Ga naar inhoud

Kleintje25 : 20 juli 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Kleintje25 je gaat echt geen spijt krijgen van je keuze. Ik heb anatomisch voor de spier dus idd bijna gelijk aan elkaar. Ik heb je toegevoegd aan m’n album, kun je even gluren. Ik vind t niks te groot en in kleding ziet t eruit als een mooie volle C maar heb dus 75E :1bouncingboobs: Laat je daar niet door afschrikken hoor want nogmaals in valt t echt niet enorm op. Heb ik dan weergeven foto van maar om maar even aan te geven, bijna niemand op m’n werk heeft t in de gaten behalve degene die t weten :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

@Vonnepon Thanks voor het toevoegen! Ik ga even een kijkje nemen. 75E klinkt inderdaad groot haha! Maar fijn dat je in ieder geval heel erg blij bent met je maat! Ik zei tegen dr. Van der Weij dat ik zat te denken aan maat 70D (niet per se een hele grote D, maar meer tussen C en D in). Ik krijg wel ronde dus misschien dat het daardoor nog groter zal lijken omdat het aan de bovenkant voller is.  Ik word gek van mezelf haha! Begin echt over alles weer te twijfelen, zelfs of ik toch niet voor anatomisch moet gaan enz. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelfs op de laatste dag dat ik kon aangeven wat ik wilde ‘s avonds om 20:00 nog gebeld dat ik toch 340cc wilde nadat ik 2x eerder een wijziging had doorgegeven. Hoezo twijfelkont hahahaha. Maar geen seconde spijt gehad dat ik voor t maximale ben gegaan. Had ze niet kleiner gewild. Jij hebt nog even de tijd om erover na te denken. Ik ben benieuwd wat je keuze gaat worden en hoe je resultaat eruit gaay zien natuurlijk.

Liefs,

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus afgelopen donderdag gepast bij dr. Van der Weij en dan pas je dus met een sportbh en die pasprotheses. Maar komt het er ook echt zo uit te zien of wordt het juist wat kleiner? Vindt het zo lastig, want ze komen natuurlijk in je lijf.

Kleintje25: Ik denk ook inderdaad dat een bv de beste investering zal zijn. Weer zelfverzekerd kunnen rondlopen en geen schaamte meer. Ik kan niet wachten. Geen idee hoelang ik zal sparen. Hoop dat december mogelijk is.

Zou ik nu al een datum kunnen plannen? Stel dat ik het met sparen toch niet ga redden voor de operatiedatum, hoever van te voren kan je dan kosteloos annuleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon Oh wauw de laatste avond nog haha! Goed om te weten dat dat dus nog kan :P Ik denk ook dat ik eerder spijt zal krijgen als ik niet voor de net wat grotere maat ben gegaan. Alhoewel.. ik wil ook niet dat ze ENORM worden bij mijn kleine postuur. Maar denk sowieso dat het verschil tussen 300 en 325 niet echt veel uitmaakt. En ik denk dat dr. Van der Weij het echt wel had gezegd als 325 eigenlijk too much zou zijn. Grote kans dus dat ik gewoon bij 325 blijf. Ik houd jullie op de hoogte haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎7‎-‎2018 om 20:10 zei essie85:

Ik heb dus afgelopen donderdag gepast bij dr. Van der Weij en dan pas je dus met een sportbh en die pasprotheses. Maar komt het er ook echt zo uit te zien of wordt het juist wat kleiner? Vindt het zo lastig, want ze komen natuurlijk in je lijf. 

 

Ik denk ook inderdaad dat een bv de beste investering zal zijn. Weer zelfverzekerd kunnen rondlopen en geen schaamte meer. Ik kan niet wachten. Geen idee hoelang ik zal sparen. Hoop dat december mogelijk is.

Zou ik nu al een datum kunnen plannen? Stel dat ik het met sparen toch niet ga redden voor de operatiedatum, hoever van te voren kan je dan kosteloos annuleren?

 

Hi essie,

 

Wat leuk dat je ook al gepast hebt! Tegen mij zei dr. Van der Weij dat ik alleen moest kijken naar de grootte en niet naar de vorm. Die pasprotheses hebben namelijk noch een ronde noch een anatomische vorm. Bovendien moesten er bij mij 2 over elkaar geschoven worden en ze lagen niet helemaal recht, waardoor mn linker boob er compleet anders uitzag dan de rechter haha! :P Ik denk dus dat de pasprotheses niet helemaal representatief zijn hoor.. Weet jij al welke vorm protheses je wilt nemen? 

 

Wat betreft het plannen van een datum: dat kun je gewoon alvast doen. Je krijgt dan een pro forma nota met prijsopgave. Daar staat duidelijk in dat, als je besluit je te laten behandelen, het bedrag uiterlijk 2 weken voor de operatie moet zijn bijgeschreven op de rekening van Boerhaave. M.a.w.; er komt pas een behandelingsovereenkomst tot stand als jij het geld hebt overgemaakt. Zo lang je wel een datum inplant maar niks over hebt gemaakt heb je immers nog niks ondertekend. Je kunt dus gewoon inplannen en ondertussen zorgen dat je het geld bijeen krijgt. Overigens heb ik ongeveer 1/3e geleend van familie omdat ik het anders ook niet op tijd bijeen zou hebben. Straks werk ik fulltime en gaat het heel onpraktisch worden om nog een ingreep te plannen, vandaar dat ik het echt graag in de zomer wil doen. Misschien is zoiets nog een optie voor jou. In ieder geval succes, ik hoop dat je snel je bv kunt doen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dat getwijfel wel. Ik wilde niet te groot (dat het onnatuurlijk en opzichtig zou zijn) maar ik wilde ook wel weer grote borsten en dat je het wel duidelijk ziet (verschil) Dus niet te voorzichtig.. haha we zijn echt vrouwen he..twijfelkonten. Ik heb toen ik 18 jaar was (20jaar geleden) 220cc prothesen genomen. Ik was altijd heel tevreden. Ik ben vrij smal en ik had best volle borsten. 2 zwangerschappen later en 2x borstvoeden en ik vond ze na 20jaar toch iets gaan hangen en wat volume gaan verliezen. Bij dr Hupkens aangekomen gaf hij aan dat er wel 560 in kon. Ik twijfelde heel lang tussen 460 en 520. 10min voor Ok heb ik toch voor de 460cc gekozen! En ik ben erg blij. Het ligt heel erg aan de bouw van je lichaam, hoe groot of klein ze uiteindelijk echt ogen. Miss had het met 520 ook mooi geweest. Maar toch denk ik ook dat het gezonder is om 460 te nemen. Jij veel succes! En plezier natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bo-anne
1 minuut geleden zei Mirellaamber:

Ik lig alweer stiekem even in de zon. 17 dgn post OK..hihi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ze zijn heel mooi! Maar kan dat geen kwaad, voornamelijk nu zonder BH?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mirellaamber Gelukkig ben ik niet de enige die zo twijfelt haha! Ik wil inderdaad ook niet te groot dat het meteen nep eruit ziet (dat gebeurt denk ik wel snel met mijn 1,58 m), maar wel graag een verschil zichtbaar. Daarom zei ik ook tegen dr. Van der Weij: liever iets te groot dan iets te klein. En ik kon het toch niet laten om dan voor het maximale te gaan wat erin past. :P 

 

Ze zien er heel mooi uit bij jou, goeie maat bij de rest van je bovenlichaam! Fijn dat je er zo blij mee bent! Mag ik vragen welke cupmaat jij nu hebt met 460 cc? Ik weet dat het totaal verschillend is per persoon en lichaam, maar toch ben ik altijd wel benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleintje25: Mij werd 380cc, anatomisch, voor de spier geadviseerd. Met passen had ik inderdaad ook twee over elkaar. Hihi. 

Ik ga gewoon heel hard sparen en als het niet lukt verplaats ik de datum. Het staat nu gepland voor 17 december. Gewoon maar hopen dat ik het geld snel bij elkaar heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi allemaal, 

 

Sorry voor de super late reactie!! Ik wilde eigenlijk meteen na mijn borstvergroting reageren maar het kwam er steeds niet van. En toen dacht ik, ik kan net zo goed nog even wachten want dan kan ik meer de progressie aan jullie uitleggen. 

 

20 juli, inmiddels alweer ruim 2 weken geleden, ben ik dus geopereerd in Boerhaave in Amsterdam door dokter Van der Weij. Ik heb 325 cc ronde protheses Mentor Cohesive II voor de spier geplaatst gekregen. Toen ik wakker werd uit de narcose had ik eerst nog geen sport bh aan dus ik ging stiekem al even gluren onder die deken. Ik moet zeggen, mijn eerste reactie was eigenlijk dat het helemaal niet groot leek (zelfs een stuk kleiner dan ik had verwacht), dus goed dat ik toch bij 325 was gebleven en niet nog had gewisseld. Ik mocht meteen na het uitslapen naar huis gelukkig en hoefde ook geen drains want die gebruikt dr Van der Weij niet. Dat vond ik zelf dus allemaal super fijn. Over de wonden zaten pleisters en daaroverheen een stuk water afstotende tape. 

 

De dag na de operatie mocht ik voor het eerst weer douchen, maar dan wel steeds niet te lang en niet te heet. Dat is voor mij met mijn smetvrees best lastig haha (ik douche normaal 2 of 3x per dag en best wel uitgebreid). Ik ben achteraf dus een beetje bang dat ik het toch te nat heb gemaakt want mijn littekens zien er nu wel een beetje dikkig en rood uit. Of is dit normaal? Oja, ook een beetje gek, ik heb helemaal geen korstjes gehad maar het lijkt wel gewoon dicht? Ik ben al begonnen met littekencreme smeren dus ik hoop dat het wel echt dicht is. Er steken wel nog hechtingdraadjes uit maar die lossen vanzelf op. 

 

Wat betreft pijn: die had ik eigenlijk niet! Dat heeft er ook mee te maken dat het bij mij voor de spier is geplaatst en dat ik gewoon in het algemeen niet zo snel iets pijnlijk vind denk ik. Ik had alleen wat spierpijn en een beetje een gevoel van druk/strakheid maar dat is natuurlijk logisch. Ik heb ook gewoon bijna alles gedaan wat ik normaal doe, behalve natuurlijk sporten. Uit automatisme en omdat ik maar 1,58 m ben heb ik wel soms mijn armen omhoog gedaan dus hopelijk blijven die protheses op hun plek zitten... Maar verder valt het me dus alles mee, ik zou het geen eens pijn willen noemen maar meer een beetje ongemakkelijkheid omdat je bepaalde bewegingen niet mag/kan maken. Het enige wat ik nu sinds 2 dagen heb, zijn een soort steken in mijn rechterborst. Ook heb ik harde knobbeltjes onder mijn oksel op de plek van je lymfeklieren, wat kan duiden op een ontsteking ergens in het lichaam. Maar dit betekent niet meteen dat ik me zorgen moet maken toch? Ik zie geen zwellingen of roodheid in mijn borsten. 

 

Tenslotte zal ik nog iets zeggen over het resultaat. Ik weet al dat het eigenlijk zo'n 3-6 maanden duurt voordat je het echt goed kunt zien en dat de protheses nog moeten zakken enz. Zoals ik al zei, was mijn eerste reactie eigenlijk dat ik het best wel klein vond ogen. Ik dacht letterlijk "is dit het?" Ik had ook niet het idee dat er veel zwelling in mijn borsten zat dus ik schrok wel een beetje. Dr van der Weij had wel gezegd dat hij 325 cc voor mij de max vond omdat je anders randen kon zien en omdat het niet bij mijn postuur zou passen. Ik kan nu wel al zeggen, geduld is belangrijk, want na 2 weken ziet het er al een stuk beter uit. Er zat blijkbaar toch wel wat zwelling tussen mijn borsten in het midden, waardoor er minder reliëf was zeg maar. Nu na 2 weken zie ik al iets meer die vorm tevoorschijn komen. Wel heb ik nog steeds de indruk dat het helemaal niet zo groot oogt. Ik kwam van een 70B  en ben heel benieuwd wat ik straks heb voor maat. Ik hoop echt van harte dat ik al mijn oude bh's niet meer pas, want anders zal ik wel een beetje teleurgesteld zijn eerlijk gezegd. Maar goed, ik ga geduld hebben en hopelijk blijft het nog even door veranderen en wordt het uiteindelijk steeds mooier. Ik vind de vorm wel heel mooi al! En ik vertrouw dr Van der Weij 100% dus als hij zegt dat dit het mooiste was bij mijn figuur dan moet ik me daar voorlopig maar even bij neerleggen en gewoon afwachten tot 3-6 maanden hierna. 

 

Oke dit bericht is super lang geworden inmiddels! Als ik het aandurf zal ik binnenkort nog wat foto's uploaden, alleen heb ik eigenlijk geen goede vóór foto's omdat ik altijd veel pushup droeg.. Als je dit leest en toevallig ook vond dat het resultaat net na de operatie wat kleiner oogde dan je had verwacht, dan hoor ik het graag! En of/hoe het daarna nog veranderde. 

 

Groetjes,

 

Eva :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He kleintje25 leuk je verslag te lezen en vooral dat het zo goed is gegaan. Eigenlijk hetzelfde als bij mij. Ik heb max 340cc gekregen en kwam van 75A en en heb nu 75E dus qua maat echt wel aanzienlijk groter. Heel soms kijk ik wel eens jn de spiegel en dan denk ik “ze hadden best nog iets groter gemogen” maar vd Weij zei mij ook dat dat niet kon omdat ik anders randen zou gaan zien. Maar ik ben er wel heel blij meer hoor. Elke cent waard geweest.

 

Heb jij een album? Zou ik mogen kijken hoe het geworden is.

 

Liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon  Hi, thanks voor je reactie! Je had inderdaad vorige keer verteld dat je ongeveer dezelfde cc's had genomen. Ik heb toen in jouw album gekeken en dat is super mooi geworden! Fijn om te horen dat je er zelf ook zo blij mee bent! Het stelt me vooral heel erg gerust om bij jou te zien dat het echt nog verandert na de eerste weken. Ik heb alle hoop dat het dus steeds nog mooier gaat worden.  Dat van die randen zei dr Van der Weij inderdaad ook tegen mij. 

 

Toevallig ben ik net aan het uitvogelen hoe ik een album plaats haha! Daar kan ik dan mijn 2,5 week PO foto in zetten. Helaas ben ik zo stom geweest om zelf geen voor foto te maken, omdat ze dat bij Boerhaave al hadden gedaan en ik dacht oh dan vraag ik later die foto wel op. 

 

Liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎8‎-‎2018 om 15:04 zei Kleintje25:

Hi allemaal, 

 

Sorry voor de super late reactie!! Ik wilde eigenlijk meteen na mijn borstvergroting reageren maar het kwam er steeds niet van. En toen dacht ik, ik kan net zo goed nog even wachten want dan kan ik meer de progressie aan jullie uitleggen. 

 

20 juli, inmiddels alweer ruim 2 weken geleden, ben ik dus geopereerd in Boerhaave in Amsterdam door dokter Van der Weij. Ik heb 325 cc ronde protheses Mentor Cohesive II voor de spier geplaatst gekregen. Toen ik wakker werd uit de narcose had ik eerst nog geen sport bh aan dus ik ging stiekem al even gluren onder die deken. Ik moet zeggen, mijn eerste reactie was eigenlijk dat het helemaal niet groot leek (zelfs een stuk kleiner dan ik had verwacht), dus goed dat ik toch bij 325 was gebleven en niet nog had gewisseld. Ik mocht meteen na het uitslapen naar huis gelukkig en hoefde ook geen drains want die gebruikt dr Van der Weij niet. Dat vond ik zelf dus allemaal super fijn. Over de wonden zaten pleisters en daaroverheen een stuk water afstotende tape. 

 

De dag na de operatie mocht ik voor het eerst weer douchen, maar dan wel steeds niet te lang en niet te heet. Dat is voor mij met mijn smetvrees best lastig haha (ik douche normaal 2 of 3x per dag en best wel uitgebreid). Ik ben achteraf dus een beetje bang dat ik het toch te nat heb gemaakt want mijn littekens zien er nu wel een beetje dikkig en rood uit. Of is dit normaal? Oja, ook een beetje gek, ik heb helemaal geen korstjes gehad maar het lijkt wel gewoon dicht? Ik ben al begonnen met littekencreme smeren dus ik hoop dat het wel echt dicht is. Er steken wel nog hechtingdraadjes uit maar die lossen vanzelf op. 

 

Wat betreft pijn: die had ik eigenlijk niet! Dat heeft er ook mee te maken dat het bij mij voor de spier is geplaatst en dat ik gewoon in het algemeen niet zo snel iets pijnlijk vind denk ik. Ik had alleen wat spierpijn en een beetje een gevoel van druk/strakheid maar dat is natuurlijk logisch. Ik heb ook gewoon bijna alles gedaan wat ik normaal doe, behalve natuurlijk sporten. Uit automatisme en omdat ik maar 1,58 m ben heb ik wel soms mijn armen omhoog gedaan dus hopelijk blijven die protheses op hun plek zitten... Maar verder valt het me dus alles mee, ik zou het geen eens pijn willen noemen maar meer een beetje ongemakkelijkheid omdat je bepaalde bewegingen niet mag/kan maken. Het enige wat ik nu sinds 2 dagen heb, zijn een soort steken in mijn rechterborst. Ook heb ik harde knobbeltjes onder mijn oksel op de plek van je lymfeklieren, wat kan duiden op een ontsteking ergens in het lichaam. Maar dit betekent niet meteen dat ik me zorgen moet maken toch? Ik zie geen zwellingen of roodheid in mijn borsten. 

 

Tenslotte zal ik nog iets zeggen over het resultaat. Ik weet al dat het eigenlijk zo'n 3-6 maanden duurt voordat je het echt goed kunt zien en dat de protheses nog moeten zakken enz. Zoals ik al zei, was mijn eerste reactie eigenlijk dat ik het best wel klein vond ogen. Ik dacht letterlijk "is dit het?" Ik had ook niet het idee dat er veel zwelling in mijn borsten zat dus ik schrok wel een beetje. Dr van der Weij had wel gezegd dat hij 325 cc voor mij de max vond omdat je anders randen kon zien en omdat het niet bij mijn postuur zou passen. Ik kan nu wel al zeggen, geduld is belangrijk, want na 2 weken ziet het er al een stuk beter uit. Er zat blijkbaar toch wel wat zwelling tussen mijn borsten in het midden, waardoor er minder reliëf was zeg maar. Nu na 2 weken zie ik al iets meer die vorm tevoorschijn komen. Wel heb ik nog steeds de indruk dat het helemaal niet zo groot oogt. Ik kwam van een 70B  en ben heel benieuwd wat ik straks heb voor maat. Ik hoop echt van harte dat ik al mijn oude bh's niet meer pas, want anders zal ik wel een beetje teleurgesteld zijn eerlijk gezegd. Maar goed, ik ga geduld hebben en hopelijk blijft het nog even door veranderen en wordt het uiteindelijk steeds mooier. Ik vind de vorm wel heel mooi al! En ik vertrouw dr Van der Weij 100% dus als hij zegt dat dit het mooiste was bij mijn figuur dan moet ik me daar voorlopig maar even bij neerleggen en gewoon afwachten tot 3-6 maanden hierna. 

 

Oke dit bericht is super lang geworden inmiddels! Als ik het aandurf zal ik binnenkort nog wat foto's uploaden, alleen heb ik eigenlijk geen goede vóór foto's omdat ik altijd veel pushup droeg.. Als je dit leest en toevallig ook vond dat het resultaat net na de operatie wat kleiner oogde dan je had verwacht, dan hoor ik het graag! En of/hoe het daarna nog veranderde. 

 

Groetjes,

 

:43:

 

Hoi Kleintje25 Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat je weinig last hebt van pijn. Klinkt echt heel positief. Ik lees hier inderdaad heel veel dat de borsten nog volop zullen veranderen. Hoop wel dat het gaat worden zoals jij had gehoopt. Ook qua grootte. Waarschijnlijk is het een kwestie van geduld. 

 

Is dr. Van der Weij na de operatie nog wel naar je toe gekomen om te vertellen hoe het is gegaan? 

Ik ben ook heel benieuwd naar foto’s van de boobs. Hoop dat het je snel lukt om er op te zetten. 

 

Succes nog met het herstel! Rustig aan! 

 

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@essie85  Hi Essie, thanks voor je berichtje! Ik weet zeker dat ze nog volop gaan veranderen en het wordt nu al steeds mooier. Net na de operatie zagen ze er de eerste week een beetje gek uit haha!   Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

 

Ik weet dus niet zeker of dr. Van der Weij langs is geweest want ik heb volgens mij wat gaten in mijn geheugen. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren! 

 

En dankjewel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Ik dacht dat ik dit berichtje getypt had maar kan het nu niet meer vinden, dus 2e poging :) )

 

Kleintje25 Wat leuk om je positief verslag te lezen!

ik krijg meer en meer vertrouwen als ik dit allemaal lees :D

Wat ik me afvroeg, als Dr. Van der Weij de prothesen voor de spier plaatst doet hij dit via de tepel of via incisies onderaan de borsten? En ik heb begrepen dat je bij hem zo geen buisjes hebt erna die vloeistof afvoeren? Enig idee waarom niet bij hem en wel bij andere pc's? Vraag me af waar het overtollig vocht dan naartoe moet (maar lang de andere kant wel blij dat in niet zo met tubes hoef rond te lopen erna :) )

 

Zou ik ook even naar je resultaat mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Missml84:

Dank je wel!! 

Als t goed is, is mijn album

openbaar, ik zal het even voor je checken! 

Ik heb je album bekeken en wauw vrouw, mooi geworden zeg. En je bent pas 3 dagen po. Ik had de eerste drie weken van die enorme puntborsten :45: Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vonnepon:

Ik heb je album bekeken en wauw vrouw, mooi geworden zeg. En je bent pas 3 dagen po. Ik had de eerste drie weken van die enorme puntborsten :45: Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

 Aaaaah dank je wel! Wat lief! Doet me stiekem goed dat iemand ze al mooi vindt  :-)! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.