Ga naar inhoud

Suszie : 25 juni 2018 : Dr. Elthahir


Gast Suszie

Aanbevolen berichten

Hallo dames

 

Ik heb 25 juni me borstvergroting operatie!

Dual plane Cup A krijg 325 Cc !

Zijn er hier meer van Cup A die 325 Cc hebben gekregen? Wat is je uiteindelijke cup maat geworden .. en hoeveel pijn na de Operatie ben heel benieuwd.. Ik kon ook 375 krijgen. Maar de Pc zei dat je dat verschil bijna niet ziet.. en dat het 1 cm scheelt als dat je 325 laat plaatsten.. en als ik dat toch wel wilde moest me operatie datum verzet worden.. en dat wilde ik niet! Vind het prima zo ..! Ik moet ook 1 nachtje blijven. 

En ben erg zenuwachtig! Ik kan een cupmaat grote C kleine D krijgen zei hij .. maar dat is afwachten..dus nu best benieuwd wat andere vrouwen gekregen hebben uiteindelijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Suszie:

Hallo dames

 

Ik heb 25 juni me borstvergroting operatie!

Dual plane Cup A krijg 325 Cc !

Zijn er hier meer van Cup A die 325 Cc hebben gekregen? Wat is je uiteindelijke cup maat geworden .. en hoeveel pijn na de Operatie ben heel benieuwd.. Ik kon ook 375 krijgen. Maar de Pc zei dat je dat verschil bijna niet ziet.. en dat het 1 cm scheelt als dat je 325 laat plaatsten.. en als ik dat toch wel wilde moest me operatie datum verzet worden.. en dat wilde ik niet! Vind het prima zo ..! Ik moet ook 1 nachtje blijven. 

En ben erg zenuwachtig! Ik kan een cupmaat grote C kleine D krijgen zei hij .. maar dat is afwachten..dus nu best benieuwd wat andere vrouwen gekregen hebben uiteindelijk 

@suzie

 

Ik ben met eerste bv van cup a naar mooie volle c cup gegaan.

Heb toen 320 anatomisch volledig achter de spier gehad.

 

In mijn album staan 2 fotos ( helemaal onderaan ) daar zit nog de 320cc in. Neem gerust een kijkje;)

 

Ik ben ongv 167 bij 60 kilo. 

 

Xx noelle

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Suszie:

Ik kan niet goed zien welke foto 320 is @Noelle2612Ik wil heel graag die foto zien.. kan je me helpen welke foto het is ?

He meid,

 

Helemaal onderaan staan nog 2 fotos, eentje waarbij je mn spier ook heel goed ziet. Daar heb ik nog de 320cc.

 

Moet er wel bij zeggen dat ik die 320cc al 17 jaar had. Waarbij ik paar keer ben afgevallen en 1 zwangerschap. Dus ik ben wel een beetje volume destijds verloren van mn eige borstweefsel. 

 

Bij dual plane zitten ze deels onder de spier. Op youtube kun je hier wel filmpjes van vinden. Daar wordt het heel duidelijk uitgelegd.

 

Ik heb mn nieuwe 550cc ook dual plane zitten. Tegenwoordig worden ze bijna allemaal dual plane gezet. Of voor de spier. Volledig onder de spier zie je bijna niet meer.

 

Als ik je nog ergens mee kan helpen roep maar:57:

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dank je meis voor je fijne bericht! Ik ben zo zenuwachtig.. en bang dat ik te kleine boobs krijg.. Ik heb nu echt bijna niks en krijg volleC of kleine D cup .. licht eraan hoe dat gaat vallen bij mij .. Ik ben wel smal van bovenlichaam.. heb jij veel pijn gehad Toen je wakker werd na de Operatie en narcose ? Of was het wel te doen ? @Noelle2612 fijn dat ik met je kan kletsen! Ben je blij met je 2e bv ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Suszie:

Ah dank je meis voor je fijne bericht! Ik ben zo zenuwachtig.. en bang dat ik te kleine boobs krijg.. Ik heb nu echt bijna niks en krijg volleC of kleine D cup .. licht eraan hoe dat gaat vallen bij mij .. Ik ben wel smal van bovenlichaam.. heb jij veel pijn gehad Toen je wakker werd na de Operatie en narcose ? Of was het wel te doen ? @Noelle2612 fijn dat ik met je kan kletsen! Ben je blij met je 2e bv ? 

Daar zijn we hier voor meis!:116:

 

Ik had ook niks van te voren, ben van boven ook redelijk smal. 

 

Met 320 ga je toch altijd wel richting mooie c kleine d cup van bh.

 

Nou ga t niet mooier maken dan het is:D eerst bv echt ff moeten afzien eerste week. Alles is stram en tis net of er n olifant op je borstkas staat. Ik kon zelf niet omhoog kome uit bed of van de bank af. Maaar na n weekje gaat t ineens stukken beter dat zul je wel merken. Goed je medicatie innemen dan is het best te doen! Ja ik vind narcose altijd hemels hihi. Dat valt echt allemaal mee hoor. Je bent nog even wat sneller moe na de narcose maar verder geen hinder van ondervonden.

 

Jaaa heeeel blij mee! Had mn vorige dus al 17 jaar dus t was tijd om ze op te frissen:43: heel blij ook met mn 550cc. Ze gaan nog wat meer natuurlijke hang krijgen dan ogen ze ook wat groter straks. Nu zijn t soms nog van die harde balonnen. Maar ben nog zo kort po. Moet allemaal nog beetje zachter worden.

 

Maar voor nu al meer dan dik tevreden!

 

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noelle2612 ja jou boobs zijn prachtig! Had je direct pijn toen je wakker werd van de Operatie? Of kwam de pijn geleidelijk opzetten ?

Ik krijg een morfine pomp die ik zelf kan bedienen ja mij pc heeft ook gezegd de eerste week hebben vrouwen soms spijt.. omdat de pijn toch tegen valt. Maar ik doe me best En ga er gewoon voor. Jij nog sterkte met je herstel he meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Suszie:

@Noelle2612 ja jou boobs zijn prachtig! Had je direct pijn toen je wakker werd van de Operatie? Of kwam de pijn geleidelijk opzetten ?

Ik krijg een morfine pomp die ik zelf kan bedienen ja mij pc heeft ook gezegd de eerste week hebben vrouwen soms spijt.. omdat de pijn toch tegen valt. Maar ik doe me best En ga er gewoon voor. Jij nog sterkte met je herstel he meid! 

Nou ik voelde me kiplekker. Heb nog heel de dag bezoek thuis gehad. Kwamen allemaal op kraamvisite:152:

 

Volgens mij hebbe ze bij mij ook verdoving in mn pocket gedaan tijdens de operatie. Denk dat ik pas rond 22.00 savonds begon af te knappen. Was om 12.00 uur geopereerd.

Meestal zijn dag 2 en 3 t pittigst. Daarna knap je snel op hoor. Vooral veel rust nemen!

 

Maar ze duwen je zo vol medicijne tijdens je ingreep. Je bent echt nog ff vd wappie. Pijn komt geleidelijk opgezet. Dus goed en tijdig je medicatie innemen. 

 

Je krijgt er iets heel moois voor terug! Hou je daaraan vast. T valt allemaal best mee achteraf.

 

Nu bij mn 2e bv bijna geen last gehad! Maar alles was al opgerekt dat scheelt enorm veel!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super lief dat je dit deelt met me.. het gaat helemaal goed komen .. en jou woorden helpen me enorm.. !!! Ik krijg ook verdoving in me borsten ! Ik ga je op de hoogte houden @Noelle2612! Dikke knuffel meid

 

Ik reageer even iets korter loop in de stad haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.