Ga naar inhoud

Borstvergroting en lift bij Frans Straten


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
Op 19-6-2018 om 16:16 zei Vlinder78:

Goedemiddag allemaal.

 

Ik heb gisteren een prettig consult gehad bij de Heyendael kliniek in Nijmegen.

Zijn er dames die ervaring hebben met Dr. Straten na een borstvergroting en borstlift?

En dit met mijn willen delen?

 

Groeten Vlinder

 

:48:

Hi Vlinder, ik heb mijn borstlift prothesewissel gehad bij Frans Straten op 16 mei jl. Ik ben heel tevreden. Lees mijn verhaal maar en ik kan je ook toevoegen tot mijn album als je wilt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gaby

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over Frans Straten. 

Ik wil heel graag je verhaal lezen en ga op ontdekking uit hoe dat moet.

Wat lief dat je me wilt toevoegen aan je album.

De knoop is hier doorgehakt, in september gaat het gebeuren, maar ik vind het nog wel heel spannendddddd. ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Gaby:

Hi Vlinder, ik heb mijn borstlift prothesewissel gehad bij Frans Straten op 16 mei jl. Ik ben heel tevreden. Lees mijn verhaal maar en ik kan je ook toevoegen tot mijn album als je wilt. 

Hoi Gaby

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over Frans Straten. 

Ik wil heel graag je verhaal lezen en ga op ontdekking uit hoe dat moet.

Wat lief dat je me wilt toevoegen aan je album.

De knoop is hier doorgehakt, in september gaat het gebeuren, maar ik vind het nog wel heel spannendddddd. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Vlinder78

Als je op mijn naam klikt dan denk ik dat je alles kunt lezen wat ik heb toegevoegd. Ik ga je nu toevoegen tot m’n album! Spannend voor je dat jouw datum in September is. Lekker aftellen! Je bent in hele goede handen bij dr Straten. Ik heb ervaring met verschillende klinieken maar dit is echt de meest kundige arts met een super proffesioneel team! Goede keuze! Dr straten is eerlijk en zal geen beloftes maken die hij niet waar kan maken. 

Op dit forum behoort hij tot de top 3 van meest gewaaardeerde artsen met de mooiste resultaten!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.