Ga naar inhoud

Littekens ver boven de borstplooi


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

op 28 april heb ik een borstvergroting gehad. Al gauw zag ik dat de littekens vrij hoog zaten. Bij de eerste controle afspraak na 2 weken zeiden ze tegen mij dat het nog ging zakken. Vier weken later bij de tweede en laatste controle afspraak zei de arts dat alles er prima uit zag en als ik over een jaar niet tevreden zou zijn met de littekens, ik terug mag komen voor een correctie. Nou heb ik hier geen fijn gevoel bij en wil ik ook geen jaar met zulke hoge en ook grote (5cm) littekens gaan rondlopen. Heeft iemand hier ervaring mee en wat zouden jullie doen; een jaar afwachten of nu actie gaan ondernemen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

op 28 april 2018 heb ik een borstvergroting gehad bij praktijk Gabriels door dhr. Hupkens. De littekens zijn te ver boven de borstplooi terecht gekomen. Er is mij een littekencorrectie aangeboden, maar hier moet ik nog een jaar op wachten. Heeft iemand hier ervaring mee? Komen de littekens nog in de plooi terecht? Moet je echt een jaar hierop wachten? Want ik ben echt onzeker geworden door deze littekens.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zitten ze ook niet in de plooi. Las hier op het forum dat ze straks zelfde kleur als je huid krijgen en je het vrijwel niet meer ziet. Las ook dat je beter te hoog dan laag kan hebben ivm bh en bikini. Het is soms lastig de hoogte te bepalen, helemaal als er nog geen (grote) borst van nature was. 

 

Hoop dat je eruit komt.wel mooi dat ze het willen oplossen. Zijn dus verschillende meningen over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid, goh wat erg voor je:24: @Kelly02

 

Dit ziet er echt niet zo mooi uit. Wat raar dat ze echt zon stuk uit de gooi zitten. Zover naar de zijkant ook. Je borsten an sich vind ik wel echt super mooi!

 

Ik kan je hier helaas niet mee verder helpen. Heb hier geen ervaring mee. Maar wil je wel echt een hart onder de riem steken!:33: misschien kan @best_boobie even met je meekijken.

 

Fijn iig dat de fout wel wordt toegegeven en dat je pc je serieus neemt!

 

Heel veel sterkte en succes meis!

 

Liefs noelle xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kelly02:

@Noelle2612 wat lief van je! Jaa ik moet de tijd nu maar even uitzitten en hopelijk kunnen ze er wat aan doen!

Ja precies meid, @Kelly02 geef het even de tijd. Wat @monstrea al zegt, ze zijn nu nog wat rood en als je tijdje verder bent zal t al stukke minder opvallen. Maar snap wel dat je niet helemaal tevreden bent. Sunt van je mooie boobs, want die zijn super goed gelukt! Echt heel mooi kwa vorm!

 

Keep us posted! Heel veel succes meid en in de tussentijd gwn lekker genieten van je nieuwe boobies:57: Je ziet het gelukkig niet in bh of bikini. Komt vast allemaal in orde. Fijn dat ze het bij je kliniek ook zo oppakken. Dat lees je ook wel eens anders kwa nazorg!

 

Liefs noelle xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎6‎-‎2018 om 19:09 zei Kelly02:

@best_boobie zou je hier is naar kunnen kijken en heb je meiden voor bij zien komen die hetzelfde hebben ervaart als wat ik nu heb

Hoi hoi

Oei.. door Hupkens? Heb ik van hem eigenlijk nog nooit gezien dat hij een inschattingsfoutje maakt.. Is er wel het juiste aantal cc geplaatst? Je ziet namelijk wel eens dat er eerst een bepaald aantal cc afgesproken is, en dat er dan gesneden wordt en toch een ander aantal cc geplaatst wordt.. Dan klopt de afstand van tepel tot litteken niet meer, omdat de prothese breder of smaller is.. 

Maar wat willen ze met een littekencorrectie gaan doen dan? Ze kunnen dat niet zomaar weghalen waar het nu zit en dan verplaatsen....

Ik kan niet goed zien of jouw prothesen misschien te ver gezakt zijn, daar zou je foto's van recht opzij voor moeten maken en zo dat je hele borst erop staat. 
Liefst heb ik dat even in pb, als je het niet erg vindt :) Dan wil ik wel verder met je mee kijken :)

 

Wel balen dit.. al moet ik zeggen dat je na een jaar meestal het litteken haast niet meer ziet zitten.. Denk ook dat ze daarom zeggen dat het pas na een jaar gecorrigeerd wordt.. Tot die tijd verandert het litteken namelijk ook nog qua kleur en zo

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.