Ga naar inhoud

8 maanden PO en ik vind ze te klein


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben een dame van 164 en 50 kilo. Voor de operatie had ik een kleine a cup. Ik heb 300 cc laten plaatsen en nu vind ik mijn borsten nog steeds te klein. Ik heb niet het gevoel dat ik een borstvergroting heb gehad. Over de kleren heen zie je helemaal geen verschil. Ik kom nu uit op een 65e cup. Wat een hele irritante cup maat is. Je kan het namelijk bijna nergens vinden. Ik ben benieuwd of mijn cup groter zal worden als ik 6 kilo aan zal komen. Weten jullie dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Anoniems

ik ben 1,63 en 54 kilo en had a cup. 7juni operatie gehad, dus nu 2 en een halve week po. Ik heb 375cc dual plane. 

Ik wilde 400cc maar dokter zei dat je dan de prothese zou zien. 

Ik vroeg haar; wat als ik nou 10 kilo aankom ? Ze vertelde mij dat dat mijn borsten ten goede zou komen, dus de prothese dan niet meer zou zien met 400cc.

ik heb stiekem bh aangedaAn van mijn zwangerschap. C. Die zit iets te krap,dus waarschijnlijk heb ik een d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.