Kleintje25

Kleintje25 : 20 juli 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Hi allemaal,

Mijn naam is 'kleintje25, ik ben 25 jaar oud en afgestudeerd in rechten. Al zo lang als ik me kan herinneren wilde ik graag twee dingen: een borstvergroting en een neuscorrectie. Ik ben 1,58 m lang, ongeveer 55 kilo en ben van boven smal gebouwd (wel een grote kont). Van nature heb ik een kleine cupmaat. Omdat ik eigenlijk alleen Victoria's Secret bh's draag met héél veel vulling, weet ik niet precies wat mijn Nederlandse maat is, maar ik gok op 70B of misschien zelfs A.. Graag wil ik mooie volle borsten. Ik denk zelf dat ik ronde protheses voor mij beter zou vinden, omdat ik het "push-up effect" erg mooi vind en zelf altijd tracht te creëren met veel vulling. Momenteel heb ik nog geen consult ingepland, maar ik heb wel vorig jaar mijn neuscorrectie laten uitvoeren bij Boerhaave Medisch Centrum in Amsterdam, door dokter Van der Weij. Ik heb gelezen dat hij ook erg goed is in borstvergrotingen en ben met zijn eerdere werk zo ontzettend blij dat ik eigenlijk al bijna zeker weet dat ik weer bij hem wil gaan. Het lijkt me alleen wel prettig als ik niet helemaal zonder kennis het consult in ga, maar eerst alvast zoveel mogelijk info heb verzameld, vandaar mijn bezoek aan dit forum!

• Like 2

Guest Bo-anne

Hoi kleintje, wat leuk dat je jezelf hier hebt aangemeld!

Ik heb toevallig vorige week mijn consult bij Dr. van der Weij gehad in de Boerhaave kliniek. Ik heb meerdere consulten gehad bij verschillende artsen en verschillende plekken, maar Dr. van der Weij gaf mij zo'n goed gevoel, en Boerhaave ook dat ik daarvoor gekozen heb! Ook op het forum lees je veelal goede ervaringen. Mijn dag duurt helaas nog lang ( 18 december ) maar ik denk er nu al iedere dag aan! Je bent daar op het juiste adres.

Veel plezier met het oriënteren, en als ik jou was zou ik zeker snel een consult plannen!:43:

Hi Bo-anne, 

Wat goed om te horen dat je ook bij Dr. van der Weij bent geweest! Spannend, maar die paar maanden zijn zo voorbij hoor! Weet jij al of je voor anatomisch of rond gaat? Ik vind dat best wel een lastige keuze en ik las op dit forum wel al dat Van der Weij vooral veel anatomisch adviseert. 

Thanks voor je reactie, ik ga zeker snel even bellen voor een consult! Dan kan het hopelijk nog deze zomer plaatsvinden, want per 1 sep start ik met mijn vaste baan. 

Guest Bo-anne

Ik ga voor de mentor anatomische protheses 340 CC om mijn borsten wat te laten liften! Het resultaat zag er zo onwijs mooi uit. Ook omdat ik niet te groot, en nep wilt. Ik ben benieuwd naar je verdere verloop!

Hoi Bo-anne,

Wat leuk om te lezen dat jij zo kort geleden bij Dr. Van der Weij bent geweest voor een consult. Het is je dus goed bevallen als je voor hem hebt gekozen.

Ik ga a.s. donderdag bij hem op consult. Vindt het zo spannend! 

Heb je foto’s van het passen? Zo ja, mag ik die zien? 

:blush:

Guest Bo-anne

Hoihoi! Oh wat leuk zeg! Ja het voelde zo onwijs goed. Ben afgelopen vrijdag geweest. Ik heb de pasfoto’s in mijn voorsteltopic staan! 

Heel veel succes en plezier alvast!❤️

@Bo-anne Ik ga dan even zoeken naar je voorsteltopic. 

Ik heb hier ook heel veel goede verhalen over Dr. Van der Weij gelezen. Daarom dat ik ook echt bij hem op consult wil. Ik ga ook naar Velthuis Kliniek bij Dr. Van der Meulen. Ook erg benieuwd naar. 

Hi Bo-anne,

Dat klinkt heel mooi! Mag ik vragen wat je voorsituatie is? Ik heb zelf denk ik 70A of 70B maar weet dat eigenlijk niet eens zeker. Ik wil inderdaad ook niet te groot en nep, maar ik wil denk ik wel graag een volle bovenkant. En lees ook van sommige meiden dat ze achteraf spijt hadden niet net iets groter te zijn gegaan dus dat houd ik wel ook in mijn achterhoofd. 

Oja: Ik heb komende vrijdag om 15:00 uur al mijn consult bij Dr. van der Weij :) :) Heel spannend! 

Hi Essie, 

Leuk dat jij morgen al op consult gaat! Laat je ons weten hoe het is gegaan? :) Ik ben heel benieuwd hoe je Dr. van der Weij vindt! Ik kon zelf ook morgen al terecht maar heb dan werkgerelateerde verplichtingen dus leek vrijdag mij handiger. 

Hoi kleintje25 hier ook een meester in de rechten en voormalig victoria’s secret maximizer drager :45: Voor mijn bv droeg ik geen andere bh’s dan de Bombshell add-2-cups bh’s in 32B. 

Vandaag zijn mijn boobies alweer een half jaar oud! Ik heb voor ronde protheses gekozen omdat ik die bolling bovenop erg mooi vind, en omdat mijn protheses dual plane zijn geplaatst vind ik het er zeker niet super nep uitzien. Ik wilde niet dat mijn borsten overduidelijk nep zouden ogen, maar mensen mogen wel twijfelen :3: Ik heb 400 en 450 cc gekregen, omdat mijn borsten niet gelijk waren. Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn prive album. 

Succes!

Kleintje25: jij gaat ook naar dr. Van der Weij? Spannend he als je eenmaal een consult gepland hebt. 

Ik ga morgen ook naar Velthuis Kliniek in Rotterdam. Heb morgen consultendag. ;) Maar ben er echt al elke dag mee bezig. Moet er wel nog voor sparen. Hoop zo dat ik het geld snel bij elkaar heb. 

@Aloysa Zou ik in je album mogen kijken? Ben heel nieuwsgierig... :blush:

• Like 1

Guest Bo-anne

Ik heb de pasfoto’s in mijn topic staan!  Mijn voorsituatie is een lege B cup na afvallen en veel sporten.. dit geeft het meest natuurlijke tesultaat dus ben enorm benieuwd! Ik wil idd ook niet te groot, maar vanwege het liften moet er wel 340 in. Maar als ik het zo zag zag dit er top uit! 

Heel veel plezier op je consult zeg, spannend! 

Hi Aloysa, 

Bedankt voor je reactie! Hahaha ik begrijp precies wat je bedoelt met die bombshells! Hier liggen ze ook in de kast. Ik draag van Victoria's Secret maatje 32C maar eigenlijk heb ik daar best wat ruimte over en ook nog eens veel vulling natuurlijk, dus denk dat ik beter B had kunnen nemen. 

Wat fijn dat jij je operatie al lekker achter de rug hebt!! Wat jij zegt over dat ze niet overduidelijk nep hoeven te zijn, maar het niet erg is als mensen twijfelen, dat is inderdaad precies wat ik zelf ook graag wil. Ik ben maar een klein meisje dus ik denk dat een grotere maat sowieso snel al wat minder natuurlijk zal ogen. Ik wil natuurlijk wel graag een verschil zien voor dat bedrag :P Dat ronde vind ik inderdaad ook heel erg mooi. 

En ja ik zou het heel fijn vinden als je me toevoegt aan je album! Thanks! Hoe meer info ik heb van tevoren, hoe beter ik dat consult in ga denk ik! 

• Like 1

Essie, ja dat klopt! Vrijdag bij dr. Van der Weij. Ik heb geen andere consulten ingepland. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon bij hem wil gaan en het mezelf niet nog moeilijker wil maken door meer keuzemogelijkheden te creëren. Nadat ik mijn neus bij dr. Van der Weij heb laten doen was ik zo ontzettend blij met zijn werk. Er waren maar heel weinig woorden voor nodig, en hij heeft precies gedaan waar ik op hoopte en dan nog veeel mooier. Ik weet gewoon dat ik bij hem in goede handen ben.  Succes met je consult bij Velthuis kliniek, laat weten hoe het ging!! :)

• Like 1