Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een vraagje: ik ben 18 juni geopereerd door dokter Van Zèle in de Wellness kliniek in Genk. 380cc dual plane. De ergste pijn is achter de rug (gelukkig) . Mijn borsten zijn stevig ingepakt in blauw verband, verstevigd met witte tape. Dit verband zit erg onconfortabel  en strak. Ik moet dit 14 dagen aanhouden! Mijn borsten worden echt omhoog en tegen elkaar geduwd. Vandaag belde ze vanuit de Wellness kliniek hoe het met me ging. Ik vertelde van het verband, maar het moest zo 2 weken blijven, heel belangrijk. Daarna nog 4 weken sport bh. Ik heb schrik dat mijn borsten scheef uit het veband gaan komen, want ze zien er momenteel asymmetrisch uit. Er is hier nog iemand die het zo lang heeft moeten aanhouden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr parijs geweest, ik kreeg na de operatie op de kamer al direct een nieuw verband omdat de dokter vond dat het verband alles omhoog duwde. Verder heb ik het 10 dagen gedaan met dat verband... na een weekendje zweten op de cross hing mijn verband los, zand er achter en dan nog nat van het zweten. kliniek gebeld,ik moest nog maar wat vol houden, dokter gebeld en ik moest de dag er na komen... kreeg toen een sport bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag naar de wellness kliniek gebeld. Ze zeggen dat mijn ene borst waarschijnlijk meer gezwollen is. Dat mijn verband er zeker moet rond blijven. Indien na 3 maanden mijn borsten nog ongelijk zijn, moet ik terug gaan. 

Ik ben met mijn hand onder mijn verband over mijn rug gegaan. Het lijkt precies minder strak dan het is. Ik denk dat ik vooral de druk voel en toch niet het verband. Ik zal nog maar een weekje volhouden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik zal ook blij zijn als het eraf is. Ze plakken precies tegen elkaar. Het zit niet erg strak, daar heb ik niet zo veel last van. Maar mijn rechtse borst doet zoveel meer pijn als de linkse, nu na 3 dagen toch nog. Ik hoop dat die pijn ook snel beter wordt. Jij had ook een borstband zie ik. Die heb ik niet gekregen. Was er een reden waarom jij die had?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ook al aan het aftellen. Nog maar 11 dagen :45:

De rechtse zit bij mij precies veel hoger en is ook een stuk harder en pijnlijker dan links. Heb jij ook meer last van een kant @Evi2? De verpleegkundige zei dat het nog allemaal moet zakken maar ik vind het toch een groot verschil. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei SN_90:

Ik zal ook blij zijn als het eraf is. Ze plakken precies tegen elkaar. Het zit niet erg strak, daar heb ik niet zo veel last van. Maar mijn rechtse borst doet zoveel meer pijn als de linkse, nu na 3 dagen toch nog. Ik hoop dat die pijn ook snel beter wordt. Jij had ook een borstband zie ik. Die heb ik niet gekregen. Was er een reden waarom jij die had?

Hoi hoi! Ik vroeg mij eigenlijk af waarom sommigen van jullie helemaal ingetaped zijn en ik bijv alleen 2 pleisters heb en mn sportbh.  Ik heb bijv ook geen band aan de bovenkant en vraag me af of ik die niet moet hebben, omdat alles zo hoog staat.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt af van de werkwijze van de kliniek en je pc denk ik. Ik ben wel helemaal ingetapet maar heb geen band. Daarnet belde de kliniek om te vragen hoe het ging en zei ik dat de rechtse nog heel hoog zit tov de linkse. Ze zei dat het heel normaal is. Het is pas gebeurd zei ze en ook mss een sterkere spier aan die kant, die houdt mss wat meer vocht vast met het weer ook. Duurt toch minstens een 6-tal weken voor het min of meer normaal is zei ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei SN_90:

Dat hangt af van de werkwijze van de kliniek en je pc denk ik. Ik ben wel helemaal ingetapet maar heb geen band. Daarnet belde de kliniek om te vragen hoe het ging en zei ik dat de rechtse nog heel hoog zit tov de linkse. Ze zei dat het heel normaal is. Het is pas gebeurd zei ze en ook mss een sterkere spier aan die kant, die houdt mss wat meer vocht vast met het weer ook. Duurt toch minstens een 6-tal weken voor het min of meer normaal is zei ze.

Ok...Ik hoop dat alles snel zakt.. zit echt hoog nu nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Chel1977:

Ok...Ik hoop dat alles snel zakt.. zit echt hoog nu nog

Bij mij de rechtse ook. De linkse voel ik zelfs al minder maar de rechtse zit bijna in mn nek. Maarja. Ik ga ervan uit dat het normaal is en allemaal nog bijtrekt. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SN_90:

Ik ben nu ook al aan het aftellen. Nog maar 11 dagen :45:

De rechtse zit bij mij precies veel hoger en is ook een stuk harder en pijnlijker dan links. Heb jij ook meer last van een kant @Evi2? De verpleegkundige zei dat het nog allemaal moet zakken maar ik vind het toch een groot verschil. :wacko:

Ik had het rechts veel feller. Maar nu eerder afwisselend. Pff... misschien ook omdat ik meer doe. Kan dat niet zo niks doen... grrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Evi2:

Ik had het rechts veel feller. Maar nu eerder afwisselend. Pff... misschien ook omdat ik meer doe. Kan dat niet zo niks doen... grrr

Ik dus ook rechts. Die is echt wel nog pijnlijk terwijl ik van de linkse kant niet echt veel last meer heb. Ik kan dat ook niet echt niks doen. Probeer wel maarja dan toch eens was insteken, aardappelen schillen, vaatwas leegmaken... kleine dingen maar toch. Maandag moet ik ook alweer werken dus probeer echt wel wat te rusten nu: hele dag tv. Het is toch te warm om naar buiten te gaan he. Maar zo af en toe doe ik wel iets in huis dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SN_90:

Ik dus ook rechts. Die is echt wel nog pijnlijk terwijl ik van de linkse kant niet echt veel last meer heb. Ik kan dat ook niet echt niks doen. Probeer wel maarja dan toch eens was insteken, aardappelen schillen, vaatwas leegmaken... kleine dingen maar toch. Maandag moet ik ook alweer werken dus probeer echt wel wat te rusten nu: hele dag tv. Het is toch te warm om naar buiten te gaan he. Maar zo af en toe doe ik wel iets in huis dan.

Hier hetzelfde. Ook twee jongens rondlopen... eten maken, tafel dekken, af en toe meespelen, kan ik echt niet laten. Ben niet graag afhankelijk van iemand.

Mijn man moet 5 augustus terug werken, dan zal ik de jongste terug in en uit bed moeten dragen. Daar heb ik wat bang voor. Hoop dat dat snel beter gaat. En pas half augustus begin ik terug in mijn klas. Dus hoop dat het dan lukt. Nieuw meubilair...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De borstband dient om ze sneller te laten ' zakken'. Mijne zaten al direct op zijn plek. Tot mijn verband eraf mocht, was er een duidelijk verschil tussen de 2. Ik dacht dit komt nooit meer goed. 

Na 2 weken mocht ik een sport BH met band aan. Toen werd alles normaal. Ik denk dat ik heel snel genees. 

Spijtig genoeg heb ik wel verschillende cyste in mijn borsten. Waarschijnlijk door de stuwing. 

De hebben deze met een spuit leeggezogen (zonder verdoving!). 

En alles is al zo gevoelig. Niet al de cyste zijn eruit. Dat gaan ze over 8 weken doen. 

Nog 2 dagen en mijn band en sport BH uit. Joepieee! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Pimpelmeesje1985:

De borstband dient om ze sneller te laten ' zakken'. Mijne zaten al direct op zijn plek. Tot mijn verband eraf mocht, was er een duidelijk verschil tussen de 2. Ik dacht dit komt nooit meer goed. 

Na 2 weken mocht ik een sport BH met band aan. Toen werd alles normaal. Ik denk dat ik heel snel genees. 

Spijtig genoeg heb ik wel verschillende cyste in mijn borsten. Waarschijnlijk door de stuwing. 

De hebben deze met een spuit leeggezogen (zonder verdoving!). 

En alles is al zo gevoelig. Niet al de cyste zijn eruit. Dat gaan ze over 8 weken doen. 

Nog 2 dagen en mijn band en sport BH uit. Joepieee! 

 

Ohjeee wat naar zeg!! Deed t pijn t leegzuigen? 

 

Heb net een borstband besteld. Via de site van Diana Gabriels. Hopelijk helpt t, want vindt ze echt te hoog. 

 

Hoe lang ben jij al PO?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna 6 weken.

De cyste verwijderen was best pijnlijk. Maar net te verdragen. 

Was wel even een domper op de feestvreugde. 

Mijn borsten hingen heel snel op zijn plaats. 

Blijkbaar zakken ze als je borstspier ontspant. Ik heb maar 2 dagen last gehad aan mijn spieren.

De band houdt de implantaten op zijn plaats, zo kapselen ze beter in. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.