Ga naar inhoud

Kleintje25 : 20 juli 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Mijn naam is 'kleintje25, ik ben 25 jaar oud en afgestudeerd in rechten. Al zo lang als ik me kan herinneren wilde ik graag twee dingen: een borstvergroting en een neuscorrectie. Ik ben 1,58 m lang, ongeveer 55 kilo en ben van boven smal gebouwd (wel een grote kont). Van nature heb ik een kleine cupmaat. Omdat ik eigenlijk alleen Victoria's Secret bh's draag met héél veel vulling, weet ik niet precies wat mijn Nederlandse maat is, maar ik gok op 70B of misschien zelfs A.. Graag wil ik mooie volle borsten. Ik denk zelf dat ik ronde protheses voor mij beter zou vinden, omdat ik het "push-up effect" erg mooi vind en zelf altijd tracht te creëren met veel vulling. Momenteel heb ik nog geen consult ingepland, maar ik heb wel vorig jaar mijn neuscorrectie laten uitvoeren bij Boerhaave Medisch Centrum in Amsterdam, door dokter Van der Weij. Ik heb gelezen dat hij ook erg goed is in borstvergrotingen en ben met zijn eerdere werk zo ontzettend blij dat ik eigenlijk al bijna zeker weet dat ik weer bij hem wil gaan. Het lijkt me alleen wel prettig als ik niet helemaal zonder kennis het consult in ga, maar eerst alvast zoveel mogelijk info heb verzameld, vandaar mijn bezoek aan dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi kleintje, wat leuk dat je jezelf hier hebt aangemeld!

 

Ik heb toevallig vorige week mijn consult bij Dr. van der Weij gehad in de Boerhaave kliniek. Ik heb meerdere consulten gehad bij verschillende artsen en verschillende plekken, maar Dr. van der Weij gaf mij zo'n goed gevoel, en Boerhaave ook dat ik daarvoor gekozen heb! Ook op het forum lees je veelal goede ervaringen. Mijn dag duurt helaas nog lang ( 18 december ) maar ik denk er nu al iedere dag aan! Je bent daar op het juiste adres.

 

Veel plezier met het oriënteren, en als ik jou was zou ik zeker snel een consult plannen!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bo-anne, 

 

Wat goed om te horen dat je ook bij Dr. van der Weij bent geweest! Spannend, maar die paar maanden zijn zo voorbij hoor! Weet jij al of je voor anatomisch of rond gaat? Ik vind dat best wel een lastige keuze en ik las op dit forum wel al dat Van der Weij vooral veel anatomisch adviseert. 

 

Thanks voor je reactie, ik ga zeker snel even bellen voor een consult! Dan kan het hopelijk nog deze zomer plaatsvinden, want per 1 sep start ik met mijn vaste baan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎6‎-‎2018 om 11:42 zei Kleintje25:

Hi Bo-anne, 

 

Wat goed om te horen dat je ook bij Dr. van der Weij bent geweest! Spannend, maar die paar maanden zijn zo voorbij hoor! Weet jij al of je voor anatomisch of rond gaat? Ik vind dat best wel een lastige keuze en ik las op dit forum wel al dat Van der Weij vooral veel anatomisch adviseert. 

 

Thanks voor je reactie, ik ga zeker snel even bellen voor een consult! Dan kan het hopelijk nog deze zomer plaatsvinden, want per 1 sep start ik met mijn vaste baan. 

 

Ik ga voor de mentor anatomische protheses 340 CC om mijn borsten wat te laten liften! Het resultaat zag er zo onwijs mooi uit. Ook omdat ik niet te groot, en nep wilt. Ik ben benieuwd naar je verdere verloop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Bo-anne:

Hoi eva, wat leuk dat je jezelf hier hebt aangemeld!

 

Ik heb toevallig vorige week mijn consult bij Dr. van der Weij gehad in de Boerhaave kliniek. Ik heb meerdere consulten gehad bij verschillende artsen en verschillende plekken, maar Dr. van der Weij gaf mij zo'n goed gevoel, en Boerhaave ook dat ik daarvoor gekozen heb! Ook op het forum lees je veelal goede ervaringen. Mijn dag duurt helaas nog lang ( 18 december ) maar ik denk er nu al iedere dag aan! Je bent daar op het juiste adres.

 

Veel plezier met het oriënteren, en als ik jou was zou ik zeker snel een consult plannen!:43:

 

Hoi Bo-anne,

 

Wat leuk om te lezen dat jij zo kort geleden bij Dr. Van der Weij bent geweest voor een consult. Het is je dus goed bevallen als je voor hem hebt gekozen.

Ik ga a.s. donderdag bij hem op consult. Vindt het zo spannend! 

Heb je foto’s van het passen? Zo ja, mag ik die zien? 

 

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei essie85:

 

Hoi Bo-anne,

 

Wat leuk om te lezen dat jij zo kort geleden bij Dr. Van der Weij bent geweest voor een consult. Het is je dus goed bevallen als je voor hem hebt gekozen.

Ik ga a.s. donderdag bij hem op consult. Vindt het zo spannend! 

Heb je foto’s van het passen? Zo ja, mag ik die zien? 

 

:blush:

 

Hoihoi! Oh wat leuk zeg! Ja het voelde zo onwijs goed. Ben afgelopen vrijdag geweest. Ik heb de pasfoto’s in mijn voorsteltopic staan! 

 

Heel veel succes en plezier alvast!❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo-anne Ik ga dan even zoeken naar je voorsteltopic. 

Ik heb hier ook heel veel goede verhalen over Dr. Van der Weij gelezen. Daarom dat ik ook echt bij hem op consult wil. Ik ga ook naar Velthuis Kliniek bij Dr. Van der Meulen. Ook erg benieuwd naar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Bo-anne:

 

Ik ga voor de mentor anatomische protheses 340 CC om mijn borsten wat te laten liften! Het resultaat zag er zo onwijs mooi uit. Ook omdat ik niet te groot, en nep wilt. Ik ben benieuwd naar je verdere verloop!

Hi Bo-anne,

 

Dat klinkt heel mooi! Mag ik vragen wat je voorsituatie is? Ik heb zelf denk ik 70A of 70B maar weet dat eigenlijk niet eens zeker. Ik wil inderdaad ook niet te groot en nep, maar ik wil denk ik wel graag een volle bovenkant. En lees ook van sommige meiden dat ze achteraf spijt hadden niet net iets groter te zijn gegaan dus dat houd ik wel ook in mijn achterhoofd. 

 

Oja: Ik heb komende vrijdag om 15:00 uur al mijn consult bij Dr. van der Weij :) :) Heel spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei essie85:

 

Hoi Bo-anne,

 

Wat leuk om te lezen dat jij zo kort geleden bij Dr. Van der Weij bent geweest voor een consult. Het is je dus goed bevallen als je voor hem hebt gekozen.

Ik ga a.s. donderdag bij hem op consult. Vindt het zo spannend! 

Heb je foto’s van het passen? Zo ja, mag ik die zien? 

 

:blush:

Hi Essie, 

 

Leuk dat jij morgen al op consult gaat! Laat je ons weten hoe het is gegaan? :) Ik ben heel benieuwd hoe je Dr. van der Weij vindt! Ik kon zelf ook morgen al terecht maar heb dan werkgerelateerde verplichtingen dus leek vrijdag mij handiger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kleintje25 hier ook een meester in de rechten en voormalig victoria’s secret maximizer drager :45: Voor mijn bv droeg ik geen andere bh’s dan de Bombshell add-2-cups bh’s in 32B. 

 

Vandaag zijn mijn boobies alweer een half jaar oud! Ik heb voor ronde protheses gekozen omdat ik die bolling bovenop erg mooi vind, en omdat mijn protheses dual plane zijn geplaatst vind ik het er zeker niet super nep uitzien. Ik wilde niet dat mijn borsten overduidelijk nep zouden ogen, maar mensen mogen wel twijfelen :3: Ik heb 400 en 450 cc gekregen, omdat mijn borsten niet gelijk waren. Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn prive album. 

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleintje25: jij gaat ook naar dr. Van der Weij? Spannend he als je eenmaal een consult gepland hebt. 

Ik ga morgen ook naar Velthuis Kliniek in Rotterdam. Heb morgen consultendag. ;) Maar ben er echt al elke dag mee bezig. Moet er wel nog voor sparen. Hoop zo dat ik het geld snel bij elkaar heb. 

 

@Aloysa Zou ik in je album mogen kijken? Ben heel nieuwsgierig... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Eva25:

Hi Bo-anne,

 

Dat klinkt heel mooi! Mag ik vragen wat je voorsituatie is? Ik heb zelf denk ik 70A of 70B maar weet dat eigenlijk niet eens zeker. Ik wil inderdaad ook niet te groot en nep, maar ik wil denk ik wel graag een volle bovenkant. En lees ook van sommige meiden dat ze achteraf spijt hadden niet net iets groter te zijn gegaan dus dat houd ik wel ook in mijn achterhoofd. 

 

Oja: Ik heb komende vrijdag om 15:00 uur al mijn consult bij Dr. van der Weij :) :) Heel spannend! 

Ik heb de pasfoto’s in mijn topic staan!  Mijn voorsituatie is een lege B cup na afvallen en veel sporten.. dit geeft het meest natuurlijke tesultaat dus ben enorm benieuwd! Ik wil idd ook niet te groot, maar vanwege het liften moet er wel 340 in. Maar als ik het zo zag zag dit er top uit! 

 

Heel veel plezier op je consult zeg, spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎6‎-‎2018 om 13:37 zei Aloysa:

Hoi Kleintje25 hier ook een meester in de rechten en voormalig victoria’s secret maximizer drager :45: Voor mijn bv droeg ik geen andere bh’s dan de Bombshell add-2-cups bh’s in 32B. 

 

Vandaag zijn mijn boobies alweer een half jaar oud! Ik heb voor ronde protheses gekozen omdat ik die bolling bovenop erg mooi vind, en omdat mijn protheses dual plane zijn geplaatst vind ik het er zeker niet super nep uitzien. Ik wilde niet dat mijn borsten overduidelijk nep zouden ogen, maar mensen mogen wel twijfelen :3: Ik heb 400 en 450 cc gekregen, omdat mijn borsten niet gelijk waren. Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn prive album. 

 

Succes!

Hi Aloysa, 

 

Bedankt voor je reactie! Hahaha ik begrijp precies wat je bedoelt met die bombshells! Hier liggen ze ook in de kast. Ik draag van Victoria's Secret maatje 32C maar eigenlijk heb ik daar best wat ruimte over en ook nog eens veel vulling natuurlijk, dus denk dat ik beter B had kunnen nemen. 

 

Wat fijn dat jij je operatie al lekker achter de rug hebt!! Wat jij zegt over dat ze niet overduidelijk nep hoeven te zijn, maar het niet erg is als mensen twijfelen, dat is inderdaad precies wat ik zelf ook graag wil. Ik ben maar een klein meisje dus ik denk dat een grotere maat sowieso snel al wat minder natuurlijk zal ogen. Ik wil natuurlijk wel graag een verschil zien voor dat bedrag :P Dat ronde vind ik inderdaad ook heel erg mooi. 

 

En ja ik zou het heel fijn vinden als je me toevoegt aan je album! Thanks! Hoe meer info ik heb van tevoren, hoe beter ik dat consult in ga denk ik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎6‎-‎2018 om 13:47 zei essie85:

Kleintje25 Jij gaat ook naar dr. Van der Weij? Spannend he als je eenmaal een consult gepland hebt. 

Ik ga morgen ook naar Velthuis Kliniek in Rotterdam. Heb morgen consultendag. ;) Maar ben er echt al elke dag mee bezig. Moet er wel nog voor sparen. Hoop zo dat ik het geld snel bij elkaar heb. 

 

@Aloysa Zou ik in je album mogen kijken? Ben heel nieuwsgierig... :blush:

Essie, ja dat klopt! Vrijdag bij dr. Van der Weij. Ik heb geen andere consulten ingepland. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon bij hem wil gaan en het mezelf niet nog moeilijker wil maken door meer keuzemogelijkheden te creëren. Nadat ik mijn neus bij dr. Van der Weij heb laten doen was ik zo ontzettend blij met zijn werk. Er waren maar heel weinig woorden voor nodig, en hij heeft precies gedaan waar ik op hoopte en dan nog veeel mooier. Ik weet gewoon dat ik bij hem in goede handen ben.  Succes met je consult bij Velthuis kliniek, laat weten hoe het ging!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bo-anne:

Ik heb de pasfoto’s in mijn topic staan!  Mijn voorsituatie is een lege B cup na afvallen en veel sporten.. dit geeft het meest natuurlijke tesultaat dus ben enorm benieuwd! Ik wil idd ook niet te groot, maar vanwege het liften moet er wel 340 in. Maar als ik het zo zag zag dit er top uit! 

 

Heel veel plezier op je consult zeg, spannend! 

Hi Bo-anne,

 

Thanks voor je reactie! Dan ga ik zeker even een kijkje nemen in je voorsteltopic! Jij hebt wel voor anatomisch gekozen toch? Moest jij nog apart betalen voor de lift of kan dat effect worden bereikt met plaatsing voor de spier bijvoorbeeld? Sorry als ik nu dubbele dingen vraag, misschien handiger als ik eerst even je voorsteltopic ga lezen haha. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎6‎-‎2018 om 16:57 zei Kleintje25:

Essie, ja dat klopt! Vrijdag bij dr. Van der Weij. Ik heb geen andere consulten ingepland. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon bij hem wil gaan en het mezelf niet nog moeilijker wil maken door meer keuzemogelijkheden te creëren. Nadat ik mijn neus bij dr. Van der Weij heb laten doen was ik zo ontzettend blij met zijn werk. Er waren maar heel weinig woorden voor nodig, en hij heeft precies gedaan waar ik op hoopte en dan nog veeel mooier. Ik weet gewoon dat ik bij hem in goede handen ben.  Succes met je consult bij Velthuis kliniek, laat weten hoe het ging!! :)

Heel fijn dat je al een goede  ervaring met hem hebt. Je weet dus al wie je straks tegenover je hebt zitten en wat voor werk hij levert. Ideaal! 

Ik denk ook dat mijn voorkeur naar hem uit gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎6‎-‎2018 om 16:59 zei Eva25:

Hi Bo-anne,

 

Thanks voor je reactie! Dan ga ik zeker even een kijkje nemen in je voorsteltopic! Jij hebt wel voor anatomisch gekozen toch? Moest jij nog apart betalen voor de lift of kan dat effect worden bereikt met plaatsing voor de spier bijvoorbeeld? Sorry als ik nu dubbele dingen vraag, misschien handiger als ik eerst even je voorsteltopic ga lezen haha. :P

 

Hoihoi!

 

In eerste instantie was ik bij Dr. van de Kar op consult geweest en die raadde totaal wat anders aan, 280 cc dual plane ronde protheses INCLUSIEF een lift.. Dit wou ik eigenlijk niet, aangezien ik zelf ook niet het idee heb dat mijn borsten op dit moment 'zo slecht' zijn. Ook omdat ze klein zijn..

 

Dr. van der Weij gaat idd de anatomische plaatsten voor de spier wat dus het liftende effect creeert, en ik hoef dus geen aparte lift! Anatomische protheses zijn natuurlijk wat duurder dan ronde, maar alsnog een stuk goedkoper dan een BV + Lift!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bo-anne:

 

Hoihoi!

 

In eerste instantie was ik bij Dr. van de Kar op consult geweest en die raadde totaal wat anders aan, 280 cc dual plane ronde protheses INCLUSIEF een lift.. Dit wou ik eigenlijk niet, aangezien ik zelf ook niet het idee heb dat mijn borsten op dit moment 'zo slecht' zijn. Ook omdat ze klein zijn..

 

Dr. van der Weij gaat idd de anatomische plaatsten voor de spier wat dus het liftende effect creeert, en ik hoef dus geen aparte lift! Anatomische protheses zijn natuurlijk wat duurder dan ronde, maar alsnog een stuk goedkoper dan een BV + Lift!

Hi, 

 

Wat gek he dat verschillende chirurgen zo'n compleet ander advies kunnen geven! Goed dat je meerdere consulten had ingepland. Fijn dat je nu een goede oplossing hebt gevonden die niet ineens het dubbele bedrag kost! Kan me voorstellen dat je daar echt even van schrok in eerste instantie met die lift erbij. Nu lekker aftellen tot je operatiedatum! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, 

 

Even een uitgebreide UPDATE: mijn operatiedatum is ingepland en is al over minder dan 3 weken!! Vrijdag 20 juli bij dr. Van der Weij in Boerhaave Amsterdam. Ik ben zo excited hahah! :43:En vooral blij dat het allemaal nog deze zomer kan plaatsvinden voordat ik ga beginnen aan mijn nieuwe baan. 

 

Gistermiddag had ik mijn consult. Ik zei tegen hem dat ik graag een stuk groter wil dan ik nu heb, hoewel ik geen Pamela Anderson borsten wilde omdat ik klein ben. Ik vind vooral het volume en de ronding bovenop mooi en daarom heb ik toch gekozen voor ronde protheses, hoewel anatomische uiteraard natuurlijker ogen. Ik krijg de Mentor Cohesive II, die iets steviger zijn dan Cohesive I en daardoor minder kans geven op plooien/rimpels. Na de pinchtest en het opmeten bleek dat ik gewoon ruim genoeg weefsel/elasticiteit heb waardoor plaatsing voor de spier zal worden gedaan. Dit is volgens hem veel beter omdat 1) het herstel is sneller aangezien je geen spieren kapot moet maken, 2) het voelt wat zachter en natuurlijker aan, en juist wat harder als het achter de spier komt, 3) ik sport veel en doe aan krachttraining. 

 

Dan tenslotte was er natuurlijk nog de vraag hoeveel CC. Ik kom nu van een cupmaat tussen 70A en 70B in. Een verschil van 1 cup leek me net wat weinig dus ik gaf aan dat ik een (kleine) D-cup wel passend vond. En als ik mocht kiezen, liever iets te groot dan iets te klein. Hij adviseerde mij in eerste instantie 300 CC. Ik had de pasbh met een soort kipfilets erin en een huidskleurig hemd aangekregen. Ik moest vooral niet kijken naar de vorm maar alleen naar de grootte. Dit stond mooi, maar ik wilde voor de zekerheid toch weten wat er maximaal in zou kunnen en dat was 325 cc. Meer dan dat zou medisch niet meer verantwoord zijn en dan zouden ook de randen zichtbaar kunnen worden. Ik heb meerdere ervaringen op deze site gelezen van meiden die achteraf dachten "had ik toch maar iets groter genomen". Daarom heb ik nu voor 325 cc gekozen. De operatie is al over minder dan 3 weken, maar ik mag tot 1 week van tevoren nog langskomen als ik opnieuw wil passen en/of telefonisch doorgeven als ik toch kleiner wil. 

 

Ik twijfel nu toch wel een klein beetje. Ik wil natuurlijk niet té groot want ik ben maar 1,58 m. Maar ik wil ook niet achteraf spijt krijgen omdat ik toch die grotere maat had gewild. Hoe gaan jullie om met deze twijfels en keuzestress hahah? Ik hoor graag jullie reacties! 

 

X  

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Hoi hoi

 

Omdat je een datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, dit topic kun je nu verder blijven gebruiken voor alle verdere updates en voor je verslag, zodat je dan alles netjes op 1 plek bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎6‎-‎2018 om 11:07 zei Eva25:

Hi meiden, 

 

Even een uitgebreide UPDATE: mijn operatiedatum is ingepland en is al over minder dan 3 weken!! Vrijdag 20 juli bij dr. Van der Weij in Boerhaave Amsterdam. Ik ben zo excited hahah! :43:En vooral blij dat het allemaal nog deze zomer kan plaatsvinden voordat ik ga beginnen aan mijn nieuwe baan. 

 

Gistermiddag had ik mijn consult. Ik zei tegen hem dat ik graag een stuk groter wil dan ik nu heb, hoewel ik geen Pamela Anderson borsten wilde omdat ik klein ben. Ik vind vooral het volume en de ronding bovenop mooi en daarom heb ik toch gekozen voor ronde protheses, hoewel anatomische uiteraard natuurlijker ogen. Ik krijg de Mentor Cohesive II, die iets steviger zijn dan Cohesive I en daardoor minder kans geven op plooien/rimpels. Na de pinchtest en het opmeten bleek dat ik gewoon ruim genoeg weefsel/elasticiteit heb waardoor plaatsing voor de spier zal worden gedaan. Dit is volgens hem veel beter omdat 1) het herstel is sneller aangezien je geen spieren kapot moet maken, 2) het voelt wat zachter en natuurlijker aan, en juist wat harder als het achter de spier komt, 3) ik sport veel en doe aan krachttraining. 

 

Dan tenslotte was er natuurlijk nog de vraag hoeveel CC. Ik kom nu van een cupmaat tussen 70A en 70B in. Een verschil van 1 cup leek me net wat weinig dus ik gaf aan dat ik een (kleine) D-cup wel passend vond. En als ik mocht kiezen, liever iets te groot dan iets te klein. Hij adviseerde mij in eerste instantie 300 CC. Ik had de pasbh met een soort kipfilets erin en een huidskleurig hemd aangekregen. Ik moest vooral niet kijken naar de vorm maar alleen naar de grootte. Dit stond mooi, maar ik wilde voor de zekerheid toch weten wat er maximaal in zou kunnen en dat was 325 cc. Meer dan dat zou medisch niet meer verantwoord zijn en dan zouden ook de randen zichtbaar kunnen worden. Ik heb meerdere ervaringen op deze site gelezen van meiden die achteraf dachten "had ik toch maar iets groter genomen". Daarom heb ik nu voor 325 cc gekozen. De operatie is al over minder dan 3 weken, maar ik mag tot 1 week van tevoren nog langskomen als ik opnieuw wil passen en/of telefonisch doorgeven als ik toch kleiner wil. 

 

Ik twijfel nu toch wel een klein beetje. Ik wil natuurlijk niet té groot want ik ben maar 1,58 m. Maar ik wil ook niet achteraf spijt krijgen omdat ik toch die grotere maat had gewild. Hoe gaan jullie om met deze twijfels en keuzestress hahah? Ik hoor graag jullie reacties! 

 

X  

 

Super leuk dat je al een datum hebt en dat je consult zo goed is bevallen. 20 juli is inderdaad al heel snel. Alleen maar fijn. 

Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met de bv.

Ik had donderdag mijn consult bij hem. Mijn keus is ook op hem gevallen. Hij neemt de tijd voor je en meet alles tot in de puntjes netjes op. Hij is echt een pietje precies en dat heb je nodig bij zo’n ingreep. 

Ik ga volop sparen nu voor de operatie. Ben er in mijn hoofd elke dag mee bezig. Hoop dat ik het ga redden om in december geopereerd te worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎6‎-‎2018 om 11:07 zei Kleintje25:

Hi meiden, 

 

Even een uitgebreide UPDATE: mijn operatiedatum is ingepland en is al over minder dan 3 weken!! Vrijdag 20 juli bij dr. Van der Weij in Boerhaave Amsterdam. Ik ben zo excited hahah! :43:En vooral blij dat het allemaal nog deze zomer kan plaatsvinden voordat ik ga beginnen aan mijn nieuwe baan. 

 

Gistermiddag had ik mijn consult. Ik zei tegen hem dat ik graag een stuk groter wil dan ik nu heb, hoewel ik geen Pamela Anderson borsten wilde omdat ik klein ben. Ik vind vooral het volume en de ronding bovenop mooi en daarom heb ik toch gekozen voor ronde protheses, hoewel anatomische uiteraard natuurlijker ogen. Ik krijg de Mentor Cohesive II, die iets steviger zijn dan Cohesive I en daardoor minder kans geven op plooien/rimpels. Na de pinchtest en het opmeten bleek dat ik gewoon ruim genoeg weefsel/elasticiteit heb waardoor plaatsing voor de spier zal worden gedaan. Dit is volgens hem veel beter omdat 1) het herstel is sneller aangezien je geen spieren kapot moet maken, 2) het voelt wat zachter en natuurlijker aan, en juist wat harder als het achter de spier komt, 3) ik sport veel en doe aan krachttraining. 

 

Dan tenslotte was er natuurlijk nog de vraag hoeveel CC. Ik kom nu van een cupmaat tussen 70A en 70B in. Een verschil van 1 cup leek me net wat weinig dus ik gaf aan dat ik een (kleine) D-cup wel passend vond. En als ik mocht kiezen, liever iets te groot dan iets te klein. Hij adviseerde mij in eerste instantie 300 CC. Ik had de pasbh met een soort kipfilets erin en een huidskleurig hemd aangekregen. Ik moest vooral niet kijken naar de vorm maar alleen naar de grootte. Dit stond mooi, maar ik wilde voor de zekerheid toch weten wat er maximaal in zou kunnen en dat was 325 cc. Meer dan dat zou medisch niet meer verantwoord zijn en dan zouden ook de randen zichtbaar kunnen worden. Ik heb meerdere ervaringen op deze site gelezen van meiden die achteraf dachten "had ik toch maar iets groter genomen". Daarom heb ik nu voor 325 cc gekozen. De operatie is al over minder dan 3 weken, maar ik mag tot 1 week van tevoren nog langskomen als ik opnieuw wil passen en/of telefonisch doorgeven als ik toch kleiner wil. 

 

Ik twijfel nu toch wel een klein beetje. Ik wil natuurlijk niet té groot want ik ben maar 1,58 m. Maar ik wil ook niet achteraf spijt krijgen omdat ik toch die grotere maat had gewild. Hoe gaan jullie om met deze twijfels en keuzestress hahah? Ik hoor graag jullie reacties! 

 

X  

wat super dat je zo snel terecht kunt. Ben zelf ook door d’r vd Weij geopereerd en kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben. Zelf twijfelde ik ook tussen 300cc en 340cc en beb uiteindelijk voor 340cc gekozen wat voor mij de max was wat erin kon. Superblij mee, had ze niet kleiner gewild. Ik zou als ik jou was voor 325cc gaan. Zo’n enorm verschil zal t niet maken en je geeft zelf al aan dat je ze niet klein wilt. Als je wilt kan ik je toevoegen aan m’n album dan kun je een kijkje nemen.

Liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2018 om 18:30 zei essie85:

 

Super leuk dat je al een datum hebt en dat je consult zo goed is bevallen. 20 juli is inderdaad al heel snel. Alleen maar fijn. 

Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met de bv.

Ik had donderdag mijn consult bij hem. Mijn keus is ook op hem gevallen. Hij neemt de tijd voor je en meet alles tot in de puntjes netjes op. Hij is echt een pietje precies en dat heb je nodig bij zo’n ingreep. 

Ik ga volop sparen nu voor de operatie. Ben er in mijn hoofd elke dag mee bezig. Hoop dat ik het ga redden om in december geopereerd te worden. 

Hi Essie, 

 

Wat leuk om te horen dat jouw keuze ook op dr. Van der Weij is gevallen! Hij is inderdaad heel precies en luistert goed naar wat je wensen zijn. Succes met sparen! Het is niet goedkoop maar ik zie het als een hele mooie investering waar ik nog heel lang plezier van ga hebben! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎7‎-‎2018 om 19:11 zei Vonnepon:

 wat super dat je zo snel terecht kunt. Ben zelf ook door d’r vd Weij geopereerd en kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben. Zelf twijfelde ik ook tussen 300cc en 340cc en beb uiteindelijk voor 340cc gekozen wat voor mij de max was wat erin kon. Superblij mee, had ze niet kleiner gewild. Ik zou als ik jou was voor 325cc gaan. Zo’n enorm verschil zal t niet maken en je geeft zelf al aan dat je ze niet klein wilt. Als je wilt kan ik je toevoegen aan m’n album dan kun je een kijkje nemen.

Liefs

Von

 

Hi Vonnepon,

 

Thanks voor je reactie! Wat leuk om te horen dat jij door Van der Weij geopereerd bent en heel tevreden bent. Onze maten (qua cc's) zijn dus een beetje vergelijkbaar. Bij mij is de max die erin zou kunnen 325 omdat je anders misschien randen gaat zien. De protheses worden voor de spier geplaatst en ik ben vrij smal van boven. Fijn dat jij uiteindelijk blij bent met de grotere maat! Heb jij zelf ronde of anatomische genomen? En voor/achter de spier?

 

Voor nu heb ik ook 325 cc doorgegeven en ik mag in principe tot 1 week voor de operatie nog doorgeven of ik toch een kleinere maat wil en/of langskomen om nog te passen. Ik denk als ik jou zo hoor dat ik toch maar bij mijn eerste keuze van 325 moet blijven. Ik wil inderdaad niet achteraf dat ze wat klein lijken (ook niet te groot natuurlijk). Als je me wil toevoegen aan je album dan heel graag :)

 

Liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.