Ga naar inhoud

Nu slaan de twijfels toe


Gast Jo-c

Aanbevolen berichten

Lieve meiden!!! Ik heb advies nodig... 

Ik kom van helemaal plat, ik krijg me borstvergroting (kan het nog steeds niet geloven) vergoedt van me verzekering... maar nu het volgende.... ik heb gister mijn passessie gehad. Het wordt zo ie zo een druppel prothese... ik paste een 300 en daarna 375cc toen vond ik de 375cc super mooi... de arts zei me dat als ik die zou kiezen waarschijnlijk zo rond de e cup uit zou komen want ik ben vrij smal aan de bovenkant. Ik schrok van de maat... ik wil het heel graag 'natuurlijk' houden. Maar met passen had ik niet het idee dat het zo groot zou worden. (Ik voeg er een foto bij van 375) 

De arts zei dat er ook nog een tussen maat van de prothese is van 345cc maar daar was geen pasprothese van. 

Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen... iemand ervaring??? Help... ik weet het nu echt niet... 

Heel veel liefs van jo-c

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ik twijfelde ook heel erg over de maat.. Ik dacht al gauw wat als het te groot is, maar het valt mee! Ik heb zelf 1 kant 365 en andere kant 320 cc en ik denk dat ik op een 70D of 70E uit kom. Ligt ook aan hoe smal je taille is, waardoor je een grotere maat nodig hebt. Wilt niet zeggen dat het ook zo groot oogt uiteindelijk. Misschien als je de 375 te groot vind ogen en de 300 te klein, dat je inderdaad kiest voor de tussenmaat van 345.. Scheelt volgensmij niet heel veel.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

 

Ik heb nu een 70E. Ik heb 390 cc gekregen en kom van 70aa, plat dus! Het oogt voor mij echt niet als een E eerder een mooie C(in kleding dan want in bikini oogt het nog wel wat groter maar wel mooi in verhouding:blush:) maar doordat het een smalle omvang is ga je al gauw een cup omhoog (en protheses vullen een cup ook sneller door de perfecte vorm) maar een 70E is in cupgrootte gelijk aan een 75D en een 80C. Toen ik dat hoorde stelde mij dat wel gerust. Maak je niet druk om de maat meis, je pc zal je echt het juiste adviseren en goed naar je wensen luisteren.^_^ Als je wil kan ik je wel toevoegen aan mijn album. Dan kan je zelf kijken of je het bij mij te groot vind.

 

Liefs

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mrs.:

Hey meid!

 

Ik heb nu een 70E. Ik heb 390 cc gekregen en kom van 70aa, plat dus! Het oogt voor mij echt niet als een E eerder een mooie C(in kleding dan want in bikini oogt het nog wel wat groter maar wel mooi in verhouding:blush:) maar doordat het een smalle omvang is ga je al gauw een cup omhoog (en protheses vullen een cup ook sneller door de perfecte vorm) maar een 70E is in cupgrootte gelijk aan een 75D en een 80C. Toen ik dat hoorde stelde mij dat wel gerust. Maak je niet druk om de maat meis, je pc zal je echt het juiste adviseren en goed naar je wensen luisteren.^_^ Als je wil kan ik je wel toevoegen aan mijn album. Dan kan je zelf kijken of je het bij mij te groot vind.

 

Liefs

Xoxo

Hey hey lief dat je reageerde... als je me zou willen toevoegen heel graag... dan krijg ik een klein beetje beeld bij hoe het oogt...... ik snap dat ieder lichaam anders is hoor maar toch... ik ben zo onzeker erover... altijd niks gehad en daar gaat eindelijk verandering in komen. Heb jij ronde of ook druppel protheses? 

Liefs van jo-c

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Melin:

Hey meis, ik twijfelde ook heel erg over de maat.. Ik dacht al gauw wat als het te groot is, maar het valt mee! Ik heb zelf 1 kant 365 en andere kant 320 cc en ik denk dat ik op een 70D of 70E uit kom. Ligt ook aan hoe smal je taille is, waardoor je een grotere maat nodig hebt. Wilt niet zeggen dat het ook zo groot oogt uiteindelijk. Misschien als je de 375 te groot vind ogen en de 300 te klein, dat je inderdaad kiest voor de tussenmaat van 345.. Scheelt volgensmij niet heel veel.. 

Bedankt voor je reactie... ik ben zo aan het twijfelen... wel fijn om dat te kunnen delen... ik dacht idd ook het scheelt niet veel maar dan denk ik weer dan kan ik net zo goed voor de grotere gaan.... pffff moeilijk zeg... hihihihihi. Gelukkig lees ik dat de onzekerheid niet alleen bij mij voorkomt ;)

Liefs van jo-c

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jo-c:

Hey hey lief dat je reageerde... als je me zou willen toevoegen heel graag... dan krijg ik een klein beetje beeld bij hoe het oogt...... ik snap dat ieder lichaam anders is hoor maar toch... ik ben zo onzeker erover... altijd niks gehad en daar gaat eindelijk verandering in komen. Heb jij ronde of ook druppel protheses? 

Liefs van jo-c

Hey meis! Ik heb je toegevoegd! Onzekerheid hoort er bij maar na die tijd zal je stralen, echt! Ik barst van het zelfvertrouwen en ben zo blij met mijn keuze om eem bv te doen!  Ik heb druppel dual plane geplaatst en high profile.

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrs.:

Hey meis! Ik heb je toegevoegd! Onzekerheid hoort er bij maar na die tijd zal je stralen, echt! Ik barst van het zelfvertrouwen en ben zo blij met mijn keuze om eem bv te doen!  Ik heb druppel dual plane geplaatst en high profile.

Liefs!

Xoxo

Hey hey.. ik heb net meteen even bij je gekeken en wat zijn ze prachtig!!! Als ik dat zo zie denk ik dat ik echt wel die 375cc wil... super mooi zeg!!! Ik hoop ook zulk mooi resultaat te krijgen... binnen nu en 8 weken is het zover. Heb je lang moeten herstellen? Ik krijg ondanksde twijfel van de maat er zo veel zin in....

Nogmaals thanx voor het meekijken en je reactie.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jo-c:

Hey hey.. ik heb net meteen even bij je gekeken en wat zijn ze prachtig!!! Als ik dat zo zie denk ik dat ik echt wel die 375cc wil... super mooi zeg!!! Ik hoop ook zulk mooi resultaat te krijgen... binnen nu en 8 weken is het zover. Heb je lang moeten herstellen? Ik krijg ondanksde twijfel van de maat er zo veel zin in....

Nogmaals thanx voor het meekijken en je reactie.

Xxx

Hey meis! 

Ah wat fijn om te horen dat het je twijfels een beetje weg neemt! Ik ben ook echt heel blij met de maat en gun je dat je ook een heel mooi resultaat mag krijgen maar dat komt vast wel goed!^_^

Waah leuk hoor! Hou je me op de hoogte? Ik moet je eerlijk zeggen dat het mij heel erg mee is gevallen. De eerste twee dagen na de operatie flinke spierpijn maar echte pijn heb ik niet gehad gelukkig! Maar ik ging dan ook van het ergste uit want ik heb een hele lage pijngrens haha! :118: Maar het is volgens mij echt heel verschillend! Ik heb ruim 2.5 week niet gewerkt en mocht pas na 6 weken weer gaan sporten! Graag gedaan hoor! Ik hen ook zoveel hulp gehad op het forum!

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze week het consult gehad en mij werd verteld dat 150 cc ongeveer overeen komt met 1 cupmaat. Dus dan zou je In mijn consult kwam ik uit op 390 of 440 cc. Allebei vond ik zo mooi en volgens de chirurg pasten die het best bij mijn lichaam (1.75, 61 kg en nu cup A). Maar heb nog niet kunnen kiezen.

 

Je schrijft zelf dat je de 375 cc super mooi vond, dus waarom zou je daar niet voor gaan? Alleen omdat cup E je een beetje afschrikt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey.

Thanx voor je reactie...

Idd vond ik 375cc super mooi... maar 345cc was er niet als pasprothese, ik wil het graag natuurlijk houden en volgens de pc zou die 345cc heel goed uitkomen naar mijn wensen en lichaam. Ik heb daarom ook doorgeven dat ik voor 345cc wil gaan. En ik ben daar nu heel blij mee. Nou is het nog even afwachten tot mijn operatie.. wel spannend hoor.

Jij succes met jou keuze? Weet je wanneer je geopereerd gaat worden? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Stroopwafel:

Oh en mij was ook cup E belooft.. dus kijk naar hoe het bij je staat als je de protheses in hebt en denk niet aan de maat, dus puur het zicht vind jij 375 het mooiste doe dat:-)

als je wilt mag je kijken en voeg ik je toe aan m’n album

Okey.... ik vond de pasprotheses ook niet als e cup ogen... maar heb voor mezelf toch voor 345cc gekozen niet alleen omdat de 375cc ongeveer een e zou kunnen worden, maar ook omdat de chirurg me zei dat de 345cc het beste bij me lichaam zou passen. Ik ben heel smal van boven. Maar als ik bij je zou mogen kijken in je album heel graag.

Thanx

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jo-c:

Hey hey.

Thanx voor je reactie...

Idd vond ik 375cc super mooi... maar 345cc was er niet als pasprothese, ik wil het graag natuurlijk houden en volgens de pc zou die 345cc heel goed uitkomen naar mijn wensen en lichaam. Ik heb daarom ook doorgeven dat ik voor 345cc wil gaan. En ik ben daar nu heel blij mee. Nou is het nog even afwachten tot mijn operatie.. wel spannend hoor.

Jij succes met jou keuze? Weet je wanneer je geopereerd gaat worden? 

Xxx

Oh dat is fijn, dat je de keuze hebt gemaakt en er heel blij mee bent! Is best lastig inschatten als je van jezelf gewoon geen borsten hebt (vind ik althans!). Tussen 345 en 375 is ook maar een heel klein verschil natuurlijk, nog niet eens een derde cupmaat. En zal sowieso heel erg wennen zijn. Ik had bij het passen zelfs moeite om mijn shirtje uit te krijgen omdat er opeens borsten zaten :P

Wat is jouw lengte en gewicht? En heb je nu ook een A cup?

 

Mijn operatie gaat waarschijnlijk in september zijn. Ik ga morgen bellen om het definitief af te spreken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Oxygen:

Oh dat is fijn, dat je de keuze hebt gemaakt en er heel blij mee bent! Is best lastig inschatten als je van jezelf gewoon geen borsten hebt (vind ik althans!). Tussen 345 en 375 is ook maar een heel klein verschil natuurlijk, nog niet eens een derde cupmaat. En zal sowieso heel erg wennen zijn. Ik had bij het passen zelfs moeite om mijn shirtje uit te krijgen omdat er opeens borsten zaten :P

Wat is jouw lengte en gewicht? En heb je nu ook een A cup?

 

Mijn operatie gaat waarschijnlijk in september zijn. Ik ga morgen bellen om het definitief af te spreken :D

Hey hey oxygen

Idd het is een klein verschil, en omdat mijn chirurg me zei dat hij dacht dat 345cc het mooiste bij mijn lichaam zou passen vertrouw ik daar 100% op. 

Ik ben zelf 163cm en 52kg. Heb een aaa cup. En wordt binnen nu en 8 weken geopereerd.. kijk er naar uit, maar dat zou jij ook wel hebben ;) wat heb jij gekozen?? En mag ik vragen wat jou voorsituatie is?

Liefs van jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jo-c:

Hey hey oxygen

Idd het is een klein verschil, en omdat mijn chirurg me zei dat hij dacht dat 345cc het mooiste bij mijn lichaam zou passen vertrouw ik daar 100% op. 

Ik ben zelf 163cm en 52kg. Heb een aaa cup. En wordt binnen nu en 8 weken geopereerd.. kijk er naar uit, maar dat zou jij ook wel hebben ;) wat heb jij gekozen?? En mag ik vragen wat jou voorsituatie is?

Liefs van jo

Dat is fijn, dat je een chirurg hebt waar je helemaal op vertrouwt!

Mijn chirurg heeft eigenlijk geen advies gegeven wat betreft de 390 of 440 cc. Hij zei dat het allebei heel mooi en natuurlijk zou staan en dat ik er ook niet te lang over moest twijfelen.

 

Ik ben 1.75 en 61 kg en heb nu een 70A cup. Heb nog niet gekozen of ik voor de 390 of 440 ga, en ik denk dat ik er misschien ook een te grote issue van maak :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Oxygen:

Dat is fijn, dat je een chirurg hebt waar je helemaal op vertrouwt!

Mijn chirurg heeft eigenlijk geen advies gegeven wat betreft de 390 of 440 cc. Hij zei dat het allebei heel mooi en natuurlijk zou staan en dat ik er ook niet te lang over moest twijfelen.

 

Ik ben 1.75 en 61 kg en heb nu een 70A cup. Heb nog niet gekozen of ik voor de 390 of 440 ga, en ik denk dat ik er misschien ook een te grote issue van maak :rolleyes:

Gelukkig is het geen uniek iets dat getwijfel:blush: en zijn we niet de enigste... hihihihi.. ik moet zeggen nadat ik doorgeven heb dat ik voor 345cc wil gaan... een soort van rust ofzo gekregen heb... ik ben zo een tuttebel daarin nu kan ik me weer op andere dingen focussen zoals de operatie en het herstel enzo(niet dat ik daar niet nerveus van wordt... whahahha) maar ik kijk er wel heel erg naar uit.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, 

 

Ik lees even geïnteresseerd mee, want ik heb ongeveer dezelfde lengte en gewicht als Jo-c. :) Eerlijk gezegd vind ik die maat op je pasfoto wel echt mooi bij je staan hoor! Vooral omdat je smal bent van boven. Mag ik vragen bij welke chirurg je bent geweest op consult? 

 

Zelf heb ik morgen mijn consult bij Boerhaave. Ben heeel benieuwd wat ze gaan adviseren voor soort prothese en aantal cc. Ik vind het nu al zo lastig om te kiezen! 

 

Oja Mrs.: van wat ik kan zien op je profielfoto heb jij ook echt een mooie maat gekregen! Je zou niet zeggen dat dat een E is haha. E klinkt voor mij automatisch groot omdat ik nu echt lang niet in de buurt kom van een E. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎6‎-‎2018 om 15:49 zei Kleintje25:

Hi meiden, 

 

Ik lees even geïnteresseerd mee, want ik heb ongeveer dezelfde lengte en gewicht als Jo-c. :) Eerlijk gezegd vind ik die maat op je pasfoto wel echt mooi bij je staan hoor! Vooral omdat je smal bent van boven. Mag ik vragen bij welke chirurg je bent geweest op consult? 

 

Zelf heb ik morgen mijn consult bij Boerhaave. Ben heeel benieuwd wat ze gaan adviseren voor soort prothese en aantal cc. Ik vind het nu al zo lastig om te kiezen! 

 

Oja Mrs.: van wat ik kan zien op je profielfoto heb jij ook echt een mooie maat gekregen! Je zou niet zeggen dat dat een E is haha. E klinkt voor mij automatisch groot omdat ik nu echt lang niet in de buurt kom van een E. 

Hey Kleintje25. 

Ik heb mijn keuze vastgesteld op basis van advies van mijn chirurg. Hij zei dat  345cc perfect in en bij mijn lichaam zou passen  dus vertrouw ik daar 100% op. Ik heb een goed gevoel bij deze chirurg. Het is dr. R. de Wijn vanuit het Rode kruis ziekenhuis. Hij is ook werkzaam bij bloemingdale kliniek (als ik het goed schrijf) in Haarlem. Hij is erg vriendelijk en neemt de tijd. En wat ik dus vond hij stelde me echt gerust. Hij liet mij 100% mijn keuze maar gaf wel eerlijk en professioneel advies. 

Jij heel veel succes bij het maken van je keuze;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎6‎-‎2018 om 16:22 zei Jo-c:

Hey Kleintje25. 

Ik heb mijn keuze vastgesteld op basis van advies van mijn chirurg. Hij zei dat  345cc perfect in en bij mijn lichaam zou passen  dus vertrouw ik daar 100% op. Ik heb een goed gevoel bij deze chirurg. Het is dr. R. de Wijn vanuit het Rode kruis ziekenhuis. Hij is ook werkzaam bij bloemingdale kliniek (als ik het goed schrijf) in Haarlem. Hij is erg vriendelijk en neemt de tijd. En wat ik dus vond hij stelde me echt gerust. Hij liet mij 100% mijn keuze maar gaf wel eerlijk en professioneel advies. 

Jij heel veel succes bij het maken van je keuze;)

Xxx

Hi, 

 

Fijn dat je er helemaal uit bent nu! Klinkt goed allemaal! Ik snap dat je liever ook die 345 cc gepast had maar de chirurg weet het inderdaad het beste! Dat je je goed voelt bij hem/haar is echt heel belangrijk. Nu kun je lekker gaan aftellen tot de operatie. :)

 

En dankjewel!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎6‎-‎2018 om 13:51 zei Jo-c:

Lieve meiden!!! Ik heb advies nodig... 

Ik kom van helemaal plat, ik krijg me borstvergroting (kan het nog steeds niet geloven) vergoedt van me verzekering... maar nu het volgende.... ik heb gister mijn passessie gehad. Het wordt zo ie zo een druppel prothese... ik paste een 300 en daarna 375cc toen vond ik de 375cc super mooi... de arts zei me dat als ik die zou kiezen waarschijnlijk zo rond de e cup uit zou komen want ik ben vrij smal aan de bovenkant. Ik schrok van de maat... ik wil het heel graag 'natuurlijk' houden. Maar met passen had ik niet het idee dat het zo groot zou worden. (Ik voeg er een foto bij van 375) 

De arts zei dat er ook nog een tussen maat van de prothese is van 345cc maar daar was geen pasprothese van. 

Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen... iemand ervaring??? Help... ik weet het nu echt niet... 

Heel veel liefs van jo-c

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi @Jo-c

Super tof dat je de stap hebt genomen! ik heb volgende week 2 consulten en wordt misschien in augustus al geopereerd als ik er besluit mee door te gaan. ik was benieuwd hoe jij de aanvraag bij de zorgverzekering hebt gedaan. Ik heb binnenkort een afspraak met de huisarts om het door te spreken en proberen kan geen kwaad. ik was benieuwd hoe jij dit hebt aangepakt!

Alvast veel succes met je operatie en ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jo-c ik voeg je btw. Btw m’n voorsituatie was rondom belabberd, 32-33 kilo afgevallen 2 ongelijke borsten altijd al gehad, er is mij verteld dat het wel 6 m kan duren voordat mijnes volledig gelijk zijn voor zover lukt. Dus niet schrikken dat t beetje anders eruit miss dan de rest maar kijk meer naar de volume ok :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.