Ga naar inhoud

Oude nieuwe


Manowar

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

jaren geleden was ik al lid van borstenforum. Ik overwoog een borstvergroting, maar durfde niet zo goed. Nu, jaren later en 3 kinderen verder, begint het weer te kriebelen. Ik zou het graag willen, maar vind het nog altijd doodeng. De operatie, het resultaat maar ook de slechte dingen in de media. Ik ben dan ook erg benieuwd naar jullie ervaringen en gedachten. 

 

Liefs Manowar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je hier vrijwel alleen maar positief bericht zal lezen. 

 

Zelf vond ik vrijwel plat te zijn erger dan de risico's van de protheses en operatie. Hoe vaak ik niet bijna word aangereden op plaatsen waar ik voorrang heb. En hoe sommige mensen je behandelen is de bv van grotere waarde voor mij. Afwegen en goed uitrekken. 

 

Met een c cup van nature had ik er waarschijnlijk anders overgedacht. Maar dan nog. Emotioneel is het ook heel wat dat je kan helpen. 

 

Vaak zegt men bij twijfel niet doen, een enkele zegt bij twijfel wel doen. Je hebt het al jaren vooruitgeschoven. Dus wil je het echt of kan die periodes je borsten prima accepteren? Vertrouw op je gevoel en ga helder krijgen welk gevoel het zwaarste weegt. De ze zijn best oké maar kunnen beter, of ze zijn echt niet fijn en ik moet" nieuwe". Want al heb je mooie zijn er vast toch  (kleine) minpuntjes, net als met natuurlijke borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Manowar ik ben 47 jaar en wilde eigenlijk ruim 20 jaar geleden al een bv. Maar doer steeds andere prioriteiten (lees huisje, verbouwing, andere auto, nou verzin t maar) heb ik t steeds uitgesteld. En nu afgelopen mei heb ik me uiteindelijk laten opereren. En ik kan je zeggen, dat is de beste beslissing ooit en heb spijt dat ik t niet eerder heb gedaan. Ik heb nooit twijfel gehad over risico’s. Wat @Monstrea ook terecht zegt, er kan altijd wel wat gebeuren. Je moet voor jezelf beslissen of je dat wilt of niet.  Succes met je beslissing. 

Liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Manowar (love your name!!)

ik ben hetzelfde, ik bleef smoesjes verzinnen en het vooruit schuiven. 

Wat egoïstisch mensen die het doen. O moet je over tien jaar weer? Zo erg is het toch niet wat ik nu heb. Gewoon dikke bh aan en klaar. 

Maar toen ik klaar was met borstvoeding van de tweede vorig jaar bleef het hangen. 

Ik ben geen onzeker persoon en wil ook niet onzeker of ondankbaar zijn, maar het is simpel tegenwoordig: het kan ook anders!

 

gisteren ben ik geopereerd en ik beloof je, als je voor de operatie zelf schrik hebt. Dat is niet nodig!

 

het moet uiteraard je eigen besluit zijn, en de mensen hier op dot forum zijn veelal ok met BV vergeet dat ook niet 

iedereen die je vraagt zal een andere mening hebben

het blijft jouw eigen dingetje. Xx succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.