Ga naar inhoud

Intiem contact


Gast Melin

Aanbevolen berichten

Hey Ladies,

 

Misschien een beetje een stomme vraag, maar ik vraag het me toch echt af..

Seks kan je gewoon hebben, ik bedoel i get it er is niks daar beneden aan de hand lijkt mij. Maar hoelang voordat het veilig en oke is dat je vriend/partner aan ze mag zitten? Niet meteen op het moment dat ze geen zeer meer doen toch? Of wel? Of sowieso de eerste zes weken niet ivm kapselvorming? Geen idee.. Help a girl out :12:.

 

@best_boobie geen idee of ik het heb geplaatst onder juiste topic en of dit oke is, hoor het wel van je!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Melin ik heb er geen verstand van maar er is een hele topic over.. Volgensmij heet die "rare vraag maar wel serieus". Gaat daar allemaal over haha zou even wat rondzoeken als ik jou was genoeg tips en trics, dankzij de ervaren dames hier op het forum :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Fems:

De topic heet "Rare vraag maar wel serieus". Aangemaakt op 22 mei en staat bij het vragenhoekje bij overige vragen :)

Yeey heb het gevonden hahaha, dus ga even lezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Fems:

Hey @Melin ik heb er geen verstand van maar er is een hele topic over.. Volgensmij heet die "rare vraag maar wel serieus". Gaat daar allemaal over haha zou even wat rondzoeken als ik jou was genoeg tips en trics, dankzij de ervaren dames hier op het forum :154:

Dat is idd een topic van mij :45: heb er voldoende antwoord opgekregen..

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bloemmetje:

Dat is idd een topic van mij :45: heb er voldoende antwoord opgekregen..

Xoxo

Hahah rond die tijd was ik erg actief als "gast" op de site en heb het meegelezen. Heerlijk die open reacties, geen geheimen, dames onder elkaar :154:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
Op 25-6-2018 om 14:27 zei Melin:

Hey Ladies,

 

Misschien een beetje een stomme vraag, maar ik vraag het me toch echt af..

Seks kan je gewoon hebben, ik bedoel i get it er is niks daar beneden aan de hand lijkt mij. Maar hoelang voordat het veilig en oke is dat je vriend/partner aan ze mag zitten? Niet meteen op het moment dat ze geen zeer meer doen toch? Of wel? Of sowieso de eerste zes weken niet ivm kapselvorming? Geen idee.. Help a girl out :12:.

 

@best_boobie geen idee of ik het heb geplaatst onder juiste topic en of dit oke is, hoor het wel van je!

 

Kan je me even een linkje sturen kan dst topic niet vinden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.