Ga naar inhoud

Even voorstellen


Kweettnimeer

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben juist nieuw bij deze groep. Ik ben 47 jaar, moeder van 2 grote zonen en Ik al heel mijn leven ontevreden over mijn borsten (ik krijg nog geen A-cup gevuld) Wat maakt dat ik heel onzeker ben,  nooit ga zwemmen en vaak met 'kipfilets' in mijn bh rondloop, wat ik verschrikkelijk vind, zeker als t warm weer is. Ben dikker geweest, nu 15 kg afgevallen in de hoop dat mijn borsten beter bij mijn lichaam zouden passen, maar helaas. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en er over gaan praten met vriendinnen, en eindelijk tegen mijn man gezegd dat ik voor een borstvergroting wil gaan. Dat was een opluchting, maar dan begon de stress. Bij welke dokter zou ik gaan? Kan ik de operatie betalen? Wat als er complicaties zijn? Ik weet t allemaal niet meer. Is er hier iemand die ervaringen heeft met een dokter in Turnhout, en is dat wat betaalbaar? Hopelijk kunnen jullie me helpen. Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom,

ik kan je niet helpen met een doktor in Turnhout maar weet wel hoe jij je voelt, ik had ook een niet gevulde 70A en daarover kan ik je zeggen dat de borstvergroting de beste beslissing was. Ik kan je helaas alleen vertellen dat faceland goed werk levert en de operatie 2250 euro kost bij hun, maar wel hele mooie resultaten levert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei jen1811:

Hoi en welkom,

ik kan je niet helpen met een doktor in Turnhout maar weet wel hoe jij je voelt, ik had ook een niet gevulde 70A en daarover kan ik je zeggen dat de borstvergroting de beste beslissing was. Ik kan je helaas alleen vertellen dat faceland goed werk levert en de operatie 2250 euro kost bij hun, maar wel hele mooie resultaten levert. 

Faceland ken ik niet. Waar is dat? En wat voor prothesen heb jij genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 370 cc monoblock hydrogel gekregen bij dr nio in het park rotterdam. Ik kan echt iedereen aanraden om daar op consult te gaan . Ook de hydrogel bevalt me enorm goed!

Heel veel succes en plezier bij je zoektocht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Kweettnimeer:

Faceland ken ik niet. Waar is dat? En wat voor prothesen heb jij genomen?

Ze zitten overal in NL zou je op de site moeten kijken, maar ze opereren in Mill. Ik heb 355cc motiva full. Ik ben van een 70A naar een volle 70D gegaan. D klinkt misschien heel groot maar het valt best mee. Ik vindt ze nu best mooi passen bij mijn lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2018 om 18:50 zei Kweettnimeer:

Niemand ervaring in de buurt van Turnhout? Of Antwerpen?

@Kweettnimeer als je kiest voor Faceland hebben zo ook een haal en brengservice. Dit kost 150 euro maar wel prettig na je operatie. Je zult alleen de gesprekken vooraf, en de controle achteraf moeten reizen. Als je op hun site kijkt kan je zien wat voor jou het dichtstbij is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2018 om 08:34 zei jen1811:

Ze zitten overal in NL zou je op de site moeten kijken, maar ze opereren in Mill. Ik heb 355cc motiva full. Ik ben van een 70A naar een volle 70D gegaan. D klinkt misschien heel groot maar het valt best mee. Ik vindt ze nu best mooi passen bij mijn lichaam. 

Mag ik vragen hoe lang en zwaar jij bent? Mijn voorsituatie is vergelijkbaar met de jouwe en ik twijfel tussen de 335 en 355! En zou ik eventueel mogen spieken op een foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, zover ben ik nog lang niet. Ben me eerst hier nog maar aan t oriënteren, en moet zeggen dat ik t allemaal toch wat spannend vind. Aan foto's ben ik nog lang niet toe. Ben juist nog maar aan de fase dat ik t eindelijk aan mijn man heb durven zeggen. Maar wil t eigenlijk al van mijn 16 de.  Zo gauw dat ik meer weet en het durf zal ik erns foto nemen. Geeft voorlopig nog veel te veel stress en schaamte. Sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.