Ga naar inhoud

Meiklok : 26 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Mieke123 zei:

@Meiklok en @Pipo1 hoe voelen jullie je intussen? Mogen de draadjes er bijna uit en zien jullie ze dan eindelijk?

Hallo! 

Net 10 min geleden mijn draadjes laten verwijderen door mijn huisdokter! 

Litteken is zodanig genezen dat ik in principe morge al mag douchen! 

 

Het resultaat vind ik geweldig! Ze zijn nog hard en redelijk bol maar je ziet wel dat ze aan het inzakken zijn! Heb geen last meer! Soms vergeet ik zelfs dat ik geopereerd ben geweest..

Enkel enorm gevoelige tepels maar dat is leefbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2018 om 18:10, Pipo1 zei:

Hallo! 

Net 10 min geleden mijn draadjes laten verwijderen door mijn huisdokter! 

Litteken is zodanig genezen dat ik in principe morge al mag douchen! 

 

Het resultaat vind ik geweldig! Ze zijn nog hard en redelijk bol maar je ziet wel dat ze aan het inzakken zijn! Heb geen last meer! Soms vergeet ik zelfs dat ik geopereerd ben geweest..

Enkel enorm gevoelige tepels maar dat is leefbaar!

 Fijn om te horen!! Ik wordt woensdag geopereerd en hoop dat die eerste 2 weken snel voorbij gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Mieke123 zei:

 Fijn om te horen!! Ik wordt woensdag geopereerd en hoop dat die eerste 2 weken snel voorbij gaan!

 Hey!

 

Vooral de eerste week vliegt voorbij! Je bent nieuwsgierig en begint af te tellen om het verband eraf te halen + je bent zo moe dat je de helft van de tijd afwezig bent! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2018 om 09:55, Mieke123 zei:

@Meiklok en @Pipo1 hoe voelen jullie je intussen? Mogen de draadjes er bijna uit en zien jullie ze dan eindelijk?

Hier gaat ook alles super goed! Ook sinds voorbije donderdag verlost van de draadjes en de pleisters! ZALIG!

na 1 week was mijn verband aan het afzakken en heb ik dr. Verdonck gebeld. Ik mocht het er al afhalen en dus eerder m'n sportbh dragen. 

Mijn eerste gedacht was echt.. WOW wat heb ik mooie borsten!! Hoewel ze inderdaad nog steenhard waren en vrij bol, was ik al super tevreden! En de pijn is ook ondertussen zo goed als verdwenen. Enkel bij hele hoge bewegingen ofzo voel ik het nog wel een beetje trekken, maar zolang ik niet overdrijf en normal beweeg, gaat alles prima! Zelfs de kids heffen deed ik al na een week..

 

Bij het weghalen van de draadjes zei de verpleegster ook dat het allemaal al supergoed genezen is. Dr. Verdonck is ook komen kijken of alles in orde was en hij verschoot er zelf een beetje van dat het er al zo mooi uitzag! Ik heb totaal geen zwelling meer en ze beginnen inderdaad zoals bij Pipo1 ook al mooi te zakken. Hij zei me zelfs dat ik eigenlijk al bijna aan het eindresultaat zit! Dus dat is echt heel fijn! Ze moeten enkel nog wat zakken maar dat komt dus wel goed.

Nu ben ik iedere dag goed aan het smeren! Dat raden ze wel aan, zowel de borsten als het litteken.

 

Maar het is dus echt allemaal de moeite waard! Een paar daagjes afzien en je voelt je ineens op en top vrouw!

Mijn ventje kan er al niet meer vanaf blijven hahahhaa!

 

Veel succes morgen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo goed om te lezen dat jullie herstel zo vlot gaat!

Ik ben momenteel dag 4 PO en het gaat ook wel al redelijk goed. Pijn heb ik niet echt, echter wel een drukkend gevoel, voornamelijk snachts en wanneer ik rechtsta. 

Ik had het wel erger voorgesteld :D 

Vandaag ook de kliniek aan de lijn gehad en zal eventueel morgen eens een knipje geven in het verband, want dat spant echt nogal hard...

Vandaag ook een paar keer moeten niezen, amai, deed ook allesbehalve deugd :D 

Ik kan echt nie wachten tot ik de boobies kan zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Meiklok zei:

Hier gaat ook alles super goed! Ook sinds voorbije donderdag verlost van de draadjes en de pleisters! ZALIG!

na 1 week was mijn verband aan het afzakken en heb ik dr. Verdonck gebeld. Ik mocht het er al afhalen en dus eerder m'n sportbh dragen. 

Mijn eerste gedacht was echt.. WOW wat heb ik mooie borsten!! Hoewel ze inderdaad nog steenhard waren en vrij bol, was ik al super tevreden! En de pijn is ook ondertussen zo goed als verdwenen. Enkel bij hele hoge bewegingen ofzo voel ik het nog wel een beetje trekken, maar zolang ik niet overdrijf en normal beweeg, gaat alles prima! Zelfs de kids heffen deed ik al na een week..

 

Bij het weghalen van de draadjes zei de verpleegster ook dat het allemaal al supergoed genezen is. Dr. Verdonck is ook komen kijken of alles in orde was en hij verschoot er zelf een beetje van dat het er al zo mooi uitzag! Ik heb totaal geen zwelling meer en ze beginnen inderdaad zoals bij Pipo1 ook al mooi te zakken. Hij zei me zelfs dat ik eigenlijk al bijna aan het eindresultaat zit! Dus dat is echt heel fijn! Ze moeten enkel nog wat zakken maar dat komt dus wel goed.

Nu ben ik iedere dag goed aan het smeren! Dat raden ze wel aan, zowel de borsten als het litteken.

 

Maar het is dus echt allemaal de moeite waard! Een paar daagjes afzien en je voelt je ineens op en top vrouw!

Mijn ventje kan er al niet meer vanaf blijven hahahhaa!

 

Veel succes morgen!!!!

 

Hallo! 

 

Super dat het bij jou zo goed gaat! Ik lees dat jij ook iets op je borsten smeert? Wat smeer je en waarom moet dat? Ik wist dit niet..:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2018 om 23:43, Pipo1 zei:

 

Hallo! 

 

Super dat het bij jou zo goed gaat! Ik lees dat jij ook iets op je borsten smeert? Wat smeer je en waarom moet dat? Ik wist dit niet..:wacko:

Oh gewoon iets wat je thuis hebt liggen zeiden ze! Crème va nivea of bodylotion of.. niks speciaals gaan kopen maar gewoon iets wat hydrateert en soepel houdt! Ook op het litteken mag dat of desnoods een littekenzalfje als je dat zou hebben. 

 

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeerde met een bodylotion mijn borsten in (niet masseren!!) zodat huid mooi soepel is en voor zenuwen te herstellen. 

Litteken 2x per dag insmeren met littekencreme. Maar pas wel zodra alle korstjes eraf zijn.

 

succes met jullie herstel!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.