heeft. En bij Beekman is dat volgens mij altijd op deze manier. Heb je op zijn site voor en na foto's gezien? Heel erg natuurlijk, vind ik super mooi :rolleyes: En de maat kiezen word lastig! Hij heeft pasprotheses en die hebben een nummertje (ik had maat 4 en 5 gepast). Dus je kunt kijken wat het mooiste bij jouw figuur staat, want dat is het belangrijkste! Bij iedereen geeft een bepaald aantal cc's een ander resultaat en ook cupmaten zijn zo moeilijk in te schatten en verschillen ook weer per BH (merk).

Word spannend je consult! Tip: maak foto's van jezelf met de pasprotheses, want het voelt heel groot maar op de foto zie je hoe het je staat!

Succes en ik houd je op de hoogte van mijn uche avontuur :unsure:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ml

Nou ben blij dat jij er zon goed gevoel bij had dr beekman .

Ik ben erg benieuwd donderdag al haha eerst leek het nog zo lang voor dat ik op gesprek zou gaan,maar nu komt het dichtbij.

Goeie tip van je om foto's te maken met de prothese bh ! Bedankt daarvoor .

Jij gaat 4 dagen eerder onder het mes dan ik,ben heel erg benieuwd naar je verhalen verder!

Fijn weekend nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.