Recommended Posts

Hoi dames, 

Ik wil dit toch even kwijt..

Ik voel me gewoon echt klote en ben zo verdrietig maar tergelijkertijd boos op mezelf dat ik me zo voel.. Ik zit er echt heel erg mee en niemand uit me omgeving begrijpt me vandaar dat ik dit hier plaats.

Ik vind mijn borsten na de bv echt te klein.. ik zou ze zo graag groter willen en ben hier ook dag en nacht mee bezig. Ik ben nu al vanalles aan het opzoeken en uitpluizen hoe groot ik ze dan precies zou willen enz enz. Ik overweeg echt om opnieuw een bv te ondergaan. Alleen spelen de kosten een grote rol, en het vrij regelen op mijn werk natuurlijk.

Als ik naakt in de spiegel kijk vind ik ze oke maar hadden ze zeker groter gemogen! Als ik een foto maak vind ik ze best groot lijken maar had ik ze graag toch wat groter gewillen. Vooral in bikini en in kleding vind ik het te klein.

Ik probeer mezelf in te praten dat ik er gewoon al aan gewent ben en probeer mezelf ook tevreden te stellen door telkens kleding te passen met bh, en het tevergelijken met mijn voorsituatie even voel ik me dan goed en daarna wordt ik weer verdrietig omdat dit gewoon niet het resultaat is waar ik op had gehoopt.

Ik merk dat ik nu weer geneigd ben op push up bh’s te dragen om zo toch ongeveer het gewenste resultaat te creeen in kleding.. maar goed hier wou ik dus van af ik wou mezelf en ander niet langer voor de gek houden met gevulde bh’s. En push up bh’s raad mijn pc dan ook af.. 

Waarom mijn gevoel zo dubbel is, is omdat Van straten zo’n lieve en goede man zijn werk keurig heeft uitgevoerd terwijl ik me hier klote voel omdat ik ondanks dat toch ontevreden ben.. ik voel me gewoon schuldig tegenover van Straten. Dat terwijl ik toch hard heb moeten sparen voor de bv, ik een operatie ben ondergaan en nog steeds herstellende ben. En eigenlijk niet op nog een operatie zit te wachten.

Ik geef mezelf de schuld, ik had het vantevoren beter moeten uitpluizen. Toen der tijd dacht ik dat 375 cc echt de max was bij mij en vond de resultaten dan ook mooi. Nu ben ik al snel geneigd naar de 450 cc. Ik ben voor mijn bv bij 2 chirurgen op consult geweest de een zei dat 325 cc de max was en van straten wou 350 of 375 cc plaatsen. Ik heb echter nooit doorgevraagt of groter mogelijk zou zijn omdat ik het verschil van 325 naar 375 cc (wat ik in gedachten had) goed vond.

Mijn omgeving vind het goed bij mijn lichaam passen en idd dat is ook zo. Ik vind wat groter toch persoonlijk mooier. Ik zou nu niet zeggen dat ik een bv heb laten uitvoeren als ik het zo kwa grote bekijk. Ook vind ik de vulling aan de bovenkant meevallen, en zou ik niet zeggen dat dit ronde protheses zijn. Mijn rechter tepel staat nog steeds lager dan links wat erg raar oogt, maar dit wacht ik nog even af.

Weet niet zo goed wat ik moet doen.. en of ik dit moet vermelde tijdens mijn laatste controle. Voel me er gewoon niet goed bij.

Kan ik dan meteen passen hoe bijv. 450 cc eruit zou zien zodat ik weet of dat wel is wat ik wil of moet ik dit uitstellen.. moet ik afwachten wat van Straten zegt ?? Ik weet het niet zo goed.

Sorry voor dit zeik berichtje.. Ik wil zo helemaal niet overkomen maar ik moest het echt even kwijt..

@Demii Hi, wat rot dat jij je zo voelt maar zie dat jij pas geopereerd bent dus wellicht kan ik je opvrolijken :D

Iedereen denkt in het begin dat als we van de operatietafel af komen je ze kant en klaar krijgt. Niets is minder waar want je borsten beginnen dan met hun reis.. Ze moeten echt eerst ontzwellen, huid/weefsel/gevoel moet weer in balans komen,  en je protheses moeten nog dalen op hun plekkie. Je zal zien dat wanneer ze indalen je borsten groter worden en je sportbh niet meer past. Je onderpool (gebied onder je tepel) wordt voller. Wil niet zeggen dat je opeens je borsten opzwellen maar je weefsel verplaatst zich door dit proces. Je borsten kunnen daardoor ook voller ogen. Mijn advies is om je gevoel sowieso te melden bij je PC maar toch 6 maanden af te wachten. 

Maak iedere week/maand foto's van de zijkant en voorkant en moniteer het proces zodat je zelf ook verandering kunt zien. Voor nu leiden je boobs een eigen leven in de sportbh maar weet dat ze hard aan het werk zijn om te bloeien. Lees ook wat operatieverslagen van je PC dan zal je merken dat de meesten onzeker zijn in het begin en twijfels hebben over de grootte en dus niet de enige ben met deze gevoelens. Zeiken doen we hier niet he hahaha dat doen we op de plee :P 

Kop op... nog effe doorzetten totdat je tussen de 3-6 maanden zit en dan nog eens kijken of je ontevreden bent maar dan heb je ze de tijd gegeven om te herstellen. Ik kan me niet voorstellen dat ze te klein zijn met jouw aantal CC ;) 

xx

• Like 1

Hey schat,

Wat ontzettend klote dat je je zo voelt. Hierboven is al het proces van je borsten goed uitgelegd. Ik wil je alleen iets vertellen waar je misschien je geruster van voelt. Ik heb 370 en 400 laten zetten, wat de absolute max was. Bij mijn postuur (ik ben lang en heb rondingen, niet dik) past een maatje groter mooier, maar dit was medisch niet verantwoord. Ik kon dan grote complicaties krijgen. Je huid is namelijk niet gewend aan veel volume en moet uitgerekt worden. Beschouw het als mensen die van die stretchers/tunnels in hun oren dragen. Die kunnen ook niet direct een grote tunnel erin knallen. Zo werkt het met borstvergrotingen ook. Als meerdere artsen dit als max gaven, dan is dat ook echt zo. I.i.g voor nu! Als je borsten ingedaald zijn en dus voller zijn geworden en je vindt ze nog te klein dan kan je altijd na een tijdje (12/24md) een nieuwe vergroting. Veel mensen die groter wilden, maar ook niet konden, gebruiken hun eerste bv als tussenstap. Misschien kan jij het zo gaan zien? Vind je het over tijdje toch echt te klein, heb je tijd gehad te sparen, en een 2e bv te doen naar de maat die je wil. Als je nu groter was gegaan had je echt risico's op complicaties, hersteloperaties en met in het ergste geval de situatie dat je implantaten in geheel verwijderd konden worden. Het is dus niet jouw schuld dat je niet voor groter hebt gekozen, het lot bepaalde dat dit -voor nu- het maximale was. Misschien helpt het dat je het zo wat los kan laten (want volgens mij verwijt je jezelf) en dat hoeft dus niet! 

X

Meid ik snap helemaal wat jij bedoeld ! Ik heb 425 cc woensdag laten zetten en ze zijn wel groter dan voorheen maar ik had ze dus ook groter verwacht .. en als ik naakt sta en met kleren aan denk ik ook ; ze hadden wel groter gemogen.. 

Misschien wennen ze gewoon heel erg snel.. Maarja over een aantal jaar misschien nog groter haha .

Bedankt voor je berichtje!

Jaa dat klopt Ik ben woensdag 6 weken dus moet het echt nog de tijd geven, maar kwa grootte kan ik me niet voorstellen dat het zo zal veranderen. Ook zit mijn sport bh losser dan voorheen inplaats van strakker. Ik hoor wel dat het kan dat de borsten naar een tijdje groter worden/lijken door het process.

Ik geef het nog even de tijd en kijk het eerst aan met bh in kleding etc. Tijdens mijn controle ga ik het hier met de pc over hebben en dan zie ik verder.

Ik maak ook regelmatig foto’s zodat ik de veranderingen goed kan zien. Mijn ene borst is wss al meer gedaald als de ander, wss vandaar dat de ene tepel hoger zit als de ander. Maar de borst wat nog niet zo ver gedaald is vind ik persoonlijk mooier en groter ogen. Zal even een foto bijvoegen.

xx

• Like 1

Hey lieverd! Bedankt voor je berichtje.

Ja idd zo probeer ik het nu ook in te zien om het als een tussen fase te zien. Ik heb nu teminste borsten en daar ben ik zeer blij mee! Ik denk dat we er ook snel aan wennen en dat het mischien voor de buitenwereld groter oogt dan voor jezelf.. het enige waar ik nu erg mee zit is dat ik best vaak tegenkom dat iemand met een soort gelijke voorsituatie wel groter implantaten hebben gekregen bij andere chirurgen uiteraard. Nu weet ik niet of dat echt zo goed is en of dat we mooi zou worden maar ik ga uit van wel omdat het anders niet wordt gedaan. Wat je al zei dat ik nu moet inzien dat dit de max was geeft me een beter gevoel, maar dit is dus waar ik over twijfel.

Ik ga eerst even aankijken met bh in kleding, en kan altijd nog voor groter gaan. Ik ben wel bang dat ik nu vooral in het weekend geneigd ben een push up bh te dragen.. 

Xx

Ahw vervelend dat jij dit ook zo ervaart. Ik ben nu bijna 6 weken po en ook ik zit nog in het process dat mijn borsten nog zullen veranderen, dit geldt voor jou natuurlijk ook vooral omdat het process nu pas echt gaat beginnen bij jou zou het kunnen dat je dalijk wel tevreden bent kwa grote.. en idd ik denk dat we er veel te snel aan wennen en anders over een tijdje alsnog groter haha!

Ik vind ze prachtig mop :wub:

Maar het gaat natuurlijk om jou. Heel vervelend dat het je zo tegenvalt :( ik ben zelf ook totaal nog niet tevreden, maar mijn arts had tegen me gezegd dat het bij mij echt wel minimaal 3 maanden zou duren voordat ze echt meer volume zouden krijgen. Omdat je hier bij de meeste dames ziet dat ze na 6 weken al erg veranderd zijn, wil helaas niet zeggen dat dat bij jou ook zo snel zal gaan. Bij mij is er bijv. Na 5 weken nog steeds 0.0 volume onderin en heb dus nog steeds van die puntige madonna dingen van de zijkant. Ik vind het ook heel lelijk maar ik wacht eerst minimaal die 3 maanden af.. ik denk dat jouw borsten ook echt nog wel zullen veranderen, maargoed wie ben ik.. 

Ben je trouwens een beetje gespierd? Schijnt als je vrij goed getrainde borstspieren hebt dat het dan ook een stuk langer duurt voordat de spier goed kan ontspannen en dat t daardoor langer duurt voor je meer volume gaat zien..

Ik hoop voor je dat ze dan nog veranderen en je er over enkele weken wel blij mee bent! Nogmaals, ik vind ze nu al prachtig ;) liefs!

• Upvote 1

Hey hey,

Goed dat je het als een tussensituatie ziet! Dat relativeert wat. M.b.t groter bij andere chirurgen wil dat niet zeggen dat dat ook voor jou of mij geldt. Artsen kijken naar iemands bouw, huidkwaliteit, borstweefsel etc. Ik was bij 3 artsen geweest en alle 3 zeiden 300-375 de max was van siliconen. Ik heb hydrogel genomen en die vallen qua projectie kleiner dus max daarvan was 400. Als er nu 1 arts erna kwam en die zei ja hoor 500 kan, dat zit dat ook niet lekker toch? 3 ervaren artsen (en bij jou dacht ik ook 2 a 3) zeiden nee dit is de max. Ik ga dan van de meerderheid uit i.p.v de minderheid. Dit om het zekere voor onzekere te nemen, want een hersteloperatie is niet wat je wil (plus als je arts niet meewerkt kan je opnieuw flink bedrag aftikken). Wacht nog even, ze kunnen (heb ik begrepen van best_boobie) 1 tot 3 cupmaten toenemen in volume als ze indalen. 

Ik hoop dat je met kerst straalt en blij ermee bent!

X

Sow Kanonne dat zijn echt wel heuvels waar menig man (en vrouw) naar om kijkt. Ik wou dat de mijne er zo bij hangen (ik ben 16 dg po dus ik kom nog vers van de 'slacht'bank). Meid. Ziet er prachtig uit! 

Je bent pas 6 weken PO, toch nog even geduld hebben.

Die van mij zijn tot zeker 9 maanden PO nog heeeeeel erg veranderd. 

Ahw thanks lieverd lief van je! :wub: Jaa echt balen dat ik zo denk.. ik denk dat ik er gewoon erg snel aan wen. Ik kijk het eerst even aan in kleding en bh en dan zien we verder. Groter kan altijd nog! 

Ahw balen dat je ook nog niet tevreden bent.. ook jij bent nog vollop aan het herstellen en het heeft nou eenmaal gewoon wat tijd nodig en in jou situatie mischien net wat meer! Hoe ik het laatst zag op jou foto’s kon je wel al heel duidelijk verschil zien en dit zal alleen nog maar groter en groter worden dus dat gaat helemaal goed komen meissie! :53:

En nee helaas ben ik niet gespierd  dus daar ligt het iig niet aan haha :4:

xxx

Jaaa precies! En dat is ook zo als meerdere artsen minder cc adviseren is het idd beter om het zekere voor het onzekere tenemen. Maar dan denk ik weer; de chirug(en) die wel groter plaatsen in een keer zullen wel weten wat wel en niet kan maar goed.. het zit er nu eenmaal in ik heb boobiess nu daar ben ik zeker heel blij mee en groter kan altijd nog dat is mijn motto nu :46:

En nu moet ik zeggen met 75D/E heb je niets te klagen dus ik denk dat ik een beetje aan het doordraaien ben :44:  

Het gaat me dan meer over dat als ze groter waren ze wat dichter bij elkaar stonden net iets meer een side boob en wat mooier in die cup E zitten (ik weet het ben echt erg) :kez_11:

Ik ben erg benieuwd naar de veranderingen die nog komen gaan!

& Thankss meiss! :11: hoe gaat je herstell?

xx

Jaaa idd! Ik moet ook echt geduld hebben en dat is dus net wat ik erg lastig vindt.. zoals je mischien al hebt gemerkt haha :44:

Wow! Kwa vorm of kwa grote? 

Heb je ook een album waar ik mischien een kijkje in mag nemen ?

Komt vast goed met ons, duurt alleen helaas wat langer...

Maar alle vertrouwen :)

• Upvote 1