Ga naar inhoud

Borstvergroting voor eventuele zwangerschap


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Het is al even geleden dat ik hier nog iets heb gepost. 

Mijn operatie dateert van 22/12/2016. Ik was toen echter niet tevreden van het resultaat. Het was totaal niet hoe ik het wou.. 

Nu ben ik onlangs naar dr. Vanstraelen in Overpelt geweest en daar had ik een super goed gevoel bij. Hij zou eventueel een borstwissel willen doen voor 2400 euro. Een zeer schappelijke prijs vind ik persoonlijk. 

Nu, ik zou heel graag kinderen willen. Gaat het veel verschil uitmaken als ik mijn borsten nu opnieuw ga laten doen of pas na de kinderen (dan zijn we ongeveer 8 jaar verder schat ik)? 

Mijn borsten zijn op dit moment niet heel lelijk, maar het stoort mij wel dat ik er zoveel geld voor heb betaald en het resultaat is niet zoals ik het wou.. 

 

Wat denken jullie? 

 

Merci! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga mijn eerdere reactie over dit onderwerp gewoon kopiëren en schaamteloos hier plakken.

 

Heb mijn BV voor kinderen laten doen, heb momenteel nog steeds geen kinderen. Ook geen overduidelijke kinderwens, maar weet ook niet zeker of ik ze helemaal niet wil. Ben net 28 btw. Met de operatie was ik bijna 27.

 

De reden om ervoor te kiezen om het nu al te laten doen is gewoon puur om het feit dat ik niet weet of ik überhaupt ooit kinderen zal krijgen, mag krijgen, kan krijgen.

Daarnaast had ik geen zin om nog langer rond te lopen met een rotgevoel t.o.v. mijn spiegelbeeld, liever nog een jaar of 5 á 7 mooie boobies die heel misschien lelijk worden na een zwangerschap. Dan nog 5 á 7 jaar balen en dan tot de conclusie komen dat ik geen kinderen wil of dat ik ze niet kan krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In alle eerlijkheid, zeker als je borstvoeding geeft, ze worden platter en hangeriger. Maarrr... als je je nu niet goed voelt, wat houdt je dan tegen om het te doen? Zeker als je kinderwens nog wel even weg ligt. Ik deed mijn 1e bv na mijn 1e kindje, ook al wist ik dat ik er nog een 2e wou. Maar ongelukkig zijn is het ook niet he?! Nu heb ik mijn 2e kindje en 18 juli staat de nieuwe bv op de planning. Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.