Ga naar inhoud

Kleintje25 : 20 juli 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Flowersh:

Ik wou heel graag bij hem omdat hij er bekend om staat voor hele mooie borstvergrotingen! Alleen ik ben dus bang dat het te klein word en groter als 425cc wil hij niet gaan. Omdat wat ik hiervoor al zei, hij van natuurlijk houd.. maar goed ik heb wel een operatie datum staan voor december. 

 

Ik heb ook een consult gehad bij faceland met een consulente maar daar was ik niet heel enthousiast over.. deze maand heb ik wel bij gabriel jansen een consult nog staan ( van faceland ) maaaar.... ik heb een consult deze maand ook nog met xander bakker van Boerhaave staan. Dit consult vind eerder plaats als die van Faceland, ik hoop eigelijk dat hij zegt dat er wel meer in kan en als ik een klik heb bij hem geopereerd dan te worden. Mocht de uitkomst van CC ong hetzelfde uitkomen met die van Van der Weij dan ga ik de beslissing nemen of bij Van der Weij geopereerd te worden en dat consult van Faceland te cancelen, of toch even te kijken wat Gabriel Jansen zegt.. 

 

Lang verhaal .. :rolleyes: maar kortom ik wil echt het liefst bij Boerhaave, daar gaat mijn voorkeur uit maar ik wil echt niet dat het te klein uitpakt.. dus ik zou zeker bij verschillende chirurgen consults inplannen! Wat had je in gedachte qua soort/maat etc? 

@Flowersh Naar wat ik van alle info die ik al opgezocht heb onthouden heb is wel dat PC's vaker niet meer dan een bepaalde hoeveelheid cc willen gaan omdat het dan te risicovol wordt (TV programma's zoals "Botched" zijn geweldige informatiebronnen ;) ) dus het zou kunnen dat dit ook meespeelt natuurlijk. Je lichaam en huid moet dit ook aankunnen natuurlijk en sommige PC's durven al meer risisco's te nemen.

 

Ik weet niet van welke beginsituatie je vertrekt? Ik zelf had altijd een grote B/Kleine C maar ben al mijn volume vanboven verloren en dat wil ik terug graag opvullen. Dus hoeveel cc daar heb ik nog geen idee van omdat ik da moeilijk kan inschatten. Ben zelf heel mager gebouwd en wil vooral een natuurlijke look. Dus ik denk wel aan anatomisch (omdat ik vrees dat ronde te veel aflijning zullen geven) en mid profile.

 

Je hebt wel nog wat consultaties dus gewoon voelen en kijken waar je je goed bij voelt, dat is het belangrijkste. Ook kwa cc, de hoeveelheid is niet zo belangrijk, wat je ziet in de spiegel met de passessie is belangrijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei Kelly_E:

@Flowersh Naar wat ik van alle info die ik al opgezocht heb onthouden heb is wel dat PC's vaker niet meer dan een bepaalde hoeveelheid cc willen gaan omdat het dan te risicovol wordt (TV programma's zoals "Botched" zijn geweldige informatiebronnen ;) ) dus het zou kunnen dat dit ook meespeelt natuurlijk. Je lichaam en huid moet dit ook aankunnen natuurlijk en sommige PC's durven al meer risisco's te nemen.

 

Ik weet niet van welke beginsituatie je vertrekt? Ik zelf had altijd een grote B/Kleine C maar ben al mijn volume vanboven verloren en dat wil ik terug graag opvullen. Dus hoeveel cc daar heb ik nog geen idee van omdat ik da moeilijk kan inschatten. Ben zelf heel mager gebouwd en wil vooral een natuurlijke look. Dus ik denk wel aan anatomisch (omdat ik vrees dat ronde te veel aflijning zullen geven) en mid profile.

 

Je hebt wel nog wat consultaties dus gewoon voelen en kijken waar je je goed bij voelt, dat is het belangrijkste. Ook kwa cc, de hoeveelheid is niet zo belangrijk, wat je ziet in de spiegel met de passessie is belangrijker.

Ja dat over de huid heb ik ook over gelezen en daarom vertrouw ik van der weij ook wel met wat hij zegt & zijn resultaten zien er gewoon top uit! Ik heb een lege B, puur door me omvang dat ik een B heb maar voor de rest zit er niks.. ik ben 168 & weg net aan 60kg. Ja ik heb weer zin in het volgende consult met bakker, verheug me er op! Heb jij nog een bepaalde chirurg of kliniek op het oog ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Kelly_E:

@Naj1984 Wat ik dan niet begrijp, als je zo duidelijk weet wat je wil en je krijgt de indruk van de PC dat hij niet aan jouw wensen wil voldoen waarom je je dan uberhaupt door hem laat opereren? Van der Weij is ondertussen hier wel gekend dat hij zo natuurlijk mogelijke borsten wil creëren. Ik heb nog geen enkele foto van zijn werk zien voorbijkomen waarop de borsten als koplampen (zoals jij ze omschrijft ;) ) leken dus waarom dan niet kiezen voor een PC die wel standaard zo'n stijl aflevert?
Als je brood wil ga je toch ook niet bij de slager hiervoor? :rolleyes:

 

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg wat je hebt doorgemaakt maar ik weet wel dat wanneer ik me niet goed voel bij een PC of als ik het gevoel heb dat hij niet naar me luistert en enkel zijn eigen ding wil doen dat ik me dan niet door hem zal laten opereren. Ik denk dat je op dezelfde golflengte moet zitten en als je van in het begin het gevoel hebt dat jullie elkaar niet kunnen vinden dan is een andere PC waarschijnlijk beter geschikt.

Het gaat hier nog altijd over een operatie van inderdaad duizenden euro's en iemand die iets in je lichaam steekt waar je elke dag mee verder rondloopt dus veel opzoekingswerk op voorhand is inderdaad een must.

 

Dat komt omdat hij me wel had beloofd dat ze zo zouden worden die koplampen dus maar omdat de prothese voor de spier werd geplaats ik dus gauw de druppel effect kreeg en de prothese ging zakken binnen 3 maanden. Kijk achteraf ben ik pas achtergekomen dat hij liever natuurlijke borsten maakt en noem maar op ik ging vanuit met de plaatsjes die ik had laten zien dat het goed zou komen maar helaas. Ik had al borsten van mijzelf ik had een lege D cup en hij had de prothese nooit voor de spier mogen plaatsen en dat hebben zijn collega’s ook toegegeven mijn borstweefsel plus protheses werden te zwAar voor mijn huid en mijn huid is zeer dun dat had hij ook moeten zien. Dus het is niet dat hij me heeft gewaarschuwd dat dit zou gebeuren hij bleef maar zeggen ok komt goed ik zorg dat ze mooi hoog komen te staan. Achteraf na onderzoek ben ik achtergekomen dat ik idd na andere artsen had moeten gaan maar hij heeft mij zo ver gekregen dat hij het ook wel kon doen en achteraf bleek hij niet goed gespecialiceerd te zijn een combinatie operatie en bleek hij nog in zijn proef periode te zitten omdat hij op een zwarte lijst stond!! Mijn fout zeker dat ik hem op zijn woord heb geloofd als ik hem eerder en beter had gegoogled dan zag ik dat hij niet de juiste arts was voor mij. En financieel was het bij die kliniek goedkoper dan de meeste klinieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Flowersh:

Ja dat over de huid heb ik ook over gelezen en daarom vertrouw ik van der weij ook wel met wat hij zegt & zijn resultaten zien er gewoon top uit! Ik heb een lege B, puur door me omvang dat ik een B heb maar voor de rest zit er niks.. ik ben 168 & weg net aan 60kg. Ja ik heb weer zin in het volgende consult met bakker, verheug me er op! Heb jij nog een bepaalde chirurg of kliniek op het oog ? 

@Flowersh Ja ik snap je volledig, soms kan je ook alleen groter gaan in 2 stappen omdat huis eerst moet uitrekken maar daar moet je je maar eens over informeren. Wel spannend zo die consultaties, toch een beetje alsof het bijna Kerstmis is :3: Ben benieuwd wat de volgende bij jou zal zeggen.
Ik had nog 1 andere chirurg op het oog, namelijk Wouter Van der Pot maar daar is het niet zo evident om een consult bij te bemachtigen (denk dat dat ook komt omdat hij brandwondpatiënten opereert). Ik had gebeld om een afspraak te maken maar ze zeiden me dat ik eind september moest terugbellen omdat hij niet beschikbaar is tot november en dat de agenda voorlopig maar tot oktober wordt ingepland... dus dat is balen want ik wou mijn consultaties snel op elkaar zodat ik hopelijk dit jaar mijn bv nog kan laten uitvoeren omdat ik vakantie opgespaard heb ervoor en het toch vooral tijdens de herst/winter wil laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Kelly_E:

@Flowersh Ja ik snap je volledig, soms kan je ook alleen groter gaan in 2 stappen omdat huis eerst moet uitrekken maar daar moet je je maar eens over informeren. Wel spannend zo die consultaties, toch een beetje alsof het bijna Kerstmis is :3: Ben benieuwd wat de volgende bij jou zal zeggen.
Ik had nog 1 andere chirurg op het oog, namelijk Wouter Van der Pot maar daar is het niet zo evident om een consult bij te bemachtigen (denk dat dat ook komt omdat hij brandwondpatiënten opereert). Ik had gebeld om een afspraak te maken maar ze zeiden me dat ik eind september moest terugbellen omdat hij niet beschikbaar is tot november en dat de agenda voorlopig maar tot oktober wordt ingepland... dus dat is balen want ik wou mijn consultaties snel op elkaar zodat ik hopelijk dit jaar mijn bv nog kan laten uitvoeren omdat ik vakantie opgespaard heb ervoor en het toch vooral tijdens de herst/winter wil laten doen.

Hahah ja zo voelt het wel he!! Ik heb dus me operatie datum vast staan op 21 december, dus zeker een mooi kerst cadeau voor mijzelf :67: ok dat is wel een beetje balen dat hij het zo druk heeft maar vaak wel een goed teken! Nou succes alvast met je zoektocht :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/11/2018 at 7:41 PM, Kleintje25 said:

Ja precies, daar heb je gelijk in. Ik ben ook maar op 1 consult geweest omdat ik gewoon wist dat ik hem wilde. Hij is zo goed in mooie borsten maken en ik kende hem al van een eerdere ingreep, waardoor ik wist dat hij mooi werk levert en alles secuur opmeet enz. Trouwens, hij heeft eigenlijk al aan een half woord genoeg zeg maar. Ik zei tegen hem dat ik het groter wilde dan wat ik had (70B ongeveer had ik), dat ik wil graag een aanzienlijk verschil wilde maar geen Pamela Anderson, en dat ik rond mooi vond. Toen kwam hij zelf met het aantal cc's etc en volgens mij is het echt precies wat ik bedoelde. Dat vond ik ook super fijn. Hij weet jouw wensen om te zetten in een resultaat wat daaraan voldoet, maar hij zal nooit voor super groot gaan bij een klein lichaam. Ik vertrouw hem echt 100% met mijn lichaam. Dit klinkt misschien een beetje raar haha maar ik meen het wel. :P

 

Hi @Kleintje25, mag in miss ook in je album kijken? Ik ga ook bij vd weij en ben erg benieuwd naar het resultaat met ronde implantaten! Het is nml ook wat ik zelf het liefst wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2018 om 21:30 zei Flowersh:

Hahah ja zo voelt het wel he!! Ik heb dus me operatie datum vast staan op 21 december, dus zeker een mooi kerst cadeau voor mijzelf :67: ok dat is wel een beetje balen dat hij het zo druk heeft maar vaak wel een goed teken! Nou succes alvast met je zoektocht :rolleyes:

@Flowersh bedankt! Ben nog beetje verder ook aan het kijken omdat ik misschien toch wel eens kan vergelijken tussen wat chirurgen zeggen en me adviseren maar ben al heel enthousiast over mijn consultatie bij van der Weij binnenkort. Ik ga de chirurgen die jij vermeldt ook nog eens checken. 

Wel vreemd dat je een consultatie met een consulente had bij Faceland, doen zij dan ook opmetingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kelly_E:

@Flowersh bedankt! Ben nog beetje verder ook aan het kijken omdat ik misschien toch wel eens kan vergelijken tussen wat chirurgen zeggen en me adviseren maar ben al heel enthousiast over mijn consultatie bij van der Weij binnenkort. Ik ga de chirurgen die jij vermeldt ook nog eens checken. 

Wel vreemd dat je een consultatie met een consulente had bij Faceland, doen zij dan ook opmetingen?

Ja die heb je als eerst en dan de volgende is bij de chirurg zelf waar je door geopereerd word.. Zij had wel afmetingen gedaan maar vergeleken van der weij, wel op een hele simpele manier.. maar goed ik wacht even volgende weekend af, hoe dat consult met bakker verloopt & van uit daar ben ik vast een stukje wijzer en weet ik een beetje hoe of wat.. nu heb ik zoveel twijfels nog maar gelukkig heb ik nog tijd :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-9-2018 om 12:27 zei Flowersh:

Ja die heb je als eerst en dan de volgende is bij de chirurg zelf waar je door geopereerd word.. Zij had wel afmetingen gedaan maar vergeleken van der weij, wel op een hele simpele manier.. maar goed ik wacht even volgende weekend af, hoe dat consult met bakker verloopt & van uit daar ben ik vast een stukje wijzer en weet ik een beetje hoe of wat.. nu heb ik zoveel twijfels nog maar gelukkig heb ik nog tijd :68:


@Flowersh Hey, ik vroeg me af hoe je consult met Dr. Bakker verlopen is? Denk niet dat jij al je eigen topic ergens staan heb (anders praten we daar verder ;) )

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Kelly_E:


@Flowersh Hey, ik vroeg me af hoe je consult met Dr. Bakker verlopen is? Denk niet dat jij al je eigen topic ergens staan heb (anders praten we daar verder ;) )

 

Hee meis, 

 

Thanks voor t vragen.

Me consult was top. Hij was lekker sociaal, aardige vent zeg! Zijn consulente was ook echt een lieve dame ook nog even mee gezellig gekletst alsof ik ze alle 2 al kende :3:

Me vriend was bij van der weij mee en bij dit consult en zei ook dat ik bij Bakker erg enthousiast werd. 

 

 Ik wil mijn operatie dus zeker bij bakker laten uitvoeren omdat ik een klik met hem gelijk had alleen mijn enige puntje is zoals je hierboven las dat het bij hem dualplane is.. Hij heeft ze redenen waarom hij dat adviseerd en vertrouw hem daarop alleen ik blijf in me achterhoofd houden dat het wel mogelijk is op de spier door van der weij met ze pinchtest.... :blink: dus dat is t enige waar k mee zit maar voor de rest heb ik er zeker zin in!! En zag je foto's voorbij komen en t resultaat mag er zeker zijn!! Vind het ook leuk om de foto's in de gaten te houden met het soort gelijke resultaat wat ik dan krijg :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Flowersh:

Hee meis, 

 

Thanks voor t vragen.

Me consult was top. Hij was lekker sociaal, aardige vent zeg! Zijn consulente was ook echt een lieve dame ook nog even mee gezellig gekletst alsof ik ze alle 2 al kende :3:

Me vriend was bij van der weij mee en bij dit consult en zei ook dat ik bij Bakker erg enthousiast werd. 

 

 Ik wil mijn operatie dus zeker bij bakker laten uitvoeren omdat ik een klik met hem gelijk had alleen mijn enige puntje is zoals je hierboven las dat het bij hem dualplane is.. Hij heeft ze redenen waarom hij dat adviseerd en vertrouw hem daarop alleen ik blijf in me achterhoofd houden dat het wel mogelijk is op de spier door van der weij met ze pinchtest.... :blink: dus dat is t enige waar k mee zit maar voor de rest heb ik er zeker zin in!! En zag je foto's voorbij komen en t resultaat mag er zeker zijn!! Vind het ook leuk om de foto's in de gaten te houden met het soort gelijke resultaat wat ik dan krijg :116:

@Kelly_E over die foto's trouwens een foutje ik was in de war met een ander meisje haar nickname op t forum haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Flowersh hahaha ik dacht het wel, want moet zelf mijn bv nog krijgen :lol:
Heeft Dr. Bakker gezegd dan waarom hij perse dual plane wil plaatsen?

Hij zei dat t op langere termijn minder kans op kapselvorming geeft.. ik ben dus ook slank gebouwd dus naarmate je ouder word des de slapper je vel word.. minder mooi & je ziet randen.. Dat is een beetje op me best samengevat wat ik onthouden heb haha! En op het internet lees ik ook ong dezelfde dingen.:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Flowersh:

Hij zei dat t op langere termijn minder kans op kapselvorming geeft.. ik ben dus ook slank gebouwd dus naarmate je ouder word des de slapper je vel word.. minder mooi & je ziet randen.. Dat is een beetje op me best samengevat wat ik onthouden heb haha! En op het internet lees ik ook ong dezelfde dingen.:lol:

@Flowersh ja precies.. ben deze middag ook duchtig nog verder aan het lezen gegaan (en ook nog wat youtube enzo bekeken) en begin toch meer en meer om te slagen naar dual plane in plaats van voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Kelly_E:

@Flowersh ja precies.. ben deze middag ook duchtig nog verder aan het lezen gegaan (en ook nog wat youtube enzo bekeken) en begin toch meer en meer om te slagen naar dual plane in plaats van voor de spier.

Ja daarom ben me ook lekker aan t oriënteren op t internet maar dat geeft wel ook zo ze twijfels haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.