Jump to content

Help

Sterrenstof

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik hou mezelf nog even annoniem..

Ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik vorige week mijn borstvergroting gehad heb maar er onwijs onzeker over ben. Ze zitten super hoog en ben bang dat dit zo blijft. Het zit zowat onder mijn oksels en kin. Morgen ga ik weer naar de kliniek voor een check up.. hoop dat hij mij gerust kan stellen :(

Hoop dat dit herkenbaar is en dat het allemaal nog gaat zakken want wat als dat niet gebeurd. Dan had ik toch liever mijn dubbele A cup gehad.

X0X0

@Sterrenstof dat is heel normal hoor. Er zit nu heel veel vocht in je borsten waardoor ze heel hoog zitten en idd t gevoel dat ze onder je oksels zitten. Dat gaat echt weg en dat heeft ook wel even tijd nodig. Kijk maar eens in mijn album dan kun je zien dat ik dat ook had en de meeste hier op dit forum hebben dat gehad. Het magische woord is geduld. Het komt echt goed. Zolang je borsten niet rood en (te) warm zijn is het goed. En als je t echt niet vertolrouwd idd wel je pc bellen. 

Liefs

von

@Sterrenstof sluit me volledig bij @Vonnepon aan meid!

Komt helemaal goed. Eerste weken ' ziet het er nog niet best uit' hihi 

Alles moet nog dalen en zn plek vinden. Vooral heeeeeel veel geduld:44:

Maak voldoende fotos zodat je zelf t proces kan zien. Je boobs gaan nog hele rare bokkesprongen maken maar dat hoort er allemaal bij! Komt echt goed! 

Vooral geniete van de new boobs! 

Xx noelle

Zojuist zei Sterrenstof:

@Vonnepon warm zijn ze wel waardoor ik ook een branderig gevoel krijg onder mijn oksels :( 

ik heb een synthetische sport bh maar denk dat dat ook een reden kan zijn dat mijn borsten zo warm voelen. Dit hou ik geen 6 weken vol :/

Carefix ava bestellen!!! Weet niet wat voor sport bh je nu hebt. Maar de ava is echt zn geld dubbel en dwars waard!

Mijn boobs voele ook warm... ook dat hoort erbij .mijne gloeie gewoon af en toe. Maar geen koorts, voel me prima. Dan is er niks aant handje meid:33:

Ff doorbikkele!

Xxx

@Sterrenstof idd wat @Noelle2612 zegt, bestel de carefix ava bh. Zit echt super en geeft heel veel steun wat echt fijn is. Het is het geld meer dan waard en je kunt m na je herstel prima als sportbh voor t sporten gebruiken. Er staat een handige maattabel op de site van Emdamed.nl. Zoek op carefix en selecteer dan carefix compressiebeha’s. Daar staat ie dan tussen.

Von

xxx

Bedankt voor de lieve reacties:119:

Zal het te tijd geven om in te zakken. Fingers crossed.

ik ga morgen even vragen of ik ook een kantoenen sport bh mag dragen want ik heb gewoon zo’n over gevoelige huid :74:

X0X0

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.