Loewie Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Hi allemaal, ik wil mij graag even voorstellen aan jullie! Ik ben Loewie, 26 jaar en 4 dagen PO. Eigenlijk ben ik erg benieuwd naar alle verhalen van anderen dames omtrent bv en hoe jullie de bv en het herstel ervaren. Voorheen had ik amper een 70a en er is ik mijn bv 395 cc ingegaan. Dat was het maximale wat dr. Laura Zaal qua grootte wilde opereren bij mij. Ze gaf aan dat het uit zou komen op een (kleine) D ik ben 1.70 m en weeg 52 kg. Ik weet niet hoe andere dames het hebben ervaren maar ik ben eigenlijk helemaal nog niet zo blij met mijn borsten qua grootte en vorm.. Dat was ik wel na het consult met de 3D foto! Het herstel gaat eigenlijk erg goed alleen ik ben momenteel behoorlijk emotioneel en onzeker over van alles. Heeft iemand tips/adviezen voor mij? Hebben meerdere dames in de herstelperiode zo verschrikkelijk veel twijfels en onzekerheden? Hellup.... Liefs
Desert-Rose Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 @Loewie Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs. In het begin zijn de borsten heel vaak nog niet mooi, de protheses zitten hoog, er zit zwelling, en ze zien er vaak een beetje hoekig uit. De komende weken gaan je borsten enorm veel veranderen, maak iedere week foto's zo kun je goed zien hoe ze veranderen. Emotioneel etc hoort er ook bij, er is niet alleen lichamelijk iets veranderd, ook in je koppie moet je het een beetje verwerken. Geduld is iets wat je echt nodig hebt de komende weken. Ik heb tevens even de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer blijven zetten. Voor nu lekker je rust pakken, en ik wens je een goed herstel.
Loewie Posted June 18, 2018 Author Posted June 18, 2018 Bedankt @Desert-Rose, ik denk ook dat ik het even los moet laten en lekker uit moet rusten. Goede tip van de foto’s. Dat zal idd een heel ander beeld geven wanneer ik het de komende paar weken vast leg.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.