Ga naar inhoud

ML86 : 21 februari 2011 : Dr. Beekman : Van Linschotenkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ga het doen! 21 februari word ik geopereerd door dr. Beekman in de van Linschoten kliniek.

Na een enorme breakdown en lang piekeren heb ik besloten om voor een borstvergroting te gaan!

Ik ben via de huisarts bij dr. Beekman terecht gekomen, en na drie gesprekken helemaal gerust dat het dit een goede keuze is.

Ik heb nu ongeveer 75AA. Ik heb dus een slank boven lichaam, maar wel veel heupen en stevige benen. Ik voel me dus eigenlijk uit verhouding :(

Het lange pad der zelfacceptatie stopt niet na deze operatie, maar gaat me wel erg helpen denk ik :)

Zijn er hier nog meer meiden van rond de 24 met dezelfde lichaamsbouw etc? Of meiden die ook bijna worden geopereerd?

Ik heb dmv de pasprotheses uiteindelijk gekozen voor 295cc. De protheses worden anatomisch, cohesief en dual-plane.

Het word zo spannend en zwaar, en echt beseffen doe je het volgens mij pas als je echt op de operatie tafel gaat liggen.

Ik kijk uit naar jullie reacties :)

Liefs ML

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb dmv de pasprotheses uiteindelijk gekozen voor 295cc. De protheses worden anatomisch, cohesief en dual-plane.

Het word zo spannend en zwaar, en echt beseffen doe je het volgens mij pas als je echt op de operatie tafel gaat liggen.

Ik kijk uit naar jullie reacties :)

Liefs ML

En zelfs toen ik op de tafel lag, besefte ik het nog niet hahaha! Pas nu ze er 5 dagen in zitten, begint het idee pas een beetje te komen dat ik ze nu eindelijk heb!