Ga naar inhoud

BV of niet en nog veel vragen?


_joke_

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Ik kom me even voorstellen :). Ik ben een vrouw van 29 jaar die al heel lang twijfelt of ze een borstvergroting zou laten doen. Ik ben maar 1m59 en weeg 47kg, ik heb net een kleine B70 van cupmaat en draag altijd push-ups. Ik zou graag een borstvergroting laten doen, maar maak me steeds zorgen over het onnatuurlijk uitzicht en dat het onnatuurlijk zou aanvoelen. Als ik een borstvergroting zou laten doen, zou ik maar voor een grote B, kleine C gaan aangezien het anders te groot zou zijn voor mijn lichaamsbouw, ook dat weet ik niet goed of dit wel mogelijk is? Zijn er nog mensen die maar een beetje groter zijn gegaan? 

Welke chirurgen zouden jullie aanraden, wat zijn jullie ervaringen? 

Wat zijn jullie ervaringen van zwangerschap na een borstvergroting? 

 

Ik ben alvast erg benieuwd naar jullie verhalen hier op het forum en hoop zo toch een beslissing te kunnen nemen. 

 

Groetjes Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid

@_joke_

 

Mijn nichtje is bij dezelfde pc als ik geweest. Zij is kwa postuur een beetje zelfde als jij. Zij heeft 225 cc anatomisch dual plane gekregen. En dat is zoooo mooi geworden! Echt heeel natuurlijk en past perfect bij haar lichaam. Wil je in pb bericht wel foto sturen. Dan krijg je beetje beeld bij dit aantal cc.

 

Wij zijn beide bij dr Hawinkels geopereerd. Zo ook nog een vriendinnetje van mij. Dr hawinkels luisterd gewoon heel goed naar je wensen en kijkt goed wat bij je lichaam past. Zo heb ik 550cc rond gekregen en mn vriendinnetje 370cc.

 

Je mag ook altijd in mijn album kijken. Dat zal waarschijnlijk te groot zijn voor je maar kun je wel zien wat voor boobs dr hawinkel maakt. Ik ben heeeeel tevreden. Hij opereerd in quole medisch centrum in waalre!

 

Liefs noelle xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.