Nog even wachten

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis

Recommended Posts

Dit vind ik zo erg voor je. ?

Ik snap dat het confronterend is.

Zo lang op moeten wachten en dan dit.

Langs de andere kant gaat je gezondheid voor.

Laat die tranen maar lopen. Het kan soms deugd doen.

Het komt allemaal wel goed.

Veel moed!

@Nog even wachten

wow mag ik zeggen dat ik je echt een sterke top vrouw vind?❤️? Vanaf het moment dat je wist dat het niet goed was , hoe je hiermee omgaat en tijd vrij maakt om hier een update te geven. Het is namelijk niet niks . En begrijpelijk dat je daar ook wat tranen voor heb moeten laten gaan. Ik zou in jouw plaats ook vreselijk balen??

Nog even wachter weer voordat ze de andere terug gaan plaatsen . Gezondheid gaat nu wel voor??

Balen dat je partner nu niet bij je kan zijn. 
Ik hoop dat je snel weer naar huis mag .

liefs xxx

Jeetje wat een naar nieuws ?? gewoon enorm balen! Bewonderingswaardig hoe nuchter en sterk je ermee omgaat. En tranen mogen ook! Heel veel sterkte met het verdere herstel. Dat het maar snel mag genezen! ???

Shit zeg. Inderdaad gewoon de tranen laten komen, enorme teleurstelling natuurlijk?. Uiteindelijk komt het goed, alleen nog meer geduld nodig. Sterkte en hopelijk morgen weer fijn bij je mannen. 

Ik vind het echt heel erg kut voor je dat jou dit nu net moet overkomen. 

Jij die altijd zo lief en positief was voor iedereen. Echt ontzettend naar dit.

Vind het super knap hoe je ermee omgaat! Laat die traantjes lekker rollen dat hoort erbij!

Je gezondheid is nu even het aller belangrijkste en de rest komt over een paar maandjes ook weer goed! Veel sterkte en ik duim voor je dat alles snel geneest!??????

Wil je even een hele dikke virtuele knuffel geven ? wat onwijs kut dit! 
even grof gezegd, laat die tranen maar lopen dat is meer dan normaal. Hoop dat je een beetje kunt slapen straks. Raar ook om op de kraam afdeling te liggen maar gelukkig is het daar veilig.

Ik denk aan je??❤️

Ik ben het helemaal met de dames eens.... je bent gigantisch sterk! Tuurlijk is het confronterend.... dus laat je tranen gaan..en ja je gezondheid staat voor op dus een goede keus. Maar dat neemt de confrontatie niet weg .... herstel maar snel en ik hoop dat je je snel beter voelt ?

Een hele dikke knuffel en ik hoop dat je vriend je toch op de een of andere manier mag zien.

Jeetje wat ontzettend kut dit, zeg. Heel heftig, die tranen zijn niet meer dan logisch en normaal, let it go! 
En dan ook je vent nog niet eens bij je.. Jakkes. Morgen hopelijk lekker thuis en laat je maar goed vertroetelen, dat verdien je.

Heel veel beterschap voorlopig meis. 

@Nog even wachten oh ik lees dit nu pas allemaal! Het spijt me zo voor jou ? dit is het laatste wat je wil wanneer je zo’n ingreep ondergaat. Vind echt zo dapper en knap hoe je hiermee omgaat! Sterke vrouw ben je. En zo rot dat je vriend niet op bezoek mag komen. Weet niet of het een kleine troost is, maar je mag altijd je ei bij ons kwijt op dit forum. Heel veel sterkte en ik ga duimen voor je herstel ?

Ach nee 

??? 

Wat een verschrikking. 

Laat het maar lekker gaan. Dat hoort erbij. Je kijkt hier al zo lang naar uit en dan dit.

Helemaal begrijpelijk en we leven allemaal met je mee.  

Je gezondheid gaat zeker voor en toch is dit gewoon ongelooflijk balen.  

Dan ook nog het hele circus van corona en kan je vriend er niet bij zijn. 

Heel heel veel sterkte 

Taai houden doe je al. 

@Nog even wachten... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar vind t echt super super erg voor je... Wat een kl#te situatie... Zoals je aan de bovenstaande reacties ziet, leven alle meiden op het forum hier heeeeel erg met je mee....  Een dikke virtuele knuffel lieve meid, we denken aan je ❤??

dank jullie wel voor alle lieve berichtjes.  Doet me echt goed. Ik was natuurlijk al wel 2 weken bezig met die wond, maar had dit echt niet zien aankomen. Is echt heel snel gegaan. Pure pech. Maar wat al gezegd is, gezondheid boven alles. En dan heb ik denk ik het voordeel dat het nu toch corona tijd is, ik mag toch niet in bikini op het strand nu. We maken er het beste van, het is zoals het is, maar leuk is het niet. En nu mag nog even wachten nog weer even geduld hebben om weer in balans te zijn met 2 borsten. Lieve meiden bedankt voor het meeleven en laat je niet afschrikken voor wie nog mag. Ik heb gewoon pech gehad, maar ben nog weer blij dat ik voor Blooming heb gekozen. De nazorg is ook dik in orde. Morgen eens navragen of ik een tijdelijke prothese krijg straks.  

.