Ga naar inhoud

AvK : 23 juni 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

ik ben AvK, 32 jaar, moeder van een zoon van 9 maanden. Na jaren wikken en wegen is de kogel door de kerk. Aanstaande zaterdag word ik geopereerd door Dr. Hupkens. Vanwege mijn dunne huid adviseert hij Nagor, (ik dacht dat hij alleen Mentor plaatste, maar hij is in mijn geval er van overtuigd dat je rimpels zou gaan zien/voelen) en het wordt 390cc en deze worden dual plane geplaatst. Momenteel heb ik een kleine b, tijdens mijn zangerschap is er niets bijgekomen. Met het verlies van mijn zwangerschapskilo’s is het zelfs nog iets minder geworden dan voor die tijd. Ik ben tijdens de afgelopen weken bij iedere vraag dit ik intypte bij Google die iets te maken had met BV op dit forum terecht gekomen, daarom leek het me wel zo netjes mij even te melden. I.p.v. alleen maar ‘stiekem’ mee te lezen. Verder ben in op van de zenuwen voor zaterdag. In ieder geval bedankt voor alle ervaringen en tips welke ik hier heb mogen lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden, beetje late reactie maar alles is super goed gegaan. Nu 2 dagen po! 

 

Vooraf extreem zenuwachtig ineens. Ben super behandeld in de kliniek in Vlaardingen. Hele aardige begripvolle mensen. Er is meerdere malen gecheckt of de juiste protheses en juiste hoeveelheid klaar lagen. Dus daar was ik ook gerust op. Infuus aanleggen was even een dingetje met mijn dunne adertjes maar toen dat eenmaal voor elkaar was ging het als de brandweer. Ik was in de uitslaap heel snel bij, water gedronken, broodje gegeten. Had al 3x gevraagd of m’n infuusnaald eruit mocht haha ongeduld. En toen lekker naar huis, was kwart over 11 alweer thuis.

Heb thuis wel op bed gelegen maar merkte snel dat zitten/hangen fijner voelt. Ben gister gewoon de hele dag ‘op’ geweest (lees: op de bank gezeten en beetje in huis gerommeld). Af en toe gloeit mijn huid wel, dan doe ik even koelen. Maar merk dat ik niet veel pijnstillers nodig heb. Het meest vervelende is het niet kunnen tillen van mijn kleine vent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei AvK:

Goedemorgen meiden, beetje late reactie maar alles is super goed gegaan. Nu 2 dagen po! 

 

Vooraf extreem zenuwachtig ineens. Ben super behandeld in de kliniek in Vlaardingen. Hele aardige begripvolle mensen. Er is meerdere malen gecheckt of de juiste protheses en juiste hoeveelheid klaar lagen. Dus daar was ik ook gerust op. Infuus aanleggen was even een dingetje met mijn dunne adertjes maar toen dat eenmaal voor elkaar was ging het als de brandweer. Ik was in de uitslaap heel snel bij, water gedronken, broodje gegeten. Had al 3x gevraagd of m’n infuusnaald eruit mocht haha ongeduld. En toen lekker naar huis, was kwart over 11 alweer thuis.

Heb thuis wel op bed gelegen maar merkte snel dat zitten/hangen fijner voelt. Ben gister gewoon de hele dag ‘op’ geweest (lees: op de bank gezeten en beetje in huis gerommeld). Af en toe gloeit mijn huid wel, dan doe ik even koelen. Maar merk dat ik niet veel pijnstillers nodig heb. Het meest vervelende is het niet kunnen tillen van mijn kleine vent. 

Fijn om te horen dat het goed is gegaan! :7:

 

Hoe voel je je verder? En tot nu toe tevreden met de dames?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jolene:

Fijn om te horen dat het goed is gegaan! :7:

 

Hoe voel je je verder? En tot nu toe tevreden met de dames?? 

Voel me eigenlijk beter dan gedacht. Ik kom mezelf soms wel even tegen, zaterdagavond dacht ik wel even de hond uit te laten want die loopt

toch los. Alleen de zware deuren open dicht doen had ik niet over nagedacht..:rolleyes:

 

ik vind ze eerlijk gezegd nog heel vreemd haha maar zie nu al dat kleding gewoon eindelijk ‘normaal’ zit. Zelfs in een wijd vest lijk ik een vrouw! Dus denk als we over een tijdje aan elkaar gewend zijn geraakt we heel gelukkig worden :33:

 

ik had even snel bij gelezen in je topic, maar dat gaat ook goed hè! Op dat slapen na dan, maar ja we moeten er iets voor over hebben! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei AvK:

Voel me eigenlijk beter dan gedacht. Ik kom mezelf soms wel even tegen, zaterdagavond dacht ik wel even de hond uit te laten want die loopt

toch los. Alleen de zware deuren open dicht doen had ik niet over nagedacht..:rolleyes:

 

ik vind ze eerlijk gezegd nog heel vreemd haha maar zie nu al dat kleding gewoon eindelijk ‘normaal’ zit. Zelfs in een wijd vest lijk ik een vrouw! Dus denk als we over een tijdje aan elkaar gewend zijn geraakt we heel gelukkig worden :33:

 

ik had even snel bij gelezen in je topic, maar dat gaat ook goed hè! Op dat slapen na dan, maar ja we moeten er iets voor over hebben! 

 

Ah wat fijn zeg! 

 

Tja... zware deuren is een no go. Hoewel de eerste dagen de "gewone" deuren ineens veeeel zwaarder leken :152:

 

Ja vormen!! Zo fijn. Strappless is gonna be stalked!!:125:

 

Ga je foto's plaatsen? Ben wel heel benieuwd hihi^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower

Heey meis

 

Ik heb ook nagor en totaal geen spijt

Ben nu 3 maanden po en mijn borsten voelen als echt  aan daar stond nagor om bekend  en het is ook echt zo hoop dat jij er ook goede ervaring mee hebt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei AvK:

Goedemorgen meiden, beetje late reactie maar alles is super goed gegaan. Nu 2 dagen po! 

 

Vooraf extreem zenuwachtig ineens. Ben super behandeld in de kliniek in Vlaardingen. Hele aardige begripvolle mensen. Er is meerdere malen gecheckt of de juiste protheses en juiste hoeveelheid klaar lagen. Dus daar was ik ook gerust op. Infuus aanleggen was even een dingetje met mijn dunne adertjes maar toen dat eenmaal voor elkaar was ging het als de brandweer. Ik was in de uitslaap heel snel bij, water gedronken, broodje gegeten. Had al 3x gevraagd of m’n infuusnaald eruit mocht haha ongeduld. En toen lekker naar huis, was kwart over 11 alweer thuis.

Heb thuis wel op bed gelegen maar merkte snel dat zitten/hangen fijner voelt. Ben gister gewoon de hele dag ‘op’ geweest (lees: op de bank gezeten en beetje in huis gerommeld). Af en toe gloeit mijn huid wel, dan doe ik even koelen. Maar merk dat ik niet veel pijnstillers nodig heb. Het meest vervelende is het niet kunnen tillen van mijn kleine vent. 

 

Wat klinkt dit fijn zeg! Hopelijk kan je dit zo volhouden!! 

 

Houd je wel rustig, forceer niet!

 

Veel 'beterschap', succes met het herstel!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mamapower:

Heey meis

 

Ik heb ook nagor en totaal geen spijt

Ben nu 3 maanden po en mijn borsten voelen als echt  aan daar stond nagor om bekend  en het is ook echt zo hoop dat jij er ook goede ervaring mee hebt 

 

Ik hoop het ook, maar de pc is er van overtuigd. Vanwege dunne huid raadde hij Nagor aan en hij zei zaterdag over een jaar van nu voel je met Nagor het verschil niet eens met echt. Ben benieuwd, mn huid heeft het wel ff zwaar want zat eigenlijk geen overtollig huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Denca:

Wat klinkt dit fijn zeg! Hopelijk kan je dit zo volhouden!! 

 

Houd je wel rustig, forceer niet!

 

Veel 'beterschap', succes met het herstel!

Liefs.

Thanks!!

Denk dat weinig pijnstillers me helpt niet te forceren, want ben inderdaad mijn eigen grootste vijand. Maar heb het idee als ik helemaal niks voel vanwege al die pillen ik denk dat ik alles gewoon kan doen en dan zit ik daarna met de ellende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.