Ga naar inhoud

Mirellaamber : 15 juni 2018 : Dr. Hupkens : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Mirella en inmiddels 38 jaar. 20 jaar geleden als jong meisje vrij impulsief een borstvergroting laten doen. Ik was nog zo jong dus niet veel ruimte en daarom zit er 220 cc in. Het is nu de hoogste tijd om ze te vervangen. En dus afscheid van ze te nemen snik. Ik weet niet beter dan dat ze bij me horen en van mij zijn. Inmiddels 2 kinderen en dus zwangerschappen en borstvoedingen verder en dus wat meer ruimte.. Ze zijn nog steeds heel mooi vind ik. Ze hangen iets meer maar ziet er natuurlijk uit. Over 1 maand ga ik onder het mes en ik twijfel nog wat over het aantal cc. Ze moeten groter zodat ze ook wat meer gelift worden. Maar ik wil ze wel wat meer 'hangend'  houden. Ik denk dat er 520cc in gaat. Of 480..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Complimenten voor je borsten! Die hebben zich knap gehouden na 2 zwangerschappen! Als je zo tevreden bent, waarom houd je dan niet gewoon iets groter dan 220 cc zodat je wel je lift krijgt en opvulling huid, maar niet een enorm verschil in formaat? Bijv. 300 cc. Of wil je nu graag groter? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi SandraHu! Toen ik bij de arts kwam op gesprek, had hij het meteen over huid weghalen zodat er een lift zou komen. Ik schrok en zei meteen dat ik dat niet wil omdat ik het juist mooi vind als ze wat hangen. Hij gaf aan dat alle vrouwen dat juist Niet willen en dat hij er daarom over begon. Hij zei wel dat er wel een grotere prothese in moet omdat ze in de komende jaren wel meer gaan hangen en door een grotere prothese ze weer wat gaan liften. Ik denk dat ik er met 300 niet echt kom. Dan zou ik voor 350 of 400 kunnen gaan. Dat was eerst de bedoeling...alleen later ben ik weer gaan twijfelen. Want dit is de laatste x in mn leven dat ik dit doe.. dan liever maar wat groter.  Ik ga het niet nog een x doen. Ik denk dat ik uiteindelijk voor 450 ga... groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Op 15 juni een borstvergroting ondergaan bij dr Hupkens. Half 10 aanwezig en half 1 de deur weer uit.. Nu 4,5 dag later en ik merk dat wanneer ik teveel doe, echt licht in mn hoofd wordt en meer pijn voel. Het is nog wel heel onwennig; die grotere borsten. Er zit 460 cc in van het merk Nagor. Ze voelen nu nog heel zacht. Ik wilde ook niet te groot. Met douchen wanneer ik mn bh even uitdoe, hou ik ze nog vast omdat het zo eng voelt.. Maar ik ben er heel blij mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Probeer vooral de eerste weken niet teveel te doen.

En de nieuwe grootte daar ben je zo aan gewend. 

Ik heb zelf 28 mei een wissel gehad van 325 cc naar 475 cc.

Erg benieuwd naar het resultaat, heb je toevallig een album?

Heel veel suc6 met je herstel nog. 

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Manueeltje, thanks! Ik zal even wat fotos erop zetten! Ik vind ze nu eigenlijk nog geen eens zo groot. Je ziet ook niet echt dat ze niet natuurlijk van mezelf zijn. Maar ik vind ze wel mooi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Saskiabloem

Wat zijn ze mooi! 

Die dokter Hupkens kan er wat van he. 

Ben ook  blije eigenaresse van een setje Hupkens boobies. 

Maar allerbelangrijkste....Hoe vind jij de dames?

X Saskia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja die dokter kan het wel! Nou hij wilde eerst een borstlift doen omdat hij gewend was aan dames die echt geen hangborsten willen. Ook niet een klein beetje. Nou de mijne hangen dus nog een beetje omdat ik dus echt geen borstlift wilde. Ik hoop dat ze het nog een tijd volhouden op deze hoogte want op deze manier vind ik ze echt mooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mirellaamber:

Manueeltje, thanks! Ik zal even wat fotos erop zetten! Ik vind ze nu eigenlijk nog geen eens zo groot. Je ziet ook niet echt dat ze niet natuurlijk van mezelf zijn. Maar ik vind ze wel mooi

Ze zijn echt prachtig!

En ogen nu al heel natuurlijk. 

Geniet ervan en een goed herstel gewenst.

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3 weken p.o. en sinds gister ineens 1 veel grotere pijnlijke hardere borst. Het lijkt te zijn ontstaan nadat de hechtingen zijn verwijderd. Toen deed het litteken eerst 2 dagen veel meer pijn aan die borst. Later ineens de hele borst. Hij is niet rood. Miss toch een ontsteking en door ontstekingsvocht opgezet? Herkent iemand zoiets?? Ik ben er heel verdrietig van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik snap dat je er van schrikt! Ik heb het zelf niet gehad (ben 9 dagen PO) en ben geen expert, maar misschien kun je je temperatuur even meten? Koorts is wel een duidelijk symptoom van ontsteking namelijk en zodra je dat niet hebt en je borst niet warm en rood is zit je volgens mij wel goed!

 

de genezing gaat van binnen ook gewoon nog door he, en je borst moet misschien ook ff bijkomen van het verwijderen van de hechtingen! 

 

Houdt het ff in de gaten en bel morgen even met de kliniek. 

 

Wat een pain in the ass al die angst en onzekerheid he? Ik ken het hoor, ben ook zoooo bang voor ontsteking. Maar hoort er bij en komt vast goed meis! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mirellaamber Hoe gaat het nu met je? Ik las dat je een paar dagen terug weer onder het mes moest. Wat ontzettend balen zeg. Ik ga over niet al te lange tijd ook wisselen en een ontsteking is steeds mijn grote schrik. Toen ik dit van jou las, leefde ik daarom gelijk met je mee. Ik hoop dat je prothese mag blijven zitten en dat je snel weer opknapt! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Mirellaamber

 

hoi meid

 

hoe gaat het nu met je?

ik las je verhaal en heb exact hetzelfde !

mijn hechtingen zijn op een zondag eruit gegaan, dag erna ging een wondje een stukje open

kreeg koorts en tiet is dikker en onmenselijk veel pijn!

echo gehad maar niks geks op te zien

zit nu de 3e dag aan anti biotica ... koorts is afgenomen maar de pijn is nog ondraaglijk !!!

onderdruk het met morfine Maar ben wel heel bang

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Del93:

Ik heb ook echt sinds de hechting er uit is last van 1 litteken. Mn borst wel iets gevoelig maar niet extreem. Alleen dat litteken regelmatig een “scheurend” “trekkend” “snijdend” gevoel... 

Ik vind dit ook vreemd de een krijgt hechtingen die eruit gehaald moeten worden en de ander krijgt smelthechtingen... zoals ik...wat zou t verschil zijn dat jullie normale hechtingen hebben? Aantal CC? Ik heb "maar" 245 CC

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Chel1977:

Ik vind dit ook vreemd de een krijgt hechtingen die eruit gehaald moeten worden en de ander krijgt smelthechtingen... zoals ik...wat zou t verschil zijn dat jullie normale hechtingen hebben? Aantal CC? Ik heb "maar" 245 CC

Ik had ook oplosbare hechting, alleen knoopjes door knippen. 

 

Ik heb ook “maar” 245cc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.