Ga naar inhoud

fitgirlkim : 6 augustus 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Hierbij na jaren meegelezen en nagedacht te hebben, heb ik voor mijzelf eindelijk de knoop doorgehakt: ik ga mijn borsten laten vergroten. Al vanaf mijn 12e wist ik dat mijn borsten en ik uitgegroeid waren en ik ‘later’ een borstvergroting wilde. Vanaf toen al mijn verjaardagsgeld en loon van het krantenlopen bij elkaar gespaard. Nu heb ik ondertussen genoeg geld voor een borstvergroting en zie ik een reden om dit niet te doen. 

 

Op dit moment heb ik een niet gevulde 70B en ik zal zeker voor een cup C/D willen gaan, omdat ik een vrij grote bilpartij en brede heupen heb. Ik ben 163 en ongeveer 51 kilo. Ik zat zelf te denken aan ronde implantaten en dual plane. 

 

aankomende woensdag heb ik een consult bij cosmed kliniek bij pc oostveen-bol. De week daarop heb ik een consult bij Faceland en wil ik gaan voor pc Fresow of Jansen. En 2 juli ga ik langs bij pc van Straten bij heyendaal kliniek.

 

Ik ga kijken waar ik het beste gevoel heb en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met deze plastisch chirurgen. Hebben ze goed werk geleverd? Een pc laat toch zijn handtekening achter en ik wil wel dat het erg mooi en natuurlijk gaat worden.

 

 

Alvast heel erg bedankt.

 

xx Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 466
  • Created
  • Laatste Reactie

@fitgirlkim ik ben geopereerd door dr Jansen via faceland en ik ben zeer tevreden. Motiva demi dual plain. Echt een heel mooi werk. Fresow is ook heel goed hij heeft een vriendin geopereerd. Ik had een goede klik met Jansen. Heel eerlijk en nuchtere man. Hij zegt het zoals het is. Ook vlak voor de operatie niet te serieus stelde me op mn gemak nam de tijd voor me.. nogmaals ik heb alleen maar positieve punten te noemen!! Heel veel succes alvast

 Benieuwd wat je uiteindelijk kiest ;):116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei fitgirlkim:

Jazeker! Bij cosmed kliniek werd mij motiva ergonomix aangeraden, maar ik wil toch voor rond gaan. Dus ik heb al mijn hoop gevestigd op Roel Fresow bij Faceland :)

Ohh spannend. Ik heb binnenkort een gesprek met Dr. Lydia Bol ook bij Faceland. Mijn eerste gesprek al gehad, daar was het advies ronde protheses van Motiva. Ik ben benieuwd wat voor advies ik bij het tweede gesprek krijg. Wanneer heb jij je gesprek bij Faceland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Crazy:

@fitgirlkim ik ben geopereerd door dr Jansen via faceland en ik ben zeer tevreden. Motiva demi dual plain. Echt een heel mooi werk. Fresow is ook heel goed hij heeft een vriendin geopereerd. Ik had een goede klik met Jansen. Heel eerlijk en nuchtere man. Hij zegt het zoals het is. Ook vlak voor de operatie niet te serieus stelde me op mn gemak nam de tijd voor me.. nogmaals ik heb alleen maar positieve punten te noemen!! Heel veel succes alvast

 Benieuwd wat je uiteindelijk kiest ;):116:

Oh goed om te horen echt top! Ik twijfel nu zelf nog tussen de demi en full. Mag ik jouw resultaat met demi misscshien bekijken? En hoeveel cc heb jij genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ohh spannend. Ik heb binnenkort een gesprek met Dr. Lydia Bol ook bij Faceland. Mijn eerste gesprek al gehad, daar was het advies ronde protheses van Motiva. Ik ben benieuwd wat voor advies ik bij het tweede gesprek krijg. Wanneer heb jij je gesprek bij Faceland?

Lydia is echt top hoor. Maar ik denk toch dat haar gewenste resultaat bij mij net niet is wat ik wil. Ik heb aankomende woensdag het gesprek bij faceland. Ben zo benieuwd! Wel een beetje jammer dat ik eerst een gesprek met een consulente heb. Waar had jij je eerste gesprek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei fitgirlkim:

Lydia is echt top hoor. Maar ik denk toch dat haar gewenste resultaat bij mij net niet is wat ik wil. Ik heb aankomende woensdag het gesprek bij faceland. Ben zo benieuwd! Wel een beetje jammer dat ik eerst een gesprek met een consulente heb. Waar had jij je eerste gesprek?

Mijn eerste gesprek was ook bij een consulente bij Faceland (Schiphol) ze was heel kundig en erg aardig (Martina Bahnerth). Ik werd opgemeten en ze heeft ook mijn verwachtingen besproken. Gezien mijn leeftijd wil ik juist een natuurlijk effect. Bij het passen kwamen we uit op 380 cc en 420 cc, ik twijfel nu nog welke. Ik ben wel groot en heb brede heupen (het peervormige figuur) dus de 420 past wel bij mijn lichaam. Wat zou jij graag willen? En hoe is jouw bouw? Wanneer denk je dat de operatie zal plaats vinden? Ik sta al op de wachtlijst voor augustus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2018 om 00:33 zei Crazy:

@fitgirlkim ik ben geopereerd door dr Jansen via faceland en ik ben zeer tevreden. Motiva demi dual plain. Echt een heel mooi werk. Fresow is ook heel goed hij heeft een vriendin geopereerd. Ik had een goede klik met Jansen. Heel eerlijk en nuchtere man. Hij zegt het zoals het is. Ook vlak voor de operatie niet te serieus stelde me op mn gemak nam de tijd voor me.. nogmaals ik heb alleen maar positieve punten te noemen!! Heel veel succes alvast

 Benieuwd wat je uiteindelijk kiest ;):116:

Fijn om te lezen dat je ervaringen positief waren bij faceland. Mag ik vragen voor hoeveel cc jij bent gegaan? En heb jij de sport BH van Faceland aangeschaft, of heb jij er zelf 1 gekocht? En hoe lang ben jij met je herstel bezig geweest. Daar zie ik nog het meest tegen op, ik heb een dochtertje van 2.5 jaar en op mijn werk moet ik vrij regelen, maar hoe lang moet dat zijn? Ik heb een kantoorbaan en kan mee rijden dus daar ligt het probleem niet, maar hoe lang duurt het voordat je weer kan werken? En sporten is natuurlijk uit ten boze... Sorry voor al mijn vragen maar ben gewoon heel erg benieuwd, en stiekem zie ik er ook wel heel erg tegenop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Yvonne1977:

Mijn eerste gesprek was ook bij een consulente bij Faceland (Schiphol) ze was heel kundig en erg aardig (Martina Bahnerth). Ik werd opgemeten en ze heeft ook mijn verwachtingen besproken. Gezien mijn leeftijd wil ik juist een natuurlijk effect. Bij het passen kwamen we uit op 380 cc en 420 cc, ik twijfel nu nog welke. Ik ben wel groot en heb brede heupen (het peervormige figuur) dus de 420 past wel bij mijn lichaam. Wat zou jij graag willen? En hoe is jouw bouw? Wanneer denk je dat de operatie zal plaats vinden? Ik sta al op de wachtlijst voor augustus.

Ik lees hier overal dat je beter voor het grootste kunt gaan! Maar je geeft aan zo natuurlijk mogelijk te willen dus ik begrijp je twijfel! Ik heb zelf ook een peerfiguur maar ben van boven heel smal, waardoor er niet meer dan 320 cc in zal passen. Bij cosmed kon ik 12 juli al terecht. Het liefst laat ik me door fresow opereren in week 34. Ik werk zelf in de kinderopvang en ivm het zware fysieke werk kan ik deze periode zo een aantal weken vrij regelen. Hoezo sta je op de wachtlijst? Hebben ze het zo druk :( ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Yvonne1977:

Mijn eerste gesprek was ook bij een consulente bij Faceland (Schiphol) ze was heel kundig en erg aardig (Martina Bahnerth). Ik werd opgemeten en ze heeft ook mijn verwachtingen besproken. Gezien mijn leeftijd wil ik juist een natuurlijk effect. Bij het passen kwamen we uit op 380 cc en 420 cc, ik twijfel nu nog welke. Ik ben wel groot en heb brede heupen (het peervormige figuur) dus de 420 past wel bij mijn lichaam. Wat zou jij graag willen? En hoe is jouw bouw? Wanneer denk je dat de operatie zal plaats vinden? Ik sta al op de wachtlijst voor augustus.

Ik ga ook naar faceland schiphol. Heel toevallig! Aankomende woensdag en dat komt al dichtbij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik lees hier overal dat je beter voor het grootste kunt gaan! Maar je geeft aan zo natuurlijk mogelijk te willen dus ik begrijp je twijfel! Ik heb zelf ook een peerfiguur maar ben van boven heel smal, waardoor er niet meer dan 320 cc in zal passen. Bij cosmed kon ik 12 juli al terecht. Het liefst laat ik me door fresow opereren in week 34. Ik werk zelf in de kinderopvang en ivm het zware fysieke werk kan ik deze periode zo een aantal weken vrij regelen. Hoezo sta je op de wachtlijst? Hebben ze het zo druk :( ?

Ik ben erg benieuwd naar je gesprek woensdag. Als je een gesprek met Dr. Fresow wilt hebben dan denk ik dat je je vervolg afspraak of in Rotterdam of in Utrecht moet maken. Ik heb zelf aangegeven dat ik in augustus mijn operatie wil, vandaar dat ik op de lijst ben gezet. Ik zie zelf het meeste op tegen de herstel periode, en heel lang niet meer te kunnen sporten. Maar goed je moet er wel wat voor over hebben. Ook sommige verhalen wat ik lees en hoor over verkeerde of lekkende protheses waar ik wel wat angstig van word. 

Ben heel erg benieuwd of je woensdag een ander advies krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvonne1977:

Ik ben erg benieuwd naar je gesprek woensdag. Als je een gesprek met Dr. Fresow wilt hebben dan denk ik dat je je vervolg afspraak of in Rotterdam of in Utrecht moet maken. Ik heb zelf aangegeven dat ik in augustus mijn operatie wil, vandaar dat ik op de lijst ben gezet. Ik zie zelf het meeste op tegen de herstel periode, en heel lang niet meer te kunnen sporten. Maar goed je moet er wel wat voor over hebben. Ook sommige verhalen wat ik lees en hoor over verkeerde of lekkende protheses waar ik wel wat angstig van word. 

Ben heel erg benieuwd of je woensdag een ander advies krijgt.

Ik snap je angsten en tegenzin! Ookal kijk ik er zelf zo niet naar. Lekkende prothesesen iets iets wat een tijd geleden voor kwam bij pio natuurlijk. Maar mentor en motiva zijn tegenwoordig zo goed.. en voor de operatie krijg je altijd je prothesen in de doos te zien en tijdens de operatie wordt die ook gewoon gecheckt! Over het herstel hoor ik veel wisselende verhalen. Zelf heb ik een vrij hoge pijngrens en ben ook een gezond en sportief persoon, dus dan zou ik al snel moeten herstellen. Mocht ik andere meiden van mijn leeftijd geloven. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden toch? Ik kijk zo uit naar de 6 weken na de bv. Nieuwe bh’s en bikini’s passen en kopen... ik kijk vooral op tegen het rugslapen en de narcose zelf. Voel wel al spanning hoor, ben er continu mee bezig! Moet je nou voor het consult met lydia betalen? Want ik dacht dat een 2e consult 50 euro kost. Of zit dat er gewoon bij in als een soort van dubbel check? Ik houd je op de hoogte van woensdag! Vond je de consulente ook gewoon kundig? Dat je het idee had dat ze wist waar ze het over had?

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik snap je angsten en tegenzin! Ookal kijk ik er zelf zo niet naar. Lekkende prothesesen iets iets wat een tijd geleden voor kwam bij pio natuurlijk. Maar mentor en motiva zijn tegenwoordig zo goed.. en voor de operatie krijg je altijd je prothesen in de doos te zien en tijdens de operatie wordt die ook gewoon gecheckt! Over het herstel hoor ik veel wisselende verhalen. Zelf heb ik een vrij hoge pijngrens en ben ook een gezond en sportief persoon, dus dan zou ik al snel moeten herstellen. Mocht ik andere meiden van mijn leeftijd geloven. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden toch? Ik kijk zo uit naar de 6 weken na de bv. Nieuwe bh’s en bikini’s passen en kopen... ik kijk vooral op tegen het rugslapen en de narcose zelf. Voel wel al spanning hoor, ben er continu mee bezig! Moet je nou voor het consult met lydia betalen? Want ik dacht dat een 2e consult 50 euro kost. Of zit dat er gewoon bij in als een soort van dubbel check? Ik houd je op de hoogte van woensdag! Vond je de consulente ook gewoon kundig? Dat je het idee had dat ze wist waar ze het over had?

 

liefs kim

Hey Kim, 

 

Ik heb de site van Motiva gelezen en ik heb er ook wel een goed gevoel bij. De consulente zei dat de protheses van nu niet meer na 15 jaar omgewisseld moeten worden, maar ik hou er rekening mee dat het tegen die tijd wellicht nog wel nodig is. Het eerste consult is gratis en de tweede kost 50 euro maar laat je de operatie daar uitvoeren dan wordt deze weer verrekend. Ik ga bij het tweede gesprek nog even vragen hoe de bh eruit ziet en welk merk het is die ze gebruiken, ik geloof dat die 35 euro kost, maar ik lees hier ook weer positieve verhalen over carefix Ava (42.95) dus wellicht bestel ik die er dan ook wel bij, waarschijnlijk kan je die ook bij het sporten gebruiken.

Het herstel, jij bent een stuk jonger dan ik dat scheelt wel ook. Maar goed ik ben verder gezond en rook niet (dat scheelt veel) en sport nu ook 3x per week, alleen heb ik nu uit voorzorg per 1 augustus mijn abo opgezegd want weightlifting met een borstvergroting is volgens mij geen goede combi. Wat voor sport doe jij?

Ik heb al een groot deel van mijn bh's opgeruimd en deze zomer maar een goedkoop dingetje gekocht omdat ik idd volgend jaar met een nieuwe bikini wil kunnen rond lopen. Ik ben overigens ook geen rug slaper, toen ik in verwachting was sliep ik graag op mijn zij, ik ben benieuwd of dat lukt na de operatie. Ik kijk ook wel uit naar het resultaat hoor, dat had ik al met de protheses passen, van 75 b (kleine b inmiddels) naar een 75 d , al zag het er wel uit of ze niet zo groot waren....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
7 uur geleden zei Yvonne1977:

Ik ben erg benieuwd naar je gesprek woensdag. Als je een gesprek met Dr. Fresow wilt hebben dan denk ik dat je je vervolg afspraak of in Rotterdam of in Utrecht moet maken. Ik heb zelf aangegeven dat ik in augustus mijn operatie wil, vandaar dat ik op de lijst ben gezet. Ik zie zelf het meeste op tegen de herstel periode, en heel lang niet meer te kunnen sporten. Maar goed je moet er wel wat voor over hebben. Ook sommige verhalen wat ik lees en hoor over verkeerde of lekkende protheses waar ik wel wat angstig van word. 

Ben heel erg benieuwd of je woensdag een ander advies krijgt.

 Ik word door dr.fresow geopereerd en heb mijn 2e consult in Eindhoven haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Koptelefoon:

 Ik word door dr.fresow geopereerd en heb mijn 2e consult in Eindhoven haha!

@Koptelefoon ohhh spannend dan woensdag. Ben benieuwd hoe je 2e consult gaat zijn. Op de site verteld hij dat zijn gesprekken in Utrecht of Rotterdam zijn dus vandaar dat ik het dacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Yvonne1977:

Hey Kim, 

 

Ik heb de site van Motiva gelezen en ik heb er ook wel een goed gevoel bij. De consulente zei dat de protheses van nu niet meer na 15 jaar omgewisseld moeten worden, maar ik hou er rekening mee dat het tegen die tijd wellicht nog wel nodig is. Het eerste consult is gratis en de tweede kost 50 euro maar laat je de operatie daar uitvoeren dan wordt deze weer verrekend. Ik ga bij het tweede gesprek nog even vragen hoe de bh eruit ziet en welk merk het is die ze gebruiken, ik geloof dat die 35 euro kost, maar ik lees hier ook weer positieve verhalen over carefix Ava (42.95) dus wellicht bestel ik die er dan ook wel bij, waarschijnlijk kan je die ook bij het sporten gebruiken.

Het herstel, jij bent een stuk jonger dan ik dat scheelt wel ook. Maar goed ik ben verder gezond en rook niet (dat scheelt veel) en sport nu ook 3x per week, alleen heb ik nu uit voorzorg per 1 augustus mijn abo opgezegd want weightlifting met een borstvergroting is volgens mij geen goede combi. Wat voor sport doe jij?

Ik heb al een groot deel van mijn bh's opgeruimd en deze zomer maar een goedkoop dingetje gekocht omdat ik idd volgend jaar met een nieuwe bikini wil kunnen rond lopen. Ik ben overigens ook geen rug slaper, toen ik in verwachting was sliep ik graag op mijn zij, ik ben benieuwd of dat lukt na de operatie. Ik kijk ook wel uit naar het resultaat hoor, dat had ik al met de protheses passen, van 75 b (kleine b inmiddels) naar een 75 d , al zag het er wel uit of ze niet zo groot waren....

 

Thanks voor de info Yvonne! De carefix bella of bonnie schijnen ook goed te zijn. En lydia het het bij mij ook over een sportbh van de hunkemoller met een rits voor die ook heel goed was na de operatie! Ik denk dat ik er daar eentje van ga halen als mijn cupmaat eenmaal bekend is. 

 

Dat sporten is een ding inderdaad. Vooral dat krachttraining moet je de eerste 6 weken echt niet willen doen. Ik doe daarnaast ook nog aan hardlopen. Denk dat ik in die 6 weken heel veel ga wandelen. Is ook wel eens goed vooe je lichaam hoor, complete rust.

 

ze raden het wel af om op je zij te slapen. Ik hoor veel over voedingskussens, deze zouden rugslapen iets confortabeler maken. Heb je die toevallig nog?

 

ik moet wel zeggen dat ik dat passen een vertekend beeld vind geven. Eigenlijk kijk ik liever naar resultaten van de meiden hier. Vond het passen in zo’n lelijk huidskleurig hemdje ook wel gek. Bij mij was het contrast ineens zo groot haha maar ik kom ook van een 70B. 

 

Als je het zo natuurlijk mogelijk wilt dan kun je wel op lydia vertrouwen! En ‘nep’borsten lijken altijd kleiner dan echte. Je zou een maatje meer kunnen passen om te kijken wat het voor je doet?

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Yvonne1977:

@Koptelefoon ohhh spannend dan woensdag. Ben benieuwd hoe je 2e consult gaat zijn. Op de site verteld hij dat zijn gesprekken in Utrecht of Rotterdam zijn dus vandaar dat ik het dacht.

Pfoe eindhoven, dat is voor mij echt aan de andere kant van het land. Woon zelf richting schagen. Utrecht leek mij wel een gulle middenweg. Staat jouw operatie al gepland?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
2 minuten geleden zei fitgirlkim:

Pfoe eindhoven, dat is voor mij echt aan de andere kant van het land. Woon zelf richting schagen. Utrecht leek mij wel een gulle middenweg. Staat jouw operatie al gepland?

 

liefs

Ik woon zelf in Groningen, dus voor ons ook nog best een stuk. 

Ja op 13 augustus!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
9 uur geleden zei Yvonne1977:

@Koptelefoon ohhh spannend dan woensdag. Ben benieuwd hoe je 2e consult gaat zijn. Op de site verteld hij dat zijn gesprekken in Utrecht of Rotterdam zijn dus vandaar dat ik het dacht.

Heb 26 juli mijn 2e consult, zal het dan wel even laten weten hoe het was in mijn eigen topic. (Ik sta bij operatie verslagen: borstlift met prothese)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Koptelefoon:

Ik woon zelf in Groningen, dus voor ons ook nog best een stuk. 

Ja op 13 augustus!! 

Oh jeetje ja dan moet jij ook wel even rijden! Wanneer had jij je eerste consult? En had je de keuze wanneer je geopereerd wilde worden? Ik ben zo bang voor een wachtlijst, maar wil zo graag 20 augustus geopereerd worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
1 minuut geleden zei fitgirlkim:

Oh jeetje ja dan moet jij ook wel even rijden! Wanneer had jij je eerste consult? En had je de keuze wanneer je geopereerd wilde worden? Ik ben zo bang voor een wachtlijst, maar wil zo graag 20 augustus geopereerd worden..

 In juni had ik mijn 1e consult bij Schiphol, ik heb daar aan gegeven dat ik graag in mijn vakantie geholpen wou worden die op 13 augustus begint, ze had ook direct plek toen dus ideaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Koptelefoon:

 In juni had ik mijn 1e consult bij Schiphol, ik heb daar aan gegeven dat ik graag in mijn vakantie geholpen wou worden die op 13 augustus begint, ze had ook direct plek toen dus ideaal!

Oh dat is wel ideaal! Had je een fijne consulente?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
Zojuist zei fitgirlkim:

Oh dat is wel ideaal! Had je een fijne consulente?

 Ja echt super fijn. Ik had Martina, heel rustig en legde alles goed uit. Luisterde ook goed naar mijn wensen. 

Toen ik binnen kwam zag ik eerst de meiden achter de balie, die vond ik een beetje verveeld/ uit de hoogte dus ik had zoiets van als dat maar goed komt... Maar op de consulente niets op aan te merken, die was totaal anders haha!

Weet jij al bij wie je jou consult hebt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.