Ga naar inhoud

Mirellaamber : 15 juni 2018 : Dr. Hupkens : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Op 10-7-2018 om 19:59 zei Rosanna123:

@Mirellaamber Hoe gaat het nu met je? Ik las dat je een paar dagen terug weer onder het mes moest. Wat ontzettend balen zeg. Ik ga over niet al te lange tijd ook wisselen en een ontsteking is steeds mijn grote schrik. Toen ik dit van jou las, leefde ik daarom gelijk met je mee. Ik hoop dat je prothese mag blijven zitten en dat je snel weer opknapt! :71:

Rosanna123 wat lief van je, dank je wel. Nou het is altijd 50/50 kans dat de ontsteking weggaat terwijl de prothese er nog in zit. Doordat er lichaamsvreemd materiaal op de plek vd ontsteking zit, kan je lichaam de bacterie moeilijk opruimen doordat er niet overal doorbloeding is. Ik ging op 11 juli weer onder het mes en mijn borst is gespoeld en ik kreeg een nieuwe prothese. Ik kreeg flink veel antibiotica en vanaf toen was het bekijken of de ontsteking weg was en bleef. Ik was steeds heel onzeker en bang en hield alvast rekening met het ergste. Ik werk bij een huisarts en hij heeft de drain na een paar dagen verwijderd. Ik zou eigenlijk een week antibiotica moeten slikken maar heb voor mezelf nog een week extra uitgeschreven. Ik durfde niet te stoppen. Lamgzaam leek mijn borst zachter te worden en ik kreeg geen koorts meer. Nu sinds een week heb ik goede hoop dat het is gelukt! Ik heb mijn borsten nog en voel me goed! Ik hoop dat het zo blijft! Jij ook veel succes en plezier met jouw borsten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2018 om 07:35 zei Dhc158:

@Mirellaamber

 

hoi meid

 

hoe gaat het nu met je?

ik las je verhaal en heb exact hetzelfde !

mijn hechtingen zijn op een zondag eruit gegaan, dag erna ging een wondje een stukje open

kreeg koorts en tiet is dikker en onmenselijk veel pijn!

echo gehad maar niks geks op te zien

zit nu de 3e dag aan anti biotica ... koorts is afgenomen maar de pijn is nog ondraaglijk !!!

onderdruk het met morfine Maar ben wel heel bang

Ojee!! Wat erg! Ben je bij de kliniek geweest waar je prothesen zijn geplaatst? Jij hebt dus hetzelfde als ik.

Nou het is altijd 50/50 kans dat de ontsteking weggaat terwijl de prothese er nog in zit. Doordat er lichaamsvreemd materiaal op de plek vd ontsteking zit, kan je lichaam de bacterie moeilijk opruimen doordat er niet overal doorbloeding is. Ik ging op 11 juli weer onder het mes en mijn borst is gespoeld en ik kreeg een nieuwe prothese. Ik kreeg flink veel antibiotica en vanaf toen was het bekijken of de ontsteking weg was en bleef. Ik was steeds heel onzeker en bang en hield alvast rekening met het ergste. Ik werk bij een huisarts en hij heeft de drain na een paar dagen verwijderd. Ik zou eigenlijk een week antibiotica moeten slikken maar heb voor mezelf nog een week extra uitgeschreven. Ik durfde niet te stoppen. Lamgzaam leek mijn borst zachter te worden en ik kreeg geen koorts meer. Nu sinds een week heb ik goede hoop dat het is gelukt! Ik heb mijn borsten nog en voel me goed! Ik hoop dat het zo blijft!

Hoe gaat het nu met jou? Heb jij voor 1 week antibiotica? Word je borst al kleiner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2018 om 08:40 zei Del93:

Ik heb ook echt sinds de hechting er uit is last van 1 litteken. Mn borst wel iets gevoelig maar niet extreem. Alleen dat litteken regelmatig een “scheurend” “trekkend” “snijdend” gevoel... 

En hoe is het nu met je? Gaat t al beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mirellaamber:

Ojee!! Wat erg! Ben je bij de kliniek geweest waar je prothesen zijn geplaatst? Jij hebt dus hetzelfde als ik.

Nou het is altijd 50/50 kans dat de ontsteking weggaat terwijl de prothese er nog in zit. Doordat er lichaamsvreemd materiaal op de plek vd ontsteking zit, kan je lichaam de bacterie moeilijk opruimen doordat er niet overal doorbloeding is. Ik ging op 11 juli weer onder het mes en mijn borst is gespoeld en ik kreeg een nieuwe prothese. Ik kreeg flink veel antibiotica en vanaf toen was het bekijken of de ontsteking weg was en bleef. Ik was steeds heel onzeker en bang en hield alvast rekening met het ergste. Ik werk bij een huisarts en hij heeft de drain na een paar dagen verwijderd. Ik zou eigenlijk een week antibiotica moeten slikken maar heb voor mezelf nog een week extra uitgeschreven. Ik durfde niet te stoppen. Lamgzaam leek mijn borst zachter te worden en ik kreeg geen koorts meer. Nu sinds een week heb ik goede hoop dat het is gelukt! Ik heb mijn borsten nog en voel me goed! Ik hoop dat het zo blijft!

Hoe gaat het nu met jou? Heb jij voor 1 week antibiotica? Word je borst al kleiner?

Ja ik ben terug geweest maar Mn borst is niet rood dus de chirurg zegt alleen maar dingen als “het kan niet meer pijn doen” “er is niks”

inmiddels met een 2e antibiotica kuur bezig en vrijdag start ik met 3e

vanohctend leek het iets anders te zijn maar wel gepaard met veel pijn nog

blijf t onderdrukken met pijnstilling en hopelijk word t minder

Bloed afgenomen en morgen uitslag van Mn ontsteking waardes dus ben benieuwd !

 

maar jeetje toch opnieuw onder het mes geweest!

maar jou borst was ook niet rood dus waardoor besloot je chirurg hem toch te vervangen? En welke antibiotica slik jij?

 

fijn dat het nu wat beter gaat! En doorzetten he :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Dhc158:

Ja ik ben terug geweest maar Mn borst is niet rood dus de chirurg zegt alleen maar dingen als “het kan niet meer pijn doen” “er is niks”

inmiddels met een 2e antibiotica kuur bezig en vrijdag start ik met 3e

vanohctend leek het iets anders te zijn maar wel gepaard met veel pijn nog

blijf t onderdrukken met pijnstilling en hopelijk word t minder

Bloed afgenomen en morgen uitslag van Mn ontsteking waardes dus ben benieuwd !

 

maar jeetje toch opnieuw onder het mes geweest!

maar jou borst was ook niet rood dus waardoor besloot je chirurg hem toch te vervangen? En welke antibiotica slik jij?

 

fijn dat het nu wat beter gaat! En doorzetten he :-))

Nee mijn borst was niet rood. Wel pijnlijk maar niet enorm pijnlijk..Mijn borst is gespoeld zonder die prothese en omdat hij er dan uit is geweest, moet er wel een nieuwe in. Mijn borst was gewoon bijna 2x zo groot als de ander. Ik heb augmentin geslikt voor 15 dgn. Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-8-2018 om 06:16 zei Mirellaamber:

Nee mijn borst was niet rood. Wel pijnlijk maar niet enorm pijnlijk..Mijn borst is gespoeld zonder die prothese en omdat hij er dan uit is geweest, moet er wel een nieuwe in. Mijn borst was gewoon bijna 2x zo groot als de ander. Ik heb augmentin geslikt voor 15 dgn. Jij?

 

Sorry dacht dat ik al had geantwoord Grrrr

 

oh meen je, hoezo koos je voor 15 dagen?

ik heb dus hetzelfde als jij omschrijft

een apart gevoel

tedelijk pijnlijk, het was wel echt extreem hoor

word nu elke dag minder

ik heb dezelfde anti biotica als jij

ik kreeg voor een week en nu 4 dagen verlengd

mn borst is nog wel heel dik (lijkt vocht) maar de pijn neemt af dus maak me alleen zorgen om die dikte

is dat bij jou afgenomen ?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2018 om 23:30 zei Dhc158:

 

Sorry dacht dat ik al had geantwoord Grrrr

 

oh meen je, hoezo koos je voor 15 dagen?

ik heb dus hetzelfde als jij omschrijft

een apart gevoel

tedelijk pijnlijk, het was wel echt extreem hoor

word nu elke dag minder

ik heb dezelfde anti biotica als jij

ik kreeg voor een week en nu 4 dagen verlengd

mn borst is nog wel heel dik (lijkt vocht) maar de pijn neemt af dus maak me alleen zorgen om die dikte

is dat bij jou afgenomen ?

Xx

Het duurde wel even voordat die zwelling afnam. Ik denk dat het ongeveer 11 dagen duurde voordat ik een omslagpunt merkte. Dat ie zachter werd.. Ik heb zelf gewoon expres lang augmentin geslikt omdat ik bang was dat er miss nog een bacterie zat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Mirellaamber:

Het duurde wel even voordat die zwelling afnam. Ik denk dat het ongeveer 11 dagen duurde voordat ik een omslagpunt merkte. Dat ie zachter werd.. Ik heb zelf gewoon expres lang augmentin geslikt omdat ik bang was dat er miss nog een bacterie zat..

Het lichaam heeft ook gewoon tijd nodig om het vocht af te kunnen voerem. Beweging zorgt ook voor de aanmaak van meer vocht en vocht vinden bacterieen heel fijn. Dus probeer echt rust te nemen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mirellaamber

 

fijn dat het nu bij jou goed heeft doorgezet!

hoelang ben je inmiddels po?

 

helaas heeft het bij mij niet gewerkt en moet ik morgen voor spoed operatie

afhankelijk wat de chirurg aantreft gaat er een schone in en anders moet ik maanden zonder 

 

waarom is bij jou besloten de prothese er terug in te plaatsen en niet eruit te laten?

je hoort vaak dat hij dan toch voor paar maanden eruit moet? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Dhc158:

@Mirellaamber

 

fijn dat het nu bij jou goed heeft doorgezet!

hoelang ben je inmiddels po?

 

helaas heeft het bij mij niet gewerkt en moet ik morgen voor spoed operatie

afhankelijk wat de chirurg aantreft gaat er een schone in en anders moet ik maanden zonder 

 

waarom is bij jou besloten de prothese er terug in te plaatsen en niet eruit te laten?

je hoort vaak dat hij dan toch voor paar maanden eruit moet? 

 

Xxx

Ahh wat balen zeg. Ik weet wat je doormaakt. Het is zo ontzettend klote. Die onzekerheid. Wat gaat er gebeuren.. Ik ben 15 juni geopereerd en daarna is er dus links opnieuw geopereerd op 11 juli. Mij werd ook in eerste instantie gezegd (door een andere plast chi die op zondag in de kliniek was) dat ze zouden gaan kijken wat ze aan zouden treffen om vervolgens te bepalen of de prothese er dan uit zou moeten blijven voor een half jaar of dat er een nieuwe in mocht. Maar mijn eigen plastische chirurg (die me de eerste x ook had geopereerd) zei meteen dat hij eerst wilde spoelen en een nieuwe terugplaatsen. En dan afwachten of de infectie onder controle zou komen. Hij wilde zelfs nog een tweede x spoelen als het de eerste x niet zou lukken. Bij welke kliniek zit je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn dat ze het toch gingen proberen dan bij jou

heb je toen drains gekregen?

 

ik ben zo bang....

om 11 ga ik onder narcose en vind het zo een rot idee dat ik niet weet hoe of wat

ik word wakker met 1 borst of met 2

met 1 zou ik ook diep ongelukkig zijn de komende maanden maar wat moet dat moet

ik ben nu 6 weken po waarvan 5,5 week heel veel pijn

ben er ook wel klaar mee maar hoop dat hij gered kan worden

 

via Diana gabriels bij Janssen kliniek....

 

 

word vervolgd .............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 21:18 zei Mirellaamber:

Rosanna123 wat lief van je, dank je wel. Nou het is altijd 50/50 kans dat de ontsteking weggaat terwijl de prothese er nog in zit. Doordat er lichaamsvreemd materiaal op de plek vd ontsteking zit, kan je lichaam de bacterie moeilijk opruimen doordat er niet overal doorbloeding is. Ik ging op 11 juli weer onder het mes en mijn borst is gespoeld en ik kreeg een nieuwe prothese. Ik kreeg flink veel antibiotica en vanaf toen was het bekijken of de ontsteking weg was en bleef. Ik was steeds heel onzeker en bang en hield alvast rekening met het ergste. Ik werk bij een huisarts en hij heeft de drain na een paar dagen verwijderd. Ik zou eigenlijk een week antibiotica moeten slikken maar heb voor mezelf nog een week extra uitgeschreven. Ik durfde niet te stoppen. Lamgzaam leek mijn borst zachter te worden en ik kreeg geen koorts meer. Nu sinds een week heb ik goede hoop dat het is gelukt! Ik heb mijn borsten nog en voel me goed! Ik hoop dat het zo blijft! Jij ook veel succes en plezier met jouw borsten! X

Wat fijn dat het goed is gekomen! Ik kan me voorstellen dat het een grote opluchting voor je is. Ook goed om te horen dat het dus niet altijd zo is dat de prothese verwijderd moet worden bij een ontsteking. Nu nog even herstellen en straks lekker genieten van je borsten :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2018 om 10:41 zei Rosanna123:

Wat fijn dat het goed is gekomen! Ik kan me voorstellen dat het een grote opluchting voor je is. Ook goed om te horen dat het dus niet altijd zo is dat de prothese verwijderd moet worden bij een ontsteking. Nu nog even herstellen en straks lekker genieten van je borsten :116:

Rosanna 123 Ja ik ben nu 4 weken po (na de laatste operatie) en mijn borst is weer helemaal zacht en van mij!! Ze zij  precies gelijk. Ik ben ontzettend blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Mirella wat zijn ze mooi geworden! Herken me in jouw verhaal ook al 11 jaar implantaten en ruim n jaar borstvoeding gegeven. Ze zijn natuurlijker geworden maar hangen ook nu.. slappe mama tietjes noemt mijn man ze niet leuk...

Nu zwanger van de tweede en daarna wil ik ze ook laten vervangen zonder lift , ik ben echt jaloers op de jouwe haha.  Mag ik vragen wat een rp voor de nieuwe set ongeveer is bij dr Hupkens? Kan er op zijn site (berg en dal) niets over vinden.. 

Liefs x Mariska 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2018 om 12:09 zei MammaMaris:

He Mirella wat zijn ze mooi geworden! Herken me in jouw verhaal ook al 11 jaar implantaten en ruim n jaar borstvoeding gegeven. Ze zijn natuurlijker geworden maar hangen ook nu.. slappe mama tietjes noemt mijn man ze niet leuk...

Nu zwanger van de tweede en daarna wil ik ze ook laten vervangen zonder lift , ik ben echt jaloers op de jouwe haha.  Mag ik vragen wat een rp voor de nieuwe set ongeveer is bij dr Hupkens? Kan er op zijn site (berg en dal) niets over vinden.. 

Liefs x Mariska 

Hoi Mariska, mijn profielfoto is nog vóór de 2e OK hè? Of heb je ook al ergens een foto gezien van erna? Ja ik ook 2 zwangerschappen en borstvoeding en daardoor toch wat slapper geworden. Van 220 naar 460 gegaan. Echt heel blij mee! Ik heb 4200 betaald. Ik heb wat duurdere prothesen (Nagor) want die worden gebruikt bij een wissel bij Diana Gabriels. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2018 om 22:14 zei MammaMaris:

Hoi ok dank voor de snelle reactie! Mmmm via Diana Gabriels,  oeh daar lees ik niet altijd positieve reacties over. Ik zag ze in n post van jouzelf in deze discussie / gesprek?

Mooi stevig en rond super mooi

Had je ronde implantaten, nu laten plaatsen?

Grts Mariska 

 

MammaMaris Hoi Mariska, oja? Lees je niet altijd positieve berichten over Diana Gabriels? Maar miss scheelt het dat ik het bij dr Hupkens heb laten doen. Hij is echt een perfectionist en ik ben heel tevreden met hem en mijn borsten! Ja ronde implantaten. Ze zaten al 20 jaar voor mijn spier dus nu ook weer. Ik heb wel 3 weken p.o. een complicatie gehad. Bij het verwijderen vd hechting is er een bacterie bij gekomen en ongeveer 2 dgn na het verwijderen vd knoopjes vd hechtingen had ik ineens 1 veel grotere borst dan de ander. Pijn en later koorts. Echt vreselijk. 22 juli opnieuw OK. Borst gespoeld en nieuwe prothese en antibiotica voor 2 weken. Nu gelukkig volledig hersteld. Ik adviseer echt na het verwijderen vd knoopjes meteen een eilandpleister met betadinezalf te plakken op de plek waar de knoopjes zaten. Voor 2 dagen. Ik hoor namelijk vaker dat het na het verwijderen vd knoopjes mis gaat. De knoopjes worden namelijk omhoog getrokken om ze vervolgens af te knippen. Vaak is er toch even een gaatje waar bacterien in kunnen gaan. Nu ben ik weer superblij met mijn borsten! Ik heb uiteindelijk mazzel gehad! Dat de prothese er niet voor een half jaar uit moest. Wat vaak gebeurt bij een ontsteking.. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.