Ga naar inhoud

Na 15 jaar opnieuw oriënteren


Jansjelou

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Hier jansjelou. Een jaar of 15 geleden was ik al eens actief op dit forum en heb ik me georiënteerd op een bv. Ik was toen 20 jaar en ben wel op consult gegaan bij dr Wu van de parkkliniek. Uiteindelijk om verschillende redenen besloten niet voor een bv te gaan oa omdat ik mijn borsten eigenlijk "te mooi" vond voor een bv.. Nu 15 jaar later, in de tussentijd 2 kinderen gekregen en een flink lange periode borstvoeding gegeven en er nooit meer zo over nagedacht tot een paar weken terug begon het weer te kriebelen. Mijn kleine b cup van toen is in de loop der jaren een iets grotere b cup geworden maar mijn borsten zijn (vind ik zelf) ondanks de borstvoeding en zwangerschappen nog steeds erg mooi. Klein maar fijn. Echter vind ik dat wat grotere borsten beter bij mij passen. Ik ben slank maar heb wel brede schouders. Ik heb wat grotere borsten altijd mooi gevonden alleen zelf heb ik ze niet ;)

 

Ik ben benieuwd of ik nu dan wel de stap zal zetten. De parkkliniek (of parkmedisch centrum?) heeft nog steeds mijn voorkeur. Toendertijd heb ik me goed ingelezen over alles wat een bv betreft, ik weet niet of er inmiddels wat veranderd is maar ik ga lezen hier en dan zal ik er vanzelf wel achter komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Vanochtend op consult geweest..

Mijn wens was monobloc hydrogel prothese op de spier.. Dit had ik nog niet eens kenbaar gemaakt want hij stak zijn standaard riedeltje af maar na het passen van 2 verschillende maten heeft hij een offerte gemaakt voor de hydrogel protheses 370cc OP de spier. Ik ben daar blij mee want was bang dat Nio deze prothese alleen onder de spier zou plaatsen maar ik heb genoeg klierweefsel voor op de spier 

Hij gaf aan dat bij deze prothese controles niet noodzakelijk zijn omdat hierbij geen kapselvorming voorkomt? Dat wist ik niet.. 

Maar Nio en ik waren het er allebei over eens dat deze maat bij mij het beste past dus dat was wel fijn. 

Nu nog gaan kijken wanneer ik het ga plannen.. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jansjelou Wauw 15 jaar geleden bestond het forum dus ook al!

Tof dat je toch eindelijk de stap hebt durven zetten. Ik heb geen ervaring met nio (heb bij van der weij in boerhaave mn bv gehad), maar vind de formaat erg bij je figuur passen. Ook heb ik over nio veel goeie dingen gehoord, dus ik denk dat je in goede handen bent! Heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje ja de stap gezet voor een consult, nu nog daadwerkelijk de ingreep plannen, het zijn best veel centjes, daar moet ik nog even over nadenken maar ik weet nu iig wat er mogelijk is. 

15 jaar geleden was het een ander forum, borstenforum .nl geloof ik. 

 

@Monstrea dankjewel :) ja een maat groter ook gepast maar beide over eens dat het voor mijn postuur net te groot was. Wil graag uitkomen op een D cup. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Jansjelou:

Laat ik net de foto's aan m'n man zien, zegt ie: ik zie amper verschil! 

Nou ja :dash1:

Doet me toch een beetje twijfelen.. 

 

:P Tja, mannen he!!  (Ze staan je prima hoor maar bij twijfel nogmaals passen)

 

Parkkliniek was je gegaan toch? Je kunt ook via OLVG te Amsterdam je laten opereren? Zit Nio ook en scheelt in prijs. Parkkliniek is duurder. Effe checke ;)  En over dat kapselvorming zou ik toch even navragen want dat is een natuurlijk proces die je naar mijn weten altijd zal houden, zelfs met de hydrogel! ook effe checke ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.