Ga naar inhoud

Even Voorstellen en graag jullie hulp/advies!


Sarahtje

Aanbevolen berichten

Hallo Lieve meiden!

 

 

Mijn naam is Sarah en ik ben 30 jaar en ik wil al zeker 10 jaar lang een BV gaan doen maar durfde het telkens niet.

Nu vind ik dat het echt tijd is en ik de stap moet gaan zetten. Ik heb een kleine cup 75B (dus geen volle) en ik draag maatje 34/36 kwa kleding.

Ik ben een kleine dame van 1.58 lang.

 

Mijn grootste angst is dat de protheses heel hard gaan aanvoelen. Mijn vriendin heeft 5 jaar geleden een BV gedaan en bij haar voelen ze echt heel hard aan. (net hele harde ballen). In het begin waren ze heel hard maar nu 5 jaar later nog steeds. Dit vind ik persoonlijk heel erg. Verder ken ik niemand die ook protheses heeft en hoe dit aanvoelt in de borst. Mijn vriend zegt dat hij echt de zachtheid van boobies wil voelen en geen harde voetballen in zijn handen wilt. Hij zegt dat ik geen BV nodig heb maar ik voel me zelf heel onzeker over de vorm en de maat van mijn borsten. (ze zijn klein en zijn leeg aan de bovenkant en voller aan de onderkant waardoor ze lijken te 'hangen').

 

Ik ben in middels bij twee artsen op consult geweest; dr. van der Weij en dr. Nio.

 

Dokter van der Weij heeft me druppelvormige protheses geadviseerd en 380cc maximaal.

Ik vond dr. van der Weij wel een vriendelijke arts maar hij raakte een beetje geïrriteerd toen ik vroeg naar de soorten protheses. Hij gaf aan dat hij met de beste prothese werkt en dat het mooiste natuurlijke resultaat met de druppelvormige protheses te verkrijgen is en ik dit moest doen. Ik voelde me niet heel er prettig bij deze man al moet ik zeggen dat ik op zijn website heb gezien dat hij hele mooie boobies kan maken!

 

Dokter Nio heeft mij ronde protheses geadviseerd en tussen de 400cc en 500cc!

Ik vond dr. Nio een hele fijne en vriendelijke arts en hij nam echt de tijd voor mij. Hij raakte niet ongeduldig of geïrriteerd, maar was oprecht geïnteresseerd en wou naar mijn wensen luisteren. Mijn voorkeur gaat uit om mijn boobies bij dr. Nio te laten vergroten. Ik weet alleen echt niet welke maat ik moet nemen en welke soort prothese.

 

Ik heb 400cc gepast en deze vond ik erg mooi maar 500cc vond ik eigenlijk ook heel mooi. Ik ben alleen bang dat het te groot gaat worden omdat ik zelf een kleine bouw heb en niet zo lang ben. Ik denk dat ik gezien mijn bouw beter de 400cc kan nemen maar ben bang dat ik achteraf spijt ga krijgen.

 

Ik heb zowel Monobloc als Mentor protheses gepast. Dr. Nio heeft aangegeven dat als ik zachte mooie boobies wil ik beter Mentor protheses kan nemen met 400cc en dat de borsten dan wel iets harder gaan aanvoelen maar dat ze wel mooi worden. Hij heeft aangegeven dat als ik voor meer cc's ga, dat dan de borsten ook net iets harder aan gaan voelen. Hij gaf aan dat als ik voor meer dan 400cc zou gaan dat de boobies automatisch harder worden. Dr. Nio heeft mij Monobloc protheses afgeraden omdat hij aangeeft dat deze gaan rimpelen en ik dat niet mooi ga vinden. Hij geeft aan dat Monobloc wel zachter is dan Mentor maar dat het gaat rimpelen. Ik mocht erover nadenken wat ik wil...

 

Ik ben echt ten einde raad en weet niet wat ik moet kiezen. Kunnen jullie mij helpen? Hoe voelen de boobies aan bij jullie na de BV? En wat zijn de beste protheses die zacht zijn en zo veel mogelijk als 'natuurlijke' boobies aanvoelen. Ik weet dat je Mentor, Natrelle en Monobloc hebt en er is ook een extra soft variant ofzo van een van deze merken. Ik weet alleen echt niet hoe of wat.. :(

 

Graag jullie mening en advies.

Alvast reuze bedankt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sarahtje...welkom!

 

Ik heb ervaring met de Motiva Ergonomix en de Mentor. 

 

De Motiva Ergonomix (ik had Demi) voelden heel zacht aan en zagen er super natuurlijk uit. En daar werd ik nu juist weer super ongelukkig van :154:

 

Ik had niet het resultaat waarop ik had gehoopt; volle ronde stevige borsten. 

 

Dus uiteindelijk bij de wissel  voor de Mentor gekozen. Nu de high profile coh 2. Deze voelen idd steviger aan en ogen door het ronde hoge profiel uiteraard iets minder natuurlijk. Maar ja...ik houd daar juist van. 

 

Maar ik heb, met de Mentor, absoluut geen ronde harde ballen hoor! Daar zijn meiden wel eens bang voor. Je wilt niet weten hoeveel vriendinnen (soms ook incluis hun mannen :P) er inmiddels in mijn borsten hebben geknepen haha...om vervolgens te concluderen dat het best lekker en zacht voelt :1bouncingboobs:

Maar de Motiva’s vond ik de zachtste! 

 

XN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @noov :48:

 

Dankjewel voor je lieve bericht!

Ik weet niet of dr. Nio met Motiva werkt. Hij heeft mij alleen de Mentor en Monoblock hydrogel laten zien en voelen.

Ik zal dit moeten vragen bij hem. 

 

Ik vond de Monobloch Hydrogel zachter dan de Mentor maar hij zei dat de Monoblock gaan rimpelen. 

 

Bij wie heb jij je boobies laten doen? Ook bij dr. Nio?

Ik weet niet of ik bij nog meer artsen op consult moet gaan of dat dr. Nio een goede arts is voor mijn wensen en situatie. 

 

Goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben die bang is voor "ronde harde ballen" :11:

Maar voelen de Mentor protheses veel steviger aan dan de Motiva? Of zou je het verschil niet hebben gemerkt als je geen Motiva protheses eerder had gehad? Of is het zo dat de Motiva protheses net als echte borsten aanvoelden? Voel je na een BV de prothese zitten als je in de borst knijpt of voel je gewoon dat de borsten stevig zijn maar nog steeds zacht..? :1big_boobs:

 

 

xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sarahtje...nee, ik ben niet bij Nio geweest maar bij dr. Straten van Kliniek Heyendael. Ook een heel prettige arts!

Nio staat supergoed bekend hier, dus als hij zegt dat hij bij jou rimpeling verwacht bij het plaatsen van Monoblock, dan zou ik daar dus niet meer over twijfelen; niet doen dus! Zegt ie niet voor niets.....

Nio is ook wel van de "grotere" borsten, dus ik heb toentertijd nog wel geprobeerd een consult bij hem in te plannen. Echter, had ik ná mijn consult met dr. Straten zo een goed gevoel (hij begreep meteen wat ik wilde) dat ik direct besloten heb mijn operatie aldaar in te plannen.

 

Ik vond Motiva inderdaad zachter aanvoelen, daar staan ze ook om bekend. Maar het is wél zo dat ik bij de Mentor wissel meer cc's (van 380 naar 600cc)  heb gekregen en tja....hoe hoger het aantal cc's, hoe groter de tetten ;-) en uiteraard hoe meer je ziet en voelt.

 

Mijn borsten zijn nog steeds superzacht gelukkig. En ja, je voelt de protheses nu wel. Voelde ik eerder niet, maar zoals gezegd heb ik nu grotere protheses en die kan ik wél voelen aan de onderkant. Mijn man voelt dat overigens niet hoor; die vindt het vooral heeeeeerlijk dat ie een stevige borst te pakken heeft. Ik heb wel vrij weinig borstweefsel van mezelf en ben ook niet zo breed. Wel een stuk langer dan jij (1.76, 55 kg en een borstomvang van 70). Heb 600CC mentor high profile (dual plane) laten plaatsen. Had een kleine complicatie, maar ben nu heel tevreden en blij met mijn boobs!

 

Succes met je keuze!

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2018 om 13:13 zei noov:

Hoi @Sarahtje...nee, ik ben niet bij Nio geweest maar bij dr. Straten van Kliniek Heyendael. Ook een heel prettige arts!

Nio staat supergoed bekend hier, dus als hij zegt dat hij bij jou rimpeling verwacht bij het plaatsen van Monoblock, dan zou ik daar dus niet meer over twijfelen; niet doen dus! Zegt ie niet voor niets.....

Nio is ook wel van de "grotere" borsten, dus ik heb toentertijd nog wel geprobeerd een consult bij hem in te plannen. Echter, had ik ná mijn consult met dr. Straten zo een goed gevoel (hij begreep meteen wat ik wilde) dat ik direct besloten heb mijn operatie aldaar in te plannen.

 

Ik vond Motiva inderdaad zachter aanvoelen, daar staan ze ook om bekend. Maar het is wél zo dat ik bij de Mentor wissel meer cc's (van 380 naar 600cc)  heb gekregen en tja....hoe hoger het aantal cc's, hoe groter de tetten ;-) en uiteraard hoe meer je ziet en voelt.

 

Mijn borsten zijn nog steeds superzacht gelukkig. En ja, je voelt de protheses nu wel. Voelde ik eerder niet, maar zoals gezegd heb ik nu grotere protheses en die kan ik wél voelen aan de onderkant. Mijn man voelt dat overigens niet hoor; die vindt het vooral heeeeeerlijk dat ie een stevige borst te pakken heeft. Ik heb wel vrij weinig borstweefsel van mezelf en ben ook niet zo breed. Wel een stuk langer dan jij (1.76, 55 kg en een borstomvang van 70). Heb 600CC mentor high profile (dual plane) laten plaatsen. Had een kleine complicatie, maar ben nu heel tevreden en blij met mijn boobs!

 

Succes met je keuze!

 

XN

Heb je ronde prothesen of anatomisch? 600 cc klinkt wel als veel bij jouw postuur, ben benieuwd hoe het er uit ziet. Mag ik in je album kijken?

 

Ik krijg zelf anatomische Mentor prothesen, twijfel nog tussen 390 en 440 cc. Hoewel ik bij het passen de 440 cc heel mooi vond ben ik bang dat het in het echt te groot of opzichtig gaat zijn of dat ik ze heel duidelijk voel zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Oxygen! Ik heb ronde Mentor high profile. Tja, ik weet niet wat het is...600 cc klinkt enorm, maar in kleding zie je geen enorme tetten haha :D! De mensen om mij heen, die geen weet hebben van de operatie, zien het niet eens. Althans, ze zijn er niet over begonnen ;-) Bloot en in bikini zijn ze wel aanwezig en prachtig rond...maar ja, ik houd daar ook van hoor. Van mij hoeft het niet zo “natuurljk”. Ik wilde per se ronde borsten met veel bolling bovenin. Dat had ik dus niet met de Motiva Ergonomix demi. Die waren veel natuurlijker en in druppelvorm. 

 

Als je bij het passen de 440 cc mooi vond, zou ik zeker voor de grootste maat gaan, hoor! Toen ik die 600cc paste in zo’n passhirtje leek het toch echt groter dan wanneer ze (dual plane) geplaatst zijn. 

 

Waar en wanneer word je geopereerd? Ik zal je toevoegen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2018 om 21:50 zei noov:

Hoi @Oxygen! Ik heb ronde Mentor high profile. Tja, ik weet niet wat het is...600 cc klinkt enorm, maar in kleding zie je geen enorme tetten haha :D! De mensen om mij heen, die geen weet hebben van de operatie, zien het niet eens. Althans, ze zijn er niet over begonnen ;-) Bloot en in bikini zijn ze wel aanwezig en prachtig rond...maar ja, ik houd daar ook van hoor. Van mij hoeft het niet zo “natuurljk”. Ik wilde per se ronde borsten met veel bolling bovenin. Dat had ik dus niet met de Motiva Ergonomix demi. Die waren veel natuurlijker en in druppelvorm. 

 

Als je bij het passen de 440 cc mooi vond, zou ik zeker voor de grootste maat gaan, hoor! Toen ik die 600cc paste in zo’n passhirtje leek het toch echt groter dan wanneer ze (dual plane) geplaatst zijn. 

 

Waar en wanneer word je geopereerd? Ik zal je toevoegen! Xx

Oh het is wel heel mooi gelukt! Mooie volle boezem inderdaad. Heb je alle ingrepen bij Heyendael laten doen?

 

Ik word ook door Straten geopereerd, waarschijnlijk half september maar heb het nog niet definitief laten vastleggen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarah !

 

ik ben gisteren geopereerd en onze maten komen bijna overeen. Ik ben 1.59 en droeg maat 36 met een kleine B75. 

 

Omdat ik niet zo groot ben vond (en vind ik nog steeds!) het belangrijk dat het niet zo zou zijn van oh daar heb je een paar flinke borsten met een klein meisje eraan vast. Ik heb via praktijk Diana Gabriels gekozen voor 375cc dual plane, mentor protheses cohesive 2 geplaatst door dr. Hupkens. 

 

Had zoveel mooie borsten van zijn patiënten voorbij zien komen, hij plaatst ze niet tever uit elkaar wat ik ook echt specifiek niet wilde ! 

Ze voelen nu nog vrij hard aan maar ik vertrouw erop dat het nog goed gaat zakken. 

 

Ik ben benieuwd waar je voor gaat !! 

XX 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen :-) 

 

Ik heb hetzelfde gehad als waar jij nu een beetje mee zit, ik ben 32 en wilde ook al jaren een bv. Dit jaar toch de knoop doorgehakt. 

 

Mijn operatie is nu 11 dagen geleden. Ik ben zelf 1.64 en mijn kg op 16 juni was 49,7. Ik heb bij Bergman uitgebreid protheses gepast dmv topjes en bh's.  Dit maakte de keus vrij makkelijk. Omdat ik veel sport zie je mijn borstspieren heel erg. En heb ik voor 320cc gekozen dit is zo natuurlijk en eigenlijk precies wat ik wilde :-) ik weet niet of ik fotos in mijn galerij heb staan maar ik heb er 1 erin gezet mss dat je deze wel kunt bekijken? 

 

Liefs 

Manja 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Oxygen:

Oh het is wel heel mooi gelukt! Mooie volle boezem inderdaad. Heb je alle ingrepen bij Heyendael laten doen?

 

Ik word ook door Straten geopereerd, waarschijnlijk half september maar heb het nog niet definitief laten vastleggen ^_^

Nee, de Motiva’s zijn door een andere pc geplaatst. Op zich ook prima gegaan hoor, alleen niet het resultaat wat ik voor ogen had. Dr Straten begreep beter wat ik wilde :-). Spannend voor je! Kan jij ze volgende zomer showen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.