Ga naar inhoud

Cielo : 7 maart 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

 

Ik ben 25 jaar en heb eigenlijk nooit problemen gehad met mijn borsten.

Tot over enkele maanden..

Mijn borsten waren eigenlijk altijd mooi, vol, gaven me een vrouwelijk gevoel.

Maar ik heb een beetje te veel geschommeld in gewicht.

10kg dikker - terug 10kg vermagerd, dan weer 5kg verdikt en uiteindelijk weer verloren.

De eerste keren met het vermageren was er niet zo veel verschil.

Maar de laatste keer was duidelijk te veel.

Als resultaat van een D naar een B cup en een heel ongelukkig gevoel.

 

Ik voel me echt ongelukkig en enorm onzeker en dat uit zich in alle aspecten van mijn leven.

Daarom ben ik nu op zoek naar zoveel mogelijk info en ervaringen omdat ik beslist heb toch een borstvergroting te doen.

Er is wel wat angst, want ik ben wat bang van complicaties en zoals iedereen zou ik graag hebben dat het van de eerste keer in orde is.

 

Alle hulp en raad is dus welkom.

Mijn oog is al gevallen op de Belgian Breast Clinic - Dr. Verdonck

Of eventueel Beaucare in Machelen - Dr Ullens of Dr. Danau

 

Deze week ga ik bellen voor de eerste consults en terwijl wat info inwinnen op het forum hier :-) !

 

Groetjes !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

welkom op het forum!

 

 

wat jammer dat je zo onzeker geworden bent! Ik herken het helemaal maar ben eigenlijk al heel mijn leven redelijk plat dus is natuurlijk weer net wat anders. Denk dat het inderdaad nog lastiger is als je daarvoor altijd wel een mooie boezem hebt gehad en deze nu kwijt bent.

 

ik heb zelfs mijn operatie al gepland staan bij BBC Dr Verdonck. 1 oktober krijg ik Dual plane Motiva Full progressieve plus 255-275cc. Ik heb zelf ook verschillende consults gedaan! (Wat ik dus ook echt aanraad) Mijn eerste consult was bij Verdonck. Daarna ben ik nog bij Faceland en Wellnesskliniek geweest.

 

maar vanaf ik buitenging bij mijn eerste consult had ik al zo een goed gevoel bij BBc dat mijn keuze eigenlijk al gemaakt was. Heb de andere consulten nog gedaan, maar mijn persoonlijk gevoel zat gewoon zo goed bij Verdonck.

 

pas nog een 2de keer gaan passen bij BBC en nu zeker van mijn keuze. Het is vooral belangrijk dat je je erg op je gemak voelt bij je PC. Het is tenslotte niet niks!

 

 

heel veel succes met je keuze :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

welkom op het forum!

 

 

wat jammer dat je zo onzeker geworden bent! Ik herken het helemaal maar ben eigenlijk al heel mijn leven redelijk plat dus is natuurlijk weer net wat anders. Denk dat het inderdaad nog lastiger is als je daarvoor altijd wel een mooie boezem hebt gehad en deze nu kwijt bent.

 

ik heb zelfs mijn operatie al gepland staan bij BBC Dr Verdonck. 1 oktober krijg ik Dual plane Motiva Full progressieve plus 255-275cc. Ik heb zelf ook verschillende consults gedaan! (Wat ik dus ook echt aanraad) Mijn eerste consult was bij Verdonck. Daarna ben ik nog bij Faceland en Wellnesskliniek geweest.

 

maar vanaf ik buitenging bij mijn eerste consult had ik al zo een goed gevoel bij BBc dat mijn keuze eigenlijk al gemaakt was. Heb de andere consulten nog gedaan, maar mijn persoonlijk gevoel zat gewoon zo goed bij Verdonck.

 

pas nog een 2de keer gaan passen bij BBC en nu zeker van mijn keuze. Het is vooral belangrijk dat je je erg op je gemak voelt bij je PC. Het is tenslotte niet niks!

 

 

heel veel succes met je keuze :54:

 

Hi MissAnissa,

 

Leuk dat je daar ook gaat.

Ik heb er toch al veel goede dingen over gelezen!

Hoe lang ongeveer duurt het tussen consult en operatie? Dan kan ik dat ook al wat incalculeren :-) 

 

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de consultatie en wat ik uiteindelijk ga beslissen :-) Toch spannend hoor!

 

Veel succes alvast met je operatie! :-) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cielo:

 

Hi MissAnissa,

 

Leuk dat je daar ook gaat.

Ik heb er toch al veel goede dingen over gelezen!

Hoe lang ongeveer duurt het tussen consult en operatie? Dan kan ik dat ook al wat incalculeren :-) 

 

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de consultatie en wat ik uiteindelijk ga beslissen :-) Toch spannend hoor!

 

Veel succes alvast met je operatie! :-) 

 

 

Hi!

 

ik heb zelf gekozen om het pas in oktober te doen omdat dit beter uitkwam in verband met werk. 

 

Dus heb eigenlijk geen idee wat de wachttijd is. Ik heb mijn operatie vastgelegd begin juni. 

 

Heel veel succes alvast met de consultaties!

 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi @Cielo

Ik heb je topictitel even wat aangepast, alleen kan ik even niet vinden wanneer je ook alweer precies geopereerd wordt :) Als je me dat nog laat weten, dan zet ik het in je titel. 
Je topic zal ik ook verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je hier in dit topic al je updates blijven plaatsen. Misschien dat je ook nog even kunt bijwerken tot nu toe? Zoals hoe je consult verliep, waaruit je keuze bestaat en waarom je uiteindelijk voor Verdonck gekozen hebt. (ik roep maar ff wat :P

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iedereen,

 

Na lang wikken en wegen en afspraken maken en toch weer afzeggen door mega grote twijfel en ook wel een beetje schrik, ben ik uiteindelijk in december op consult geweest bij Dr Verdonck.

Ondertussen was ik al 26 geworden en ik dacht, jeetje, als ik me op mijn 26 al zo onzeker voel over hoe ik er nu uitzie en ik moet dat nog heel mijn leven meedragen..

Dat zou een te grote weerslag hebben op mijn geluk, maar ook die van mijn vriend. 

 

Vandaar toch maar eens op consult geweest.

Toen ik op weg was, was ik super zenuwachtig, maar het ontvangst aan de receptie maakte me al wat rustiger.

Dr. Verdonck is zelf ook heel aangenaam en stelde me meteen op mijn gemak.

Zeker als hij ziet dat je wat nerveus bent, pakt hij dat super goed aan!

 

Ik heb heel mijn verhaal aan Dr Verdonck gedaan over hoe mijn borsten eigenlijk wat "leeggelopen" zijn. 

Hij vroeg me dan wat ik wou of verwachtte en zei me dat ik best voor de Motiva Progressive Plus kon kiezen.

Hij raadde me sowieso af om een lift te doen aangezien dat toch wat zware littekens zijn en hij er in gelooft dat met de Progressive Plus, dat eigenlijk het bovenste gedeelte opgevuld zal worden en ik terug mooie ronde en volle borsten zal hebben. 

 

Om eerlijk te zijn, na me zo in te lezen dacht ik dat ik weinig vragen ging hebben.. en alles ging in zo een waas dat ik buiten kwam en nog amper wist wat we besproken hadden en welke maat we überhaupt besproken hadden of welke ik gepast had en het leukste vond.

 

Dus heb ik een tweede consult gedaan omdat ik ook begon te twijfel dat ze te klein zouden zijn. 

 

Mijn 2de consult was amper 2 weken nadien.

Mijn vriend is ook mee geweest omdat ik toch wat feedback wou van iemand uit mijn omgeving. 

Ik had het idee dat ik het zelf misschien wat anders zag dan hij het bijvoorbeeld zou zien. 

 

Ennnn ik was ook veel rustiger! ?

 

Ik heb opnieuw wat maten gepast, de maat die ik ervoor had "gekozen" leek plots zo klein.

Dus eentje groter gepast en dat was al meer hoe het ervoor was! 

Dan nog eentje groter, maar met mijn 152 cm leek dat wel echt zwaar! 

 

Uiteindelijk zijn we dan voor 335cc gegaan en 1x 315cc aangezien ik een licht verschil heb.

 

In ieder geval, ik weet niet hoe jullie het ervaren of ervaren hebben, maar hoe dichter het komt, hoe meer ik begin te twijfelen over de maten! ?

Heb wel al veen hulp gehad aan de raad van Best_Boobie, maar soms slaat de twijfel weer toe.

 

Hoe hebben jullie uiteindelijk beslist waarvoor je ging? ?

En hebben jullie speciale dingen gedaan ter voorbereiding, vitamientjes, sport, ... ? 

 

Hihi ik begin er wel even hard naar uit te kijken, als ik er stress voor begin te krijgen. 

 

Groetjes,

 

Cielo 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cielo 

 

Ik herken me volledig in het eerste consult! Alles leek duidelijk op het moment zelf en toen ik terug in de auto zat had ik precies terug zoveel vragen! 

Mijn vriend was mee, wat echt heel fijn was. Zo wist ik direct wat hij mooi vindt. Maar nu achteraf gezien zou ik misschien toch groter willen. 

 

Dus deze zaterdag mijn 2e consult bij dr. Verdonck om al mijn (laatste) vragen te beantwoorden en de juiste maat te kunnen bepalen. Deze keer ga ik alleen gaan zodat ik niet word beïnvloed door anderen. Ik moet er uiteindelijk mee blij zijn denk ik dan ^_^

 

Voor wanneer staat je operatie gepland? 

 

Groetjes Ann

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Ann1997 zei:

Hoi @Cielo 

 

Ik herken me volledig in het eerste consult! Alles leek duidelijk op het moment zelf en toen ik terug in de auto zat had ik precies terug zoveel vragen! 

Mijn vriend was mee, wat echt heel fijn was. Zo wist ik direct wat hij mooi vindt. Maar nu achteraf gezien zou ik misschien toch groter willen. 

 

Dus deze zaterdag mijn 2e consult bij dr. Verdonck om al mijn (laatste) vragen te beantwoorden en de juiste maat te kunnen bepalen. Deze keer ga ik alleen gaan zodat ik niet word beïnvloed door anderen. Ik moet er uiteindelijk mee blij zijn denk ik dan ^_^

 

Voor wanneer staat je operatie gepland? 

 

Groetjes Ann

 

Hi @Ann1997 

 

Ja he! Maar ik heb mijn 2 de consult dus al gehad ? Anders had ik ook nog gewoon eens eentje ingepland.

Maar weet niet echt dat het nog een derde keer zou lukken of dat ze dat doen of niet ?

 

Waar zat jij momenteel met keuze? aantal cc en welke prothese? 

 

Grtjs,

 

Cielo 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cielo Ik zou de kliniek bellen voor een derde consult. Ik ga zelf naar Bergman, en de consulente zei dat sommige vrouwen wel een keer of 5 komen, toen ik vroeg of het niet gek is een tweede gesprek. Uiteindelijk is het geen broek die je later kan ruilen, dus als je twijfelt zeker weer even een afspraak maken.

wat betreft je maat... ik ben ook klein. 1m53. Ik weet niet hoe je postuur is, maar ik weeg 58 kilo. Er gaat bij mij over twee weekjes ongeveer 300cc geplaatst worden achter de spier. Op foto's en met passen leek het wel groot, maar ook heel mooi de maat bij mijn figuur.

succes met je beslissingen. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt altijd eens horen voor een derde consult hé! 

Beter 100% zeker zijn, is niet zomaar aanpasbaar 1x dat het er in zit ?

 

Ik denk aan motiva maar ben daar nog niet volledig uit. En vorige keer zaten we aan 250-275cc. 

Zaterdag zal ik het (hopelijk) zeker weten. 

 

Mijn operatie is 4 maart trouwens ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m : Ik ben zelf 1m52 en weeg 45kg. Tja hoe ik het gepast heb zag het er zeker goed uit, maar je leest zo vaak dat er nog een deel "verloren" gaat, als je dual plane plaatst.

En soms is al wat je leest zo verwarrend en ga je twijfelen ?

Dan ben ik plots blij met mijn keuze en denk ik dat het goed gaat zijn en dan lees ik weer dat de meeste meisjes toch liever een maatje groter wouden. 

Wat is jouw voorsituatie? Kleine cup of zoals ik wat cupmaten verloren door vermageren? 

 

@Ann1997 : Ik ga het misschien wel nog doen, maar ik heb nu gevraagd of ze verschillende maten kunnen klaarleggen, zo kan ik vlak ervoor toch nog even met Verdonck bespreken wat we gaan doen ?

Super spannend! Voor jou zit het er ook snel aan te komen ? 

Neem jij al op voorhand iets van vitaminen voor herstel nadien? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik hem vroeg of er nog iets verloren gaat door dual plane te plaatsen zei hij dat wat je zag tijdens het passen, het resultaat is dat je hebt 6 maanden na de operatie. Dus is dat wat je "verliest" er al bij ingecalculeerd. 

 

Ik denk vooral niet te veel focussen op aantal cc's, dit pakt natuurlijk anders uit bij iedereen hé! Je kunt ook als je nog op een derde consult zou gaan foto's laten zien aan hem wat je eigenlijk mooi vindt en wat voor resultaat je wilt bekomen. Visualisatie is altijd makkelijker dan woorden, zal zeker hierbij ook het geval zijn! 

 

En nu nog een maandje, begin wel echt af te tellen nu! Begin deze maand leek het nog zo ver weg dacht ik, en nu dringt het mij door dat ik binnen een maand al aan de beurt ben :43: Het kan niet snel genoeg gaan. 

 

En nog niet echt gedacht aan extra vitamines te nemen. Ik ga waarschijnlijk extra magnesium nemen, heb dit vaak te kort waardoor mijn spieren gespannen kunnen zitten en heb bang dat ik anders te veel last ga krijgen van mijn schouders. 

 

Gisteren aan mijn moeder verteld, had echt schrik voor haar reactie maar ze heeft positiever gereageerd dan verwacht. Voelt als een hele opluchting dat ze er nu van op de hoogte is EN er dan ook nog wel begrip voor heeft en achter staat. 

Heb jij het veel mensen verteld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Cielo zei:

@M&M&m : Ik ben zelf 1m52 en weeg 45kg. Tja hoe ik het gepast heb zag het er zeker goed uit, maar je leest zo vaak dat er nog een deel "verloren" gaat, als je dual plane plaatst.

En soms is al wat je leest zo verwarrend en ga je twijfelen ?

Dan ben ik plots blij met mijn keuze en denk ik dat het goed gaat zijn en dan lees ik weer dat de meeste meisjes toch liever een maatje groter wouden. 

Wat is jouw voorsituatie? Kleine cup of zoals ik wat cupmaten verloren door vermageren? 

 

@Ann1997 : Ik ga het misschien wel nog doen, maar ik heb nu gevraagd of ze verschillende maten kunnen klaarleggen, zo kan ik vlak ervoor toch nog even met Verdonck bespreken wat we gaan doen ?

Super spannend! Voor jou zit het er ook snel aan te komen ? 

Neem jij al op voorhand iets van vitaminen voor herstel nadien? 

 

 

Mijn situatie nu is een 80A. Met aan de bovenkant geen volume, en wat er zit wel al slap. Zoals de arts benoemde, onderontwikkelde borsten. En mijn tepels hebben al last van de zwaartekracht. Op de zwangerschap na nooit grote borsten gehad. Ik ben vrij stabiel sinds mijn 20e qua gewicht, dus met afvallen en aankomen weinig last, ben nu iets zwaarder dan 20 jaar geleden, 5 kilo, dus te verwaarlozen op mijn 43e.(vind ik)  Volgens mijn pc gaat er ongeveer 25cc verloren als het achter de spier geplaatst wordt. Hij houdt daar idd ook rekening mee. Hij zei wat je past en waar je blij van wordt, dat ga ik plaatsen, maar hij gaf mij niet groter te passen dan dat hij dacht wat maximaal kon. Maargoed, groter dan de passessie zou ik ook niet willen. Ik wil uitkomen op een goeie C. 

Ik neem trouwens wel vitamine C 1000 mg per dag en arnica in. En magnesiumtablet, maar die nam ik al....

 

@Ann1997 Mijn moeder reageerde ook zo fijn. Zo niet dan had ik het ook gewoon gedaan hoor, maar toch fijn als ze je helemaal snappen. Mijn moeder is 72, en zei als het vroeger al kon had ik het vast ook gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ann1997 Ja het gaat plots super rap !

Ik ben blij voor jou dat de reactie dan zo goed was, dat heeft onbewust toch een extra happy ondertoon aan je keuze dan, ik had dat ook.

Gho mijn vriend uiteraard, die vind het niet nodig, maar begrijpt me wel volledig en staat er achter.

Hij wil gewoon dat ik me goed voel en gelukkig ben.

Voor de rest enkele van mijn zussen, die dat zelf ook willen doen.

 

Hoe dichter het komt, hoe meer ik begin na te denken over eventuele negatieve dingen die kunnen gebeuren.

Echt super raar want ik was zo happy en ik keek er mega hard naar uit en kon al niet meer wachten. 

Tot ik onlangs een iets minder goede ervaring gelezen had.

En stom zoals ik ben, ben ik daarop beginnen verder zoeken.. Zo begin ik plots te twijfelen of het wel een goed idee is. Dat ik misschien binnen 10 jaar moet laten vervangen, of lekken heb en ziek word ...Arghhhh.. 

Hebben jullie ook zo een fase al gehad ? Want mijn hoofd is echt ineens all over the place en ik weet het even niet meer ?

 

@M&M&m Is natuurlijk een andere voorsituatie. Heb je lang getwijfeld om het te laten doen?

Ben altijd benieuwd wat bij mensen zo de doorslag heeft gegeven om er voor te gaan.

Ik geloof dat ik ook wel vitamine C en magnesium ga bijnemen dan.

Wat vind de rest van je omgeving er wat van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m, jij hebt je operatie nog voor ons... Dus hopelijk kan ik dan uit je verslagen achteraf zien of de vitamines hun werk gedaan gaan hebben! 
En waauw! Geweldig dat je moeder op haar leeftijd toch zo ruimdenken is en daar achter staat. Denk niet dat mijn grootmoeder het zou begrijpen (zij is 82). Mijn moeder begreep ook waar het van kwam en besefte dus dat het al langer speelde in mijn hoofd. Ze had eerder bang dat ik ging zeggen dat ik ging verhuizen :4:

Aangezien ik nog thuis woon en ze mijn was voornamelijk doet ging ze het sowieso opmerken, dus over liegen tegen haar kon zeker niet. 

 

@Cielo Mijn vriend vindt het ook niet nodig, maar begrijpt inderdaad mijn beslissing hierin wel. 
Mijn zus wist er al van het begin af dat ik het wou en heeft zelf het grote geluk dat ze van nature mooie borsten heeft. 
Dan heb ik het nog een collega verteld die zelf vorig jaar een borstvergroting heeft laten doen, zij was helemaal enthousiast. Wat ook echt fijn is, als ik vragen heb kan ik dus ook altijd bij haar daarvoor terecht. Alle andere collega's denk ik het niet te vertellen. Alhoewel ze het waarschijnlijk wel zullen opmerken aangezien we ons elke dag samen omkleden. Maar denk als ik altijd topjes draag in het begin dat het dan niet direct opvalt en het geleidelijk voor hun als 'normaal' gaat lijken.  Of dat hoop ik toch ? 

 

Die gedachten heb ik trouwens ook, ik wil het enorm graag maar heb zo'n bang voor complicaties.. Of (nog meer) ongelijke borsten. Laatste tijd verschijnt er ook zoveel negatieve artikels over implantaten, die probeer ik bewust ook niet te lezen. 

De vrouw die de echografie deed was er ook niet over te spreken... En dan beginnen de gedachten: is het wel echt nodig? Wil ik dit risico wel nemen? 

Ik probeer het te relativeren, aan alles zijn risico's en nadelen verbonden en denk als je al positief ingesteld staat vanaf het begin, dat het herstel eens zo vlot gaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Cielo zei:

@Ann1997 Ja het gaat plots super rap !

Ik ben blij voor jou dat de reactie dan zo goed was, dat heeft onbewust toch een extra happy ondertoon aan je keuze dan, ik had dat ook.

Gho mijn vriend uiteraard, die vind het niet nodig, maar begrijpt me wel volledig en staat er achter.

Hij wil gewoon dat ik me goed voel en gelukkig ben.

Voor de rest enkele van mijn zussen, die dat zelf ook willen doen.

 

Hoe dichter het komt, hoe meer ik begin na te denken over eventuele negatieve dingen die kunnen gebeuren.

Echt super raar want ik was zo happy en ik keek er mega hard naar uit en kon al niet meer wachten. 

Tot ik onlangs een iets minder goede ervaring gelezen had.

En stom zoals ik ben, ben ik daarop beginnen verder zoeken.. Zo begin ik plots te twijfelen of het wel een goed idee is. Dat ik misschien binnen 10 jaar moet laten vervangen, of lekken heb en ziek word ...Arghhhh.. 

Hebben jullie ook zo een fase al gehad ? Want mijn hoofd is echt ineens all over the place en ik weet het even niet meer ?

 

@M&M&m Is natuurlijk een andere voorsituatie. Heb je lang getwijfeld om het te laten doen?

Ben altijd benieuwd wat bij mensen zo de doorslag heeft gegeven om er voor te gaan.

Ik geloof dat ik ook wel vitamine C en magnesium ga bijnemen dan.

Wat vind de rest van je omgeving er wat van? 

Lang getwijfeld, ja eigenlijk wel. Heb altijd geroepen ik wil grotere borsten maar ga me never nooit laten opereren met siliconen...? Niks zo veranderlijk als een mens/vrouw. Hoe ik omgeslagen ben.... Afgelopen aug met mijn oudste dochter (16 jaar) wezen shoppen bij Victoria Secret. Daar had ik eem hele mooie push up aan die echt een stuk groter maakte. Ik keek waarschijnlijk zo gelukkig in de spiegel dat zij zei:" mam, ik snap niet dat je het niet gewoon doet..." 

Daar over na gaan denken, met mijn man erover gehad en met mijn zus naar een open dag van Bergman geweest. Toen heb ik de knoop doorgehakt. Was ondertussen half november...

hier weten weinig mensen het in mijn omgeving. Alleen het gezin waar ik uit kom, mijn schoonouders, schoonzussen en zwager, en nog een vriendin met haar gezin. Ik denk dat ik het aan nog een vriendin voor de operatie zal vertellen, maar twijfel een beetje. Verder merkt iedereen het wel als het achter de rug is.

degene die het weten reageerden super trouwens. Was wel een opluchting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die fase die jij beschrijft, die heb ik ook heel erg hoor. De grootste twijfels, bang en er naar uitkijkend. Heel dubbel. Maar ik ga ervoor. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ann1997 Ja ik ben ook heel blij met de reactie van mijn moeder. Ze is zelfs zo blij voor mij dat ik de helft van haar krijg. Super lief! Gelukkig was jouw moeder ook meedenkend en weet ze waar het vandaan komt. Ga je het je oma vertellen? En jouw moeder is alleen maar blij dat je nog thuis blijft wonen. Mijn oudste is bijna 17, moet er nog lang niet aan denken ook hoor dat ze het huis uit gaan.... Dus herken de schrik van je moeder wel, haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m 

Denk niet dat ik het mijn oma ga vertellen, ze zou het volgens mij niet volledig begrijpen. 
Volgens mij gaat ze ook niet echt het verschil gaan zien, ze ziet toch al niet meer super goed en laat staan dat ze naar mijn borsten zou kijken :4:

 

Vond het wel grappig dat ze inderdaad schrik had dat ik thuis weg zou gaan, dan was dit precies niets voor haar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Wauw wat een drukke periode is het geweest! 

Sorry voor de late reactieee! 

Was ook wat triestig omdat ik een telefoontje heb gekregen dat 7 maart niet door kan gaan omdat de anesthesist er niet is ? 

Zijn er nog mensen die op  7 maart gingen en afgebeld zijn? 

Nu is het nog een weekje langer wachten ? , net nu ik er zo mega klaar voor was ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

10 minuten geleden, Cielo zei:

Wauw wat een drukke periode is het geweest! 

Sorry voor de late reactieee! 

Was ook wat triestig omdat ik een telefoontje heb gekregen dat 7 maart niet door kan gaan omdat de anesthesist er niet is ? 

Zijn er nog mensen die op  7 maart gingen en afgebeld zijn? 

Nu is het nog een weekje langer wachten ? , net nu ik er zo mega klaar voor was ?

 

Wow dat is vervelend! Past dat dan nog goed in je planning? 

Ik heb vandaag mailtje gehad met alle info en het uur dat ik me moet aanmelden. Zoals ik gevraagd is het vroeg, aanmelden om 7u45! Nu nog weekje aftellen. 

 

Jij dus spijtig genoeg nog iets langer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ann1997 Ik heb echt alles moeten omgooien.

En vond het gewoon zo jammer omdat je die dag echt zo in je hoofd in plant he ! 

Spannend !!! Heb al spijt nu dat ik ook gewoon toen 4 maart niet genomen he, want dat was toen een optie, maar voor het werk kwam 7ste beter uit ?

Achja , op dat weekje zal het niet komen, maar toch .. ? 

 

En kijk je er wat naar uit? Waaaaaauw 7h45, dan zal je de eerst zijn, is heeeel vroeg, maar dat is wakker worden en meteen vertrekken, dan moet je niet zitten wachten ?

Hoe heb jij je al wat voorbereid qua kledij enzo? Ik zou eens wat makkelijke kledij moeten gaan halen denk ik ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig moet je "maar" een weekje wachten, het had erger langer kunnen zijn. Probeer het te relativeren! Een extra weekje om je voor te bereiden. 

 

Ik kijk er enorm naar uit, nu ik het uur heb besef ik pas hoe snel het gaat gaan! Ben wel blij dat het zo vroeg is, opstaan en bijna direct vertrekken dus geen tijd voor zenuwen. 

 

Ik heb qua voorbereiding wat extra topjes gekocht, een makkelijke broek en een vest met rits. Ik heb nog wel veel makkelijke broeken en oversized truien. Vind het wel moeilijk om me voor te bereiden, wat wel en niet gaat lukken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.