Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Even een update ondanks dat er weinig te melden is. Ik voel me geweldig, boob doet het super. Ligt echt 2 weken voor ten opzichte van rechts bij de 1e operatie. Morgen 4 weken geleden pas. Nu aftellen naar de vakantie over 1,5 week. Zin in.

Ik plaats ook even een foto update!


Wauw wat gaat dat goed zeg!! Echt heel mooi! Verschil wordt steeds kleiner. En lekker hoor, bijna vakantie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oh meiden sorry dat ik niet heb gereageerd op degene die wat in mijn topic hebben geplaatst.

Ik heb een fijne vakantie gehad en ben inmiddels begonnen met een nieuwe job. Dus daar heb ik mijn energie even voor nodig.

Ik ben nu bijna 10 weken po voor links en bijna 6 maanden voor rechts. Ik moet zeggen alles gaat prima, al vind ik het nog steeds erg fijn als mijn beugelbh uit mag aan het einde van de (werk)dag. Het irriteert voornamelijk op de huid onder mijn borsten.  Verder doe ik alles weer en soms zou je vergeten dat links pas zo kort po is. Het litteken links is nog wel een stuk gevoeliger, maar dat is logisch en dan zie je het verschil qua herstel wel. Links is het litteken sowieso iets groter vanwege de drain die na de spoedoperatie geplaatst is. Maar ook dat komt wel weer goed.

 

Ik heb vanmorgen een nieuwe foto geplaatst. Ik word echter niet heel gelukkig als ik foto's maak en die bekijk. Ik zie dan zoveel verschil in grootte en hoogte. De foto die ik geplaatst heb was de beste van allemaal. Echter als ik in de spiegel kijk zie ik gewoon het verschil niet zo heel erg. Ik zie 2 natuurlijke borsten die niet 100% gelijk zijn maar wel super mooi zijn en bij me passen.

Dus ik kijk gewoon lekker vaak in de spiegel en maak minder foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2020 om 19:30, Nog even wachten zei:

Oh meiden sorry dat ik niet heb gereageerd op degene die wat in mijn topic hebben geplaatst.

Ik heb een fijne vakantie gehad en ben inmiddels begonnen met een nieuwe job. Dus daar heb ik mijn energie even voor nodig.

Ik ben nu bijna 10 weken po voor links en bijna 6 maanden voor rechts. Ik moet zeggen alles gaat prima, al vind ik het nog steeds erg fijn als mijn beugelbh uit mag aan het einde van de (werk)dag. Het irriteert voornamelijk op de huid onder mijn borsten.  Verder doe ik alles weer en soms zou je vergeten dat links pas zo kort po is. Het litteken links is nog wel een stuk gevoeliger, maar dat is logisch en dan zie je het verschil qua herstel wel. Links is het litteken sowieso iets groter vanwege de drain die na de spoedoperatie geplaatst is. Maar ook dat komt wel weer goed.

 

Ik heb vanmorgen een nieuwe foto geplaatst. Ik word echter niet heel gelukkig als ik foto's maak en die bekijk. Ik zie dan zoveel verschil in grootte en hoogte. De foto die ik geplaatst heb was de beste van allemaal. Echter als ik in de spiegel kijk zie ik gewoon het verschil niet zo heel erg. Ik zie 2 natuurlijke borsten die niet 100% gelijk zijn maar wel super mooi zijn en bij me passen.

Dus ik kijk gewoon lekker vaak in de spiegel en maak minder foto's.


Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik heb even gekeken en zie het verschil wel, maar ik vind het echt heel erg meevallen en het lijkt mij ook logisch, omdat de ene borst nou eenmaal nog steeds “voor staat”. Als ik kijk hoe mijn borsten nu nog steeds blijven verzachten, verwacht ik dat het verschil echt nog wel minder zal worden.

En he, wat je in de spiegel ziet is 100x belangrijker dan wat je op een foto ziet! Ik vind mijn borsten ook op veel foto’s helemaal niet mooi uitkomen. 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2020 om 19:50, Aardbeitje zei:

 

 

Ohhh lief ze zijn heel erg mooi en ogen natuurlijk, ze kunnen nog veranderen daar gaan we dan voor duimen !

 

 

Hier zie je het ook beperkt, ene moment wel en ander moment vind ik het wel meevallen...

 

Xx

 

Ik ben op zich super tevreden, tot ik foto’s zie. Nou dat heb ik gelukkig zelf in de hand. Dus veel glimmen voor de spiegel. Wel benieuwd wat vd Pot zegt op mijn 3 maands controle de 25e.

 

Op 2-9-2020 om 01:19, Veerveertje zei:


Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik heb even gekeken en zie het verschil wel, maar ik vind het echt heel erg meevallen en het lijkt mij ook logisch, omdat de ene borst nou eenmaal nog steeds “voor staat”. Als ik kijk hoe mijn borsten nu nog steeds blijven verzachten, verwacht ik dat het verschil echt nog wel minder zal worden.

En he, wat je in de spiegel ziet is 100x belangrijker dan wat je op een foto ziet! Ik vind mijn borsten ook op veel foto’s helemaal niet mooi uitkomen. 🥰

het verschil in grootte gaat wel blijven denk ik. Ik verwacht wel dat de positie van de tepel van links nog flink gaat veranderen waardoor het verschil al minder lijkt. Maar idd lekker in de spiegel kijken en niet teveel foto’s maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vrijdag voor de 3 maanden controle terug geweest naar de arts. De arts was (net als ik) super tevreden over het resultaat. De tubulaire vorm is er echt helemaal uit en links hersteld ook prima. Het linkerlitteken is nog wel gevoelig, maar is natuurlijk 3x in 4 maanden open geweest. Mijn huid is ook nog wel gevoelig (snel rood en bh's tekenen ontzettend), maar ook dat duurt tot een jaar tot dat zich herstelt. 

Net heb ik de officiële voor en na foto's gehad en dat bevestigd maar weer dat ik de beste keuze heb gemaakt door me te laten opereren en dit door dr. Vd Pot te laten doen.

Ik zal als naslagwerk voor een ieder deze foto's in een openbaar album plaatsen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Vrijdag voor de 3 maanden controle terug geweest naar de arts. De arts was (net als ik) super tevreden over het resultaat. De tubulaire vorm is er echt helemaal uit en links hersteld ook prima. Het linkerlitteken is nog wel gevoelig, maar is natuurlijk 3x in 4 maanden open geweest. Mijn huid is ook nog wel gevoelig (snel rood en bh's tekenen ontzettend), maar ook dat duurt tot een jaar tot dat zich herstelt. 

Net heb ik de officiële voor en na foto's gehad en dat bevestigd maar weer dat ik de beste keuze heb gemaakt door me te laten opereren en dit door dr. Vd Pot te laten doen.

Ik zal als naslagwerk voor een ieder deze foto's in een openbaar album plaatsen. 


Waaaaauw! Wat tof om zo naast elkaar te zien zeg. Dan heb je idd het echte verschil right in your face gewoon. FANTASTISCH 😍 ze zijn echt prachtig mooi geworden, en idd wat een verschil! Ze lijken ook zo natuurlijk. Echt petje af voor je pc ook. En eind goed al goed! Het wachten is officieel voorbij ;) 

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:


Waaaaauw! Wat tof om zo naast elkaar te zien zeg. Dan heb je idd het echte verschil right in your face gewoon. FANTASTISCH 😍 ze zijn echt prachtig mooi geworden, en idd wat een verschil! Ze lijken ook zo natuurlijk. Echt petje af voor je pc ook. En eind goed al goed! Het wachten is officieel voorbij ;) 

 

😘

Dank je wel lieve @Veerveertje. Ja de arts was zelf ook superblij met hoe het allemaal heeft uitgepakt. 

Blijft fijn om in de spiegel te kijken en superblij te zijn met wat je ziet 🤩

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Robijntje02 zei:

Wow!!!!!!!!!!!!!!! @Nog even wachten, in 1 woord: fantastisch!! Het ziet er zo mooi en natuurlijk uit!

Als ik over (hopelijk pas) 10 jaar moet gaan wisselen, ga ik, naast Nio, ook zeker naar Van der Pot voor advies; hij is echt een topchirurg!

Dank je wel! Ik raad hem zeker aan, al heeft Nio bij jou ook erg goed werk afgeleverd! 

 

12 uur geleden, Special-Me zei:

Ik moest toch ook even gaan kijken... 

Wat een TOP arts, met een geweldig mooi resultaat! 
Ik ben zo blij dat je geduld en het lange wachten beloond werden met super mooie natuurlijke borsten. 
 

Ja goed he! Eind goed, al goed, het was het wachten meer dan waard. Ik geniet elke dag van mijn borsten in de spiegel, maar het is echt apart hoe snel je je voorsituatie vergeet.

 

12 uur geleden, Triesje zei:

Heb ook even gekeken...

Wow lijken zo natuurlijk! Heel mooi!

Dank je wel voor je compliment 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-9-2020 om 08:27, ProjectX zei:

Wauw @Nog even wachten wat is het mooi geworden!! Echt prachtig! Leuk om zo naast elkaar te zien.

Dank je wel. Ze zijn inderdaad goed Opels opgeknapt ☺

 

9 uur geleden, bent001 zei:

Whoh meid zit sinds eeuwen weer eens op het forum maar ze zijn echt super mooi geworden!! 
 

Hi, lief dat je reageert en ja ik ben het met je eens.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

@Nog even wachten ik herkende  je borsten vandaag op de Instagram van Wouter van der Pot!

Zien er super uit he!!! 🤩😍

Gaat alles goed met je, en met je borsten?

Heb je nog steeds een beetje last van striae, door het oprekken van je huid, of is dit na verloop van tijd toch weer iets afgenomen?

Veel liefs! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Nog even wachten ik herkende  je borsten vandaag op de Instagram van Wouter van der Pot!

Zien er super uit he!!! 🤩😍

Gaat alles goed met je, en met je borsten?

Heb je nog steeds een beetje last van striae, door het oprekken van je huid, of is dit na verloop van tijd toch weer iets afgenomen?

Veel liefs! 😘

Grappig dat mijn borsten herkend worden. Maar ik had dat ook met iemand die dezelfde dag geopereerd was. 

Ja het ziet er super uit en ben ook meet dan tevreden.  Was alleen vorig weekend even schrikken omdat mijn rechter hechting weer open was (zat al 8 maanden dicht). Voor de zekerheid even op controle geweest en was een onderhuidse hechting die mijn lichaam eruit wilde hebben. Dus ik was snel weer buiten (en gerustgesteld). Schijnt wel eens vaker voor te komen, maar meestal blijft de hechting gewoon zitten. Het is nu al weer helemaal dicht gelukkig.

De striae op rechts is al mooi licht aan het kleuren, links is nog flink rood, maar dat komt ook wel goed.

Met jou ook alles goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

hoi! ik ben nieuw hier

ik zag jou topic dat je ook striemen had na je borstvergroting, ik ben 5 januari geopereerd en ook ik heb helaas flinke rode striemen gekregen naast mijn tepels aan beide kanten. 
kleurt het echt weer mooi weg of moet ik me zorgen maken, kan er nachten van wakker liggen..🥲

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, fabienneliethof zei:

hoi! ik ben nieuw hier

ik zag jou topic dat je ook striemen had na je borstvergroting, ik ben 5 januari geopereerd en ook ik heb helaas flinke rode striemen gekregen naast mijn tepels aan beide kanten. 
kleurt het echt weer mooi weg of moet ik me zorgen maken, kan er nachten van wakker liggen..🥲

Ik had er al rekening mee gehouden dat het zou kunnen gebeuren aangezien ik al striae had op borsten, buik en heupen. Ze zijn zeker al lichter aan het kleuren. Het valt me al bijna niet meer op, komt ook omdat ik dat wel geaccepteerd heb. Ik zal binnenkort wel eens nieuwe foto's plaatsen en je dan even laten weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.