Ga naar inhoud

Twijfelaar stelt zichzelf even voor


MichelldV

Aanbevolen berichten

Lieve allen,

 

Ik ben Michelle, 29 jaar en moeder van 2 mooie dames.

 

Eindelijk is het dan zo ver! Mijn droom gaat uitkomen.. eindelijk krijg ik mooie borsten maarrrr... Ik ben op consult geweest bij dr Nio maar vond deze man zo nonchalant.. ik kreeg 400cc te passen maar deze vond ik veel te groot en niet mooi staan, 325cc vond ik dan weer te klein. Hij zei tegen mij dat ik zelfs op de dag van de operatie nog mocht beslissen welke ik nou wilde hebben want 350cc of 375 kon ook maar deze kon ik niet passen. Wat ik overigens erg vreemd vind. Ik heb lang uitgekeken naar dit moment en was super blij dat ik eindelijk op consult ging maar ging weg met veel meer twijfel juist of ik dit wel moest doen.. sowieso vind ik het vreemd dag ik die andere niet kon passen. Ik neem niet zomaar iets dat ik niet gezien heb toch..

 

Ook ben ik op consult geweest bij Diana Gabriels en zij heeft echt de twijfels die ik door dr Nio kreeg volledig weggenomen zonder dat ze dit zelf wist want had niet verteld dat ik al bij iemand op consult was geweest. Daar heb ik 375cc ronde protheses gepast en vond dit super mooi staan! Ik wist het zeker deze wilde ik! Ik ben via haar op consult geweest bij Patrice Gabrietz en vond dit een hele fijne man, voelde mij hier ook heel goed bij. Hij adviseerde mij overigens wel om toch 400cc te nemen dual plane geplaatst. Maar nu begint mijn twijfel weer. Als ik Google naar foto’s van ronde prothese’s en 400cc dan zie ik veel van die soort “opgeplakte borsten” voorbij komen en ik vind dat persoonlijk niet mooi. Ik wil dat het er natuurlijk uit ziet en niet overduidelijk nep zeg maar.

 

Zijn er hier dames die dezelfde twijfel hadden/hebben?

 

Mijn operatie staat overigens gepland voor 30 juli.

 

Liefs, Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

 

Wat leuk dat je de stap hebt genomen voor een BV! Als ik heel eerlijk ben en je goed op het forum rondkijkt, komt Diana Gabriels niet erg goed uit de bus.. Ik ben daar ook voor een consult geweest, en hierna naar de Boerhaave kliniek bij Dr. van de Kar en Dr. van der weij, en dat was direct zo anders en goed! Luisteren precies naar mijn wensen, en je merkt dat ze echt uit ervaring spreken wat het beste en mooiste is. Dr. van der Weij gaf ook aan, dat hij die opgeplakte ballonnen om het maar zo te zeggen echt niet wilt plaatsen.  Ik ben in ieder geval blij dat ik bij Diana heb afgezegd, en verder heb gekeken. Contact met je PC en je wensen die jij zelf echt hebt zijn heel belangrijk! 

 

Succes verder <3 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MichelldV Gaaf dat je de beslissing genomen hebt voor een bv. Heel

spannend allemaal wat er nu dan gaat gebeuren.

Ik vind het ook heel raar dat je bij Nio die andere protheses niet kon passen. Sowieso wil je eerst zien hoe het ongeveer kan gaan worden. 

Over Diana Gabriels lees ik hier inderdaad veel slechte verhalen. Vooral als het gaat om de nazorg. Daarom ga ik daar sowieso niet op consult. Ik ga donderdag op consult bij Velthuis Kliniek en bij Boerhaave. Vindt het echt spannend, maar heb er veel zin in. 

Succes met je keuze! Doen waar jij je goed bij voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.