Ga naar inhoud

Cielo : 7 maart 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Ann1997 wel goed, maar ben een uurtje extra moeten blijven wegens flauwtes ?! Dus met de beentjes in de lucht en goed wat cola gedroomen.

 

Zal vanavond of morgen een verslagje maken, maar nu eerst lekker oogjes toedoen en rusten.

 

Heb je tips voor de medicatie of een soort schematje zodat ik de pijn zeker voor ben?

 

En hoe gaat het met jou ondertussen?

 

Ps tips om te slapen? Heb een verzorgingskussen van Doomoo maar weet niet hoe ik dat best gebruik :-) ! 

 

Groetjes,

 

Cielo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei haha! Gelukkig verzorgen ze je daar toch goed eh! 

 

Ik nam om de 6u paracetamol dus ook 's nachts en dan overdag daarbij nog iboprufen. 

Antibiotica en mijn maagbeschermer nam ik 's avonds 

Zeker zorgen dat je er altijd is klein bij eet. 

En als ik echt last had vervangde ik de paracetamol door zaldiar 

 

Koelen met coldpack doet ook echt deugd! Die stak ik dan effe tussen mijn borstband zodat die goed bleef zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja en het gaat echt heel goed! Heb stiekem al onder het verband gekeken ? 

Draag er nu een soepele sportbh overheen want had niet het gevoel dat mijn verband nog veel steun gaf aangezien hij overal loszit. 

 

En ik sliep met 2-3 kussen onder mijn rug, dus semi zittend. Als ik te plat lag kreeg ik pijn en moest ik wel rechter slapen.

Dus niet echt veel ervaring met zo'n kussen. 

Maar ik zou die op uw andere kussen leggen met je nek dan op de 'worst' en dan uw armen laten rusten op de uiteinden van de worst...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.