Ga naar inhoud

Vrouwke21: 2 mei 2011 : Dr. van Rappard : Catharina ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, ik ben nieuw hier en ben eens rond gaan kijken naar meiden die ongeveer dezelfde lichaamsbouw hebben als mij,

maar kan helaas niet veel vinden :blush:

Ik ben zelf 1.60 en weeg 46 kg.

Heb altijd een B cupje gehad, maar toen ik aan de pil ging werd dit een D cup,

ik was helemaal blij! Maar na 2 jaar verdwenen ze als sneeuw voor de zon :mellow:

Ik heb 2 jaar geleden mijn 1e consult gehad en heb verteld dat ik het graag weer zo wilde hebben, grote C kleine D en de pc zei dat ik op 280 cc zou uitkomen, en voor de spier want ik heb genoeg weefsel zei hij.

Ik heb hierna erg getwijfeld omdat mij dit erg weinig lijkt, meiden in mijn omgeving zitten allemaal rond 350 cc en zien er niet groot uit voor mijn idee.

Dus ik ben erg bang dat ik spijt ga krijgen met "maar" 280 cc, toch kan ik er niet echt een beeld van krijgen want bij heel veel foto's die ik gezien heb ziet het er weer anders uit, bij de een weer groot en de ander klein..

Mijn vraag is dus of er meerdere zijn die dezelfde lichaamsbouw hebben als mij en hoeveel cc jullie hebben?

Ik heb 16-2 mijn 2e consult (eigenlijk weer de 1e na 2 jaar) en ik wil echt weer op een D cup uitkomen... :rolleyes:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vrouwke,

Welkom! :D

Ik ben 1,58 m en 50 kg nu, en had een A/AA cup van mezelf, nu heb ik met 200cc erbij dus een 70C. Als je heel smal bent van omvang, waarschijnlijk ben jij nog smaller dan mij aangezien je iets groter bent en minder weegt en ook al meer borst hebt van jezelf, heb je gewoon minder cc nodig dan iemand die een bredere omvang heeft. Dus als jij al een B-cup hebt van jezelf, ben ik zeker dat je met die 280cc zeker 2 cupmaten omhoog zult gaan hoor. Volgens mij heb jij daar minstens een D-cup mee!

Zou gewoon vertrouwen op je pc, die weet ook uit ervaring wat je nodig hebt voor jouw wens en je kunt toch niet echt met anderen vergelijken aangezien het bij iedereen anders uitvalt.

Veel succes met je beslissing en veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me bij eefje aan :D

Zo te horen heb je al wat weefsel van jezelf en ben je best smal, heb dus ook minder cc nodig!

Ik ben in totaal met 325 zelfs 4 cupmaten omhoog gegaan! 70/75 aa/a naar 70/75 E

Dus met die 280 ga jij zeker een D halen ;)

Bij iedereen valt het anders uit!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx voor jullie reacties :1:

Ik ga het er over hebben en dan zien we wel verder

Ook lees ik over high low en medium profile en daar heeft hij het niet over gehad toen!

Ik lees dat ze vooral high profile toepassen bij smallere vrouwen, en mocht ik dit nou even niet mooi vinden :74:

Tenminste ik ben bang dat ik een bolling boven krijg met een high profile en dat wil ik absoluut niet.

Maar met Low profile worden ze dan heel breed?? Staan ze dan meer uit elkaar of hoe moet ik dat zien?

Ik vind het niet erg als ze een beetje "hangen" om het maar zo te zeggen want als ik een push up effect wil dan doe ik wel zo'n bh aan. Vind het jammer als ze al zo staan als je nog geen bh aan hebt.

Hmmmm wat is dit moeilijk zeg!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou op je pc vertrouwen meis!

als jij duidelijk hebt aangegeven dat je weer naar die D wilt komt het echt wel goed..

je bent natuurlijk heel smal dus dsat scheelt ook weer!!

voor de spier is zeker mooi...

succes met je verder keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij vrouwen met een smalle omvang wordt idd hoog profiel gebruikt , ikzelf heb een laag profiel maar mijn omvang is 76cm . Het is niet zo dat je borsten verder uit elkaar hangen maar wel wat meer naar de zijkant toe .

Misschien kan je opteren voor de plaatsing 'dual plane' .

Dan wordt de bovenkant van de prothese onder je borstspier geplaatst en de onderkant op je spier waardoor je een druppelvorm verkrijgt zodat je minder bolling hebt bovenaan .

Wat die cc's betreft kan ik me enkel aansluiten bij de anderen : wordt ongetwijfeld een D :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vrouwke,

Ik heb inderdaad Extra High Profile zelfs, en helemaal geen bolling boven hoor, ziet er echt heel natuurlijk uit en op het zicht zie je niet dat ze nep zijn, alleen zien ze er wel geweldig goed uit voor iemand van mijn leeftijd hahaha, das het enige waar je het aan ziet, maar dat ziet bijna niemand, zelfs in bikini helemaal 'natuurlijk'! Als je graag eens m'n foto's wilt zien, geef je maar een gilletje!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je opteren voor de plaatsing 'dual plane' .

Dan wordt de bovenkant van de prothese onder je borstspier geplaatst en de onderkant op je spier waardoor je een druppelvorm verkrijgt zodat je minder bolling hebt bovenaan .

Ja dat zal ik eens navragen over dat dual plane..

Ik zit ook ineens te twijfelen over ronde en anatomische, alleen door die bolling dus,

ik zie veel foto's van meiden met ronde protheses die er ook mooi uit zien net als een druppelvorm of in ieder geval geleidelijk aflopen.

Maar ik ben bang voor dat high profile dat ik zo'n bolling krijg dat ze zowat tegen mijn sleutelbeen aan zitten en dat wil ik niet, low profile dan staan ze dus verder uit elkaar en dat wil ik ook weer niet, dus toch misschien medium profile :124:

JEETJE wat erg dat ik ineens weer overal aan ga twijfelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen kent die twijfel hoor dus dat komt hier niet 'raar' over :rolleyes:

Op je 2de consult zal er wel één en ander duidelijk worden . Wanneer men jou iets aan- of afraad vraag dan steeds om uitleg . Je hebt hier al veel gelezen dus je zal nu echt wel weten waarover je chirurg het heeft .

Spreek je twijfel over die 'bolling' uit en dat kom allemaal in orde . Je zal tenslotte op 't einde van de rit op de chirurg moeten vertrouwen want het valt voor iedereen anders uit en zij kunnen dat 't beste inschatten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik ga morgen terug op consult voor alles vast te leggen.

De eerste keer wist ik totaal niet aan wat ik mij mocht verwachten.

Nu weet ik dat ik enkel nog de CC moet bespreken

Ik heb nu 75b hij ging met 240cc naar een dikke C kleine D dus ik denk dat je met 280cc wel op een mooie D uitkomt.

Heb over mijn aantal CC getwijfeld en ik denk dat ik ook iets groter ga nemen,gelijk u bv 280 ofzo.

Morgen even voor de spiegel proberen.Ik vind de CC kiezen ook niet zo gemakkelijk,tis allemaal nieuw.

Ik vertrouw op de chirurg.Ik vertel wat ik graag zou willen enz en die man zei al direct ja dit kan en zo en zo.

Die heeft al vele vormen en maten gezien dus :-) zal het wel goed komen.

Alleen denk ik dat ik ga zenuwachtig ga zijn dag van operatie,dan zal twijfel wel toeslaan,is wel logisch.

xxx Brunetje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben smal, maar wel een stuk langer, 175. Vandaar dat ik en Dr Bos van ,mening waren dat ik de 305 ook wel kon hebben, anders had ik geloof ik 270 gehad.

Die 280 geeft jou echt wel een 70D hoor.

Ik kwam van 70B/C op een volle 70E met 305 cc.

Je hebt m'n ww, ik zou zeggen kijk eens..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen even voor de spiegel proberen.Ik vind de CC kiezen ook niet zo gemakkelijk,tis allemaal nieuw.

Doe je dat met zakjes vullen met water?

Want dat heb ik namelijk gedaan met 300cc en ik moet zeggen wat valt me dat tegen :mellow:

Ik ben nogal wat gewend met mijn Dubbele vulling bh (met zo'n bh heb ik onderhand al een kleine d cup dus met normale bh en 300cc waterzakjes in mijn bh lijkt het eigenlijk niet veel!

Ik heb die dubbele vulling bh gepast MET kipfiletjes er nog in en dat wil ik, het is best groot maar ik ben niet anders gewend meer en voorheen had ik ook zoiets, dus ik ben echt bang dat die 280 niks voorsteld en ik nog meer heb met die bh van mij :(

Die had ik overigens niet aan op dat 1e consult maar gewoon een bh met niks geen vulling zeg maar..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo iedereen!

Vanavond was mijn consult, en ik ben erg tevreden!

Ik heb verteld dat ik op een goede D cup uit wil komen, heb foto's meegenomen en laten zien.

Ik hoopte zo erg dat het voor de spier kon en het ging makkelijk zei hij dus dat was wel een opluchting,

ik heb verteld dat ik niet van een hele erge bolling hou bovenaan maar dat het wel mooi moet overlopen,

hij gaat tijdens de operatie kijken wat het mooiste is, iig zei hij full projectie of extra full projectie, en 420cc, toen schrok ik nogal want het klinkt zo groot, ik ben 1.60 46 kg en heb een b cupje nog van mezelf over, dus toen zei hij dan 385 of 375 maar dat zou hij kijken.

Nu twijfel ik dus wel weer aan de cc's omdat het toch rond de 40 cc minder is en hoeveel zou dat schelen? Kan ik dan toch niet beter die 420 nemen? Maar omdat ik zo smal (omvang 65-70) ben zal het er bij mij natuurlijk veel groter uit zien als iemand met omvang 80? Of heb ik dat nou?

Er wordt trouwens met Natrelle protheses gewerkt daar.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

fijne dokter he ,hij is heel kundig komt helemaal goed

ik heb er bijna geen last van ,en ik heb nog wel achter de spier en nog eens de lipo erbij

hun werken ook met pijnvloeistof tijdens de behandeling ,had ik vammorgen nog aan hem gevraagt

krijg ik nog meer pijn ,ha ha ,had het zo erg verwacht.

natrelle was eerst meghan

heb je al een datum

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vrouwke,

Fijn dat je zo'n goed consult hebt gehad! Schrik ook wel een beetje van de cc's die je kreeg aangeraden, bovenop jouw eigen b-cup, zul je volgens mij met jouw smalle omvang wel op een F/G-cup mee uitkomen. Maar goed, je houd van groot kan ik uit je berichtjes opmaken, dus dan zul je daar vast wel blij mee zijn.

Heb je ook al een datum kunnen prikken?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ja klopt van die protheses ja dat dat nu anders heet. :D

Ja maar toch zal het er niet zo uit zien denk ik als een ECHTE F of G cup want 'neppe' borsten vind ik er toch altijd kleiner uit zien, als ik foto's zie van meiden die een cup D dragen dan ziet het er voor mijn gevoel uit als een C cupje.

Even nog een vraagje, heb gister een zakje met rijst gevuld met 420cc zal dit ook echt zo overeen komen? want dat vind ik eigenlijk echt mee vallen.

Ik heb foto's laten zien van Brooke Burke zie hieronder:

http://www.ezthemes.com/previews/b/brookeb800.jpg

Zouden jullie denken dat ik dit zou krijgen met deze cc's of toch misschien wel groter, dat zou niet de bedoeling zijn in ieder geval. :blink:

Datum krijg ik as. Maandag of Dinsdag, maar wel in April ! Joehoeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Ik heb foto's laten zien van Brooke Burke zie hieronder:

http://www.ezthemes..../brookeb800.jpg

Zouden jullie denken dat ik dit zou krijgen met deze cc's of toch misschien wel groter, dat zou niet de bedoeling zijn in ieder geval. :blink:

Datum krijg ik as. Maandag of Dinsdag, maar wel in April ! Joehoeee

Dat is echt heel moeilijk voor ons om dat in te schatten, wij hebben je ook nog nooit gezien en zijn ook allemaal leken hé, maar als je dit aan je pc hebt laten zien dan zul je daar vast wel mee in de buurt komen met de cc's die hij voorsteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meid,

Ik kom ff langs om je alvast voor morgen heel veel succes te wensen!!

Hopelijk lukt het je om een goede afleiding te zoeken voor de zenuwen. Vanavond nog ff lekker buik slapen en dan morgen genieten van je nieuwe borsten.

Heel veel succes en het komt allemaal goed!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.