Ga naar inhoud

Vrouwke21: 2 mei 2011 : Dr. van Rappard : Catharina ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Tnx iedereen!!

Heb goed geslapen ben alleen een half uurtje voor mijn wekker wakker geworden dus dat gaat nog :D

Hoef me niet op te maken, (daar heb ik meestal toch zeker 3 kwartier voor nodig) dus heb niks te doen :154: en ontbijten mag ook niet dus dan maar ff op de pc

9.15 er zijn dus 8.45 aanrijden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid

Gefeliciteerd met je boobs...

Hoe voel je je??

Ik hoop dat alles goed is gegaan en wens je een heel goed herstel!!

En we houden elkaar op de hoogte he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo daar ben ik weer,

wat een ellende zeg maar ik heb ze !

Ik hoorde iedereen hier over spierpijn maar OF ik heb een lage pijngrens OF het doet bij mij niet normaal pijn, haha ik kan mijn armen niet eens bewegen.

Ik werd om half 11 de ok binnen gereden en om 18.00 mocht ik naar huis (wel moeten overgeven van de narcose) Maar gelukkig daar geen last meer van gehad daarna en tot nu toe ook niet meer :D (moest eigenlijk een nachtje blijven) maar omdat mijn drains goed doorliepen mocht ik naar huis,

de 1e nacht redelijk goed geslapen alleen wat last van mijn rug omdat je steeds hetzelfde ligt en was om 4.00 wakker geworden en tot 5 uur wat liggen doezelen, toen eruit gegaan (vriend) moest me wel omhoog takelen, tot 6 uur beneden gezeten maar kon niet eens de verwarming omhoog draaien of een dekentje op de bank leggen dus weer naar boven gestrompeld en tot 8 uur geslapen, vandaag kreeg ik ontzettende last van mijn rechter drain! zo'n pijn dat ik het niet uit hield en ben naar het ziekenhuis gegaan, uit deze kwam zowat geen vocht meer en mocht er godzijdank uit! Daar heb ik nu geen last meer van gelukkig! Die andere zit er nog in en zal nog wel een paar dagen erin moeten blijven want die blijft lopen.

De dokter kwam na de operatie zeggen dat alles goed gegaan was alleen ik had zo'n sterke borstspier dat ze hem los hebben moeten knippen (is dit normaal ik heb dual plane) ( ik was nogal van de wap af dus heb het half begrepen) maar zoals ik het begrepen heb is er 410cc ingegaan, dual plane rond en moderate high profile, ik heb tape dus ik kan het nog niet goed zien maar ze zien er nu al goed uit naar mijn mening en ze lopen mooi af naar beneden, dat vond ik wel fijn.

Mijn sportbh die ik aan heb 70D zit zooooooo strak dat ik echt een maatje groter moet gaan halen en het liefst in de omvang ook want dit zit echt niet fijn op die drain en litteken.

Als ik me een beetje fatsoenlijk kan bewegen zal ik een album aanmaken met foto's!

Tnx iedereen voor de leuke lieve berichtjes!!

en ps. wat is nou precies MODERATE?? want dat high profile heeft met de projectie te maken maar wat is dan MODERATE??

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zal het van de week nog weleens navragen want ik was nogal wappie en het ging het ene oor in en het andere weer uit :133:

Dus kan goed dat ik het maar half verstaan heb :154:

Ik hoop wel dat de maat zo blijft of misschien wel iets groter, zou dat? Heb nl gelezen dat omdat je spier nog moet uitrekken ze nog wat groter worden?

Hoe is dat bij jou?

Ik zal morgen wel vragen aan mn vriend vragen als hij foto's wilt maken (is wel met tape dan) en dan zet ik ze wel in een album. Mijn tepels staan wel strak zeg! hahaha jeetje zo lijken ze kei groot :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.