Ga naar inhoud

Te klein - prothese wissel?


Aanbevolen berichten

Op 19-6-2018 om 10:57 zei Demiiii:

Hoi dames,

 

Ik ben 25 april geholpen door van Straten heb beide kanten ronde protheses 375 cc gekregen hp dp coh. 1

 

Ik ben nu bijna 2 maanden po en vind me borsten echt te klein.. teminste niet het resultaat wat ik in gedachte had. Als ik nu rond kijk zou ik graag 450 cc willen, maar ga toch voor groter als ik voor een wissel ga.

 

Zijn hier dames die ook kort na hun eerste bv een wissel hebben gedaan omdat ze niet tevreden waren over de grootte? Of dames die een beetje hetzelfde postuur hebben 1.60 55 kg en nu 450/500/550/600 cc hebben?

 

Ik overweeg een wissel te gaan doen, maar vind het erg prijzig.. moet ik terug naar van Straten of naar een andere kliniek? Moet ik dit aankaarten bij mijn 3 maanden controle? En zou ik echt volle pond moeten betalen? Wss wel! 

 

Ik vraag me ook af of een wissel minder of meer pijnlijk is dan een (eerste) bv of vergelijkbaar?

 

Meiden met ervaringen en tips? Altijd welkom :11:

 

@Demiiii

 

He meid, ik heb een wissel gehad ( wel na 17 jaar ) van 320cc anatomisch naar 550cc rond dp.

 

Je kan altijd in mijn album kijken. Onderste 2 fotos zijn met 320cc.

 

Ik ben er mega blij mee. Tis ook echt heel mooi geworden vind ik zelf.

Ben zelf 167 bij 60 kilo. Ietsie zwaarder dus als jou. Ik vond de 2e x zoooo meevallen. Ben nu 3 weken po en kan alles zelf weer. Hou mezelf wel n beetje in de gaten dat ik niet TE veel al doe.

 

Ik zou zegge meid als je niet tevreden bent, wat ik kan begrijpen. Lees je goed in en ga tzt voor die wissel. Ik vond de mijne ook wat aan de kleine kant maar niet zo storend dat ik meteen ben gaan wisselen. 

 

Heel veel succes met je zoektocht naar de perfecte boobies:57:

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 13-6-2018 om 22:09 zei Ellen125:

Hey,

 

Ik snap je wel hoor. Zou ook wel een beetje side boob willen hebben. Toch ziet het er wel mooi uit zonder bh aan vind ik. 

 

Mijn album staat privé. Zal je zo toevoegen! 

 

Xxx

Heb net even gespiekt en wauw prachtig hoor! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2018 om 11:35 zei Monstrea:

Heb je topic niet eerder gelezen. Zit met hetzelfde. Heb 345. Kwam van vrijwel plat. Heb nu handje vol en de borsten gaan op in mijn lijf. Ze gaan op in mijn lijf wat opzich prachrig werk is maar ik zoek borstem die wat afsteken van het lichaam. Ga met de wissel ook het middenstuk laten aanpakken omdat ik in truitjes in een gat/tunnel kijk. Jammer hè. Maar ook hier is gezegd de max. Dus nu rekt de boel rustig op en kan ik 1 jaar po hopelijk eindelijk mijn droom waar maken. 

Ben zo jaloers op meiden die met 250 cc al heel wat creeeren. Is niet anders. 

 

Zelf ga ik denk voor 700 cc. Zie hier dames die al een b cup hebben en 400 laten plaatsen wat ik prachtig vind. Dus de natuurlijke borst is al 200-300 cc

Maar is risico want te groot moet het ook niet worden. De komende maanden dus alles uitpluizen en bekijken. 

 

Worden idd dure boobs. Zo 10.000 euro man man. Maar heb nu een halve stap gezet en ga in het voorjaar de laatste halve stap zetten. 

Jaa echt balen he.. bij mij hetzelfde borsten gaan in op me lichaam. Het klopt nu wel. Maar had graag wat groter gewilt.  Het maakt me zo onzeker. Elke keer sta ik voor de spiegel en wordt ik gewoon onzeker puur om het feit dat ik eindelijk de stap heb gezet, zoveel geld heb betaald een operatie ben ondergaan en toch niet happy ben met resultaat. Ik weet dat ik met een tweede operatie wss het resultaat creeer waar ik van droom maar dat Terwijl het mischien ook wel in 1 keer had gekunne.. weer zoveel geld weer een operatie weer een herstel weer vrij op het werk, dat is waar ik zo tegen aan hik. Maar goed ik probeer het een beetje positief in te zien. Ik heb nu teminste iets en groter kan altijd nog....:22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2018 om 09:03 zei Noelle2612:

@Demiiii

 

He meid, ik heb een wissel gehad ( wel na 17 jaar ) van 320cc anatomisch naar 550cc rond dp.

 

Je kan altijd in mijn album kijken. Onderste 2 fotos zijn met 320cc.

 

Ik ben er mega blij mee. Tis ook echt heel mooi geworden vind ik zelf.

Ben zelf 167 bij 60 kilo. Ietsie zwaarder dus als jou. Ik vond de 2e x zoooo meevallen. Ben nu 3 weken po en kan alles zelf weer. Hou mezelf wel n beetje in de gaten dat ik niet TE veel al doe.

 

Ik zou zegge meid als je niet tevreden bent, wat ik kan begrijpen. Lees je goed in en ga tzt voor die wissel. Ik vond de mijne ook wat aan de kleine kant maar niet zo storend dat ik meteen ben gaan wisselen. 

 

Heel veel succes met je zoektocht naar de perfecte boobies:57:

 

Xx noelle

Waaauw vind je boooobs echt prachtig :123: ook kwa grote echt perfect!! En wauw die bh is zooooo moooi, zou ik mogen vragen waar je die vandaan hebt? 

 

En was de reden van de wissel inkapseling? Vond je de 2e keer minder pijnlijk als de eerste bv? Waar en door welke pc ben je geholpen als ik vragen mag.

 

Heel veel vragen sorrry :blush:

 

En ik wil ook echt super graag wisselen. Maar zit er gewoon mee dat het me dan zoveel gekd kost wat ook in 1 keer had gekunt.. daarbij weer een operatie wee herstellen weeer vrij regelen met werk.. en die gedachten terwijl ik nog herstellende ben als het waren. Het maakt me echt een beetje gek pff.

 

Ik probeer het nu te accepteren en de wissel uit te stellen. Maar het is zoo lastig ik ben en blijf er gewoon dag en nacht mee bezig.

 

thankss meiss!:116:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Demiiii:

Waaauw vind je boooobs echt prachtig :123: ook kwa grote echt perfect!! En wauw die bh is zooooo moooi, zou ik mogen vragen waar je die vandaan hebt? 

 

En was de reden van de wissel inkapseling? Vond je de 2e keer minder pijnlijk als de eerste bv? Waar en door welke pc ben je geholpen als ik vragen mag.

 

Heel veel vragen sorrry :blush:

 

En ik wil ook echt super graag wisselen. Maar zit er gewoon mee dat het me dan zoveel gekd kost wat ook in 1 keer had gekunt.. daarbij weer een operatie wee herstellen weeer vrij regelen met werk.. en die gedachten terwijl ik nog herstellende ben als het waren. Het maakt me echt een beetje gek pff.

 

Ik probeer het nu te accepteren en de wissel uit te stellen. Maar het is zoo lastig ik ben en blijf er gewoon dag en nacht mee bezig.

 

thankss meiss!:116:

xxx

@Demiiii

Dankje meid:blush:

 

Ben er ook heel blij mee. Ze zijn precies zoals ik had gehoopt. En ze moeten nog n beetje gaan vormen.

 

Ik ben bij dr Hawinkels geweest. In quole kliniek in waalre.  Zon fijne man. Echt zoo blij dat ik daar ben geweest. Dr hawinkels EN personeel vd kliniek, top!

 

Ik wilde graag wissele. Had mijne al 17 jaar en was best veel volume van mn eige weefsel kwijt. Dus tijd om op te vullen:3: waren nog helemaal zacht en geen overmatig kapsel. Waren de mghan 320cc anatomisch.

 

Bh is van saphh kun je zo bestelle meid. Setje met string was 45 euro volgens mij

 Zaten nog wel van die touwtjes aan die heb ik afgeknipt das nie himmel mn ding. Zal foto toevoegeB)

 

Tweede bv was appeltje eitje voor mij. Was allemaal al keer opgerekt.

 

Als je nie tevreden bent meid gwn rustig orienteren. Ik advies mijn pc! Dacht zo goed met me mee. En heeft gewoon gemaakt wat ik wilde hahaha:123:

 

Liefs noelle xxx

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.